Goodbye Omnitel, hello TELE2!

Praėjusią savaitę įvyko tai, ko kai kurie skaitytojai laukė jau seniai. Mes (kaip įmonė) išmigravome iš “Omnitel” į TELE2. Keletas mano draugų negalėjo tuo patikėti. Juk aš esu buvau “Omnitel” klientu nuo labai seniai. Nuo tada, kai už vieną priduotą NMT telefoną “Omnitel” duodavo 2 GSMinius. Tačiau po nuoseklių “Omnitel” pastangų atsikratyti manimi kaip klientu, jiems tai pavyko.

O aš vis mėginau nepasiduoti. Nepasidaviau ir tada, kai “Omnitel” mėgino visus paturėti pamaloninti su asmeniniu planu. Tas planas buvo toks asmeninis, kad mūsų įmonės 2 abonentams buvo pateiktas pasiūlymas, besiskiriantis 26 SMSais bei 26 litais (t.y.  žinutė kainavo po 1 litą). Nors tai atrodė kaip moralinis bankrotas, ir vienas iš blogo autorių pasakė Viso gero, Omnitel, aš ištikimai laikiausi. Juk TOKIA kompanija tikrai įvertins mano lojalumą (ir prašau nesijuokti šioje vietoje), bet apie tai – vėliau. Visą “Asmeninio plano” istoriją galite rasti mūsų archyvuose. Ir būdama TOKIA kompanija, “Omnitel” 2011m pabaigoje oficialiai prisipažino, kad “Asmeninis planas” sukėlė reputacijos krizę.

Nepabėgau iš “Omnitel” net tada, kai jie platino virusus per savo reklamas, o pagauti už rankos akiplėšiškai tą neigė. Jau nekalbant apie nuostabią “Omnitel” PRistų praktiką šmeižti konkurentus internetų komentaruose. Nors “Omnitel” ir teigia, kad apie tai nežinojo (oh, really ?).

Per paskutinius keletą metų susipažinau su 3 naujais mūsų įmonę aptarnaujančiais “Omnitel” vadybininkais, nes keisdavosi dažniau nei kas pusmetį. Esant tokiam kadrų tekamumui procesų standartizavimas tampa kritiniu. Tačiau klientų aptarnavimo standarto (deja) nepastebėjau. Tiesą pasakius, labai nustebino kai “Omnitel” vadybininkas pradėjo siuntinėti specialius individualius pasiūlymus, kur laiško gavėjai buvo surašyti į bcc.

Štai gegužės mėnesį gavau tokį laišką:

Laba diena,

Gavau informaciją, kad dauguma Jūsų įmonės skambučių sudaro jungiantis prie Omnitel bazinių stočių, kurios turi įdiegtą 4G technologiją.

Artėjant vasarai, noriu Jus supažindinti su mobilaus interneto 4G pasiūlymais, kadangi toje vietoje Jūs turėtumėte mobilų internetą, kurio greitis nelabai atsilieka nuo šviesolaidinio.

Beje, laukelyje TO: nurodytas pono E iš adnet.lt el. pašto adresas. Taip ir nesupratau, apie kurios įmonės skambučius buvo rašoma laiške. CRM sistemų diegėjų dėmesiui – “Omnitel” neturi CRMo, taip kad turite gerą pardavimo galimybę.

Štai šių metų vasario 17 dieną gavau el.laišką:

Esu Jūsų asmeninė vadybininkė ir nuolatinis kontaktinis asmuo “Omnitel”. Mano tikslas – suteikti visą naujausią, Jums aktualią informaciją apie “Omnitel” siūlomus sprendimus, kurie Jums būtų naudingi, padėtų efektyviau vystyti verslą ir geriau panaudoti laiką.

Noriu Jums pristatyti naują „Omnitel“ verslo klientų aptarnavimo numerį 1515 (tik „Omnitel“ klientams skambutis nemokamas. Pasirinkus „Specialisto konsultaciją“ – skambučio kaina 0,99 Lt su PVM), kuriuo nuo 2011 metų vasario 1 d. su mūsų specialistais galėsite susisiekti bet kuriuo metu, jei kiltų klausimų dėl mūsų paslaugų ir pasiūlymų.

