Kas atsakys už bazarą?

Tyrimui pribrendom po to, kai viena mūsų skaitytoja pareiškė nusivylusi, jog Nerius atskleidė vieno komentatoriaus (rašiusio iš RIMI biuro) IP adresą:

Bet mano manymu, šioje situacijoje jūs elgiatės neetiškai (nepabijokime šio žodžio – tiesiog kiauliškai), paviešindamas neįtikusio komentatoriaus IP adresą. Manau, jūs turėtumėte perspėti savo tinklaraščio skaitytojus – ar nuo šiol visada viešinsite jums nepatikusių komentatorių IP, o gal ir elektroninio pašto adresus? Aš pabijojau čia rašyti iš darbinio kompiuterio, rašau iš asmeninio – ar toks buvo jūsų tikslas?

Į ką Nerius atsakė, kad “ko verti tie komentarai, jei nesate pasiruošęs ‘ответить за базар’ ?”

Tomis dienomis, lyg tyčia, buvo papeikimu nubausta viena valdininkė-kalbininkė, darbo metu anonimiškai plūdusi politikus interneto komentaruose. Nors, mano manymu, ji nesiplūdo labiau, nei tai daro koks nors Rokiškis ar Kleckas, tačiau negirdėjau, kad Seimas ar kokia nors komisija būtų kada nors svarsčiusi pastaruosius. Pasirodo, kalbininkę patraukė ne už plūdimąsi, bet už komentarų rašinėjimą darbo metu. Iš principo šis precedentas galėtų reikšti, kad IP yra svarbus elementas atskleidžiant ne tik BK nusikaltimus, bet net organizacijos vidinės tvarkos pažeidimus. Taigi atsakomybė už žodžius tampa rimtu dalyku.

Ir štai, kadangi žodžiai – dalykas rimtas – pasidarė smalsu pasidomėti, kas gi yra tie tikrieji “anoniminiai” komentatoriai, ką nors keistai angažuoto parašantys ir mūsų saite.

Jamam straipsnį apie “Omnitel” virusus ir žiūrim komentarus.

IP: 84.15.44.238

Štai Juozu pasivadinęs komentatorius, kurio IP – 84.15.44.238 – išvadino mane asilu. Pasigooglinę matome, kad šis IP dažnai reiškia nuomonę mob. ryšio klausimais.

Rokas, 84.15.44.238: Melagiai. Su tokiu internetu rytais nei Delfi nei tu paciu 15min skaityti negaliu!:D

Tadas, 84.15.44.238: Man atrodo, kad tai Pjarinis straipsnis prie tai kai Omnitel isbando 4G rysi. Bite kazkaip atsilieka su tikrosiom inovacijom, visi pinigai plusta i reklama, kuri daznai net logikos neturi. PVZ: sako kad siulome plana be isipareigojimu, oreklamos gale siulo moketi 15LTL uz skambusciu ir zinutes 😀 juokdariai. Lyderiai pagal rysi? Gyvenu Siaures miestelyje rysys pastoviai trukineja, gal stoteles per zemai statete?

Justinas, 84.15.44.238: Valio. PAGALIAU galesime naudotis greiciausia ir geriausia interneto kokybe. Nereikes sedeti ilgus vakarus laukiant kol bus kraunamos interneto svetaines ar siunciami vaidybiniai filmai. Omnitel ir TeleSonera- SVEIKINTINA!

Genadijus, 84.15.44.238: Naudoju du operatorius Omnitel ir Bite. vaziuodamas Kursiu Nerija pastebejau, kad Bites tinklas persijungia i Kaliningrado Tinklus, pavadinimo nezinau, taciau tarifas ten toks: ragelio pakelimas: 6.82, skambutis 8.24 LT mazdaug. Apgailetina, nes vaziavau gerai praleisti laika, o menesio viduryje Bite tinkle buvo uzdarytas mano saskaitos limitas. Gera iniciatyva tankininat rysio skverbti. Sutaupysite vietiniu vartotoju kastus.

Jura, 84.15.44.238: Apgailestauju, taciau esu labai prastos nuomones apie TELE2, tai viena prasciausiu rysio tiekeju lietuvoje, su prasta aptarnavimo kokybe ir rysio skvarba.
Tele2 pildyk pastoviai sukelia problemas naudojantis: nuo to, kad pastoviai dingsta pinigai is saskaitos iki to, kad neimanoma issiusti zinutes..
Manau tai prasciausias operorius

sigitas, 84.15.44.238: Ne tu vienas zmogau. As gyvenu Siauliuose, o rysio kaip nera taip nera, vien todel pradejau nodotis kito operatoriaus paslaugomis.
Gera ta fraze apie rysi slypinti kazkur anapus, nes TELE2 rysio net anapus nerasi

Ir t.t. Žodžiu, ponas 84.15.44.238 yra mažų mažiausiai labai lojalus “Omnitel” klientas. Tiek lojalus, kad ištisom valandom sėdi internete, gaudo visas žinutes apie mob. ryšį ir rašinėja istorijas, apimančias visą Lietuvos geografiją.

IP: 78.56.143.211

Komentatorius, pasivadinęs KonesnoJa, su IP 78.56.143.211, pareiškė, kad rašinėjam apie “Omnitel” virusus dėl to, kad jaučiame skaitytojų trūkumą. Gerbtina nuomonė. Tačiau pažiūrėkime, ką šis IP rašinėja internetuose.

Kampu, 78.56.143.211:  Ezys pigesnis, tik nelabai supranta kaip matau cia publika :)

Adas, 78.56.143.211: Naudok ezi ir nematysi problemu, + tarifa yra ganetinai pigesni nei pildyk.

Renaldas, 78.56.143.211: As uz ezi vistiek

ir t.t.

