Blogoramos galas

Tauta turi žinoti savo herojus

Asmeniškai prašome jus nebepublikuoti blogoramooje commonsense.lt tekstų.

Tokį prašymą išsakėme prieš keletų mėnesių savo tinklaraštyje, kai kalba užėjo apie mūsų turinio vagystes. Blogoramos tinklapio autorius, tuomet dar buvęs užsimaskavęs anonimas, parodė mums didįjį pirštą ir toliau ėmė blogerių tekstus ir dėjo į savo saitą.

Per visą tą laiką blogeriai – paprasti žmonės, turintys keistą polinkį dalintis savo patyrimais su kitais paprastais žmonėmis – tą didįjį blogoramos pirštą matė daugybę kartų. Daugybę kartų blogeriai prašė nepublikuoti jų tekstų be autorių sutikimo. Geriausiu atveju susilaukdavom ignoravimo, blogiausiu – necenzūrinių epitetų. Todėl, natūralu, visiems pabodo.

Ta proga pasisamdėme patį kiečiausią Lietuvoje intelektinės nuosavybės ir IT reikalų advokatą – Andrių Iškauską iš “AAA Baltic Service Company”. Ir dabar eisime iki galo – pradėjome nuo pretenzijos, toliau seks ieškinys teismui, byla ir, žinoma, nuosprendis.

Atsakovas – liūdnai pagarsėjęs interneto veikėjas, kaip paaiškėjo, vardu Laurynas Ragelskis. Mums su juo aiškintis atsibodo. Dabar tuo užsiima Andrius Iškauskas.

Advokatas Andrius turi planą, kaip apginti blogerių ir jų skaitytojų interesus

Žodžiu, esame liudininkai istorinio įvykio, kai įvairaus plauko blogeriai organizuojasi į gynybinį būrį. Artimiausiu metu blogosfera mirgės žiniomis iš fronto. Čia dėsiu nuorodas, ką rašo kiti būrio nariai.

Visa ko pagrindas, žinoma, yra Buržujaus rašinėlis. Jis užvirė šią savigynos košę:

Daugiau naujienų iš fronto:

http://www.kleckas.lt/blog/mano-pirmoji-teisine-patirtis-arba-kaip-lietuvos-blogeriai-i-teisma-ejo
http://www.commonsense.lt/2011/03/02/blogoramos-galas/
http://karolis.pocius.lt/tinklarasciu-autoriai-vs-laurynas-ragelskis-pradzia/
http://uagadugu.lt/2011/03/normalejame-vieni-autorystes-sventenybe-kliedesiais-vadina-kiti-sodina/
http://www.martynas-zilionis.lt/?p=1343
http://lolz.lt/2011/03/02/hipster-kitty-sneka-apie-vagystes/
http://www.dansu.lt/2011/03/02/kova-pries-lietuvisku-blogu-pirate-bay-lauryna-ragelski/
http://rokiskis.popo.lt/2011/03/02/pulinys-blogosferoje-pratruko-blogorama/
http://www.gnomas.lt/internetas/kaip-blogeriai-lauryna-ragelski-muse/
http://www.kleckas.lt/blog/piratavimas-yra-blogai
http://karolis.pocius.lt/cc-by-sa-3-0-licencijos-subtilybes/
http://www.pinkcity.lt/apie-lauryna-ragelski-ir-jo-darbus
http://rokiskis.popo.lt/2011/03/03/pratesiant-apie-blogorama-lt-ir-surmuli-blogosferoje/
http://www.kaspinuotis.lt/riteriu-kovos-kaip-blogeriai-ragelskiui-kara-skelbe/
http://skoniublogas.lt/?page_id=12732
http://karolis.pocius.lt/ar-as-sventesnis-uz-ragelski-ne-bet/
http://www.gasiulis.com/blog/?p=1408
http://komjaunimas.lt/apie-l-ragelski-bendruomenes-ir-lyderius/
http://www.kleckas.lt/blog/mykolas-pleskas-megsta-megztukus
http://www.nepo.lt/lt/nuomone/kratinys/blogeriu-morales-deklaracija/
http://blog.lrytas.lt/liutauras/2011/03/04/byla-tinklarastininkai-vs-blogorama-lt/
http://www.kaspinuotis.lt/didysis-blogoramos-karas/
http://entelektas.posterous.com/44870669
http://www.pipedija.com/index.php/Blogoramos_karas
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/itkodas/nuomone-autoriu-teises-kaip-ant-zemes-taip-ir-internete-51-140554
http://www.nezinau.lt/meile-ir-karas-tinklarasciuose
http://virtualus.me/2011/03/11/visi-geriausi-lietuvos-blogeriai-vienikytes
http://churchill.lt/visa-tiesa-kas-atsitiko-ir-kas-buvo-teisus-vaiku-darzelyje-paskutinis-blogo-irasas-yhbt/
http://racas.lt/bloggeriai-pries-blogorama-lt-nesimaudykime-srutose/