Ir vėl likau nesusipratęs. Jei jau VIP klientų aptarnavimo telefonas, tai kodėl jis mokamas? Ar visgi tas numerėlis yra visiems ?

Ką komentuoti apie tokį laišką-pasiūlymą (kalba netaisyta) ?

Laba diena

Pristatau Jūms įpatinga pasiūlyma dėl Nešiojamu kopiuteriu.

Pagarbiai,

O prisegtas PDFinės bylos pavadinimas ~NK_ .

Visgi “Omnitel” skatina lojalumą – galima kaupti lojalumo taškus-litus ir už juos įsigyti (gauti) telefonus. Bet už taškus perkami telefonai kainuoja brangiau nei už tikrus litus. Va tau ir padėka už lojalumą.

Kol “Omnitel” stengėsi manim (mūsų įmone) atsikratyti, TELE2 pardavėjai nesnaudė. Tiesą pasakius, jie net su savo aktyvumu buvo mane užknisę.

Prieš  pasibaigiant sutarčiai su “Omnitel”, ėmėme tikrintis, kokios sąlygos pas operatorius. Rezultate pasirinkome TELE2. Ne dėl kainos, nors kolegos sako, kad išleisime mažiau (pagyvensime-pamatysime). O todėl, kad TELE2 pardavėjas tikrai pasistengė parduoti.

Taigi – Goodbye Omnitel, hello TELE2!

Taip, aš perėjau į TELE2. Be ne dėl kainos.

P.S. visų, kurie komentaruose norės diskutuoti apie ryšio kokybę, dėmesiui – tyrimai rodo, kad iš esmės ryšio kokybės skirtumai tarp operatorių yra minimalūs.  Beje, mano sode TELE2 ryšio nėr :)

komentarų yra lygiai 45

  1. direktorius

    aš irgi norėčiau tokio sodo, kad man niekas neprisiskambintų.

    • Pamėginkite mygtuką OFF telefone. O visiems skambinusiems galite sakyti, kad ryšio nebuvo :)

  2. a

    Iki sio momento maniau, kad Omnitel NESISTENGIA ISSAUGOTI savo klientu, bet paskaicius straipsni visgi pritariu, kad jais STENGIASI ATSIKRATYTI. As naudojausi Omnitel 2-3 metus, kainos kelis kartus saskaitoje keitesi (kas man nebuvo pranesta ir nelabai supratau kodel), taciau sumos nebuvo labai dideles, tad nekreipiau demesio. Galiausiai gavau sms zinute, kad keiciasi mano plano tarifas. Nuvykus i salona pamaciau neuzimta vadybininka ir paklausiau ar galiu siek tiek sutrukdyti (kas jo tikrai nenudziugino). Suzinojau, kad nuo siol turesiu moketi uz savo plana 3 kartus daugiau negu pries tai, pasidomejus kokiu turiu alternatyvu ir ka dar vadybininkas gali man pasiulyti gavau atsakyma, kad jis nieko negali padaryti.
    Kadangi ejau pro sali, uzsukau i TELE2 salona (gauti informacijos), o isejau su labai palankiu planu, atitinkanciu mano poreikius.
    Tiesa, kita diena po sutarties pasirasymo su TELE2 skambino vadybininke is OMNITEL ir bande issiaiskinti mano poreikius, klause kiek mokesiu uz savo paslaugas dabar ir siule mazesne kaina negu TELE2, bet sutartis jau buvo pasirasyta. O ir nedidelis kainu skirtumas su tokiu aptarnavimu manes nesuviliotu.

    • Tai ir užkliuvo, kas jie nuosekliai mėgina ATSIKRATYTI klientais.

