WEBINARAS: “VADOVAS – įmonės apribojimas ar variklis”

REGISTRUOTIS

Vėl artėja Naujieji metai, ir vėl dauguma (kaip įprasta metų pradžioje arba prieš rinkimus) duos pažadus:

  • mesti rūkyti,
  • numesti svorio,
  • pradėti rimtai sportuoti,
  • padidinti minimalų atlyginimą,
  • išnaikinti korupciją ir t.t.

Yra dar vienas pažadas, kurį kiekvienais metais sau taiko smulkūs ir ne visai smulkūs verslininkai:

  • sistematizuoti verslą. T.y. padaryti taip, kad ne aš dirbčiau verslui, bet verslas dirbtų man.

Kas sieja visus šiuos ir daugybę kitų pažadų? Jų paprastai netesime. Pavyzdžiui, rūkome tik išgėrę arba laukiame, kol nutirps sniegas (kad galėtume rytais bėgioti) ir t.t. Bet tą aš jau rašiau metų pradžioje. Nedidelė dalis visgi įgyvendino šiuos pažadus. Tačiau daugumai, visgi atsirado rimtų priežasčių, kodėl jie negalėjo įgyvendinti duotų pažadų (aplinka kalta). Tuomet siūliau nelaukiant pavasario griebti jautį už ragų, ir žengti pirmą žingsnį tesint sau duotus pažadus. Kalbu, žinoma, apie žalingus įpročius versle. Tuomet mano webinaras 5 Kertiniai Verslo Sistematizavimo Žingsniai tapo gausiausiai žiūrėtu. Jame aš mėginau atsakyti į šiuos bei kitus klausimus:

  • Kodėl daugelis smulkaus ir vidutinio verslo vadovų užsiima ne tuo kuo reikia?
  • Į ką turi būti nukreiptas didžiausias vadovo dėmesys?
  • Kaip sukurti ryškų konkurencinį pranašumą?
  • Kokia yra pagrindinė bėdų priežastis?
  • Kokie jos sprendimo elementai?

Per šiuos metus, dirbdamas su įvairiomis smulkaus ir vidutinio verslo įmonėmis, aš supratau, kad vienas svarbiausių įmonės apribojimų yra pats savininkas irba vadovas. Juk dauguma verslo problemų atsitinka tuomet, kai vadovas priėmė arba neteisingą spredimą, arba teisingą, bet per vėlai.

Apribojimų teorija turi puikius 5 fokusavimo žingsnius suvaldant apribojimus. Tačiau kaip juos pritaikyti apribojimui vardu VADOVAS (t.y. sau) ?

2013 m. sausio 8 d. 19 val. kviečiu visus į savo webinarą (nemokamą), kurio tema:

VADOVAS – įmonės apribojimas ar variklis

Aš nekviesiu jūsų pažadėti daugiau nei Viktoras, o per pusantros valandos, kol jūs atsidarę butelį alaus ar vyno patogiai įsitaisę spoksosite į monitorius savo namuose, aš kalbėsiu pagal tokį seminaro planą:

  • Verslo tikslas
  • Kodėl VADOVAS yra apribojimas
  • Kokios šio apribojimo pasekmės
  • Kaip elgtis (išnaudoti) su apribojimu VADOVAS
  • Kaip praplėsti šį apribojimą

Kodėl verta investuoti šias pusantros valandos ?

Globalios ekonomikos prognozės optimizmu netrykšta beigi žada stagnaciją. Pasikeitusi vyriausybė keičia žaidimo taisykles verslui. Todėl vadovų 2013 metais laukia nemažai sprendimų. Ir jei vadovas išliks pagrindiniu apribojimu, tuomet įmonės ateitis taps labai miglota.

Užsiregistravus Jums bus atsiųstas registracijos patvirtinimas. Taip pat likus kelioms dienoms bei vienai valandai iki webinaro gausite priminimą.

REGISTRUOTIS

komentarų yra lygiai 3

  1. Vygintas

    Kas per nekokybiškas laiko iščiulpimas iš vartotojo – neisiu!

    Jei esi geras vadovas, tai toks ir būsi ir jokie seminarai, webinarai ir kitokie dalykai nepadės.

    Nes jei nesugebėsi įvertinti darbuotojo resurso tinkamai, tai bus toks stabdys ir krachas, kad nepadės jokia internetinė media.

    Bent pasistenkite kokybišką prezentaciją padaryti ir sudominti, nes jei tai vaidyba – ji yra prasta.

    Kur dingo žmonių natūralumas?

    • Smagu, kad prieš komentuodamas atidžiai perskaitėte tekstą.
      Webinaro privalumas yra tas, kad niekur eiti nereikia – užtenka įsijungti tam tikrą internetinį puslapį.
      O dėl to, ar seminarai padeda, tai remiantis jūsų logika, treniruotės niekam nepadeda, nes jei esi geras sportininkas, tai juo ir būsi ir jokie dalykai nepadės.

  2. Negi nuoširdžiai manote, kad Jus skaitantys žmonės nežino kas yra Webinaras?

    Atminkite, seminaras tai ne treniruotė ir Jūs tai žinote.

    Sėkmingas video turi atsakyti vartotojui į klausimus: “Kodėl turiu tai žiūrėti? Kodėl turiu tai skaityti?”

    Jei į pirmą klausimą atsakyti nesugebama, tuomet antru klausimu pirmo neatsakysime.

    Šiais laikais žmonėms žinių yra tiek, jiems jau reikia “entertainment”.

    Labai džiaugiuosi, kad kažkas yra daroma Lietuvoje, bet daug dalykų yra daroma taip atmestinai ir nuobodžiai, kad geriau pažiūrėt kokį “TED” pokalbį. :)

Jūsų komentaras