Kuo skiriasi gudrus nuo žioplo, arba ko TEO nepasimokė iš “Omnitelio”?

Gudrus mokosi iš svetimų klaidų, tuo tarpu žioplas to padaryti nesugeba… Apie ką aš čia? Ogi apie ryšio tiekėjus. Lygiai prieš 3 metus OMNITEL nusprendė, kad klientus galima pagaidinti ir įvedė metų išradimą „Asmeninį planą“. Ne paslaptis, kad po kažkurio laiko pripažino, kad tai sukėlė reputacijos krizę. Kuom ne puiki nemokama (išskyrus OMNITELĮ) pamoka „Kaip nereikia elgtis su klientais“?

Pasirodo, ne visiems tai buvo pamoka. Štai kitas “TeleSonera” grupės narys  nusprendė, kad TEO VERSLO interneto paslaugų vartotojus galima vėl pagaidinti (gal čia Skandinavijos verslo grupės nuostata, kad Lietuvos klientus galima gaidinti kiek panorėsi?).

Praėjusią savaitę gavome įdomų laišką iš TEO (žiūr. iliustraciją). Laiško esmė be blablablabla – nuo 2012 m. balandžio 1 d. Jums bus pradėtas taikyti 7 Lt/mėn. modemo nuomos mokestis.

Žinoma, 7 Lt nėra dideli pinigai. Bet kai už 6 metų senumo modemą reikia mokėti nuomą, tai jau per daug. O ir pats principas – „nusprendžiau pakelti kainą ir keliu“ – man nepatinka. O dar deklaruoja, kad jų vertybė:

Bendradarbiavimas – Su klientais ir kolegomis esame pagarbūs ir geranoriški.

Įvesti mokestį neduodant jokio aiškaus ir apčiuopiamo pagerinimo tikrai nėra pagalba ir geranoriškumas.

Kas link TEO pagerinimų, turime ir daugiau karčios patirties. Prieš mėnesį TEO pasisiūlė biure pasikeisti telefonų aparatus. Mes turėjome bevielius, tad gavome naujus bevielius. Pakeitus aparatus atsirado krūva problemų – pakėlus ragelį pameta ryšį. Atvykęs TEO specialistas pasakė, kad čia bėda mūsų pusėje, nes mūsų biure veikia Wi-Fi (!!!), ir tų tel. aparatų dažniai pjaunasi su Wi-Fi dažniais, o štai butuose tie aparatai veikia puikiai…

Tokie tad tie pagerinimai.

Taigi, ponai ir ponios iš TEO – kaip šauksi, taip ir atsilieps…

Pačioje TEO laiško apačioje smulkiu šriftu parašyta:

Primename, kad turite teisę pasinaudoti galimybėmis, numatytomis Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011-11-07 įsakymu Nr. 1V-1085 patvirtintų Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punkte.

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011-11-07 įsakymu Nr. 1V-1085 patvirtintų Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punktas teigia:

12. Sutartį abonentas turi teisę nutraukti anksčiau laiko, jei Teikėjas pakeičia Sutarties sąlygas, įskaitant ir Sutartyje nurodytų Paslaugų kainų padidinimą, arba iš esmės pažeidžia Sutartį. Apie Sutarties sąlygų pakeitimus, įskaitant ir Sutartyje nurodytų Paslaugų kainų padidinimą, abonentui pranešama iš anksto, ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį, ir kartu pranešama apie jo teisę be jokių netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo nutraukti Sutartį, jei naujosios Sutarties sąlygos ar Paslaugų kainos jam nepriimtinos. Jei abonentas šiame punkte nurodytu atveju nutraukia Sutartį, Teikėjas neturi teisės taikyti abonentui netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo.

Kalbant žmonių kalba, tai reiškia kad visi, kurie nuo TEO gavote tokius pat laiškus kaip pavaizduotasis aukščiau, galite siųsti TEO ten, kur lietuviškos blogosferos grandas Rokiškis siunčia jį užknisusius komentatorius, ir jums už tai nieko nebus.

Pridedame šabloną paruoštuką, kuriame įrašę savo įmonės rekvizitus, galite pasiųsti TEO klientų aptarnavimo skyriui ir pasikeisti interneto ir telefoninio ryšio tiekėją be jokių netesybų.

Turiu pridurti, kad pasiskundęs Google Plus’e apie tokią neteisybę, sulaukiau laiško iš TEO:

Ar galima suderinti su Jumis susitikimo laiką, kurio metu atvykčiau su techniniu projektų vadovu ir aptartume:

1.     Mokestį už įrangą (maršrutizatorių) ir kartu mėnesinius paslaugų mokesčius;
2.     Naujos interneto technologijos galimybes;
3.     Naujų telefono aparatų problemą.