  3. bazzz

    smagu. prie plintancios mados neziureti teliku prisideda mada buti nepasiekiamam ne darbo metu :)

  4. Martynas

    Neriau, sode reikia ilsėtis, o ne dirbt 😉

    • Kažkaip tėvai vaikystėje manė kitaip :) O ir dabar neretai tenka dirbti sode :)

      • Martynas

        Ten darbų kitų yra, kurie galvą atpalaiduoja :) Jei nėra ryšio, tai ir pagunda nekyla įsijungti ON mygtuką :) Beje, kas liečia Omnitel aptarnavimą, tai susisiekti su savo asmeniniu įmonės vadybininku yra panašiai, kaip prisiskambinti į kokią valdišką įstaigą :)

  5. max

    tą patį padariau prieš metus. Nesigailiu. Taip pat buvau OMNITEL klijentas nuo pat pirmos jų dienos. Tiesa sakant perėjau (pernešė)iš COMLIET. Niekada nesakyk niekada, bet nežinau kas turėtų atsitikti , kad grįžčiau ten. Na nebent teiktų paslaugą nemokamai (šutka)

  6. Karvė

    Tele2 neveikia Nidoje ir dar keliose nuošalesnėse vietose. Aš pvz mėgstu panaršyti, kai guliu prie jūros 😉

    Taip pat Tele2 trūksta mobiliojo parašo paslaugos.

    Jei ne šitos 2 problemos, persikelčiau ir aš savo paskutinį įmonėje numerį.

    • Mitas. Nidoje normaliai veikia

      • Paulius

        Neseniai Nidoj buvau, veikia.

    • Lukas

      Iš tiesų ir mobiluji parašą turi. Tik jį reikia verslo salone išsiimti.

  7. Mantas

    Analogiškai Omnitelis ir mus išvarė į Tele2 . Na, o su teledu turėjome problemų žmonių susibūrimo vietose, tarkim Mindaugo Maximoje dažnai neveikdavo ar kitose pramogų/prekybų centruose. Taip pat ir Teledu trysG nelabai malonino, kol galų gale perėjom į Bitę. Šiuo metu nusiskundimų neturime ir negauname jokių “per daug” pasiūlymų, kurių niekam nereikia.

  8. Andrius

    mūsų įmonė – jau 10 metų Omnitel klientas. Prieš pusmetį neturėjome jokių bėdų, mūsų verslo vadybininkas buvo tikrai osom. Deja, jis iškeliavo rūpintis savo gyvenimu kitur, tad mums paskyrė naują. Vos pradėjusi dirbti Omnitel. Normalu? Mes 10 metų, o mums paskiriamas naujokas.

    Ne pirmą kartą tokius Omnitel sprendimus girdžiu.

  9. Mindaugas

    Galiu ir aš pasidalinti istorija kaip mano Omnitel atsikratė mano tėvu.
    Vieną gražią dieną tėvukas baisiai nustebo, kai pamėginęs skambint kolegai
    ragelyje išgirdo, kad paslaugos jam yra sustabdytos dėl neapmokėtos sąskaitos. Kadangi sąskaitą tikrai apmokėjo, tai nupėdino į vieną iš salonų pasiaiškinti kas čia per šposai. Po ilgų aiškinimųsi kas kaip ir kodėl buvo rasta, kad įvyko kažkoks nesutapimas jų sistemoj ir keli litai nuo sumokėtos sąskaitos kažkur “plaukioja”. Ir nesvarbu, kad tu klientas esi labai daug metų (nuo pirmųjų telefonų truputį mažesnių už plytą) ir per tuos metus nebuvo nei karto vėluota ar nesumokėta sąskaita, bet paslauga buvo atjungta akimirksniu. Po kelių dienų be ryšio tėvukas atgavo ryšį ir atrodo viskas tuom ir baigsis, bet kitą mėnesį vėl teko kulniuoti iki salono dėl tos pačios priežąsties ir įrodinėti, kad sąskaitas tu moki laiku ir tokias kokias reikia. Prasedėjęs ir šį mėnesį kelias dienas be ryšio tėvukas nusprendė, kad pirmai pasitaikiusiai progai omniteliui bus pasakyta goodbay, o tele2 hello.
    Kaip tarė taip ir padarė.

