Neatlaikote konkurencijos? Jums padės Konkurencijos taryba!

Jei penktadienį buvot įsijungę internetus, turėjote pastebėti kone dienos naujieną apie tai, kad elektroninė parduotuvė IMK.lt gavo iš Konkurencijos tarybos baudą už tai, kad savo kainas lygino su konkurentų – antžeminių prekybos centrų. Kaip įrodymus IMK.lt pateikdavo konkurentų salonuose darytas nuotraukas, kuriose matyti tų pačių prekių didesnės kainos.

Rokiškis, susipažinęs su Konkurencijos tarybos sprendimu*, jį suprato daumaž taip:

negalima skelbti kokios buvo tą ir tą dieną konkurento kainos, nes kitą dieną konkurento kainos gal būt pasikeitė, o tai reiškia, kad tokių kainų, kokios buvo, tai jau ir nebuvo, o jei nebuvo, tai jau ir netiesa, o jei nuotraukose (beje, su pažymėta data) kokios nors kainos ir matosi, tai visai nesvarbu, nes Elektromarkt atnešė kažkokią pažymą, kad po kažkiek laiko kainos pasikeitė.

Prieš tyčiojantis iš šio idiotiško Konkurencijos tarybos sprendimo, visų pirma jį atidžiai paanalizuokime. Kadangi manimi šiek tiek pasitikite, iš 19 psl. KT nutarimo iškrapštysiu esmę. Be to, Jurgis Gylys, IMK LT direktorius ir mano prietelius, atsiuntė man daiktinius įrodymus (nuotraukas). Kai paanalizuosime, mums nereikės diskutuoti, kas teisus, o kas ne, ir iškart galėsime pereiti prie patyčių iš nuprotėjusios valdiškos įstaigos.

O buvo taip.

Eina kalba apie štai šią nuotrauką:

Atsidarau failą su programa “Pixelmator”, ir man rodo, jog fotografuota (su iPhone 3G) 2011:01:26 18:49:56

Tuomet susirandam Facebook’e post’ą, kur naudojama ši nuotrauka. Post’o data 04 February at 12:35

Matome, kad tą dieną (2011-02-04) IMK.lt reklamavo štai šį naujienlaiškį. Jame visame gražume štai šis minimas epizodas (pirmas iš kairės):

Taigi, su sąlyga, kad:

  • IMK.lt konkurentų kainas fotografavo sausio 26 d., o jas publikavo po savaitės,
  • nenurodė, kada tos nuotraukos buvo darytos,
  • kai nuotraukas publikavo, pas konkurentus jau buvo kitos kainos,

tad ir Konkurencijos tarybos išvadą sunkiai galima būtų paneigti:

Taigi, IMK.lt išsidūrė. Ypač taip sutapus aplinkybėms, kad pas “Elektromarkt” minėto televizoriaus kaina pasikeitė kaip tyčia kitą dieną po to, kai buvo padaryta kainos nuotrauka. Na, bet ko tik nepasitaiko.

Bet žmonės iš klaidų mokosi.

Todėl sugalvoja, kad kitą kartą, kai nufotografuos konkurentų kainas, užrašys datą, kada buvo fotografuota.

Nueina į “Topo centrą” ir padaro čiaukšt:

“Pixelmator” man rodo fotografavimo laiką: 2011:04:08 14:58:36

Tuomet ši ir kitos nuotraukos duodamos anstoliui, kuris 2011-04-15 apsuka reidą po parduotuves ir be kita ko patvirtina, kad balandžio 15-ąją “Topo centre” šio samsungo kaina vis dar 4499 Lt.

Ta proga IMK.lt ant nuotraukos uždeda štampuką:

Ir šitą gėrį paleidžia savo “Facebook” puslapyje (ir el. parduotuvėje, bet į ją nebėra veikiančių nuorodų) 26 April at 12:17.

Žmonės FB’e spaudžia nuorodą ir patenka į naujienlaiškį, kuriame po šiai dienai puikuojasi štai šis epizodas*:

Tačiau, kadangi veiksmas vyksta internete, kur informacija išlieka ilgą laiką po to, kai ji yra paskelbiama, IMK.lt konkurentai atsidaro jų saitą beigi šitą naujienlaiškį gegužės 14 d. ir ten pamato prieš mėnesį darytą kainos nuotrauką! Tyrėjai tai greitai išsiaiškina:

Taigi kaina pas antžeminius prekiautojus jau pasikeitusi, o el. internetas vis dar rodo informaciją apie seną didelę kainą.