IP: 213.197.183.42, mail.publicum.lt

Taip, šitaip atsižymi komentarai, parašyti iš “Publicum” agentūros, be kita ko aptarnaujančios ir “Omnitel”. Štai bizunu pasivadinęs komentatorius, 213.197.183.42, logiška, abejoja, ar kokie nors žmonės apsikrėtė “Omnitel” virusu. Gerbiame jo poziciją. Ir pažiūrime, ką šis IP rašinėja internetuose.

linas, 213.197.183.42: geros mintys. pozityviai ir progresyviai mastantsi zmogus

: D, 213.197.183.42: Kas bendro tarp tele2 ir valdžios? Abu apsimeta, kad veikia.

ramus, 213.197.183.42: nieko nuostabaus, kad tele2 pelnas isaugo – pamazu kele kainas ir va kiek prikele.. o dar drista skelbtis pigiausiais.. nieko neapgausite, melagiai jus!

to hostingas ir Dixon, 213.197.183.42: gerti alkoholi is ryto – prastas iprotis. kaip matau, sutrinka realybes suvokimas :) o siaip viskas gana aisku – omnitel sunkmeciu gerino salygas klientams, o tele2 pamazu kele kainas.. is cia ir pelnas.. tik kad kvaileliai kelia kainas, didina pelnus, bet normaliai investuoti i rysio gerinimas nesiryzta.. ot gnydos!

(ir dar melejonas panašių komentarų prie šios žinutės)

Milda, 213.197.183.42: Liuks akcija! TEO jau seniai atsisake, bet smagu, kad ir kazkas is mobiliuju operatoriu zenge si zingsni

dalia, 213.197.183.42: svekintinas zingsnis! maziau popieriaus issvaistysime

csr, 213.197.183.42: saunuoliai! bent viena atskainga kompanija lietuvoje!

kleiza, 213.197.183.42: tai matyt pataise, nes tikrai pamenu kad formuluote anksciau buvo izuliai melaginga ir nelogiska. gal koks teismas pabare, tai ir pasitaise sukciai

malkolmas, 213.197.183.42: tikrai nemanau, kad rinkoje dabar yra pigesnis pasiulymas nei asmeninis planas.. galetu computer bild pakomentuoti kaip apskaiciavo omnitel planu vidurkius…

driezas, 213.197.183.42: kas cia per nesamoningas tyrimas? 😀 as tas 80 min ir 160 sms omnyje su ivairioma akcijom sukombinaves galiu gauti uz 15 litu… pigiausi, matai eurocom ir tele2…….. su.das, ne rysys ten 😀

grazina, 213.197.183.42: Sutinku su kai kuriais komentatoriais – sunku nustatyti kas pigiausias, nes Omnitel turi asmeninius planus. Man pvz iseina tikrai daugiau nei 80 min uz tuos 32 lt, nekalbant apie nemokamus pokalbius.. Bet net jei ir Tele2 butu tikrai pigiausi, nemanau, kad pasirinkciau juos – rysys vis dar (!) prastas, klientu aptarnavimo kokybe isvis lygi nuliui..

telikas, 213.197.183.42: bite tai asilai paskutiniai.. nieko negali sukontroliuoti

Ir t.t.t.t.t.t.t.t.t.t.

Galima būtų tęsti be galo.

Kas čia – partizaninis marketingas? Vadinti iš anoniminių apkasų savo kliento konkurentus gnydomis, asilais ir panašiais epitetais? O tuo pačiu metu daryti klientui prezentacijas apie socialinę atsakomybę ir kitus kosmosus?

O gal tai vis tik yra debilų marketingas? Nes “konsultantų” intelektas tiek ir tesiekia, kad apvemtų konkurentą ir laižytų užpakalį savo zabuliams. Juk, šiuo atveju, būtent jūs, “konsultantai”, visuomenėje gerbiamą “Omnitel” prezidentą verčiate paniekos objektu. Ponai, o kur vertė tokių vimčiojimų ir laižymų? Gal dar sąskaitas už tai klientui išstatinėjate? O jei ne (t.y., vimčiojate be kliento žinios savo iniciatyva), tai pats laikas padaryti savo firmose tyrimą, kaip kad padarė VLKK, ir įkalti papeikimus darbuotojams, darbo metu teršiantiems internetus.

O po to šnekate per konferencijas ir seminarus, kad yra toks reiškinys kaip “delfi komentatoriai”. Taigi patys pusę šlamšto privimčiojate. Pasigooglinkit. Ir dar paprašykite, kad dar “Delfi” visus IP parodytų, galėsite protingus grafikus kurti iš savo komentarų analizų. Nes čia užkabinom tik telekomunikacijų rinką ir tik tuos IP, kurie užsirovė mūsų tinklaraštyje viename straipsnyje.

Papildyta: šio teksto autorius ir viena iš tekste minimų firmų “Tele2” turi komercinių santykių. Todėl tikrinkite šaltinius ir nuorodas.

komentarų yra lygiai 81

  1. oneguy

    haha, geras, labai smagu tokius paskaityti! Omnitelis kažkaip pastaruoju metu pavaro su socialiniu atsakingumu, ane 😉

    • Ausra

      Mindaugai, pats žinai, kad šiuo metu neatstovauju nieko, tiesiog manau, kad skirdamas tiek daug dèmesio savo blog’e Omnitel, turètum savo skaitytojus informuoti apie tai, kad dirbi su Tele2.

      • Papildžiau post’ą atitinkamai. Kaip žinai, dirbu ne PR srity, o procesuose.

  2. Gediminas

    Stipru. Belieka laukti, kiek plačiai pasklis ši žinia. Bet kažkas tikrai gaus diržo:)

    O kontorėlių, teikiančių paslaugas apdergti konkurentus internete, deja, turime ne vieną. Tik tai jie, turbūt, gražiai vadina viešosios nuomonės formavimu. Šlykštu.

  3. 158.129.18.71

    Kas juokingiausia, kad kaip kurie komentatoriai gali tureti dinaminius IP arba tik viena bendra isorini IP, kas reikstu jog nevisi komentarai parasyti vieno ir to pacio zmogaus. Ar jauciates pakankamai kompitetingi siuo klausimu, kad daryti tokias drases isvadas?

    Pagarbiai IP:158.129.18.71

    • Karvė

      Niekas ir nekalba apie vieną asmenį, bet bendras IP parodo, kad tie komentatoriai kaip minimum viename ofise dirba arba viename bute gyvena. Gal tai tiesiog kambariokai nusiteikė prieš Omnitel?