Taigi, pradedame interneto tiekėjų grožio konkursą, apie kurio rezultatus informuosiu kituose įrašuose.

Tuo tarpu paruoštukas laukia TEO verslo klientų, kurie turi puikią progą tarti “sudie” gaidiškam požiūriui į save.

Beje, gerbiami TEO konkurentai, nepramiegokite savo šanso !

komentarų yra lygiai 70

  1. :-)

    Imi klientu skaiciu, daugini is paminetu 7 lt menesiui, atimi tuos, kurie del tokio sprendimo pasitrauks, ir jei gerai paskaiciavai – islosi. Omnis del asmeninio prarado maziau nei 10 % klientu, uztat kainas islaike arba pakele,o to nepadare butu smuke dar labiau. Teo manau taip pat masto.

    • Dėl Omnio – nežinau, ar nuostoliai tikrai tokie maži. Nes rinkoje girdėjau kalbas, kad Asmeninio plano žala skaičiuojama jau aštuonženkliais skaičiais. Bet tai BBS žinios, tai negaliu nei patvirtinti, nei paneigti. Tačiau kiek tenka bendrauti, daugeliui žmonių Omnitel anksčiau buvo brangesnis, bet inovatyvus, tai dabar daugeliui Omnitel asocijuojasi su Asmeniniu pagaidinimu planu. Bet aš vis dar Omnitel klientas :)

      O dėl TEO naudos – tai paskaičiuoti paprasta: mes mokame 270 Lt + PVM per mėnesį. Tai nuneša 7 Lt pakėlimą 46 klientams. Ar tikrai pabėgs tik 2% klientų ?

      Beje, vakar jau gavau pasiūlymą optikai ryškiai pigiau nei TEO DSL… Ir modemą naują pažadėjo :)

      • Pamastymui

        Del Omnitel: Labai idomu kaip buvo skaiciuojami tie 10%…
        Galima manyti, kad tie 10% pasitrauke PO asmeninio plano ivedimo. Bet tada per kuri laikotarpi? Per menesi, ketvirti, pusmeti, metus..?
        Kitas klausimas: kaip ivardijama “Asmeninio plano zala”?
        Tai gali buti:
        1. Pasitrauke klientai ir negautos pajamos (grafikas: pasitraukusio klientu skaicius per standartini laikotarpi ir visutines Omni pajamos is vartotojo);
        2. Sumazejes klientu lojalumas (pvz: naudojimasi dviem SIM kortelemis – o juk dabar yra telefonu, kuriuose net nereikia SIM korteliu keisti)(grafikas: abonentu skacius, kurie turi 1-2-3-(>3) tel.abonementa ir kiek Omni dalis yra juose);
        3. Padidejes klientu itarumas, kai naujienose pasirodo neigiamos istorijos apie Omnitel, viesi klientu skundai ir pan., kurios kartais baigiasi 1 punktu…(grafikas: sudeliojame neigamas/teigiamas zinutes is eiles ir ziurime kaip keiciasi pasitraukusiu vartotoju skaicius);
        4. Neigiamu ziniu apie imone atsiliepimas pardavimams ir nauju klientu atejimui i imone. (grafikas: sudeliojame neigamas/teigiamas zinutes is eiles ir ziurime kaip keiciasi atejusiu vartotoju skaicius ir pardavimu apimtys);
        5. Galimybe perkelti tel.numeris pas kita operatoriu – padidejes vartotoju mobilumas(grafikas: vartotoju skaicius, kurie pakeite operatoriu, bet ne numeri: Is viso, is Omnitel, i Omnitel)
        6. Padidejusios reklamos islaidos.
        7. Sunkumai pritraukiant naujus klientus(pataisykite, jei klystu, bet argi LT vartotojai nera istikimi aka konservatyvus?).

        Del TEO: Piktnaudziauti vartotoju lojalumu galima, bet tik iki tam tikros ribos.

      • Optikai jokiu modemu nereikia :)
        kabeli grudi i routeriuka ir rukai.

        • Bandzai

          Kaip tai nereikia jei reikia. Atveda gi dėžutę, ant sienos prikabina, maitinimą jam reikia pajungt, o jau iš jo išeina UTP kabelis.

      • Kazka cia suveliai “optika pigiau nei Teo ir modema nauja ppazadejo”. Nuo kada optikai modemas reikalingas. WTF?