Konkurencijos taryba išaiškina, kad siekiant objektyvumo galima lyginti tik “to paties laikotarpio kainas”:

Bet jei galvojate, kad užtenka nurodyti datas – jūs klystate.

Tai ar su datomis, ar be jų – lyginti kainų nevalia. Nes jeigu palyginote kainą, o ji vėliau pasikeitė, vadinasi, jūs blogai palyginote. Ir turite palyginti iš naujo. Arba išimti reklamą. O kadangi praeties (off-line) ir dabarties (on-line) laikas niekada nepateks į “tą patį laikotarpį”, tai visa ši KT žodžių makalynė ir išvedžiojimai reiškia vienintelį dalyką:

Konkurencijos taryba uždraudė lyginti off-line ir on-line kainas

Nes, pasikartosiu, kai internete kažką parašėte, o realybėje tai pasikeitė, vadinasi, internete likusi kopija nebeatspindi realybės. O kadangi realybės neatspindi, tai ir lyginti nerealybės su realybe negalima. Štai ką išaiškino Konkurencijos taryba.

Kokias tai turi pasekmes el. prekybos rinkai? Įžvelgiu du dalykus:

  • elektroninėms parduotuvės uždrausta konkuruoti su antžeminiais prekybos tinklais. Nepaisant to, kad gyvenam XXI amžiuj, konkuruoti galima tik pagal XIV amžiaus kronikas, kai kunigaikštis Gediminas kvietė į Vilnių pirklius iš užusienio,
  • Konkurencijos taryba turėtų puoselėti konkurenciją. Ką ji pagerino dabar, aš nesugalvoju. Ir kuo ilgiau galvoju, tuo geriau suprantu, kam XIV a. miestelių aikštėse buvo statomos kartuvės.

Pabaigai keletas tips&triks’ų, šovusių galvon beskaitant KT nutarimą ir beplepant G+:

  • jeigu konkurentas pagamino teisėtą lygininamąją reklamą, nenuleiskite rankų. Pažiūrėkite, galbūt nuo to laiko pasikeitė jūsų produkto savybės (tame tarpe kaina), ir drąsiai kreipkitės į Konkurencijos tarybą,
  • jeigu norite išvengti bet kokių palyginamųjų reklamų, ant kainos uždėkite žvaigždutę. Jei kas nors išdrįstų palyginti jūsų produktą, drąsiai kreipkitės į Konkurencijos tarybą ir nurodykite, ką toji žvaigždutė iš trikrųjų reiškė. Tam reikės parašyti pažymą ir pasirašyti,
  • jeigu žvaigždutės neuždėjote, o konkurentas palygino jūsų brangų produktą, nenusiminkite. Susiraskite klientą, kuris pasinaudojo nuolaidų kortele, ir jis paliudys, beigi čekis įrodys, kad prekė iš tikrųjų kainavo žymiai mažiau, nei nurodė konkurentas-būsimasis pažeidėjas,
  • jeigu dvejojate, ar pavyks slapčia nufotografuoti konkurento prekes jo parduotuvėje nesusikovus su apsaugos darbuotoju, galite pasirinkti orų variantą. Jums tereikia įsigyti prekę (kad ir šaldytuvą), išėjus iš parduotuvės ant jos užklijuoti čekį (šaldytuvo galite ir neišpakuoti), nufotografuoti čakšt. Tuomet grįžti į parduotuvę, grąžinti prekę ir atsiimti pinigus,
  • jeigu norite nepažeisti Lietuvos įstatymų, tiksliau, jų išaiškinimo, jūs turite vienintelę galimybę palyginti savo el. parduotuvės ir konkurento prekybcentrio kainas. Pasinaudokite vaizdo konferencijų srendimais, kad ir Google Hangout. Vienam gale tegu prisijungia jūsų potencialūs pirkėjai, kitam gale transliuokite tiesiogiai iš konkurento parduotuvės. Suprogramuokite interfeisą taip, ka ištransliavus pobrangią konkurento kainą, šalia pirkėjams pasiūlytų kažką iš jūsų el. parduotuvės asortimento. Toks lyginamosios reklamos būdas bus teisėtas tol, kol Konkurencijos taryba nesugalvos, kaip dar labiau apginti vartotojų interesus.