(atnaujinama real time)

P.S. Praėjusią savaitę vėl gavom dovanų iš “Kalnapilio” propagandistų. Atvežė visą dėžę alaus, šiaip paprasto, užtat pagerintose skardinėse. Apie tai, kuo jos ypatingos, skaitykite pas tuos, kas irgi gavo tokią dovaną. Mes gi esam nerašytai sutarę, kad jei gaunam kokią dovaną, tai visada pareklamuojam dovanotoją. Taigi reklamuojam su viltim, kad kai išlošim ginčą prieš Lauryną Ragelskį, “Kalnapilis” neapsiribos dėže, o įteiks mums visą konteinerį alaus. Kad jį išmauktume su visais, kurie laukė pirmosios grupinės blogerių pergalės šioje teisinėje valstybėje.

komentarų yra lygiai 51

  1. […] Commonsense.lt (Mindaugas) (ir jo įrašas apie Ragelskį); […]

  2. Ignas

    juokinga, kad postas pasirodys ir pas regelskį portale :)

    • Taip, bet pats faktas jam nebus naujiena, nes pretenziją iš advokato jis gavo šįryt.

  3. Pagaliau!!!

    Seniai laikas sukurti precedentą,

    o tai visokie likimo nuskriausti individai kopijuoja svetimus tekstus ir vargo nemato.. Gryžus namo reikės ta proga išsitraukti sena juodraštį apie turinio vagis.

  4. Šilas

    ir dar prašome linkomanija.net uždaryti, nes jie irgi padeda nesavo turinį platinti :)

    joke

  5. Ed

    vyrai ko tokie kazkaip jautrus del tu savo blogu kaip kokie poetai del eilerasciu ir dar su advokatais, as suprasciau ten koks bobincius neturi ka veikt…

    • Priešingai: atidavus reikalą advokatui jautrumas ir energijos švaistymas sumažėja.

    • Vyrai vyrai... Vyrai?

      Pritariu Ed, nepykit, bet is sono siek tiek vaiku darzelis, nemokama ir gan dirbtina advokato reklama (bet sita galiu toleruoti, zmogus juk nemokamai dirba) ir labai vienodi (o kai kurie net beprasmiai) irasai skirtinguose bloguose apie ta pati ivyki – kiekvienas is savo varpines su smulkiausiomis detalemis, privaloma nuoroda i advokata ir jo ofiso pagyrima. Jau bijau pagalvoti, kad tokiu irasu pasipils ir daugiau, juk visi blogeriai nores tureti kruva nuorodu i savo blogus is tokiu populiariu, kaip commonsense, racas ir panasiu.

      Atleiskit, bet ta auditorija, kuri jus skaito del rimtu irasu, bet pati neblogina, tokiomis naujienomis is sio rimto blogo nusivyle.

      Galit pradet puldinet, visokie rokiskiai juk nemoka toleruoti kitokiu nei jis nuomoniu (jis sioje akcijoje irgi dalyvauja?).

      • Jei Jums teisminiai dalykai yra vaikų darželis, tuomet sveikas atvykęs.

        Kai negali susitarti gražiuoju, kai tave siunčia tikrąja to žodžio prasme, tuomet supranti žmogus, kad jūs kaip norit, bet aš dulkinamas nesileisiu.

        Beje, lygiai prieš 5 mėnesius rašėme:

        Negi blogeriams reikės gintis tokiomis priemonėmis (teisinėmis), kaip kad bando Jurgis? Ar ilgai leisimės dulkinami?

        Iš principo turim viską, ko reikėtų – advokatų, pinigų, laiko marias ir mus vienijantį krikščionišką principą – nevok, dalinkis (blogerišku supratimu, dalinimosi požymis yra aktyvi nuoroda į originalų šaltinį).

        Taip, kad tai, kas jus čia dabar taip nuvylė, yra logiška įvykių seka.

        O dėl mūsų skaitytojų nepergyvenkite – jie dar ne tiek visko matė savo gyvenime.