  10. Karolis

    kaip pastebiu, scenarijus pas visus vienodas :)
    mums perėjus iš prabangiausio į pigiausią, neskaitant pasitenkinimo, sąskaitos sumažėjo maždaug per pusę, o ir ryšio duobių mieste (bent mano maršrute) sumažėjo.

  11. aidas

    pradėjom su omniteliu nuo nmt telefonijos. išejom iš omnitelio į tele2 (6 numeriai) prieš >10 m. nei sekundei nesigailėjau.

  12. Bendrauju įmonės reikalais su Omnitel ketverius metus. Pirmuosius metus bendravau su 3 skirtingais vadybininkais. Po jų mūsų įmonę kuravo E.S.

    Per 2,5m. mūsų bendravimo, 19 abonentų sąskaitos sumažėjo 20% nepaisant to, kad skambučių į užsienį padaugėjo 300%, o 2/3 įmonės aparatų buvo pradėtas naudoti mobilusis internetas. Aparatai nebebuvo dalinami į kairę į dešinę, tačiau tai nebuvo bėda.

    Esame “pasitikrinę” su kitais operatoriais. Tačiau galime mokėti tuos 10% daugiau, jei gauname kokybišką konsultaciją, visapusišką pagalbą ir greitą aptarnavimą.

    Who cares, kad VIP numeris mokamas, kai išaiškinus problemą ją išsprendžia taip: kol vadovas skrido iš Helsinkio buvo deaktyvuota pamesta SIM, aktyvuota to paties numerio SIM, per salonus Vilniuje surastas aparatas ir pristatytas žmogui į rankas oro uoste.

    • Auris

      Matyt “milijonus” mokate, kad taip rūpinasi ir net telefono aparatą į orouostą atvežą. Mokėtumėte per mėnesį bendroje sumoje 500-1000 Lt, tai dar tektų tam pačiam dyrikui pėdinti į artimiausią aptarnavimo centrą 😉

      • Labiau priklauso nuo vadybininko, o ne “milijonus” mokame ar ne (dėl įdomumo – vidutiniškai 3k mokame).

        Mūsų vadybininkas pereina vadovauti vienam iš skyrių – dar neaišku ką gausime ir kaip bendrausime. Galbūt po pusmečio vėl svarstysime T2 ar Bitės variantus.

  13. Musu imones vadybininkai irgi keiciasi kaip kojines, tik jie net nesivargina informuoti ar prisistatyti. Apie pasikeitusi vadybinka suzinau kai skambinu senajam kazkokiu klausimu. O siaip tai bet kokio operatoriaus vadybininkas dirba gerai tik viena karta – iki sutarties pasirasymo. Poto 2-3 metus bbd.

  14. Nu po dvieju savaiciu, galiu pasakyti skirtumus. Pagrindinis, tai internetas dar pas TELE2 kazkur anapus. Mano kaime ji tik kai stiprus vejas pucia uzpucia. Todel dabar puse programeliu telephone pasidare nenaudojamos. Teks grizti prie NEsmart Nokia’jos :)

    • vat savaitę šiek tiek toliau nuo civilizacijos ir Tele2 interneto įspūdis analogiškas – prisiminiau, kas yra 10 Kb/s greitis

  15. Shilas

    Manimi Omnitel atsikratė, kai pamėginau su jais pasirašyti sutartį…

    Labai ilgai naudojausi Ežio paslauga ir buvau ja patenkintas, todėl nusprendžiau perkelti numerį pasirašant sutartį su tuo pačiu Ommitel. Išsiaiškinau, kad paslauga nemokama.