        • Mane zavi mano mylimi broliai lietuviai. Kad ir nieko temoje neraukia, visvien visi 3 milijonai rimtais veidais linkcioja ir pasisako :) )) Optinis keitiklis nera modemas. Siap jau. Bet cia gyvenimo smulkmenos. koks skirtumas Banzai ar dar kazkam, kas tas modemas, kas tas keitiklis, kas tas ruteris ir t.t. svarbu kad butu feraris ir pigiai, uz du litu :) ))) I neduokdieve jei nuo tu 2 litu dar nuolaidos pardavejas nepadarys:)

    • Darant prielaidą, kad yra kokie 50.000 ТЕО verslo klientų, tai jei išeis 1080 tokių kaip mes, tai jokios naudos iš tokio pakėlimo… O jei dar kaikurie “grožio konkursų” pagalba susimažins įkainius…

  2. Arvydas

    Kaip iki šiol iškentėjot būti TEO interneto vartotojais??? :)
    Buvau tas, kur naudojasi visokiom naujovėm. Man greitai atšoko fantazija ir jau seniausiai naudoju kabelinį internetą.

    • Aš ne tik TEO, bet ir OMNIO klientas :)
      Pasižiūrėjas kokias sąlygas už internetą siūlo TEO konkurentai, pats nesuprantu kodėl taip yra…

      • g12

        Ir tikrai, pirma mintis – “kantrūs jūs žmonės”, bet gal tai tai tik tingėjimas :) ))

        • Galbūt ir tingūs. Todėl šita 7 litų akcija ir yra didelis blogis TEO, nes daugelis tokių tinginių atsibus. Gal ir nepabėgs, bet tikrai persižiūrės kainas. Ką mes padarėme su OMNIU kai prasidėjo Asmeninis planas.

        • http://www.teo.lt/node/1348 nu 70 litu uz optika….
          privaciai pigiau.. bet ir tinkle prioritetai kiti.

  3. zhygis

    Jums gerai, kai jus Vilniaus centre, o ka daryt tokiems kur provincijoj? Kito normalaus pasirinkimo nera.
    Mes TEO 7Lt proga paprasem padidint greiti, tai jie mielai patvarke, dave nauja modema ir sake pasiziures del sviesolaidzio. Kiek domejausi konkurentais – nieko gero…

    • ir Vilniuje yra vietų pramoniniuose rajonuose, kur be teo tik yra mezon vienintelė alternatyva.

  4. Antanas B.

    Neriau, pačiam neprieštaraujant čia įdėsiu savo komentarą iš mūsų praėjusios savaitės diskusijos G+. Tikiuosi, kad bus aiškiau, bent dėl to, kad tas paruoštukas nelabai reikalingas – viskas vyksta telefonu 1816.

    Papildant ją – manome, kad esame vienas geriausių ISP Lietuvoje (gal net Europoje), o norime būti geriausiu. Ilgą laiką operatoriai, Mindaugo terminais kalbant, “matavosi” spartomis. Dar kurį laiką matuosis. Tuom tarpu mes norime būti geresni ir kitais rodikliais – saugumo, stabilumo ir SLA užtikrinimo. Mano kolegos iš R&D laboratorijų pateikė labai gerų idėjų kaip tą reikia realizuoti – nesigilinant labai į technines detales, tai aprašyta laiške. Ir taip, tų idėjų įgyvendinimas kainuoja. Galvojame, kad pakankamai nedaug, kad klientams tai atrodytų priimtina. Be to, kartu siūlome ir kitų naudų – didesnį greitį ir pan. O kalbant apie sutarties nutraukimą, tai kolegos taip pat apie tai parašė laiške. O mano asmeninis patarimas dar būtų – turint klausimų paskambinti į 1816 (numeris verslo klientams). Visada randame kompromisų – gal yra koks kitas labiau tinkantis planas ar pan. O pačiu blogiausiu atveju net ir skyrybų prašymą ten galima pateikti.

  5. penki kebabai

    Mes irgi TEO klientai, ir jau ne pirmą mėnesį matau kaip direktorius po valandą laiko ginčijasi telefonu su TEO. Nes, jeigu teisingai suprantu, kas mėnesį vis kaip nors pagaidina (detalių nežinau). Deja, Kauno senamiestyje nelabai kas duoda normalų internetą, čia bile kokios antenos ant namo stogo neužkelsi.

  6. dainius k.

    TEO kai kuriuose vietoviese yra likusi monopoliste. Alternatyvu ten nera. Todel ir gaidina visus, turbut pasiskaiciavo. Pats nutraukiau sutarti kaip tik suteike toki sansa mini cia.
    patarimas visiems – jei turi galimybe nekits kudasiu is TEO, bet kuris kitas tiekejas pasiulys geriau, nors ir nebus tokio “auksto aptarnavimo lygio” kuri megsta deklaruoti TEO “vaidybininkai”.