        • Vaidas

          Prisipažinsiu, tik šiandien įsigilinau į visą šitą “tragediją” lietuviškoje blogosferoje (matyt todėl, kad yra vos keli verti dėmesio lietuviški blogai). Ir iškart pasakau, kad į viską žiūriu visiškai objektyviai, nesimpatizuoju nei vienai pusei. Blogorama irgi atradau tik šiandien. Tiesiog pirmas įspūdis skaitant daugumos blogerių pareiškimus – didžiulis susireikšminimas. Nesuprantu kaip galima pykt, kad kažkas paima jūsų RSS srautą? Gi patys jį skleidžiat pasauliui, kaip ir savo mintis. Nuorodos į originalius šaltinius juk paliktos, autoriai įvardinti. Kame problemos? Ima pyktis, kad į jūsų blogus ateina 50 žmonių mažiau, nes viską randa vienoje vietoje? Ima pyktis, kad tie straipsniai kurie seniau turėdavo po 10 komentarų, dabar beturi 4? Ima pyktis, kad kažkas uždirba kelis litus, nes sugalvojo būdą, kaip padaryt visą tą Lietuvos blogų bardaką patogiai skaitomą? Nejuokinkit pasaulio. Rašykit kokybišką turinį, kurkit gerus blogus! Tada bus ir lankytojai, ir žinomumas, ir komentarai, ir didieji portalai jus cituos, ir dėmesio užteks.

          Nepykit, bet žiūrint iš šono, tai atrodo, kad įsižeidė būrelis susireikšminusių žmogelių, kurie mano, kad jų parašyti straipsneliai (dažnai įdomūs tik nedideliam ratui bendraminčių) yra literatūriniai šedevrai, kurių niekam nevalia liesti… Teisingai kažkas sakė: atsispausdinkit viską ką parašot prieš miegą ir pasidėkit po pagalve, tada niekas niekur jūsų nepublikuos. Būsit saugūs. Ir niekam neįdomūs.

          Visa šita situacija tikrai atrodo šiek tiek juokingai. Ir tas bendras visos blogerių “chebros” puolimas tikrai šiek tiek primena vaikų darželį. Nieko nesakau jeigu nebūtų nurodyti autoriai ir originalūs šaltiniai, bet dabar nelabai yra prie ko prikibt. Net ir teisiškai toks perpublikavimas niekuo nesiskiria nuo įvairių RSS reader’ių veiklos. Aišku aš galiu klysti, nes tikrai nesu nei teisės guru.

          Bet kuriuo atveju, bus labai įdomu stebėt sekančius įvykius. Ir pabaigai pasikartosiu, nesusireikšminkit! Geriau pasidžiaukit gyvenimu ir parašykit įdomių straipsnių :)

          Sėkmės!

        • Kadangi tik šiandien susipažinote su blogorama, tai negalite pastebėti, kad nuorodos į autorius atsirado visai neseniai.

          Iki tol jis viską rodė, kaip savo turinį. Kai paprašėm sudėti linkus arba pašalinti, pradėjo vartoti kalinių leksiką prašytojų adresu. Ką tiksliai, paskaitykite pas buržujų.

          Ragelskis labai norėtų būti piratu, bet deja, jis tėra plagiatorius.

          Kuo skiriasi blogorama nuo RSS readerių veiklos, tikiuosi, čia jums paaiškins advokatas.

        • Pasitikrinau senus laiškus ir matau, kad tiesioginės nuorodos į autorius atsirado spalio pirmomis dienomis prieš pat blogerio deklaraciją. Nes toms nuorodoms atsiradus ir buvo žengtas sekantis žingsnis ir parašyta deklaracija, kadangi argumentas dėl nuorodų paliko nebeaktualus. Šiandien bandoma manipuliuoti faktais, kad atsirado neseniai. Jeigu 5 mėnesiai yra “neseniai” tai…
          Šiaip jau Vaidas viską labai teisingai įvardino – ši akcija yra vieno susireikšminusio nebdrendylos ambicijų karas. Ir blogiausia, kad nemažai kas prisijungė net nepatikrinę faktų. Pavyzdžiui kas nors matėte tuos laiškus kur jis buvo iškeiktas “kalinių leksikonu”? Nes aš esu prašęs persiųsti tuos laiškus ir sulaukiau atsakymo, kad neberanda ar panašiai. Viskas ko aš sulaukdavau, tai eilinė emocijų porciją ir jokių faktų patvirtinimo. Būtų gerai, savo žodžius paremti įrodymais, arba nustoti švaistyti kaltinimais.
          O dar geriau pasekti Vaido patarimu ir nesusireikšminti bei pasidžiaugti gyvenimu ar parašyti ką nors įdomaus.

