Blogerių savireklamos savaitės proga atskleidė, su kuo eitų į žvalgybą

Savaitę besitęsiantis savęs pačių reklamavimas sukosi tol, kol įsisuko į nacionalinio radijo prime time. Kol vieni rašė blogų savireklamas, o kiti jas skaitė, maždaug milijonas ausų buvo prigludę prie radijo imtuvų gaudydami kiekvieną žodį, įskaitant ir tokius kaip antai “iš tikrųjų”, “reiškias”, “kaip čia pasakius” ir “ta prasme”.

Penktadieninė laida, aptarianti einamosios savaitės svarbiausias aktualijas, baigėsi live aiškinimusi, kastasyr Tinklaraščių savireklamos savaitė, ir katruo keliu toliau mums visiems eit. Strateginis ketvirčio valandos pokalbis, išvengiant nūdien įprasto ačiū-kad-atėjote lindimo į užpakalį žanro bei isteriškų anonsų ant laidų vedėjų FB sienų, be kurių net nežinotum, kad yra toks vedėjas, tokia laida ir toks radijas apskritai.

Spauskite mygtuką, kad paklausytumėte dar kartą.

Tačiau per jūsų garsiakalbius liko šis tas nepasakyta. Be strateginių tikslų (kad tinklaraščiai augtų, o skaitytojai tobulėtų) yra vienas grynai taktinis. Tai NUORODOS. Tai toks teksto elementas, kurio baiminasi fastfoodiniai portalai, nes per tas nuorodas esą pabėga lankytojai, gi taip sunkiai prisiurbti narkotinėmis antraštėmis – Pasakė, ką galvoja; Sužinok, kur pabėgo.

Tinklaraščiams gi giliai dzin, kad skaitytojas pabėgo, nes mes lobstam iš kitų, kur kas įdomesnių dalykų, nei click’ų statistika. Nuoroda tekste reiškia padėką šaltiniui arba rekomendaciją – šie du niuansai tinklaraštį paverčia patikimu internetu (nuo žodžio internetai) tiek skaitytojo, tiek Google akyse. Na, o Google turi ilgą atmintį su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm tiek balta pieno puta, tiek ir kraujo puta. Turėjom krūvą atvejų, kai koks mandavoškinis tinklaraštis savo dilgtelėjimu  Dideliam Brandui sukelia ne tik alerginę reakciją, bet ir ilgamečius randus.

Taigi nuorodos yra tai, kas tinklaraščius daro ypatingus, ir skiria juos nuo Paprastų Žmonių Linksmintojų, rašančių Lorem Ipsum Dolor turinio tekstus, bile tik žmonės reflektuotų ginirodami klikus, nes toks fastfoodinis rodiklis.

Pirmasis mano TOPas, simboliška, sudarytas pagal tai, kas šį tinklaraštį paminėjo tarp savo skaitomųjų. Skaito, nepaisant to, kad aš asmeniškai pastaruoju metu rašau labai retai (bendraminčiai irgi nepersistengia), ir apie tai netgi papasakojau per radiją (ko nepasakiau, tai kad prieš porą metų pasižadėjau sau, kad rašysiu į blogą tik tuomet, kai būsiu įvykdęs visus kitus savo kolektyvui ir klientams duotus įsipareigojimus. Tokių dienų, kai man priskirtų overdue task’ų buvo nerasta, pasitaikė vos kelios, atitinkamai publikuota ir įrašų).

Taigi, kas mus skaito (belenkokia tvarka):

Adomas Rutkauskas:

Common Sense – atsimenu, kaip su vienu iš jų dalyvavau viename tokiame „Teo“ organizuotame turbūt korporatyvų cementovkėms skirtame simuliaciniame žaidime, ir kaip ten jis visus išvartė, kad mūsų komandai, imituojančiai jei ne žemiausią, tai bent labiausiai specializuotą grandį, tikrai už visus dirbti nereikėjo, o vis tiek viskas visiems buvo gerai, ir visi džiaugėsi. Suprask – tikrai vykęs resursų valdymas. Taip, tikrai vykęs. Pagarba.

Emilija:

Dar iš tos pačios Verslo klasės pradėjau Common sense skaityti.

Skirmantė:

Common Sense – rimtas ir kokybiškas blogas apie sveiką protą vadyboje, versle ir kitur. Jis be abejonių kuria pridėtinę vertę internetuose, turinčią nemažą įtaką ir realiems realių žmonių sprendimams Lietuvoje.