  7. Zilvinas

    Realiai matosi, kad straipsnis yra kazkokios bobutes pliurpalai, pavirsutiniski pliurpalai, kurie neturi jokios pozicijos ir jokiu tvirtu argumentu, apart pletkus. labai gaila, kad zmones tokius pletkus sutinka su komentarai ir ovacijomis, vienareiksmiskai aisku, kad Omnitel yra inovatoriai, o jeigu vaziuoti ir stumti ant vadybininku, manau, kad klaidas daryt zmogiska, tie kurie ju nedaro dirba vyriausybeje:D Taip kad nejuokinkit ir negadinkite savo brangaus laiko ponai grybai

    • Mergaite

      Žilvinai, negaiškit laiko skaitydamas, ramiau gyvensit.

      Nelabai supratau, ar TEO laišką ant ekologiško perdirpto popieriaus vadinate pletkais?

      Be argumentų man irgi vienareikšmiskai aišku, kad Omnis ir TEO apipisinėja, bet nepasakyčiau, kad labai inovatoriškai :)

    • Gerbiamas Zilvinai, jei nepastebėjote, tai straipsnis apie TEO, o ne OMNITEL.

      Tačiau suprantu Jūsų pastangas girti Omnitel. Turint omenyje IP iš kurio Jūs rašote – 84.15.44.238. Apie šį IP adresą mes jau pakankamai išsamiai rašėme http://www.commonsense.lt/2010/10/21/kas-atsakys-uz-bazara/ .

      Kiek žinau, Omnio PRo agentūra pasikeitė, o Jūs vis rašinėjate. Tai arba čia Jūsų nuoskauda dėl demaskavimo, arba tai jau pačio Omnio darbuotojai tokiais dalykais užsiima.

      Beje, ar žinote, kaip vadinasi tie, kurie iš savo klaidų nepasimoko ?

      • Tai kad nepasikeitė Omnio PR agentūra. Pasikeitė tik reklamos agentūra.

        • Tuomet viskas aišku :)

      • Arvydas

        Google yra jėga. :) :) :)

      • Tomas G.

        ha ha ha ha ha haaaaa!

  8. TEO vergas

    Interneto atsisakysiu paskutinej eilej. Kur tie alternatyvus interneto tiekejai Vilniaus senamiesty, Del max 5 potencialiu klientu TEO i butus, ka ten i butus i lovas atvede optika.Kaina men 30 ltl. Iskase per 50 metru asfalto.Kiek turetu kainuoti tokia paslauga? Manau penkis kart brangiau. Kur alternatyvus tiekejai i privacius namus? Turiu DSL ir dziaugiuosi ,pakels kaina irgi niekur nepabegsiu.
    Beda kad viska visi priprate buvo gaut uz dyka , marsrutizatoriu, PC, Tv ir pan.

  9. Darko

    O vat įdomu prie temos, ką daryti man? Kai turiu TEO internetą senamiestyje, tačiau moku 80Lt kas mėnesį. Optimalus planas su WiFi – 60Lt + telefono planas “šalyje” 30Lt, o juk telefono namie net nėra, tai mokėti už nieką man tikrai nesinori, ar nėra galimybės tai pakeisti? Ar reikės ieškoti alternatyvos?

    • Pabandyk mezon, nežinau kurio miesto senamiestyje čia gyvenat, bet Kaune veikia gerai :)

  10. aha, mums irgi atsiunte :)
    paskambinau vadybininkei ir sakau:
    - Laba diena, kokius cia idomius laiskus siuntinejat…
    - Sveiki, jo, turejot gauti..
    - Tai valio, tik pas mus jokiu modemu nera…
    - Kaip tai nera?
    - Nu paprastai: i pastata ateina optika, rusy konverteris, is rusio utp kabeliukas i ofisa, o ten jau tiesiai i Cisco VPN’a…
    - O jus tikri kad jokiu modemu nera?
    - tai ne… jau geri metai kaip nieko neturim.
    - ammm, nu tuoj, pasitikslinsiu…

    po kiek laiko skambutis:
    - Klausau?
    - Sveiki, tai jo, pasitikslinom, tai jus ten jokiu mokesciu nemokesite.
    - Nu ir puiku. Geros dienos.
    - Iki…

    nu va mazdaug tokie pokalbiai ivyko ;)
    optika atvede jie modemus zada chimichint…

    • Asta

      nepamirškim, kad dar nuotoliniu būdu

  11. Terpentinas

    Mūsų įmonė dėl šios priežasties paliko Omnitelį, dabar paliekame TEO. TEO vien iš mūsų padalinių prarado apie 800 lt per mėn. Padaliniuose pastatysime T2 modemus, centrinėje įmonėje Balticumo internetą. O teo fakso ir laidinius numerius naikinsime kaip nereikalingus. Jei nebūtų to pasityčiojimo iš klientų, nieko nebūtume keitę, manau TEO savo veiksmas įsigijo mirtinų priešų, ir tai jokios išlaidos reklamai niekada nepadengs.