    Istorija ilga, tačiau dėl Omnitel darbuotojų nekompetencijos šiuo paprastu klausimu man:
    1. Išrašė apie 200 Lt sąskaitą “kitų mokesčių”;
    2. Raštu teisiškai išdėsčius, kad nesiruošiu mokėti minėtų mokesčių, paaiškėjo, kad tai tik klaida ir mokėti nebereikėjo, tačiau…
    3. Be jokio perspėjimo savaitgalį atjungė ryšį… Kadangi buvau kaime, galimybės išspręsti šį klausimą neturėjau, teko skolintis telefonus iš kitų, man negalėjo žmonės paskambinti ir pan.. Daug nepatogumų… Grįžus į vilnių, teko ir vėl kulniuoti į saloną. Ryšį po kurio laiko įjungė… mat vėl gi “klaida”…

    Žodžiu dar niekas nebuvo manęs taip supykdę kaip Omnitel… O nuolaidos už patirtus nepatogumus, ar bent jau paprasto atsiprašau išgirsti neteko…

    Dabar jau treji metai sėdžiu tele2, o kai skambina Omnitel išdėstau kokias sąlygas turiu ir paprašau perskambinti, jei gali pasiūlyti bent ką nors panašaus. Dar nei karto neperskambino.

    Omnitel šūkis turėtų būti “Blogiausias aptarnavimas už didžiausią kainą”.

  16. […] Tingintiems skaityti toliau, galiu pasakyti, kad “Omnitel” yra nesąmonė, bėkite iš šio tinklo ir laukiu, nesulaukiu, kada baigsis sutartis. Visi, pritariantys šiam sakiniui, gali savo pritarimą išsakyti pas sensėjus – jie didžiuojasi perėję į “Tele-2″. […]

  17. auksinis ID

    mano įmonė su 2 tel nr perėjo į tele2 nepasibaigus sutarčiai su omnitel, sumokėjom netesybas , bet jos atsipirko per 3 mėn ir dabar net su Rusija aš kalbu nemokamai , t.y. iš tų nemokamų minučių kiekio pagal planą, tik turiu aš skambint, kai darbuotojas būna Rusijoje, tada nei vieno cento nepaskaičiuoja, tooookios nesąmonės kaip Omnitel neteko matyt, nors abonentais buvome nuo pat “plytos” laikų, vis kažko laukėme, tikėjomės, kad gal būt …. paluchaj fashist granatu :)))))

  18. nieko nesupratau..

    Nieko nesupratau is straipsnio, tai ka omnitel padare kad atsikratytu tavim, be sms su klaida? Kazkaip lame aprasyta, nors nemegstu omni, norejau pikdziugiskai pasidziaugti, bet ir tas nepavyko.

    • čia taip sunku suprasti apie ką įrašas Bitės darbuotojamas todėl, kad nepasirinkome Bitės ?

  19. ikliuvus

    Ankščiau kur aš gyvevau buvo tik Omnitel ryšys. Reikėjo naujo telefono tai pasiėmiau Omnitel abonentą. Sutartis buvo pasirašyta 2m . telefono garantija buvo tikrai 2 metams, tačiau telefonas pirmą kartą sugedo praėjus 2 men . Garantinį pasiūlė vešti pačiai , nes jiems neapsimoka. Tuomet aš pagrasinau , kad kreipsiesiu į Vartotojų teises bei kviesiesiu TV3 Pagalbą, tuomet teikėsi išsiųsti garantinui aptarnavimui. Prieš 1 metus netoli namų pastatė TELE2 . Jau kitą menesį baigias Omnitel sutartis. Ketinu eiti su savo nr į tele2 . Tik nežinau kaip greitai atsikratysiu PONO OMNITELIO.

  20. kakadu

    As taip pat kai baigsis sutartis pereisiu i tele 2.skambuciai is uzsienio neieina i ta plana.viskas skaiciuojama virs tavo plano,nors to plano puse tik prakalbu.ir siaip aptarnavimas klaikus.planas sunui baigesi ir buvo isvykes,tai kai paskaiciavo uz 2 savaites 140 litu.kazkokiu idomiu planu.kai buvom tele 2 tai kai baigiasi planas ir jo juk ta diena gal neturi laiko prasitesti,tai visada skaiciuojama kaip senu planu,ir nesuki sau galvos kada tau ji pasikeisti ar pratesti.o tam OMNITEL kazkokios nesamones.susiduriau daug kartu.saskaitos tai pievos…..labai gailiuosi perejus i si tinkla.kai tik baigsis sutartis begsiu i TELE2.taip ir zinokit .Ir visiems tai porinu omnitel tai nesamoniu pasaulis.Uztai ju direktoriai puikuojasi laikrasciu puslapiuose ir vakareliuose……atseit zvaigzdes……