        • Ačiū už įvertinimą, praeivi,
          Laiškų Ragelskis man niekada nerašė, rašė tik komentarus. Čia tarp kitko.

          Vaidai, dar kartą sakau, ne visai kopijavime esmė. Esmė žmogaus elgesyje – kaip jis elgėsi ir kaip reagavo.

          Beje, pridursiu, blogorama IKI ŠIOL taip ir nenurodo tiesioginės autorystės, todėl, praeivi, esi pats tas, kuris neįsigilina į faktus.

        • Beje, praeivi, tarp kitko, tu rašei vasario 7 pernai: “O galima pamatyti kur ir kokius šūdus jis and Jūsų pylė? Nes tada galbūt pakeisčiau nuomonę.”

          Ar neužtenka to, kad grasino manęs palaukti prie namų ir siūlė pasičiulpti ir pan? Ar reikia raštiško patvirtinimo arba įrašo? Deja, neturiu, nepagalvojau įrašyti. Be to, buvau tau nurodęs jo komentarus blogoramoje, kuriuose jis pilsto šūdus – deja, dalį jų jis jau ištrynė arba paredagavo.

          P.S.: niekada nenorėjau su tavimi pyktis ir tavęs neįžeidinėjau, todėl mane piktina tavo žodžiai apie “susireikšminusį nebrendylą”, ypač, kai visa tai darau netgi ne vienas. Tai parodo, jog neturi argumentų, žinai, kad esi neteisus ir bandai laimėti mane sumenkindamas. Ar tai netiesa?

        • OMG

          Burzujus:
          “dar kartą sakau, ne visai kopijavime esmė. Esmė žmogaus elgesyje – kaip jis elgėsi ir kaip reagavo.”

          Tai dabar paaiskinkite, del ko visgi teismais grasinate? Del izeidimo? Ar del kopijavimo? Jei del antrojo – kodel pats Burzujus sako, kad esme ne tame?

          Jauciu, kad pasiklydot patys savo pievose, bloeriai. Pritariu daugumos nuomonei, kad cia labiau vaiku darzelis ir susireiksminimas, nei realus argumentai.

          Kaip Dansu kazkas teisingai pastebejo – palaukit, tai jeigu Blogorama vagia is jusu turini, pridekit ranka prie sirdies ir kiekvienas garsiai atsakykit – ar tikrai ne vienas neparsisiunciat nieko is torrentu?
          Visi bandymai pasakyti, kad tai skirtingi dalykai tera teisinis neisprusimas.

        • Teismas gresia dėl neteisėto tekstų atgaminimo ir paviešinimo, kai tai konkrečiam žmogui/portalui draudžia tekstų konkretūs autoriai.

          Ši byla parodys, kokias teises turi tekstų autoriai į savo kūrinius. Ir kokias teises į plagijuojamą turinį turi plagiatoriai.

        • OMG, kad ir kaip norėtų jūsų flangas, tačiau gavau daug daugiau pozityvaus feedbacko, nei neigiamo, kuris duodamas tik iš kelių šaltinių (daugiausia – praeivio).

        • Išties, Blogorama (B), tai ne Google Readeris (GR) ar kuris kitas RSS agregatorius. Nelendant į teisines detales, pagrindinis skirtumas yra tas, kad GR yra tik įrankis, kuriuo naudodamasis vartotojas pats susideda tą srautą, kurį nori. Tuo tarpu B ima tą turinį, kurį adminas parenka, ir padaro jį viešai prieinamu (taip formaliai teisiškai tai vadinasi). Akivaizdu, kad darydamas RSS srautą prieinamu tinklapio valdytojas tokiu būdu išreiškia sutikimą, kad vartotojai jį imtų ir skaitytų. Skaitytų per GR ar kitus online ar stand-alone agregatorius. Tačiau jokiu būdu tai nereiškia, kad tokiu būdu tinklapio valdytojas sutinka, kad jo kūrinys būtų patalpintas į svetimą svetainė, o dar neaišku kokią svetainę, kokie kūriniai bus šalia ir pan. Tad lyginti B ir GR nereikia.