  4. Anonimas, bet ne is Omnitel :)

    Geras Omnitel ir Publicum derinys, nieko nepridursi… Nei su vienais, nei su antrais reikalu tikrai nenoreciau tureti po tokiu demaskavimu.

  5. Mindaugas

    Čia linksniuojami tik vieni, atstovaujantys vieną kontorą. Nemanau, kad kiti kažkuo skiriasi (nebent samdomomis agentūromis)

  6. Gediminas

    na kam čia tą miglą pūsti:) geriausia, ką galima šioje situacijoje padaryt, tai prisipažint klydus

  7. “Šiku į komentarus ir didžiuojuos” – OMNITEL

  8. Karvė

    Gražu žiūrėti – naujienų portalai jei atliktų tokius pjūvius, galėtų visą naują skilti atidaryti – “PR komentarai” ir tokias grožybes traukti viešai 😀

  9. 158.129.18.71

    Dar:
    pirmasis IP “84.15.44.238” priklauso Bite’i ir garantuotai dinaminis yra. Tai bent jau pripazink del sito suklyde 😉

    • Taip. Tiesiog pažiūrėjau, ką dar tasai IP rašinėja ne mūsų tinklarašty.

  10. ale susekėt. šaunuoliai!

  11. Dėl 84.15.44.238, pritariu 158.129.18.71. Čia iš esmės situacija tokia, kad bitė suteikia vieną išorinį IP, daug žmonių, kurie naudojasi Vodafone :) Tad teigti, jog tie komentarai parašyti iš vieno tinkla/bendro rato yra tik spėjimas, ne faktas.

  12. Kitas IP – 78.56.143.211, priklauso TEO tinklui. Jis taip pat dinaminis, tačiau jis keičiasi retai, tad didelė tikimybė, kad rašo tas pats žmogus. Tačiau jis suteikiamas privatiems klientams (verslo klientai, gauna statinius ir šiek tiek kitokius ip), tad komentarai rašyti iš namų :)

  13. Alius

    Palaikau tiek 158.129.18.71, tiek Aurelijų Valeišą – pirmi du adresai gali būti dinaminiai:
    84.15.44.238 – priklauso Bitei (rėžis 84.15.0.0 – 84.15.255.255)
    78.56.143.211 – priklauso TEO (rėžis 78.56.128.0 – 78.56.143.255)

    Kas nori pasitikrinti, gali užeiti į http://www.ripe.net

    Įrodyti (ar paneigti) autoriaus teiginį, kad tai to paties žmogaus (ar tos pačios kontoros darbuotojų) komentarai, galėtų tik atitinkamų įmonių administratoriai, jei turi log’us.

    Tačiau adresas 213.197.183.42 (provider’is – Baltnet’a; rėžis 213.197.183.0 – 213.197.183.255) tikrai vienareikšmiškai nurodo į mail.publicum.lt t.y. į konkrečią įmonę.

    Taigi, nepaisant to, kad autorius (spėju dėl negilaus techninių niuansų išmanymo) du kartus suklydo, trečias kartas nemelavo ir aprašyta problema tikrai egzistuoja.

    • Kiek žinau, ir iš dinaminių ruožų būna statiniai išskiriami, tai nėra kokia problema. Bent jau Bitė vienam mano draugui buvo suteikusi statinį. Aišku, kitas reikalas, kad kažką įrodyti vienareikšmiškai tokiais atvejais visvien yra kebloka, jei prie to neprisideda pats ryšio tiekėjas. Iš esmės, jei dinaminis IP, galima pažiūrėti laikus, pvz., jei per valandą laiko nuėjo komentarai – tai jau požymis.

      Kita vertus, neretai būna bjauresnių atvejų, kai perkamas priėjimas prie šimtų ar tūkstančių skirtingų proksių ir per juos varoma (tokiais kiekiais proksius teikiančių firmų galima surasti internete). Tada tai jau pamatyti kokius nors paternus pagal IP nelabai pavyktų, nebent tai, kad visas specifinis kontentas ištisai iš užsienio. O kai kurios iš komentarus platinančių firmų nesibodi netgi botnetais (virusiniais tinklais) naudotis.

      Tad sakyčiau, Publicum čia dar ne galutinai tvojo veidu į purvą, šansą pataisyti padėtį dar turi. Tik tiek, kad dabar atrodo daro klaidą, bandydami taikyti tą pačią varančių komentarų taktiką.

  14. Pavel

    Komentuotojai “technologai”, ar jūs durnais apsimetat? Semantiką pastudijuokit, akivaizdu, kad pirmu/antru atvejais, tas pats žmogus rašo. Teksto struktūra tokia pati, stailas ir net mispellingas tas pats. Identifikaciją jurisdikciniu požiūriu palikit IT kriminalistams.

    • Alius

      Pavel,

      Manau, kad “technologai” (tame tarpe ir aš) niekuo neapsimeta, o tiesiog norėjo tikslumo t.y. IP adresas (į kurį autorius kreipė daug dėmesio) nevisada gali būti vienareikšme nuoroda į asmenį ar įmonę. Tik tiek.

      “Technologai” savo komentaruose neneigė problemos egzistavimo. Aš netgi nuoširdžiai manau, kad tokia problema tikrai egzistuoja (žr. mano ankstesnį komentarą). Nepaisant to, “technologai” (bent jau aš) norėtų, kad kaltinimai turėtų tvirtą pagrindą (pvz. trečias IP adresas vienareikšmiškai nurodantis įmonę).

      Kadangi “technologai” retai būna gerais lingvistais, tai jie ir nekomentuoja struktūros ar stiliaus, palikdami tai kompetetingesniems komentatoriams.

      Aš manau, kad autorius pakankamai subrendęs, kad pripažintų savo straipsnio silpnas (techniniu požiūriu) vietas.

      • Ačiū už pastebėjimus! Nesu technarius, tad dėkui, kad patikslinat.

      • Ne IT

        Man tokie sausi technologai, kaip Alius, atrodo keistai. Ziurekite ne tik i skaiciukus, bet ir teksto prasme, klaidas, tema ir kt. Kas vieniems akivaizdu, jie paziureje techniskai, nemato, matai…

        • Taip, tai gali būti akivaizdu, bet problema, kad tai nėra griežtas įrodymas.