  21. naudoju tele2

    sveiki ir as perejau i tele2 ..omnitel pats brangiausias tinklas… niekas neikit i omnitel, jei nenorit palikt paskutinias kelnias ten… o tele 2 tik internetas letas man, bet rysys puikus…visi bekit i tele 2 arba bite…vienykites ir bankrota padarykit lupikautojams :DDD

  22. "sim locked" Iphone

    Isvaziavau i ilgalaike komandiruote ir kad nereiktu kankintis be interneto nusprendziau nusipirkti vietinio operatoriaus “prepaid”. Tada suzinojau , kad Iphone sim locked. Omnitel pasake, kad nieko negali padeti , nes iki sutarties pabaigos liko 2 menesiai. Pasiuliau sumoketi avansu uz tuos menesius. Neisgirdo, bet pasiule, kad atskrisciau iki ju salono ir susimokeciau 500Lt uz “atrakinima”. (koks dar pervedimas internetu? Cia juk Omnitel) (realiai jiems reikia ideti mano imei i Apple duonbaze “atrakinimui ir Apple man atrakintu – tam 5 min uztektu)
    Pasikeliau sutarti – sutartyje uzmirso pamineti, kad sim locked telefonas (jiems tai “neesmine” salyga), atsiimant bent informuoti zodziu irgi nemate reikalo . Idomu, kad naudos is to “prisirisimo” gaus maks 5Lt per tuos 2 men. (realiai butu daugiau gave atrisus nes buciau forwarda pastates i uzsienio numeri). O po to negaus nieko is manes, nes musu keliai issikiria.
    Nes kai verslo subjektas nei pats naudos turi, o elgiasi taip, kad o as kaip vartotojas turiu nuostoli (naujas telefonas nepigiai kainavo, tasymasis, bendravimas su vadybininkais, laukimas atris-neatris (pirkti nauja- nepirkti), buvimas be interneto), tai susidaro jausmas, kad bendrauji su idiotu kuris nei pats naudos gauna , nei kitam duoda. O nuo tokiu reikia begti. Klientu buvau nuo 1996 iki 2012 galo, sumoketa vien uz rysio paslaugas (be vienintelio per visa ta laika imto is ju telefono) -~12 000Lt. Btw – Omnitel berods vieninteliai lietuvoje like dinozaurai – brontozaurai, vis dar “risinejantys” telefonus. Sekmes jiems, gales Ezio kainomis su Pildyk konkuruoti pradiniu klasiu moksleiviu tarpe. (pakeliui vaikus irgi atjungsiu nuo ezio, kad butume visi viename tinkle)

  23. Aldonas

    Skaitydamas apie LVPA vis galvojau, kazkaip apie Omnitel seniai kukciojot… Neilgai laukiau :-)
    Ruduo, matyt, paveike arba siaip, kaip kazkuri komentatorr minejo: berniuku smelio dezeje sindromas parme virsu…

  24. Greta

    O aš iš Bitės pabėgau į Tele2. Gaudavau kosmines Bitės sąskaitas už paslaugas, kurias suteikdavo viršijus abonentinį mokestį. Keletą mėnesių net smsus skaičiavau, kad neviršyčiau – vis tiek tas pats. Perėjau į Tele2 – net žagtelėjau gavusi sąskaitą su suma, kurią mokyklos laikais tai pačiai Bitei padėdavau. Tiesa, Tele2 turi problemų ir su internetu, ir su ryšio kokybe (omnitelis man visuose miškuose rodydavo pilnus ryšio stulpelius), bet bent jau nedaug už tai moku.
    Gaila man Bitės, ir Omnitelio gaila, bet gerai padarėt.