    • Ta ir apie tai ir kalba, kad nėra jokių įrodymų dėl tų grasinimų. Iš pradžių sakei, kad e-paštu grasino, dabar pasirodo komentaruose kurie ištrinti. Tai sakyčiau šis argumentas atkrenta.
      Kitas argumentas dėl uždarbio iš susireikšminusių blinderių turinio irgi berods jau nebegalioja, nes bent šiuo metu reklamos blogoramoje nematau. Nežinau kada ji dingo, bet šiuo metu irgi nelabai yra apie ką kalbėti.
      Paskutinis argumentas dėl nuorodų nebuvimo tai išvis juokingas. Neįsivaizduoju tamstai problemos su regėjimu ar emocijos aptemdė protą, bet prie kiekvieno įrašo yra nuorodą į šaltinį ir parašyta kas autorius. Ir tai atsirado spalio mėnesio pradžioje. Tai yra prieš 5 mėnesius.
      Kokių dar argumentų turite prieš blogoramą? O apie pasekmes vis dar nesusimastėte? Asmeninės ambicijos neleidžia blaiviai mastyti jau pusmetį ir pykstate, kad pavadinau nebrendyla?..

      • Žmogau, tu mano įrašo net neskaitei ir šiaip nesiklausai kitų nuomonių?
        Grasinta ir siūlyta pasičiulpti buvo te-le-fo-nu.
        Šūdo pylimus buvo galima rasti in-ter-ne-te. Dar kai kur yra.
        Praeivi, jeigu norėsi, kai tik rasiu laisvą minutę, surinksiu tau jo frazes, kurias dar turiu ir atsiųsiu paštu. Tinka? Jei jau deklaruoji, kad nori visapusiškos ir blaivios nuomonės, tai turėtum priimti.

        Iš turinio jis uždirbo anksčiau ir planuoja uždirbti ateityje. That’s all, ar reikia daugiau argumentų?

        Prie kiekvieno įrašo nurodytas autorius yra jo puslapio KONTRIBUTORIUS. Autoriaus nuoroda neveda į tikrą autoriaus tinklaraštį. Tad rėgėjimą linkių pasitikrinti pačiam.

        Aš blaiviai mąstau. Ir mąstau blaiviai apie tai, kad man iš tiesų nereikia VISIŠKAI JOKIŲ argumentų mano sprendimui kreiptis į teismą. Žinai kodėl? Nes jis mane apšiko ir aš dėl to jo nemėgstu – todėl turiu bet kokią teisę atgauti orumą ir garbę savais būdais. Ir atgausiu. T.y. jau per vakar atgavau, man teismo sprendimas netgi nebeįdomus.

        • Vaidas

          Kaip suprantu, labiausiai pačiam pikta dėl asmeninių įžeidimų, kuriuos išgirdai kalbant su kaltinamuoju telefonu? Ir dar dėl kažkokių komentarų, kurie kažkada kažkur buvo parašyti pačio atžvilgiu? Nes daugiau tai nelabai matau priežasčių dėl ko putotis. Užsidirbo iš reklamos? Na ir kas? Daug kas užsidirba kelis litus nuo savo menkaverčių tinklapiukų. Reikia pirma įrodyt, kad turinys tame tinklalapyje yra tikrai pavogtas. Kas bus sunku, nes nuorodos į originalius blogo įrašus YRA. Ar čia aš vienas jas matau kiekvieno straipsnio apačioj? Aišku, jeigu kažkada tų nuorodų ir autorių nebuvo, tai BUVO vagystė, bet visus tuos dalykus reikės ĮRODYT. Ir ne taip, kad aš su Antanu pasakėm ir taip buvo, tokia tiesa. Reikės kažkokių realių įrodymų.

          O tokie pareiškimai, kaip “Nes jis mane apšiko ir aš dėl to jo nemėgstu – todėl turiu bet kokią teisę atgauti orumą ir garbę savais būdais. Ir atgausiu.” tik parodo, kad blaiviai tikrai nėra mąstoma, viršų ima emocijos ir tariamai įžeistas ego.

          Mano nuomone, maksimum ką laimėsit, tai kažkokį atlygį už asmeninius įžeidimus (jeigu tokie tikrai buvo ir jei bus įrodymai). Visa kita – labai miglota.

          Ir pasikartosiu, nesusireikšminkit. Suprantu, kad suveikė toks “bendruomeniškumo” jausmas, labai smagu atrast bendraminčių, su jais įvykdyt kažkokią misiją, bet patikėkit, savo jėgas ir protą galėtumėt visi panaudot žymiai racionaliau, negu tampantis su tokiom, iš šono žiūrint, juokingom problemom… Blogos emocijos ir mintys visada grįžta bumerangu.

        • 1. Visi įrodymai yra surinkti.

          Jei norite sužinoti, kaip jie renkami, tai pamėginkite nusikopijuoti BNS saitą su visom žiniom, o kai reikalas prieis iki teismo, uždaryti saitą ir nusistebėti, kad puslapio gi NEBĖRA.