  15. charlie

    gerb. blog’o autoriau, ar nemanote, jog dirbdamas su tele2 ir nuolatos kryptingai varydamas ant omnitel elgiates ne ka geriau, nei paties peikiami komentatoriai?

    • Nemanau. “Varau” savo vardu, pateikiu linkus ir šaltinius, įdedam kitą pusę ir t.t.

      Omnis mano akyse bankrutavo dar seniai iki mano įmonės santykių su Tele2 pradžios. Be to, su Omniu vis dar tupim teismuose dėl to paties asmeninio plano.

      O gal privalome tylėti, kai Omnis bando apgauti pusę Lietuvos, pasakydami, kad brangiau yra pigiau, kad skleidžia virusus, ir toleruoja vimčiojimą internetuose?

      • charlie

        nepyk, bet kitos puses siame irase nematau

        • Brangusis Charlie, o iš kur čia turi būti kažkokia antra pusė? Faktas kai blynas, čia realybė, o ne kažkokios pusės.

        • charlie

          rokiski, man tiesiog idomu ar tarp komentatoriu ‘pries omni’ ivairiuose straipsniuose nera analogisku trendu, t.y. ar nera taip, kad keli ip susede puola omni, o kita grupele – gina.

        • Charlie, man asmeniškai giliai nusispjaut, kur kas dėl ko kovoja – tegul kad ir dėl abortų. Vienintelis man įdomus dalykas yra faktai, o čia atrodo, Commonsense.lt užtaikė ant atvejo, kur visiems viskas aišku, bet niekas paprastai galų susekt neįstengia ar ko nors įrodyt. T.y., ant firmų, kurios veikia panašiai, kaip liūdnai pagarsėję Latvių gatvės botai.

  16. Publicum

    Sveiki,

    Kompanija nedraudžia savo darbuotojams rašyti, ką jie galvoja apie komentarus, kurie yra kuriami nuslepiant IP ir mėtant pėdas.

    Kyla klausimas, kodėl, rengdamas šį įrašą nenagrinėjai Tele2 naudai komentuojančių žmonių IP. Autorius po kelių komentarų į jo paskelbtą įrašą pagaliau deklaravo, jog dirba su Tele2. Paviešinus šį faktą, visi įrašai, nukreipti prieš kitas telekomunikacijų kompanijas, įgauna visai kitą atspalvį ir prasmę.

    Norėtume pasveikinti autorių, kad, ieškodamas dėmių ant kitų munduro, atskleidė, kokiais standartais vadovaujantis yra kuriamas šio blog‘o turinys.

    Linkėjimai,
    Publicum

    • Ne IT

      Ūūūūūū, kažkam matyt labai padai svyla, kad persimete i puolima :))) Prastas atsakymas i tokia krizine situacija, Publicum – jei cia oficiali imones pozicija, labai stebiuoti tuomet. Jei nemokate savu kriziu spresti, ka Omniteliui pasiulysite?
      PS: Bandote israsti dvirati del autoriaus rysiu su Tele2 – jis ir anksciau neslepe, kad su jais dirba, bet nepaisant to, irasuose kalbedavo faktai, kaip ir dabar.

    • Mes, tinklaraščio autoriai, nesam “prieš” kokias nors kompanijas. Mes esame už normalų skaidrų sąžiningą etišką verslą. BTW, be protekcijų, kyšių ir otkatų, be kurių kai kurios kompanijos nesugebėtų išsilaikyti savo rinkose.

    • BTW, Publicum, gal jūs geriau uždrauskit savo darbuotojams rašyti internetuose, ką jie galvoja. Nes pasigooglinus darosi šlykštu nuo jūsų darbuotojų minčių ir leksikos. O gal čia kažkas kitas neša atsakomybę už verslo-marketingo-komunikacijos-etikos-konkuravimo tradicijas, ne mes patys?

      2010-01-11 15:54:19 vilmai (213.197.183.42)
      jau kuo kuo, bet tele2 kliente tai tikrai nesiulau tapti. cia tas pats kas su velniu susideti. kad ir koks geras zmogus atrodytu, bet verslas yra verslas ir tele2 tikrai nulups paskutine skura, jei tik duosi sansa jiems

      komunikantas  2009.08.12 11:51 IP: 213.197.183.42 Netinkamas komentaras

      sveikinimai lyderiams! idomu, kad bankai, nepaisant krizes, islipo i komunikacijos lyderius, o Omnitel po Asmeninio plano skandalo sugebejo islikti lyderiu tarp mobiliojo rysio kompaniju.. Reiskiasi komunikacija buvo neblogai sustyguota. Smagu, kad Lietuvoje yra kompaniju gebanciu gerai komunikuoti ir kriziniais atvejais

      raide 2009.02.23 10:08 IP: 213.197.183.42
      bite kainu nekeis.. nu tai logiska.. pas juos tokie tarifai, kad jau daugiau pakelti imanoma.. bet sumazinti irgi neplanuoja lupikai..!

      tomele 2009.06.23 15:40 IP: 213.197.183.42 Netinkamas komentaras
      as asmeniskai tai niekada negavau klaidingos saskaitos is omnio.. o vat brolis naudoja tele2, tai per pora metu gal kokias 3-4 blogas saskaitas gavo.. ypac jie pradeda gryba pjauti, kai i uzsieni isvaziuoji..

      ir t.t. Pilnas internetas jūsų.

      O jei dar paanalizuotumėt tuos portalus, kurie nerodo komentatorių IP?

