Ar klientui tikrai reikia mažiausios kainos ?

Praėjusią savaitę padiskutavome su bankų atstovais apie bankinių paslaugų kainodarą. Gal ne visi atkreipė dėmesį, nors diskusija prasidėjo nuo Swedbank’o vyriausio ekonomisto Nerijaus Mačiulio įrašo, tačiau ne tik jis aktyviai dalyvavo diskusijoje (trindamas komentarus, blokuodamas komentuotojus, vėliau pereidamas į visiško ignoravimo fazę), bet ir kiti įvairių bankų darbuotojai gindami bankų teisę nustatyti kokius nori paslaugų mokesčius. Tiesą pasakius, aš irgi nekvescionavau tokios bankų teisės, nes kiekviena įmonė gali nustatyti kainas, kokias tik nori.

Taigi, didelės kompanijos, veikiančios olipolinėmis sąlygomis, gali nustatinėti kainas. Bet ar tokią prabangą turi smulkus verslas ? Ir ar visada kaina yra svarbiausias kriterijus klientams ?

Ar gali ūkininkas nenusileisti milijardinę apyvartą turinčio prekybos tinklo spaudimui sumažinti kainą ? Ar gali stogų pardavėjas nedalinti nuolaidų ir neprarasti pardavimų bei išlaikyti įmonės augimą ?

Apie tai šiandien Žinių Radijo laidoje „Verslo Mitai“ diskutuosime su ūkininku Ritu Kvietkumi bei su UAB „Kreiner“ vadovu Robertu Gerveliu.

Laida „Verslo Mitai“, šiandien 15.10. Jei nespėsite pasiklausyti, laidos įrašą rasite archyve.

 

Komentarų dar nėra, tad jūsiškis bus pirmasis.

Jūsų komentaras