          2. Mes nesusireikšminam. Bet ir dulkinami nesiduosime. O pasirinktas teisinis sprendimo kelias, kuriuo rūpinasi advokatas, išsprendė paskutinį Jūsų norą: kad nešvaistytme savo energijos ir laiko.

        • Vaidai, ačiū už komentarą, mintys priimtos. Emocijos kartais suveikia. Tačiau bet kuriuo atveju, mano (ir kitų blogerių) pretenzijos pagrįstos ir, svarbiausia, teisėtos ir civilizuotos.

      • Beje, būčiau dėkingas, jei po savo įrašu patvirtintum mano komentarus. Jei nebijai kontraargumentuojančios nuomonės.

      • “Kokių dar argumentų turite prieš blogoramą? O apie pasekmes vis dar nesusimastėte?”

        Būtent apie pasekmes ir mąstėme. Jei, tarkime, commonsense.lt visą tekstų srautą plagijuos porno saitai, SEO optimizatoriai ar dar kokie veikėjai, kurių kas antras žodis yra keiksmažodis, ir vadins mus kontributoriais, tai mes norime turėti ir realizuoti savo teisę pasakant: “Stop, išimkite mūsų straipsnius”.

        Praeivis tai vadina ambicijomis, o aš tai vadinu savigarba. Jei Praeiviui smagu būti kontributorium Ragelskio saite, tai lai būna. Mums nesmagu, tai mes ir prašome mus išimti.

        • Aš vis dar tebelaukiu nuorodų kur blogoramos šeimininkas keikiasi ir grasina. O kol kas keiksmažodžiais ir pimpalo iliustracijos spjaudosi tik akcijos iniciatorius.
          Bet matomai žmonės pasivadinę šviesiu protu, patys tokiu nesivadovauja ir tik skuba palaikyti draugų ir artimųjų iniciatyvas. Bet tada, taip ir reikėtu sakyti, o ne dangstytis kilniais tikslais.

    • Kas nors kuom kleckas pasitiki prašau nueikit į blogoramą ir įsitikinkit, kad prie kiekvieno įrašo yra nuoroda į šaltinį ir jį apie tai informuokit.
      Apie likusius argumentus nebediskutuosiu, nes tamsta neigiate netgi tokius akivaizdžius faktus kaip nuorodos į originalius šaltinius…

      • APie kitus argumentus nediskutuosi, nes neturi ką atsakyti. Paprasčiausia būtų tai pripažinti.

        Nueik į blogoramą ir paspausk ant “Posted by xx in xx”. Kur nuveda autorystė? Aš ten nepostinau nieko ir nepostinau kažkurioj kategorijoj. Autorystę jis priskiria puslapio kontributoriui. Tai kur čia akivaizdūs faktai?

        Tos esančios nuorodos į originalius įrašus, kuria tu taip išaukštini, yra lygiai tas pats, kas būtų, jei paimčiau tavo įrašą, nukopijuočiau jį savo vardu savo bloge ir kur nors gale parašyčiau “šitą paėmiau iš praeivis.lt”. Arba paimčiau kokio žurnalisto straipsnį, įkalčiau pas save ir kur nors gale nurodyčiau, kad paėmiau iš kažkur. Ar čia autorystės nurodymas? :)))

        • O tai kas čia jeigu ne autorystės nurodymas? o.O
          Reikėtu dar esė apie tamstą parašyti ar tą paveiksliuką kur tai mėgsti visiems demonstruoti įkelti?
          Kas nors patarkit kleckui apsiraminti, o tai jis jau pats nebesupranta ką rašo…

      • Aš absoliučiai suprantu, ką rašau ir galiu argumentuoti bet kurį mano pasakymą.

        Kaip matome, tu negali argumentuoti savųjų, todėl mėtaisi pasiūlymais apie esė ir apsiraminimą.

        Geros dienos. Let the troll be alive!

        • Kleckui

          Kleckai, nusiramink, nusirasai i lankas.

  6. alu

    advokatas gal Česlovo sūnus? panašus labai.

  7. Bus įdomūs debatai apie nuostolių atlyginimą. Nes man regis, čia yra jautriausia/įdomiausia vieta. Na bet nesakau op. Pasakiau tik o… 😉

    P.S. beje, o matėte poko.lt? Tie malačiai manding… Nereiks niekam jokių Blogoramų. Reiktų pareklamuoti poko, kad blogorama pati juos perpublikuotų, žmonės, kuriems patinka agregatoriai turėtų susidomėti…

    • Andrius

      ne apie nuostolius čia kalba. bjauru, kad be leidimo ima, o paprašytas taip nedaryti – grąsina

  8. […] istorijos versijas pateikia buržujus, common sense ir uagadugu. Kategorijos: Pastebėjimai Žymos: neteisėtas turinio naudojimas, tinklaraštis, […]

  9. Ei…palaukit…pašalinote mano komentarą? Bet kodėl?

    • Nepašalinom. Tiesiog jei komentare yra dvi arba daugiau nuorodų, tai tokius komentarus tenka patvirtinti rankytėmis.