    • Brangūs mieli Publicum atstovai, šitas jūsų komentaras, žiūrint iš šalies, atrodo labai jau panašiai į tuos pačius jūsų internetinius komentarus, kuriuos čia papeistino Galvažmogųpuošia 😀

      Kažkaip jums atrodo prastai su PR, ar ne? 😀

    • Ka turim

      Bailiai Publicum, nesugebejo net vardu pavarde prisistatyti, kas raso, va cia tai skaidrumas komunikacijos, va cia tai agentura……

  17. Juozas (238)

    Taip. Esu lojalus Omnitel klientas. Ir ka tuo norite pasakyti? Ar negaliu reiksti savo nuomones? Faktas tas, kad sito blogo rasytojas ar “sumanusis as” gaves is Tele2 pinigu nusprende surasti visus komentarus, kurie buvo rasyti is vieno IP. Komentaras cia: Bukaprotis.
    Visu pirma tai nieko nepasako. Laisva Lietuva, jeigu neapsviesi kitu zmoniu pats, jie, mulkinami to nesuzinos.
    Antra. Tokiu blogu kaip sis rasytojai yra paprasciausi dykinetojai, kurie susigalvoja menkavertisku darbeliu, kuriais galetu supriesinti visuomenes nuomones ir taip atkreipti demesi kokie jie protingi-visuomenes gelbetojai. Taciau idejus nuotrauka i Bloga,manau, akyse parasyta- Dykinetojas.
    3. Jeigu dirbi Tele2 ir galvoji, kad visi, kurie daugiau ar maziau komentuoja tokius apgailetinus blogus kaip sis dirba PJ agenturose, labai klysti. Jeigu tingiu zaisti ir begioti nuo vieno prie kito PC tai ir nesiparinu, rasau is vieno, pasikartosiu, laisva Lietuva.
    4. Straipsniuose, kuriuose matai mano komentarus gali issifruoti mano nuomone, o ji gali buti reiskiama su pagarba arba ne. Ta pati galiu pasakyti apie sita rasliava, kuri atsirado sitame TELE2 blog’e. Tai ne kas kita, kaip is pirsto lauzti teiginiai arba nuomones
    5. Kad ir ka besakyciau ar kur bekomentuociau. Pielieciai, sutikite- TELE2 UZKNISA JUODAI.!!!!

    Dekoju,
    Geru darbu.

    • Dar vienas iš Publicum, LoL 😀

    • Darosi linksma

      Labas, Publicum anonime. Ismok maskuotis ir tvardyti nervus. LOL 😀

  18. Juozas (238)

    Pries iseidamas pastebejau, kad dar vienas TELE2 PJARSCIKAS PRISIJUNGE:D:D:D

    Ne IT—- Pastebejau, kad taip pat neturite ka veikti. Matomai neturi darbo, kadangi dabar krize, todel sedi paromis prie PC ir mali, tikraja to zodzio prasme- Suda. Jei dirbi Tele2 tai nebutina velti dideliu bangu ir bandyti provokuoti kazkoki ginca. Eik geriau normalaus darbo paieskot.!

    Atleiskit jei pasirode nepagarbu.

    Iki

    • Tai sakyčiau, Publikumams subinės svyla, ar ne? 😀 Eisiu ir aš parašinėt ką galvoju apie šitą Omnio feilą 😀

  19. Vakar pamačiau tragišką reklamą, tai ir šovė į galvą mintis – stribinis marketingas (atvirkščias partizaniniui), tai čia manau lygiai tas pats. Ir negaila laiko žmonėms.

  20. Sveiki,

    Taip, mes samdom teksto autorių. Dėl savo partinės patirties jis konsultuoja mus politinio lobizmo klausimais. Viešųjų ryšių paslaugų jis mums neteikia, tokių ir neprašom – tam turim kitas agentūras.

    Sutinku, kad pats komercinių santykių faktas verčia įtariai žiūrėti į autoriaus įrašus. Tačiau neprašau ir rašyt ar nerašyt kokiomis nors temomis savo bloge. Kita vertus, tas mūsų bendradarbiavimas gal kaip tik skatina žmogų pagrįsti savo argumentus? Bet kuriuo atveju jo blogas – jo reikalas.

    Lygiai taip pat nieko neprašom rašinėt komentarų internete – ar savais, ar svetimais vardais. Čia į pastabą apie “pamūsų slėptus IP” – tokiais nesinaudojam. Savo komentarus internete pasirašau savo vardu ir nieko nesamdom, kad rašinėtų komentarų už mus, patys to taip pat nedarom.

    Kodėl? Gera iliustracija būtų toks anekdotas – kai du kaubojai Laukiniuose vakaruose susilažina, kad vienas jų už dolerį suvalgys arklio mėšlą. Tą ir padaro, tada jo draugas, nenorėdamas prarasti dolerio, susilažina iš to paties. Rezultatas – “Džonai, ar mes ką tik už dyką mėšlo prisirijom?”

    Tai va purvo pylimai komentaruose ir yra toks “cowboy business” pavyzdys. Tokia atmosfera naudos neduoda, vertės klientams ir konkurencinio pranašumo įmonei nekuria, tik smukdo visą kategoriją.

    Tiesa, Juozai – vienintelis Tele2 PRščikas čia esu aš.

    Tai tiek, sėkmės.

    Andrius Baranauskas,
    Viešųjų ryšių vadovas
    Tele2

    • Kolega

      Andriau,

      drisiu pasakyti, kad meluojate. Bukite malonus ir paaiskinkite pavyzdziui sio straipsnio (http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=27833331) komentarus kas keletas minuciu visa nakti (!) i vienus – omnitel – vartus. Ar apsimesite naivuoliu ir bandysite itikinti, kad cia veike kazkokia savanoriu grupe? :)

      Tokiu pavyzdziu jums galiu surasti tikrai daugiau. Jei pageidaujate – sakykite ir pagelbesiu.

      • Aš tai kiek pažiūrėjau tamstos nuorodą, pavaikščiojau po komentarus, tai atrodo, jog kas antras komentaras apie tai, kaip Omnitel gerai, o kaip Bitė ir Tele2 blogai, o dauguma kitų – išvis neaišku, apie ką. Gal ne ten kažkur žiūriu.

        • Kolega

          Ziurekite nuo seniausiu komentaru, t.y. nuo 00:01 ir pirmyn.. iki mazdaug 8 val. ryto.

        • Tai kad ten viskas tvarkoj – straipsnis, atrodo, publikuotas vidurnaktį, tai reiškia, automatiškai pakliuvo į naujienų viršų, atitinkamai naktiniai ir komentavo. Pačiu miego metu – tarp 2:00 ir 5:00 – vos 5 komentarai. Delfi yra DIDELIS portalas, tad šitokie skaičiai yra netgi laikytini nedideliais.

