Radio laida “Verslo mitai” įsibėgėja

Noriu pasigirti pasidžiaugti, kad po pirmos Išsklaidant verslo mitus laidos, Žinių Radijo redakcija nenutraukė to mūsų draugystės ir leido laidai gyvuoti. Antroji laida apie stogų nereikšmingumą šiuolaikiniame versle kalbėjomės su Karoliu iš „Matančių rankų“ bei Tomu iš „Hakunos“. Jei nepavyko pasiklausyti tiesiogiai, tai įrašus galite rasti AmVer.lt puslapyje.

Šiandien, trečiadienį (birželio 10d.), svečiuose bus kompanijos Easting Group vadovas Edgaras Rimgaila. Su juo mes kalbėsimės apie įmonės vadovo dėmesio (ir skiriamo laiko) svarbą. Jei pamenate, pirmos laidos svečias UAB „KOPA“ direktorius Saulius Mudėnas sakė, kad viena iš vadovo užduočių yra svajoti sugalvoti kompanijos didingą viziją. Tačiau reikia gi ne tik svajoti apie ateitį, bet reikia ir biznį daryti dabar. Kaip suderinti svajones ir dabartį, kokie iššūkiai ir pavojai slypi vadovo kasdienybėje ir pasikalbėsime su Edgaru. Žinant, kad Edgaras per kelis metus nuo 3 darbuotojų įmonėlės užaugino kompaniją iki 60 darbuotojų, galime įtarti, kad bent dalį dėmesio jis skyrė tikrai ten, kur reikėjo.

Nors aš ir esu vienas puikiausių radijo laidų vedėjų, trykštantis nepakartojamu žavesiu beigi išmintimi, visgi norėčiau didesnio interaktyvumo toje laidoje. Todėl kviečiu tinklaraščio skaitytojus išsakyti savo nuomones būsimomis temomis (bus paskelbtos žemiau) bei užduoti klausimus būsimiems pašnekovams. Geriausios nuomonės (ir nebūtinai sutampančios su manąja) ar klausimo autorių pasikviesiu į vieną iš laidų padiskutuoti kokia nors verslo tema.

O dabar – temos:

  • Kaip verslo savininko/vadovo asmeninės charakterio savybės įtakoja įmonės veiklą.
  • Smulkiam verslui sunku gauti gerų darbuotojų, nes smulkus verslas negali mokėti tokių pinigų, kuriuos moka didieji
  • Lietuvos (o ir ne tik) klientui/pirkėjui svarbiausiai – KAINA, ir visi kiti dalykai nesvarbu. T.y. konkuruoti ne kaina – neįmanoma.
  • Lietuvos rinka per maža, todėl dauguma lietuviško smulkaus verslo niekada netaps dideliu.
  • Lietuviškam smulkiam verslui susikurti naują stiprų tarptautinį prekės ženklą– neįmanoma!

Žinoma, kaip minėjau ankstesniame įraše, siūlykite ir savo temas ir mitus, kuriuos galėtume paneigti ar patvirtinti laidose.

Komentarų dar nėra, tad jūsiškis bus pirmasis.

Jūsų komentaras