  10. Oi, atsiprašau – men, regis, gliukai :(

  11. Eėė, aš ir noriu alaus 😐 Na geriau sidro. Arba vyno.

    • Alus yra geriau už sidrą. O gyvas alus yra geriau už viską apskritai :)

  12. […] akcijos prisijungė net ir tokia žymi blogosferos figūra, kaip Karolis Pocius,  o Commonsense.lt pažadėjo ragelskoramai galą? Aš galiu duoti palyginimą su PoPo atveju: čia yra transliacija iš to paties Commonsense.lt, ir […]

  13. Nesisiurbiu iš torentų ar linkomanijų. Net nežinau kaip tas daroma. Ir esu aktyvus priešininkas nelegalaus softo naudojimui. Tiek pats, tiek savo įmonėje netoleruoju tokių dalykų.
    Tiesiog kaip teksto autorius, manau turįs teisę nuspręsti, kur mano tekstai publikuojami o kur – ne.
    Norėčiau pasižiūrėti, kaip reaguotų tas pats “piratas”, jei jo tekstais ir pasisakymais būtų reklamuojamas (pvz) seksualinių mažumų tinklapis ir idėjos ?
    Kodėl aš turiu aiškinti, kodėl neleidžiu jam publikuoti MANO straipsnių ? Gal todėl, kad esu pagonis, o jo skleidžiamos musulmoniškos idėjos man nepriimtinos…

    • Galbūt todėl, kad pats elgiatės taip pat? Nebent turite Pat Bagley leidimą naudotis jo komiksu savo “Tęsiam apie 200 kg gorilą: ką ji gali?” įraše. Drįstu spėti, kad neturite. Tai kuo jūsų šutvė skiriatės nuo blogoramos?

      • OMG

        Geras cia su gorila :))))

      • Dan

        Tas pats ir su 4 gražiais paveiksliukais commonsense.lt puslapėlio viršuje… Kuris čia tas fotografas buvo: nerius?, galvazmogupuosia? kažkuris kitas commonsense autorius?

  14. Dovilė

    Bišk atitrūkusi esu nuo lietuviškos blogosferos aktualijų, tai perskaičiusi pavadinimą sunerimau dėl nežinau.lt Blogoramos.. Man vis dar bais pikta dėl nukopijuoto pavadinimo.
    Spėju, taip stipriai nemėgstamas ir teisinius popierius pradėjęs gauti LR irg jau turėtų jaustis šūdinokai. Bet gi nusipelnė.
    Smalsu, kaip advokatas pateiks ir kaip teismas supras šitą reikalą.
    Linkiu konteinerio alaus :) Informuokite apie procesą.

    • Jei bus konteineris, gausi grįžti bent trumpam :)

      O Ragelskis laiko išimti mūsų įrašus turi iki Kovo 11-osios. Tuomet bus aišku, koks kitas procesinis žingsnis.

  15. […] rašinėliai – autoriaus nuomonė; Common Sense ir nuomonė; Artūras Račas; Maistas Ausims; Geramama.lt; Gnomas ir nuomonė; Komjaunimas.lt; Uagadugu ir […]

  16. […] versijų – dėl kitų kurto turinio paskelbimo neatsiklausus, bandymų iš to uždirbti, plagijavimo, įžeidinėjimų, visokiausių principų, piratavimo ir dar bala žino […]

  17. […] reikale dalyvauja: Mindaugas iš Commonsense.lt [Blogoramos Galas]; Jovita iš pinkcity.lt [Apie Lauryną Ragelskį ir jo darbus]; Artūras ir racas.lt; Evelina iš […]

  18. Aš Blogoramai turiu tik vieną pretenziją – aš aiškiai parašiau, kad neleidžiu jiems naudoti mano tekstų, tačiau jis (L.R.) mano šį parašymą ignoravo.
    Kodėl nenoriu ? Yra daug priežasčių.
    1. Nenoriu net agregatoriuje būti (kaip bendraautorius) šalia visokių anarchistų, fašistų ir ksenofobų.
    2. Nenoriu būti siejamas su L.R., nes laikau jį labai ribotų pažiūrų žmogumi.
    3. Mano tekstai, todėl turiu teisę spręsti kam leisti, kam ne… Ir joks agregatorius neturi teisės savintis mano kūrybos rezultatų prieš mano valią.