          Nevertėtų stebėtis tuo, kad komentarai apie Omnitel neigiami – nuo to laiko, kai prasidėjo cirkai su asmeniniais planais, man susidaro įspūdis, kad nedaug liko patenkintų. Aš pats neseniai ruošiausi iš Bitės pabėgt į Omnitel, tačiau po to, ką išgirdau iš draugų, turinčių Omnitel paslaugas, tai taip ir pasilikau pas Bitę 😀

          O vat posūkis komentarų pobūdyje vėliau, praėjus kažkuriam laiko tarpui – tai jau įdomu, čia gerai pastebėjote. Šiaip tai pagal tai paprastai ir atsekama, kad komentarų sraute po tam tikro uždelsimo atsiranda dominuojančios nuomonės lūžis.

          Žodžiu, mažiau konspiracijų kurkim :-)

        • Kolega

          Na, jei matai tai, ka nori matyti, tai niekuo negaliu padeti. Tarp 2:00 ir 5:00 tik 5 komentarai? o kas cia tuomet – http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=27833331&com=1&s=2&no=600 ?

          Bet matau, kad cia bergzdzia kalba su tavim, Rokiski, jei vieni faktai tau atrodo negincijama tiesa, o kitus atsisakai matyt ir vadini konspiracijos ieskojimu.

        • Nu, darbo metu. 666 komentarai privaryti. Tai ganėtinai normalus rezultatas, kaip kompanijai, kurios paslaugomis naudojasi kas antras Delfio skaitytojas ir kuri padidina mokesčius savo klientams. Tai ko stebėtis?

          Beje, o Omnitel išvis daro tyrimus apie savo vartotojų pasitenkinimą? 😀

          Supranti, tokių puslapių, kur įrodyt ir susekt galų paprasčiausiai neįmanoma, o galima tiktai remtis spėlionėmis, paremtomis “jei kažkam nepatinka, tai kažkas kaltas” – labai daug galima pririnkti. Tiesiog objektyvi realybė tokia, kad Commonsense.lt atrado aiškius sąryšius, paremtus ne blevyzgomis.

          O dėl bergždžios kalbos – žinoma, kad taip. Su manim bergždžia kalba visada, kai kalbama ne faktais.

        • Gal ir kiti “varo”. Bet man nuo to Publicum’o elgsena geresne netapo… Ir jeigu turite įrodymų (IP adresus), kad rašyta iš ten pat – aš pats publikuosiu juo čia. Juk svarbiausiai – iškelti tokius į viešumą. Ir ne tik mobiliukus, bet ir tinklus, draudikus, bankus, politikus ir tt.

        • Taip, faktai apie belenkuriuos būtų įdomūs. Deja, Delfi, nors iki kokių 2001 lyg ir rodydavo komentatorių IP (tiesa, HTML komentuose, o ne atvirai), jau seniai nerodo. O visgi tenai yra pagrindinė komentavimų vieta.

          Kita vertus, manau, kad pagal IP atsekti pavyktų tik paprastesnius atvejus.

      • Kolega,

        pasikartosiu – tokios praktikos neturim. Bet mielai pasidalinsiu įžvalgomis dėl šio konkretaus atvejo.

        Pradėsim nuo to, kad vakar commonsense.lt atsidariau maždaug taip 00 val. 15 min. Atradau šį įrašą (žr įdėmiau – jis publikuotas 22.59)ir įdėmiai perskaičiau. Buvau 55-as įrašo skaitytojas – ten apačioj yra tokia eilutė “Šio įrašo peržiūrų internete skaičius”.

        Tai čia mes kalbam apie nišinį interneto resursą- blogą, kurį skaito gal keli tūkstančiai žmonių daugiausia. Ir vidurnaktį, prašom, nemiegančių yra maždaug po vieną per minutę. Tai, drįstu spėti, delfi.lt, kuris yra populiariausias Lietuvos portalas, gali sulaukti tiek pat, o gal ir daugiau skaitytojų.

        Iš kitos pusės – žinutė yra apie tai, kad įmonė pakėlė kainas. Už lango 2010 sausis, lauke krizė, ekonomika smunka, o čia firma, kuria naudojasi kas trečias žmogus, pakelia kains ir apie tai neinformuoja. Tai yra tikimybė susilaukti neigiamos reakcijos ar ne? Ir ar yra tikimybė, kad žmonės parašys apie tai komentaruose, ar ne?

        Beje, minimame pavyzdy pirmas komentaras – 0 val 16 min. Būtų įdomu sužinoti, ar, tamstos nuomone, aš kiaurą parą budžiu delfi komentarų sargyboje, ar portalai mane informuoja apie numatomus publikuoti straipsnius? :)

        Tikiuosi, atsakymas įtikinamas?

        Pagarbiai, Andrius

        • mikas

          jus rimtai bandot itikinti, kad tuos komentarus surase eiliniai delfi skaitytojai?? 😀 pasirasinejate kompanijos vardu ir taip drasiai teigiate tokius abejotinus dalykus. stipru

        • Mikai, o jūs pasakykite man, tarkim jūs pats esate eilinis Commonsense skaitytojas, ar Publicum/Omnitel atstovas?

          Jei esate eilinis skaitytojas, tai kodėl jus stebina, kad kažkas turi nuomonę, kurią parašo į Delfi, jei ir jūs turite nuomonę, kurią parašote į Commonsense? Antruoju atveju manau, net neverta kalbėti, kodėl jūs parašėte tai, ką parašėte.

          Kaip matome, viskas labai paprasta, tiesa? 😀

  21. Mergaitė

    Asmeniškai man visai tas pats kokių ir kodėl straipsnio autorius turi komercinių santykių su Tele2. Visi mes turime visokių santykių: komercinių ir ne tik.

    Bent man, esminė žinia yra ta, kad mūsų PR agentūros tokius internetinius vimčiojimus traukia į savo paslaugų paketus klientams. Ir matomai, kai kuriems klientams tas yra priimtina.

    Čia tik vienas iš pavyzdžių. Ir visai nesvarbus nei PR agentūros, nei kliento pavadinimas. Gėda už vienus ir už kitus. O kaip dirbančiai PR žiauriai gėda už visą kastą.