*Visas KT nutarimas (taip pat valdiškame saite)

**KT nutarime yra ir daugiau epizodų, kurių čia nesiėmiau nagrinėti. Jei jūs to imsitės, čion mielai įdėsiu nuorodą, tik duokit žinot.

Daugiau blogerių įrašų šia tema:

http://rokiskis.popo.lt/2011/10/21/konkurencijos-taryba-tiesa-yra-netiesa-jei-kazkas-surado-pazyma/

komentarų yra lygiai 34

  1. ES yra pilna pavyzdžių kai vienas prekybos tinklas lygina kainas su kitu. Ir jei, tarkim Norfa nufotkintų kainas Rimi, Maxima ir IKI, jas atspausdintų ir platintų savo parduotuvėje (palyginamojoje reklamoje), anot Konkurencijos tarybos tai pat nebepataikytų į tą patį laiko periodą ir būtų palyginimas “kažkada” su “dabar”. Todėl šioje situacijoje keičiausia – kodėl Lietuvoje lyginamoji reklama yra vertinama griežčiau nei Europos Sąjungos institucijose?

    Beje, įstatymuose yra numatyta, kad ginčytinoje situacijoje dėl lyginamosios reklamos, išaiškinimas turi būti toks, kaip būtų naudingiau reklamai. Deja. Kitavertus: dujų kaina, šilumos ūkis, situacija su kuru. O jei prisiminti, kad vos prieš kelias savaites teismas atšaukė šios organizacijos sprendimą..?

    Kyla natūralus klausimas kam ištiesų tarnauja Konkurecijos taryba, kuri yra išlaikoma iš vartotojų sumokamų mokesčių?

    • Smalsu.

      Gal būtų galima pavyzdžių kai ES kainos yra lyginamos to paties (ne panašaus) produkto tarp skirtingų tinklų ?

  2. Kaip suprantu vienas iš pasikeitimų, kurį atnešė internetas pasaulyje yra taip vadinamasis “kainų skaidrumas” – kai gali paprastai ir greitai palyginti kainas skirtingose parduotuvėse ir taip sukūriamos sąlygos pirkėjui rinktis geriausią pasiūlymą, o pardavėjai skatinami optimizuoti savo veiklą.
    O KT ką tik užvertė šlagbaumą ant mūsų kelio į šį pasaulį. Nugi kažkam labai nesinori optimizuotis. :)

  3. Dan

    Mesiu akmenėlį į el. prekybos daržą. Štai, paskutinis mano pirkinukas virdulys PHILIPS HD4676/40 Topocentre dabar kainuoja 99 Lt (buvo 119 Lt) (žr. Topocentro 2011 10 07 – 2011 10 27 akcijų leidinį). O palyginimui IMK.LT šio virdulio kaina – 129 Lt (plius 10 Lt už pristatymą).
    http://www.imk.lt/Buitine-technika/Smulki-virtuves-technika/Virduliai/Virdulys-PHILIPS-HD4676-40.html
    Išvada – permokėk 40 Lt (40,4 proc. brangiau).
    Sėkmės jums IMK.LT ir kt.!!!

    • Dan, Jūs ką tik palyginote off-line ir online kainas, o tai daryti griežtai draudžiama!

      • Dan

        Na, man kaip pirkėjui, jokie Konkurencijos tarnybos draudimai lyginti kainas negalioja..:) Na, o jeigu sukursite dar kokį įrašėlį el. prekybos tema, su didžiausiu malonumu paskaitysiu.

    • Dani,
      nebūtinai visos prekės be išimties prekės turi būti pigesnės. Reikia suprasti, kad kainos gali skirtis dėl konkurentų vykdomų kampanijų ir/ar išpardavimų. Ypač tuomet, kai konkurentams reikia tuštinti sandėlius.

      • Dan

        Esmė yra ta, kad Topocentro kaina net ir be akcijos (119 LT) yra mažesnė nei jūsų elektroninėje parduotuvėje (129 LT). Tegyvuoja konkurentai, kurie tuština sandėlius:)

        • imk.lt niekada nebuvo pigi parduotuvė – kainos BE AKCIJŲ joje beveik visuomet didesnės nei kitur (ypač lyginant on-line parduotuves) Akcijinės kainos – kita kalba (klasikinis variantas kuomet daiktas kainuojantis 400lt reklamuojamas kaip kainavęs 600lt ir dabar parduodamas su 50% nuolaida už 300 :)

  4. deima

    O kaip kainos.lt, vadinasi, neteisėtai veikia?