Lidžita:

Common sense – apie verslą ir ekonomiką kietai. Dar garsėja tuo, kad pagaliau išvertė, ką reiškia Nerijaus Mačiulio sapalionės apie nemokamas verslo idėjas.

Dombrauskis:

commonsense.lt – greičiausiai visi apie jį žino, tad pasakot kas čia yra, nelabai verta.

Liutauras Ulevičius:

commonsense.lt – Nemirštantis feniksas. Puikios įžvalgos, tik pastaruoju metu gana retos.

Vidmantas Nuolaida:

Na ir, žinoma, du seneliai: Rokiškis ir common sense.

Kroitus:

Common sense – apie verslą daugiausiai, bet įdomiai parašo.

Giedrė:

Daugelis blogų, tarp jų – minėtojo Rokiškio arba, pvz. Common Sense, jau yra taip plačiai visiems žinomi, kad jų rekomenduoti net nebereikia.

Čia Ne Pypkė:

http://www.commonsense.lt/ –  blogas tokiems kaip aš: kurie nori suprasti kažką apie pinigus, o neturi, ko paklausti.

Fortunatas Dirginčius:

Common sensėjai. Buvo savaičių, kai skaičiau kaip žiūrėčiau Panoramą per LRT. Bet tai buvo seniai – dar Vėsaitės laikais.

Rokiškis Rabinovičius:

Common Sense – jie yra jau klasikai. Rašo protingai apie tai, ką neteisingai daro visokie nesusivokėliai. Ir jeigu juos skaitote, tai gaunate daugiau proto. Skaitykite ir viskas.

Siaubo tekstai:

Common sense – Vadybininkai ir iki kaulų smegenų sąmoningi žmonės. Pasakoja ne tik apie verslo procesus, bet ir nebijo stoti skersai kelio rubikonams, išlieti kibirą išmatų ant valdžiažmogių galvų, ar kyštelėti savo labai gerai apmastytą trigrašį aktualiomis temomis.

Remigijus Šimašius:

Common sense – tikrai visą laiką sveiko proto gurkšnį gaunu. Vienas iš pirmųjų, kurį pradėjau skaityti.

Justė Latauskienė:

Common sense – yra toks blogas, kurį Lietuvoje skaito visi. Dar jis turi specifinį banerį – kelio žymėjimo mašiną pervažiuotą oposumą. Kiekvieną kartą kai pamatau tą opusumą, įsivaizduoju, kad taip gyvenime jaučiasi to blogo autorius.

***

Antrąjį sąrašą – savo skaitomųjų/mėgiamųjų – sudariau pagal kriterijų, su kuo eičiau į žvalgybą (paminėtuosius stebiu tiek ilgai, kad negaliu klyst). Laikai neramūs, visko gali nutikt.

http://www.cininas.lt/

http://enorca.blogspot.com/

http://www.skirmantas-tumelis.lt/

http://www.nulis.lt/

http://www.leolenox.com

http://liberoblius.lt/

https://ashtroka.wordpress.com/

http://simasius.popo.lt/

http://www.kleckas.lt/blog/

http://www.gelezinelape.lt/

http://rokiskis.popo.lt/

Taigi džiaugiuosi, kad esate tokie superinternetai man. Kad turite nuomonę ir argumentų. Ši savaitė parodė, kad panašių internetinių konglomeratų – alaus, maisto, kelionių ir t.t. – yra N+k, ir tai yra #smagu.

Beskaitinėdamas naujai atrastus tinklaraščius vietomis užmačiau išlendantį nusidrąsinimą dėl fastfoodinių trendų internetuose. Ir ta proga noriu padrąsinti tinklaraščius fokusuotis į tai, kas įdomu ir svarbu jums, o ne į tai, ko reikia masėms. Mes, blogeriai, niekada nepriginirosim tiek kombikormo, kad išmaitintume 24/7 refreshintojus, užtat turim visas galimybes mėgautis bendravimu su išrankesniąja tautos dalimi toje srityje, kuri rūpi mums patiems.

komentarų yra lygiai 3

  1. …Tuo labiau, kai didžioji dalis masės pinigėlių (ar tai dėmesio ir ilgalaikių prenumeratų, ar, kad ir ko norisi), neduoda. Masės = Jėgų, laiko ir pinigų švaistymas veltui. O švaistyti gi nėra smagu. 😀

  2. Pasijutau gviazda internetova. Malonu labai.

  3. Visad smagu pasnipinet kas ka skaito .

Jūsų komentaras