  19. marijus

    manau blogoramoje yra ir geru dalyku – pav sutaupo mano brangu laika ir pateikia idomius straipsnius vienoje vietoje.
    apie kai kuriuos blogerius is viso nezinociau jeigu ne tai.
    taip kad yra ir geru dalyku.
    kas liecia turiniu savipjova(ksenofobai su verslininkais) visur yra originalus autentiskas turinys kur kiekvienas autorius uz ji atsako, o ne tas zmogus kuris juos tik paviesino.
    Ragelskis turejo paprasyt leidimo ir draugiskai susitarti. (bet itariu tada jam ne visi butu leide ta daryti)
    Zmones sita kova beprasmiska. Net jei ir laimesit – paims ir atsidarys nauja svetaine… Microsoft ta jau suprato. Nepaisant to ju pelnas tik dideja.
    Internetas pakeite nuosavybes samprata – kad ir kaip bebutu nemalonu. Viskas kas viesai prieinama lengvai pasisavinama legaliu ar nevisai budais.
    Nelaikykit savo prekiu viduri aikstes pilnos zmoniu be prieziuros.
    Zmoniu nebepakeisi – gali pasikeisti tik pats ir nusinest savo preke i parduotuve arba uzdet tokia spyna arba gaubta , kad niekas be tavo zinios negaletu paimti.
    Sekmes besikeiciant.

  20. Audrius

    Trys galbūt retoriniai klausimai 1. Kada atsirado interneto svetainė”Blogorama lt”? 2.Kada pastebėjote kad jūsų blogo turinys yra neva vagiamas ir ar jūsų nepaveikė emocijos ,kad svetainės pavadinimas asocijuojasi su garsiosiomis Nežinau lt blogoramomis? 3. Kodėl tik dabar nusprendėte eiti teisiniu keliu?Negi ponas Ragelskis pažadais ir apgaulėm jus privertė delsti eiti teisiniu keliu?P.S buržujus rašė:”Ar neužtenka to, kad grasino manęs palaukti prie namų ir siūlė pasičiulpti ir pan? Ar reikia raštiško patvirtinimo arba įrašo? Deja, neturiu, nepagalvojau įrašyti. Be to, buvau tau nurodęs jo komentarus blogoramoje, kuriuose jis pilsto šūdus – deja, dalį jų jis jau ištrynė arba paredagavo.” Nueikt į portalą krepsinis .net ir panašių pasisakymų rasite komentaruose kelis šimtus.Kai aš pasiunčiau savo kaimyną ant kelių raidžių jis niekam lyg ir nesiskundė.Aišku aš pasielgiau chamiškai ir tuo nesididžiuoju.Tik abipusis ,pagarbus ir kultūringas elgesys veda į dialogą.Kai man pavogia piniginę aš tą pačią dieną kreipiuosi į policiją,o nelaukiu kelis mėnesius.Pavyzdys gal ir netinkamas .Spėju kad advokatas pats pasisiūlė for free padėti .Va ir prasidėjo reklaminė akcija……Nesakau kad pono Ragelskio elgesys ar jo svetainė man patinka , jis padarė nemažai klaidų ir galbūt iš dalies jas taiso .Bus įdomu stebėti teisinį procesą .Laimėtojas kažin ar bus……Atleiskit jei mano mintys buvo nerišlios .

    • Sejanus

      Tikra tiesa, Jūsų mintys buvo nerišlios. Abejoju, ar teisėjui paliktų įspūdį.

  21. Briedis

    Kad pasirinkote toki persona savo gyneju, ir dar ji populiarinate leisiu ir aš pasakyti šiek tiek ne visai apie šį reikalą:

    Chebra, čia tas pats advokatas, kuris su linkomanija “kariauja”, taip vadinamas “Megztukas”….

    Jei kas nori čia jaunų teisininkų kurie turi liberalesnį požiūrį į autorių teises blogas ir požiūris į jo ankstesnius darbus:
    Kaip LANVA gavo 106 IP adresus?

    Kaip LANVA gavo 106 IP adresus?

    “Piratai” vs LANVA po pirmo kėlinio 1:0

  22. […] ir jų straipsniai Pretenzininkai – Mykolas (nuor, nuor, nuor) Commonsense.lt (nuor.) Pinkcity.lt (nuor.) Racas.lt; Maistasausims.lt; Geramama.lt ; Gnomas.lt (nuor.) Komjaunimas.lt […]

Jūsų komentaras