    • Aš manau, kad čia nėra dar toks jau blogas atvejis. Aišku, ir geru nepavadinsi, bet palyginus su kai kuriomis spamo firmomis, tai visai dar ne taip ir baisiai atrodo 😀

  22. Jurkis

    “šio teksto autorius ir viena iš tekste minimų firmų “Tele2″ turi komercinių santykių’. Ir pasijuto :).
    Iš esmės, tikrai dzin, su kuom ir kas santykiauja, ne dzin tik tada, kai iš to santykiavimo daroma reklama.
    O kalbant apie operatorius – nereikia rinktis pigiausio, reikia rinktis pagal poreikius. Nu nesuvilios manęs T2 su planu už 25 lt ir 600 nemokamų minučių, kai pas mane planas 5 lt ir 18 ct visur – ir sąskaitos vidurkis 12-13 lt. “Kam mokėti brangiau?” Tele2-iem? Ir net nesuvilios su 4 lt minimalaus ir 17 visur – su T2 atsiliksi nuo pažangos per kelis metus.
    Žodžiu, pasikartoju – renkiesi pagal poreikius ir tiek.

    • Darosi linksma

      As tik stebiuosi, ar Omnitel/Publicum tokie buki, kad net nemoka parasyti komentaro, kuriame nebutu tarsi ant kaktos parasyta – “As dirbu Omnitel/Publicume, rinkites Omni”. Zmones, nu parasykit kaip nors be maziau faktu, nepasirodykit iskart taip bukai, kad esat tik aveles kazkieno bandome. Mokyti ir mokyti…

  23. 158.129.18.71

    Darbuotojai negal iturėti asmeninės nuomonės, o pats autorius, nors ir turi komercinių santykių gali. Dvigubi standartai! Taip šitas straipsnis turėjo atsirasti, bet jis turėjo būti parašytas žmogaus iš šono. Šitas blogas krito mano akyse.

  24. Įkišiu ir aš savo trigrašį.
    Aš nesu susijęs su Tele2, ir netgi dažnai juos pateikiu per kursus kaip pavyzdį, kad klientui svarbu ne tik kaina. Netgi esu “užvažiavęs” ir ant Tele2 šitame blog’e. http://www.commonsense.lt/2010/02/16/tele2-pardavejai-uzkniso-kas-kitas/
    Iki šiol esu Omnio klientas ir nepaisant jų pastangų manimi atsikratyti (asmeninis planas) bei 3 mėnesius ruošiamą pasiūlymą sutarties pratęsimui…

    Šio straipsnio idėja GZP pasiėmė iš manęs, nes čia aš vis pasigooglinu, kas mums rašinėja komentarus – nemėgstu diskutuoti su OnAnimais. Tačiau nesu partizaninio marketingo specialistas, todėl palikau tą temą jam.

    Kodėl tema apie Publicum ir Omnį ? Todėl, kad matėme komentatorių IP savo komentaruose ir lengva buvo pagooglinti. Beje, tikrai čia Omnis aktyviai dalyvauja, nežinau… Labiau panašu į PR agentūros ‘prakolą’.

    Ar kiti taip daro – nežinau. Galima įtarti, kad taip daroma. Bet čia kaip su ‘automobilio pastatymu po ženklu’. Visi stato, bet nubaudžia tą, kuris pastato tada, kai pro šalį važiuoja policija. Sakyčiau, nepasisekė…

    Kaip liaudyje sakoma – “Nevok !!! O jei vogi, neįkliūk…”

    Galbūt laikas apie tokį “stribinį” marketingą pakalbėti garsiai ? Ir gal sumažinti jo kiekį internete ?

  25. Mergaitė

    Man patinka žodis “poreikis”.

    Vieniems reikia kažkokio ryšio už kažkokią kainą, kitiems reikia, kad ant konkurentų būtų vemiama internetuose. Kiekvienam savo.

    Man irgi patinka kai gerai veikia ryšys ir kai kaina yra geresnė nei galiu gauti pas kitus. Bet dar nė karto neteko vemti ant konkurentų, nes mano klientams tokio poreikio arba nebuvo, arba teko nuo jo atkalbėti, arba atsisveikinti nesutapus vertybėms ir darbo principams.

    O ir šiai, jei atostogauji, tai gal ir gali visą dieną internetuose tupėti ir komentarus rašinėti, o jei dirbi tai laiko kaip ir nėra. Nebent vimčiojimas yra tavo darbas už kurį mokama :)

  26. eina sau,lūžau skaitydamas straipsnį 😀 ir šiaip tokių beprasmių komentarų rašymas tik laiko gaišimas 😀 sunku net rašyt – juokas paėmė 😀

    • Monika

      Vat ką ir aš iš kart pagalvojau – kaip reikia neturėt laiko kur dėt, kad vos ne chatint su savimi.. Dėmesio trūksta ar dar ką.. Ir apskritai, stumt ant konkurentų labai prastas reklamos metodas.. Dabar tiems konkurentams po tokių istorijų paviešinimo tik dar geriau. Kažkaip neišmintigai elgiasi žmonės. Graudu kaip juokinga..

  27. Is esmes nieko naujo, kad raso patys komentarus. VERSLAS!

  28. Tuo tarpu aš manau, kad mums – litwinams, tiesiog trūksta savigarbos. Savigarbos nesislėpti nuo konkurentų, kolegų, šeimos ir… net patiems nuo saves už nieko nereiškiančių “nick’ų”…
    Net “ponas Juozas” deklaruodamas “laisvą Lietuvą” ir demokratiją pabijojo pasakyt kas jis toks…

    Todėl gerbiu Andrių Baranauską, nes jis vienintelis šiuose komentaruose save įvardino. Ko Publikum’as netgi “atsimušinėdamas” neišdrįso…

    Neslėpsiu: dirbau ir su Omnitel ir su Tele2. Kogero galėčiau būti nešališkas. Tačiau asmeniškai man, perdėm daug klausimų sukelia tai, kad valstybinis sektorius naudojasi tik Omnio paslaugomis… Beje, faktas apmąstymams yra ir tai, kad Omnitel verslo srategiją geriausiai iliustruoja, maždaug prieš 2 metus atrastas klientas, iki tol kalbėjęs tarifais, galiojusiais prieš 10 metų (apie 2,5 Lt/min). Tokiais atvejais netgi susigėstu, kad vis dar naudojuos Omnitel paslaugomis…

    • Tomas Danilevicius

      Pala pala, mano žiniomis, valstybinis sektorius Bitėj ir jau turbūt porą metų :))

      Be to, nenorėčiau sutikti, kad Omnitel vienareikšmiškai kaltas. Galbūt tai pačios agentūros, kaip įtariama, Publicum, iniciatyva? Galbūt jų sutartyje tokia veikla apibrėžta ir pateikta klientui, Omnitel, aukštomis materijomis, į kurias jis paprasčiausiai nesigilino užsakydamas pageidaujamas paslaugas?