  25. Egis

    labai gaila, bet jei Jūs gyvenate ne Vilniuje, tai rinktis kitą tinklą nei omni yra rizikinga…kai skirtumas toks mažas…. bet toks akivaizdus :)
    Tai jų išskirtinumas, o jie, kaip konservatoriai, savo privalumais naudotis nemoka, nes kartu su FAILAS debesyse…

  26. Olga

    Pritariu!!! Isejau is Omnitel kartu su visa seima ir nesigaileju,nors buvau ju kliente daug metu. Bet kas nevertina savo klientus,tas juos praranda. Isejau i Tele2. Esu patenkinta. Manau,moketi reikia tam,kas moka dirbti.

  27. Audrys

    Mūsų įmonė buvo omnyje. Metus laiko vadybininkas kalbino iš Tele2 pereiti, bet mes vis galvojom, kad omnis pasitaisys. T2 vadybininkas žadėjo mums 30% mažiau mokėt. Na man tai atrodė eilinis reklaminis triukas. Bet vieną dieną paskambino man vadybinkas vėl iš T2, na ir kažkaip nusprendžiau pabandyt perkelt pusę įmonės numerių. Tai po mėnesio laiko gavau sąskaitą vietoj 1000lt, 300lt. Galvoju jie čia specialiai daro, pirmą mėnesį gerai daro, poto vėl bus kaip omnyje. Dar sekantį mėnesį gavau 250lt. Tada perkėliau likusius numerius. Ir dabar už 15nr, per mėnesį moku nebe 3000lt, o tik varganus 500-1000lt. O keisčiausia, kad naudojuosi pačiu standartiniausiu planu, be jokių papildomų akcijų, o omnyje turėjau “auksines sąlygas”. O dėl ryšio tai problemų tikrai ne daugiau nei pas omni buvo.

    p.s dar vieną dalyką paliaupsinsiu, kad vadybininkas nei vieną kartą po perėjimo nebuvo pamiršęs mūsų įmonės, reguliariai kas kokius 3mėn paskambina, paklausia ar viskas gerai. Visiems kolegoms dabar reklamuoju ir rekomenduoju.

  28. Šiaip man įdomi istorija pasitaikė čia prieš porą mėnesių.

    Iš Pildyk’o perėjinėjau į T2 su sutartim. Iš vakaro internetu vieną planą įsimečiau į krepšelį ir ryte jau laukiu skambučio galutiniam suderinimui. Tai iš pat ryto, pirmiau nei iš T2, man paskambino Omnio telemarketerė ir pasiūlė identišką planą(!) ir tuos pačius telefonus(!), iš kurių aš rinkausi.

    Pasakiau, kad jau turiu sutartį, nors dar neturėjau.

    Po poros minučių man paskambino iš T2. Bet aš iki šiol nesugebėjau suprasti ar čia atsitiktinumas, ar Omnis turi savo žmogų T2.

  29. sast

    mes pasiuntem bite po 10 metu. dejo tie vadybininkeliai ant lojalumu.

  30. pow

    Šiais metais rašė, kad nuo “nuo 2011 metų”. :)) Dabar 2012.
    Turiu įtarimą, kad Omnitel vieniems suteikia nemokamas paslaugas už minimalų mokestį, o kiti moka už tų kitų „nemokamas“ paslaugas turėdami „auksinius“ planus. :))

  31. Remigijus

    Le le le le… arba vieni renkasi Norfą, kiti renkasi Maximą, arba vieni renkasi Hesburger kiti Mc’ Donald’s ir t.t.