  12. sim

    nu ple as esu visiskas durnelis. nedasyla. taigi atsakykit kaip TEO gali ikalti modemo, kuris nuosavybes teise priklauso man, nuomos mokesti? cia kas per kliedesys?

  13. aghmm, tai skias, cia tokia fix ideja:

    teo praso 7 litu mokescio uz JU iranga? Ok, ale gal pasiuskit TEO laiska su prasymu kompensuoti 8 lt i menesi uz JU irangos sunaudojama elektra? :) )))

  14. Marcius

    Koki pas jus verslai, kad dėl 7Lt tiek ašarų…apgailėtina…

    • marimar

      ne 7 Lt nulemia pasipiktinimą, ponas Marciau, o požiūris į Klientą…

    • marcius> jei taip apgailėtina, tai susitariam taip – kadangi tavo verslas nuostabus ir tu TEo gali mokėt už orą 7lt/mėn, tai davaj mokėk man 5lt/mėn už tą patį orą. Žiūrėk ir sutaupysi dar :)

      Aš kai norėsiu užsiimt labdara, eisiu į Raudonąjį Kryžių, o ne šersiu ir taip išpampusius monopolistus.

    • Gerbiamas marciau, nedarykite gėdos savo organizacijai tokiais komentarais. Tikiu, kad jums būtų paprasčiau, jei mes (klientai) nereaguotume į kainų pakėlimus ‘šiaip jau’.
      Taip pat, iš jūsų komentaro tenka konstatuoti, kad tie 7 litai tik ir atsirado tikintis, kad klientai dėl tokios mažos sumos triukšmo nekels…

      Va Antanas B. labai stengiasi parodyti vertę klientui, o Jūs – vienu komentaru viską nubraukiate…

    • Galos kainą privatiems teo irgi neseniai pakėlė, tokiu pat būdu. O interneto vizija tokiu pat būdu pakeitė sąlygas, kai turėta nuolaida išnyko, bet “pasiūlė” 2x daugiau.

      O ko čia piktintis atrodo, normali monopolijos praktika… Dempinguojam, konkurentai išnyksta pamažu, tada laikas grietinėlę nusiimt, pakeliant kainas :)

      suprantu, kad per 20 metų verslo kultūros (ir pagarbos klientui) negalėjom užsiugdyt, kiek turi šalys su šimtametėm tradicijom. Ir vis atrodo esame provincija, kurioje saugomės, neįsileidžiame kitų, o tuo tarpu monopoliai veši…

  15. Aistė

    Šis straipsnis skirtas verslo klientams, tai norėtųsai skaityti atitinkamo lygio komentarus, o ne buitinio lygio “varymą”. Tai, kad nėra kitų galimybių ar alternatyvų įsirengti kitą internetą, mielieji, negriežkite danties ant TEO, o jauskitės dėkingi, nes jei ne tas pats TEO po šiai dienai nežinotumėte, kas yra internetas.
    Tiems, kas teigia, kad TEO “gaidina” klientus- kaip ir minėjau, straipsnis skirtas verslo klientams (bent jau aprašyta informacija), tad norėčiau pasiteirauti, kuriam verslo klientui 7 Lt mokestis yra nepakliamai sunkus ir neįgyvendinamas?
    Jei tai yra investuojama į Jūsų pačių saugumą, bei kokybės gerinimą? Jei kokybės gerimo nepajuntante, tada jau kitas atvejis- skambinate 1816 ir deritės dėl sau geresnių ir palankesnių sąlygų. Atminkite, kad kiekvienas esate skirtingas, su skirtingais poreikiais.
    Vis reikalaujama kokybės, technologijų atnaujinimo, o kaip yra galimybė kažką keisti- sukylate ir veadami bandos jausmo, rėkiate ir nežinote patys ko prašote.
    Visada yra sprendimas, tereikia malonaus bendravimo ir supratingumo.

    • “norėčiau pasiteirauti, kuriam verslo klientui 7 Lt mokestis yra nepakliamai sunkus ir neįgyvendinamas?”

      Aiste, o kodėl 7 Lt? Aš manau, kad pakeliamai lengvas būtų ir 70 Lt mokestis.

      • Aistė

        Tai tuomet viskas puiku :) Klausimų daugiau nekyla :)

    • kokios dar investicijos i ta mistini sauguma? NIEKO jie nedarys nuotoliniu budu. nes negalima nieko tuo nuotoliniu budu padaryti.
      nes jei butu galima, tai paskambines i supporta neisigirstum: “pas mus tai viskas gerai, tai turbut jusu puseje bedos”, nes jie tiesiog pasijungtu ir paziuretu.