    • Manyčiau, kad teisėtai, nes ten kainos iš įvairių e-shopų surinktos tuo pačiu metu. Vadinasi, lyginamos “to paties laikotarpio kainos”.

    • Įdomiausa, kad net ir OnLine nėra visiško “real time”! Nes dėl duomenų apimčių, jie nėra sinchronizuojami nuolat, dažniausiai tai vyksta naktimis kas 24 val. Taigi, jei kaina pasikeis jau praėjus sinchronizacijai, kainos.lt rodys vakarykšte kainą. Tiesa, teisybės vardan derėtų paminėti, kad kainos.lt rodo informaciją tų eShop’ų, kurie duoda tokį sutikimą ir integruoja savo xml’ą.

  5. Klausimas

    Jurgi,tai ar pripažįstate,kad susimovėte su pirmu epizodu,kai nenurodėte kainų fotografavimo datų?

    • Be jokios abejonės, dėl pirmojo epizodo, t.y. dėl lyginamosios reklamos nenurodant palyginimo datos, savo klaidą ripažinome ir Konkurencijos tarybai.

  6. lg

    Norit pykit norit ne, bet elektromarkto ir topocentro atveju as elgčiausi lygiai taip pat. Kažkaip labai neskaniai atrodo tas paveikslėlis kur elektromarkto logotipas ir siūlomos prekės kaina perbrauktas dviem raudonais brūkšniais. Susidaro įspūdis jog ten brokuotos prekės, ar eiti į tą parduotuvę draudžiama. Jei jau fotkini konkurentų prekes būk mielas malonus bent jau nefotoshopink kažko ant jų pasiūlymo, žmonės ne durniai, paskaitę savas išvadas pasidarys patys. Be to, jei jau fotoshopini iš kur man žinot, gal ir kainą riebesnę įraitei konkurentui. Finale gaunasi kažkokio eshopo konkurentų drabstymas purvais, yra gi pagaliau ir verslo etika. Nežinau kodėl, bajeriai su lyginamosiom reklamom man nepraeina, ir pasitikėjimo imk.lt tikrai neprideda. Yra daug patrauklesnių būdų kaip parodyti jog tavo kaina gera.

    • Elektromarktas ir Topo centras gina savo interesus, ir tas yra savaime suprantama. Klausimas, kieno interesus gina Konkurencijos taryba.

      Jei KT būtų baudą davusi už tai, kad imk.lt pafotoshopino – sutikčiau, bet dabar motyvai kiti.

  7. rprznt

    Na o man palyginamosios reklamos visada labai patinka ir manau kad labai gerai jas rodyti. Nesakau kad reikia aklai jomis pasitiketi, bet visada greitai galima pasitikslinti ir tureti “akualia” kaina, jei jau sudomino.
    Pastebejau kad lygtais topocentras ir elektromarktas nebeskelbia savo kainu internete. Matyt del tos pacios priezasties – palyginimu…

    • Nebemadinga kainas internete skelbti. Net senukai nebeskelbia (jau kelinti metai). Dar netyčia pirkėjęs, pasižiūrėjęs internete nusipirks pigesnę preke nei būtų atėjęs gyvai (jei pvz. pigesnė užkišta taip kad nesimato)

      • Vytautas

        Taip, kad skelbia, pažiūrėk http://www.e-senukai.lt/

        • e-senukai nėra tas pats kad senukai. Jų kainos skiriasi. akcijos/išpardavimai irgi ne visada sutampa

  8. O šiaip labai teisingas sprendimas. Kai neišneina nuskalpuoti pagal įstatymo (ir sąžiningos konkurencijos) raidę.. tai nuskalpuoja pagal dvasia.

    TV yra labai specifinis produktas, kurį žmonės perka dažniausiai tik gyvai apžiūrėję. Iš principo minėta reklama siūlo pasinaudoti konkurentų infrastruktųra prekės apžiūrai, o po to jau pirkti online.