    Jei kalbant protingai, tai Omnitel, galima ir Bitę paminėti, rinkoje veikia labai ilgai (nu tikrai ilgai palyginus). Imant Omnitel pavyzdį, kompanija tikrai didelė, begalė skyrių ir skyrelių, kurie dirba įvariomis kryptimis, dėl ko vyksta pastovios inovacijos ir panašūs dalykai nuo ko klientams tik geriau. Be abejo, kai kurie sprendimai nebuvo į gerą, BET, bet tik dėl to, jauna kompanija TELE2 atėjusi į rinką žinojo, ko nedaryt arba vėliau SUžinojo, ko nedaryt, nes visada elgdavosi sekdama kaip tuos pačius procesus daro Omnitel. Taip pat ir Omnitel sėkmingai sužinojo, ko nereikia daryti, aišku pasekmės prisiimtos nemenkos.
    Duodu bet ką nukirsti, kad praeis keletas metų ir po truputį vėl pradėsime matyti, kas yra kas. Galų gale, kai ir iš Lietuvos visiškai išnyks klasikiniai (Feature) telefonai, visi dar labiau supras, kas yra kas. Omnitel – inovatyvi kompanija, Tele2 – tiesiog paslaugos tiekėja (teikėja).
    Buvau ir Tele2, dabar esu Omnitel, neturiu ko pykt ant buvusio paslaugos teikėjo (nors tiesą sakant rasčiau dėl ko papykt ir stipriai), bet dabar aš jaučiuosi tikrai modernus – panašiai kaip nusipirkęs kokį gerą butinį prietaisą ar net naują mašiną.

    • Aš irgi ginčiau įmonę, kurioje dirbu. Todėl manęs nestebina, kad ginate Omnitel. Juk mes matome IP iš kurių rašomi komentarai :).
      Juk perėjus dirbti į Omnitel gavote firmos telefoną. Keista būtų, jei ne Omnitelinį.
      Negi dar nepasimokėte http://www.commonsense.lt/2010/10/21/kas-atsakys-uz-bazara/ ?

      Beje, girdėjau neseniai įdomų Lietuvos mobiliųjų ryšių rinkos įvertinimą – ne Tele2 kažką ypač gerai padarė, o Omnitel nuosekliai feilino, todėl dabar ir turime, kad trečiasis atėjęs yra pirmasis pagal rezultatus.

  32. saules

    Nuosirdziai rekomenduoju vengti omnitelio :)

  33. O as Patenkinta Omnitelio teikiamomis paslaugomis.
    Zmones per mazai domisi planais ir nepasirenka sau atitinkamo , todel ir kyla skundu kruva.
    Omnitelis super.

  34. 2013 gruodį, berods apie 23 d. perėjau iš km nuo į bitę. Priežastys kaip ir pas visus. Bet gavęs pirmąją sąskaitą bitė paliko omni toli :) Pas mane planas buvo fixed suma su neribotais pokalbiais, inc. 200 ar 300 sms pack’u. Kalėdų dieną išsiunčiau keletą dešimčių sms. Kažkurio metų gavau sms iš bitės, tipo baigėsi sms limitas. Softas per šventes pavargo, pagalvojau. Nifiga, gaunu kt.mėnesį sąskaitą virš 100 LT, nors tikrai ne 100 sms neišsiunčiau. Skambinu vadybininkui, tas myzt myzt, sako, kadangi tapai mūsų klientu mėnesio gale, tai padalinom abonentinį mokestį iš dienų skaičiaus, atitinkamai ir siųstus sms. Graudus juokas suėmė. Sakau, pofik, sumokėsiu pilną abonentinį kaip už pilną mėnesį ir rišam klausimą. Vadybininkas sako-neįmanoma….. Kadangi jautėsi, kad jam pofik, parašiau laišką tiesiai į bitės help deską. Laiškas buvo konkretus ir aiškus, paprašiau atsakyti papunkčiui. Atsakymą gavau maždaug-tu pasirašei x sutartį, tipo rūkyk. Atsakymų negavau…. Paaiškėjo,kad omnio “padjobkės” buvo niekai, lyginant su bite. Iš techninės pusės bitėje, per dieną min 5x staiga nutrūkdavo ryšys, ryšio kokybė gerokai silpnesnė nei omnio, o internetas tot.gaidys. P.s. manęs bitėje jau nėra:)
    P.S. Sėkmės visiems.

Jūsų komentaras