      • Pamastymui

        “Remote Desktop Control”…

        • ORLY? is WAN’o prisijungimas i modema? nu nu…

      • Aistė

        o kaip Jūs įsivaizduojate kokybės pagerinimą? kad turi atvykti ir kažką įdėti į jūsų modemą, kažkokią detalę, kurią prieš tai pačiupinėjot? :)
        Toks jausmas, kad komentuoja ir rašo tokie žmonės, kurie visiškai neturi jokio supratimo apie technologijas.

        • Tiesiog pasakykite, kaip man, kaip verslo vartotojui tos papildomos išlaidos atsipirks ? Kaip aš uždirbsiu tuos papildomus 7 litus išlaidų ?
          Juk rašėte, kad tai taikoma tik verslo klientams. O pas juos kriterijus paprastas – show me the mooney :)

        • atrodo, p. Aiste, jūs galvojate kad būtent klientai yra buki ir durni.

        • nb

          Aiste, viešųjų ryšių prasme darote labai daug klaidų. Labai.

        • Manau, kad toje įmonėje taip galvoja ne tik Aistė… Juk ir jos kolega Marcius mano, kad 7 lt neturėtų buti ta suma, dėl kurios verta piktintis. Pradedu įtarti, kad tokia ir buvo strategija – verslas ne ‘privatūs’, todėl nebanguos dėl 7 litų. O sudauginus 7 lt x klientų skaičius x 12 mėn. Žiūrėk, kokie niekingi porą milikų į BottomLine’ą ir įkrito. Akcijos pakilo, bonusus pasiimi :)

    • marimar

      Aš su TEO reikalų turėjau ir kaip privatus, ir kaip Verslo Klientas.
      Ne tik džiaugiuosi, kad “TEO dėka sužinojau, kas yra internetas”. Dar TEO dėka sužinojau, kas yra ZTE ar Pirelli įranga ir jos kainą, ir grasinimus baudomis, nenumatytomis sutartyje… Privataus bendradarbiavimo istorija tokia: sutartis buvo sudaryta 24 mėnesiams. Po beveik 5 metų nuo bendravimo pradžios, kai atsisakiau telefono linijos ir pasilikau tik interneto paslaugą, manęs pareikalavo grąžinti įrangą, arba teks mokėti už ją baudą – įrangos praradimo / sugadinimo mokestį (kažkaip panašiai suformulavo mergaitė Radviliškio tarme). Ginčas truko ilgai. Laimėjau kantrybės dėka.

      Verslo reikalais su TEO susidūriau dar skaudžiau – toje seneamiesio gatvėje, kurioje kūrėmės, Vilniuje pasirinkimo nebuvo jokio (2009 metais), tad ką gi – TEO.
      Įvedę linijas ir viską sutvarkę, užsiundė ant mūsų gerai treniruotus “kovinius šunis” – “perkelkite svetainės talpinimą pas mus, tai ir pieno upės plauks, ir kepti karveliai… na, patys žinot. Dukart per dieną – po skambutį direktoriui ir buhalterei.
      Direktorius 5 ci ir šiaip nemėgo, ne tik dėl kainos, tad ilgai nesvarstęs nurodė persikelt hostingą pas TEO.
      Šitas siaubas truko 4 mėnesius. TEO nuolatos vieną vadybininką keitė kitas, iškilus bėdoms nurodytu vadybininko numeriu niekas neatsiliepdavo, bendruoju 1816 – kaskart istorijos pasakojimas “nuo nulio”, IVR’ai, nukreipimai, sujungimai, kaskart naujas konsultantas aname ragelio gale. Va čia tai tikrai apgailėtina.

    • Matyt reikės antro įrašo – TEO: Mes jums, tamsuoliams, internetą atnešėme, o jums 7 lt gaila ! :)

      O kaip pavadinti, tokį požiūrį, jei ne gaidinimu ? Ir kodėl negarbingą elgesį su Verslo klientais negalima vadinti gaidinimu.

      Gerbiami TEO darbuotojai, gal komunikavimą palikite savo rinkodaros darbuotojams. Nes su tokiais komentarais labai daug nepatenkintų klientų iššauksite pasisakyti :)

    • Aiste, kaip ir nemažai kitų, apie internetą sužinojau iš Atviros Lietuvos Fondo, gi.
      Rašiau apie tai – http://blogas.dom.as/2012/01/10/apie-musu-interneto-ausra/

      • Dabar galvoju, ar BBS (čia toks servisas, kur ėjo iki interneto per dialup’us) irgi atnešė telekomas?

        • nu skambinai gi per telekomo linijas!