  9. Manau, kad viena iš konkurencijos tarybos funkcijų taip pat yra užtikrinti sąžiningą konkurenciją. Akivaizdu, kad čia dalyvauja suinteresuota pusė. Naudoti konkurentų kainų ji negali iš principo, nors ir data nurodyta. Visų pirma reklama pati iš savęs netiesiogiai melaginga. Teigiama, kad konkurentų kainos reklamos metu (ir ne tik) yra didesnės nei suinteresuotos pusės, nors realybė gali ir skirtis. Antra skatina nieko neįtariantį konkurentą gintis vartotojo akyse, nors galbūt to ir nereikia, tiesiog pirmasis veiksmas tą iššaukia. Sąžiningumu kažkaip nekvepia ir einant šia kryptimi sunku būtų įsivaizduot jo užtikrinimą. Jei kainas tarkim lygina trečia šalis, ji turi ir prisiimti atsakomybę dėl paskelbtos informacijos teisingumo.
    Čia pagrindinis žodis tampa sąžiningumas. Konkurencijoje tai yra pagrindinis žodis manau.

  10. Būtų įdomu padiskutuoti šia tema plačiau:

    Reklamoje tiesiogine prasme konkurentų kainoženkliai nebuvo naudojami, t.y. “sukosi” įprasti reklaminiai baneriai.

    Buvo siunčiama informacija naujienlaiškiuose registruotiems vartotojams, o kaip informacija elektroninėje parduotuvėje, konkrečiau – viena iš televizoriaus foto buvo konkurentų kainoženkliai.

    Taigi visą “reklaminę” kampaniją matė tik tie, kurie vienais ar kitais būdai ATĖJO į el.parduotuvę IMK LT. Ar tai galima prilyginti kaip informaciją klientams užėjusiems į įprastą parduotuvę ar gavusiems jos informaciją, nes tokią užsisakė?

    Kai kuriose ES šalyse tokią informacija pateikiama net įprastoje parduotuvėje, kitaip tariant maximoje varškės kainoženklyje būtų parašyta kiek kainuoja ta pati varškė Rimi ir IKI (ir jei Norfoje kainuoja mažiau, to net nebūtų nurodoma).

  11. Sutinku, kad vieša reklama ir informacija savo lankytojams yra skirtingi dalykai, bet tik žiūrint iš informacijos paskleidimo kampo. Žiūrint iš žinutės turinio kampo esmė nesikeičia.
    Imant kraštutinį pavyzdį kaip atrodytų tokia žinutė. Štai kompiuteris prekės ženklo Panda (foto 90’tų metų ) ir mūsų Pantera (foto dabartinė). Prierašas Kokybė kalba pati už save. Jei Pandos kompiuteris dabar jau pasikeitęs jūs patenkate į pavojingą zoną.
    Gal tai taisyklėse ir neaprašyta, bet pirmasis paleidęs “kumščius į darbą” praranda teisę į pasiteisinimus.
    Norint palyginti kainas yra ir draugiškesnių būdų. Galima duoti tai atlikti ne jums, o tarkim jūsų lankytojams soc. tinkle. Padaryti tyrimą blogeriams ir pan. Sėkmės.

    • Andriau,
      manau, kad toks kraštutinis pavyzdys būtų didesnė gresmė apsjuokti, nei užsidirbti “respektą”. Be to, atkreipiu dėmesį, kad lyginti galima tik identiškų produktų kainas, taigi automobilio vaz su automobiliu bmw lyginti negalima, o jei būtų kalba apie automobilių palyginimą, tai koplektacija turi būti identiška.

  12. bastard

    Konkurencijos tarnyboms skustis nereiketu. Reiktu elgtis, kaip elgiasi daug brick&mortar amerikietisku parduotuviu. T.y. atnesus konkurento (online ar brick&mortar) zemesnes kainos irodyma, jie parduoda uz zemesne kaina, o kai kurie net ir duoda 10% kainos skirtumo bonusa (kas nera daug, jei kaina skiriasi $100, tai bonusas bus $10).

    Daznai tas pats principas galioja iki 30 dienu po pardavimo, o nebutinai pirkimo momentu. Jeigu as nusipirksiu preke uz $1000, o pas konkurenta atsiras ta peke uz $800 30 dienu begyje, mano pardavejas man grazins $200 + $20 bonusa (jei toks yra).

    Aisku ta pati daro (ar bent dare seniau) ir amazon.com ir pn. Atsimenu pirkome televizoriu kokiais 2007 ar 2006 uz $2500 bet kainoms krentant susigrazinome apie $500.