        • Telekomas atnešė klaikiai pakilusias naudojimosi internetu kainas. Tai buvo berods 1998 metais, kai praktinis prisijungimas prie interneto pabrango apie 10 kartų dėl monopolijos.

          Čia ponia Aistė padarė labai didelę klaidą, nes akciją “STOP Telekomas” prisimena dar labai nemažai žmonių.

          Jei ponia Aistė bandė ginti TEO, tai geriau to būtų nedariusi, nes būtent dėl to visokio šleifo Lietuvos Telekomas netgi turėjo keisti pavadinimą, nes jis buvo įgavęs stabiliai neigiamas asociacijas.

        • buvo toks “Atviras takas” :) skambindavai nuo 17.00. jei nebudavo uzimta – veikdavo :) )))

          dar buvo bites Banga
          ir dar kazkas buvo :)

      • 1999 metų reporte, “Lietuvos telekomas” džiaugėsi tapęs interneto tiekėju Nr. 2 :)

        “AB „Lietuvos telekomas“ daug investavo į ,,Tako“ prisijungimo prie interneto komutuojama linija paslaugą. Ši paslauga buvo pristatyta 1998 m., o 1999 – aisiais Bendrovė tapo antra interneto paslaugų teikėja Lietuvos rinkoje.”

        http://www.teo.lt/files/lt/1999_m_ataskaita.pdf

  16. Interneto aušroje Lietuvoje universitetai turėjo ir savo interneto srautus (vėliau labiau apsimokėjo per Telekomą), o smulkūs “interneto tiekėjai” išsipirkinėjo iš ko buvo patogiau, taigi internetas buvo dar iki telekomo kaip tokio. Tiesa, priėjimas prie per modemus techniškai buvo per telekoma, bet…

  17. Pamastymui

    Ar kas dar atsimenate laikus, kai buvo platinamas reklaminis CD su ASDL reklama?

  18. Arturas

    Realiai neremdamas TEO žalos jam nepridarysiu :( Realiai didelis verslas čia pas mus “daro” klientus kaip nori.Kaip sakoma – nieko asmeniško, tik verslas… Nesinaudoti internetu, nevažinėti mašina, nevalgyti š iš parduotuvės ir daug dar dalykų – welcome i gyvenimą dėl spalvotų popieriukų .

  19. @yessuz: Mano tėvams atviras takas “gerai kainavo” prieš kokius 11 metų.

  20. gedasst

    :)
    Grizus po Airijos, man TEO sviesolaidinis – utopija :)
    Ir po Airisku sutarciu – TEO sutartis – kaip 5-tos klases rasinelis – aiskus ir paprastas. Tik reikia moketi skaityti (lietuviskai).
    Pvz Airijoje mobilaus rysio kontraktai beveik visi yra “nemokamu minuciu” – uz 40Eu gauni 300min+interneto 1GB, uz 60Eu gauni 600minuciu +2GB interneto ar uz 20Eu gauni 100minuciu ir nemokamus pokalbius tarp savo tinklo klientu (cia apytiksliai).
    Kai iprate “nemokamai” kalbeti pazistami, virsija ispirkto limito ribas, pradeda galioti kontraktu priedai (parasyti smulkiu sriftu), ir ateina saskaitos po 100, 200, 400 Eu uz menesi.
    Kreipiantis i paslaugu tiekeja tiesiog gausi ilga “pasiaiskinsime ir paskambinsime” pazadu eile, o apsimoketi saskaita vis tiek turi. Kai galu gale 10-ta karta (jau supykes) kreipiesi i pardaveja ir sulauki jo valdzios demesio, tau tiesiog parodo smulkaus srifto dali kontrakte.
    Tokiu besiaiskinanciu eiles teko stebeti nuolatos – jas sudar tiek vietiniai airiai, tiek imigrantai.

    Norint gauti gera plana, reikia ilgai ieskoti, skaiciuoti ir galvoti.

    Dabar uz 40Mmbs TEO sviesolaidini privatu plana as moku 30Lt/men, ir neturiu jokiu ilgalaikiu isipareigojimu.
    Kaip tai padaryti ? Reikia tik pagalvoti, ir paskaityti tarp eiluciu :)

  21. Privačius klientus, beje, irgi gaidina, tik mažesnėmis sumomis. Va mano močiutė (tiksliau aš) gavo laišką, kad jos laidinio telefono abonentinis mokestis berods nuo balandžio pakils nepilnu litu. Už tai ji kažką ten gaus nemokamai. Gaila, laišką ištryniau.