    • gvidas

      Konfliktas:

      Reklamuoti <-1— Palyginti kaina <-2—– Kaina mazesne
      maziausia su konkurento nei konkurento
      kaina ZZ
      <-3— Konurentas <-4—– Kaina mazesne
      sumazinti kaina nei konkurento

      Prielaida ties 2 – kainos islieka tokios pacios

      Bastard apraso konflikto sprendima, kur atakuojamas pats konfliktas (ZZ).

      Konkurencijos komisija konflikta sprendzia naikindama 2 prielaida, t.y. kad kainos nera fiksuotos ir turi buti lyginamos gyvai tiek pas IMK, tiek pas konkurentus.

      • gvidas

        Konflikto tikslas: Reklamuoti maziausia kaina
        (1 šaka)
        <-1— Palyginti kaina su konkurento <-2—– Kaina mažesne nei konkurento
        (2 šaka)
        <-3— Konkurentas turi sumažinti kaina <-4—– Kaina mažesne nei konkurento

        Konfliktas tarp 2 ir 4 (2z4)

        Prielaida ties tarp 1–2 – kainos išlieka tokios pačios laike.

        Konkurencijos komisija konfliktą sprendžia naikindama 2 prielaida, t.y. kad kainos nėra fiksuotos ir turi b0ti lyginamos gyvai tiek pas IMK, tiek pas konkurentus.

        Bastard aprašo konflikto sprendimą, kur atakuojamas pats konfliktas (z). Nes parduotuvė gali gražinti prekę, bei pirkti iš konkurento.

        Sry už pirmą postą, nepavyko tekste konflikto debesį pavaizduoti.

  13. Šiaip dar reikia atkreipti dėmesį į tai kad parduotuvėje gauni prekę tą pačią minutę, o užsisakęs rimtesnę prekę eshope gali tikėtis gauti per kokias 5 d.d. kas yra savaitė, o per tiek laiko gali daug kas pasikeisti.

    • Rokai, paprieštarausiu:
      1. parduotuvėje rimtesnių prekių šiais laikais taip pat nelaiko. O jei laiko, dažniausiai tai būna expo prekė, kokių žmonės nelabai nori neštis (nučiupinėta, nesupakuota ir pan.);
      2. užsakius parduotuvėje prekę, kurios jie neturi vietoje, pristatymas dažniausiai būna žymiai ilgesnis nei eShop’e (paprastai bent 2 sav.), nes jie neturi tam pritaikytų procesų;
      3. rimtesni eShopai prekę pristato pakankamai greitai (IMK LT per 1-2 darbo dienas), jei toji prekė yra sandelyje Lietuvoje. Pristatymas trunka ilgiau tuomet, kai prekė yra gabenama iš sandėlio užsienyje (IMK LT dirba su didmenininkais Suomijoje, Vokietioje, Prancūzijoje, Olandijoje, Jungtinėje Karalystėje, Latvijoje), tačiau didumo tokių prekių dažna parduotuvė išvis negalėtų pasiūlyt;
      4. jei kalbėtume apie rimtesnę=didesnę prekę, tuomet parduotuvėje nusipirkęs tą pačia minutę turėsi ieškoti kas ją atgabens namo, be to papildomai už tai sumokėti. Tuo tarpu perkant eShope prekę gausi tiesiai reikalingu adresu nesukdamas galvos dėl logistikos;
      5. ir galiausiai, vienoje parduotuvėje “geriausia” prekė bus vieno gamintojo, kitoje – antro, trečioje – dar kito. jau nekalbant, kad parduotuvėje labai tikėtina, kad pasistengs “iškišti” užsigulėjusį modelį, kuriuo žutbūt reikia atsikratyt. Tuo tarpu eShope, jei konsultuosies dėl pirkinio, pardavėjas nėra “pririštas” prie vieno ar kito gamintojo, tiekėjo, todėl padės priimti tau pačiam tinkamiausią sprendimą.

  14. gervuoge

    Kas juokingiausia tai ta tiesa kad rimtai pigu.lt siulomu prekiu nera sandelyje arba ta preke jau parduodama uz didesne kaina. Zymiai geriau nueiti i parduotuve, tarkim ir Topo centra, ir nusipirkti norima daikta.

  15. Aš Nerius (be J :)).
    O gervuogė, panašu, nėra agentūros darbuotojas, o labiau panašu Topo centro darbuotojas. Ir nėra daug jo komentarų internete… Gal po perspėjimo pasitaisys. O jei ne – viešinime :)

Jūsų komentaras