    Kita vertus, kaip interneto naudotojas, kaip ir negaliu pykti – gyvenu mediniame name kažkur Vilniaus Užupyje, kur Teo yra vienintelis laidinio interneto tiekėjas, o jau nuo spalio pabaigos naudojuosi šviesolaidžiu. Aišku, prieš tai tikrai ilgą laiką naudojausi DSL’u ir mokėjau „linijos mokestį“ už nieką (apie jį pastraipą iš komentaro ištryniau). Reik tikėtis, kad tas mokestis jiems optikos tiesimo išlaidas padengė. :)

  22. Ramūnas

    Džiugu, kad tokios žinios skleidžiamos. Lygiai tokiomis aplinkybėmis prieš porą metų turėjau progą atsisakyti TEO interneto namuose. Ir pasinaudojau. Tik tada jie ne papildomą mokestį įvedė, o esamą pakėlė (jei neklystu 11 ct).

  23. Zin

    Naujas Teo bajeris (pagaidinimas): pasirodo, nuo 2012-03-01 pakeistos paslaugos teikimo taisykles. Nezinau, ar visiems, ar tik privatiems, nes kaip juridinis naudojuos kitais tiekejais.
    Tai va, dabar noredami nutraukti pasibaigusio termino sutarti…. turesite arba pranesti pries 30 dienu (daugelis to nezino, nes pasirasinejo sutartis su 5 dienu terminu), arba laukti 30 dienu ir moketi piniga uz ta menesi. ) O pasibaigus toms 30 dienu irangos grazinimas turi ivykti per 5 kalendorines, jei nespeji – automatu nusiperki sena iranga. Taisyklese ir kitas nelabai akiai pastebimas pakeitimas – skustis ir reiksti pretenzijas del taisykliu pakeitimu galima tik 10 kalendoriniu dienu (buvo, berods, 30 – jei suklydau, is anksto atsiprasau) – tai is esmes reiskia, kad daugelis, kaip ir as, tiesiog laiku nepastebes nauju publikaciju internete ir nieko nedarys.
    …laukiu nesulaukiu tu keliu menesiu iki sutarciu pabaigos :)

  24. Velo

    Sveiki,
    Man i-neto kainą pakėlė iki 40Lt motyvuodami:

    “Atsakydami į Jūsų laišką norime patikslinti, kad remiantis TEO LT, AB interneto prieigos paslaugų teikimo taisyklių 8.1 punktu TEO turi teisę:

    8.1. savo iniciatyva, pasikeitus rinkos sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitiems objektyviems pagrindams, vienašališkai pakeisti Paslaugų ir/arba TEO galinės įrangos nuomos tarifus, ir (arba) Sutarties, ir (arba) Taisyklių, ir (arba) Paslaugos teikimo sąlygų nuostatas, raštu (įskaitant šiai formai prilyginamą formą) informavusi apie tai Klientus su kuriais Sutartis sudaryta rašytiniu būdu (kai Paslaugų tarifai yra didinami) arba naudojamomis elektroninių ryšių informavimo priemonėmis ir TEO interneto svetainėse http://www.teo.lt ir http://www.zebra.lt, kai Paslaugų ir/arba TEO galinės įrangos nuomos tarifai yra mažinami arba sutartys su Klientais sudarytos ne rašytiniu būdu. Apie Paslaugų ir/arba TEO galinės įrangos nuomos tarifų pakeitimus Klientai informuojami iš anksto. Keičiant Sutartį ir (arba) Taisykles, ir (arba) didinant Paslaugų ir/arba TEO galinės įrangos nuomos tarifus Klientai informuojami ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) mėnesį iki pakeitimų įsigaliojimo dienos.

    Taip pat norime patiksinti, kad keitėsi ne tik kaina, tačiau ir Jums teikiamo interneto greitaveika, šiuo metu „Bazinio šviesolaidinio“ greitaveika yra 50Mb/s.

    Interneto paslaugos mėnesinis mokestis keitėsi visiems klientams, pagal aukščiau nurodyta sutarties punktą.”

    Sakyčiau privačiam klientui pakelti tarifą motyvuojant “rinkos sąlygomis” gana drastiškas veiksmas. Sutartis pasirašyta 2011-12-13 su įsipareigojimu naudotis 2 metus. Kaina pakėlė po 4 mėn naudojimosi.
    Kam sekėsi užginčyti?

  25. Velo

    TEO atsakymas į klausimą:
    Dėkoju,
    Patikslinkite prašau kas pasikeitė rinkos sąlygose ar teisės aktuose, kad taikomas 8.1 sutarties punktas?

    “dėkojame, kad kreipiatės.
    TEO bendrovė į šviesolaidinį internetą investavo net 240 mln. LT. Tai leidžia užtikrinti ir užtikrins ateityje kokybišką interneto paslaugos teikimą.”

  26. Jums aptarnavimo reikėtų pasimokyti iš cgates ar skynet.

Jūsų komentaras