      Pats esu paprastas žmogus, Omnitel abonentas, taip pat Bitės Vodafone ir Tele2 Pildyk naudotojas. Nei vienai kompanijai per visą paslaugų teikimo laiką neturiu jokio priekaišto dėl didelių sąskaitų ar nepavykusių akcijų pritaikymo. Todėl man nesuprantama, iš kur tiek viena, kita ar trečia kompanija nusivylusių žmonių, pasiruošusių už savo tiesą kitiems gerkles perpjauti.

      Kalbant konkrečiai apie Omnitel ( iki legendinio asmeninio plano ), niekuomet nesupratau, kodėl daugybė žmonių skundžiasi didelėm sąskaitom, priskaičiavimais ir t.t., tačiau negirdėjau nei vieno nusiskundimo iš savo pažįstamų žmonių. Galbūt tai irgi buvo savu laiku prasuktas “PR”, tik kitokioj formoj?

  29. sanka

    sakyciau tikrai neturit ka veikti… bet jei neturit ka veikti, o tik irodinejant savo jegas, tai bent kokiais svanoriais padirbetumet, pvz, na ir ,kaip tame paminetame anekdote..” neprisirytumet meso uz dyka “.. sekmes…

  30. tipelis

    Ypatingai įdomus straipsnis :) Ypač įdomu matyti, kad prisidirbusieji niekaip nesugeba suprasti ką darė ir .. toliau čia pat daro tą patį. Tiesiog neįtikėtina.

  31. Skaičiau visus komentarus kokias 15 min, be reikalo sugaišau savo laiką ir užmiršau apie ką šis tekstas :)))

    Nematau jokios problemos, kai kas nors parašo tokius komentarus visokiuose populistiniuose bloguose, kuriuos skaito gal keli tūkstančiai žmonių. Manau, logiška būtų galvoti, kad su tokia maža skaitytojų auditorija jokios nuomonės tokie komentarai nesuformuos, net jei po tokių įrašų atsirastų dar keli panašūs įrašai pas kitus blogerius (kaip pas Rokiškį). Be to, visada yra galimybė tokius komentarus ištrinti, jeigu jie neatitinka autoriaus požiūrio. Didieji užsienio blogai apskritai be jokio perspėjimo trina reklaminius komentarus.

    O man asmeniškai giliai nusipjauti kas ką rašo apie vieną ar kitą operatorių ir daužydami galvą į sieną bando įrodyti, kad vienas operatorius yra geresnis už kitą. Pats jau kokius 8 metus naudojuosi vieno ir to paties mob. operatoriaus paslaugomis ir esu patenkintas.

  32. Beje, po šiuo įrašu tik keli žmonės komentarus parašė tikraisiais savo vardais. Ar visi kiti bijo parašyti savo tikruosius vardus ir to, kad kas nors skaitydamas pvz. CV gali ką nors įdomaus išgooglinti?

    • priešingai, dauguma commonsense.lt skaitytojų pasirašo vardais. Taip ir prie šio straipsnio.

      O dėl išgooglinimo, tai čia apskritai galėtų būti atskira tema. Smagu paskaityti, kai kartais personalo specialistai rekomenduoja, pvz., nedėti “kontroversiškų” nuotraukų į Facebook’ą ir nusiimti tag’us nuo nuotraukų iš vakarėlių. Atseit potencialus darbdavys pamatys su bonka alaus ir susidarys “prastą nuomonę”. Tarsi patys darbdaviai negertų ar kaip nors nesilinksmintų, ant stalų nešoktų ir t.t.

      Savo FB profilyje turbūt kas antroj nuotraukoj esu su bonka, nes būtent tuo metu, lyg tyčia, ir mano draugams prabunda paparacių talentas. Dėl savo atvaizdų (ir pasisakymų), manyčiau, galėtų trysčioti tik politikai. Ypač jei užfiksuoti besišlapinantys ant Prezidentūros, o ne ant savo krūmo.

      Mane, šiuo atveju kaip darbdavį, labiau domintų ne KĄ kandidatas rašinėja, bet KADA tai daro. Jei darbo metu parašo po keliasdešimt komentarų delfyje apie pedofilus, tai galima įžvelgti problemų su disciplina. Bet jei jis įsijungia į kokią diskusiją profesiniam bloge, tai nematau nieko smerktino.

  33. Edi

    Publicum paslaugos:

    krizių prevencija
    krizių valdymas
    pokrizinė komunikacija

    LOL

  34. Darius

    IP 84.15.44.238 yra iš UAB „Bitė Lietuva”. Tikėtina, kad per dieną šį adresą gali naudoti keli visiškai tarpusavyje nesusiję Bitės Vodafone Connect vartotojai. Nors teisybės dėlei reikėtų Bitės paklausti ar jie kartais nedalina unikalių, fiksuotų IP adresų savo mobiliem vartotojam.

    IP 78.56.143.211 yra Teo IP pool’as. Irgi tikėtina paši situacija. Pats namie naudojuosi Teo šviesolaidžiu. IP adresas keičiasi kiekvieną kartą, kai routeris daro DHCP renew arba šiaip koks nors persikrovimas tinkle. Su vienu IP esu kabėjęs, nuo kelių dienu iki ilgiau nei dviejų mėnesių.

    IP 213.197.183.42 – komentarų neturiu – ir taip viskas aišku.

  35. Komentaras pašalintas kaip SPAM’as

    Nerius

  36. Rička

    O kas vadovauja Publicum’ui? Pirmasis buvęs Vakaro žinių redaktorius. Kas čia neaišku… Pilnam vaizdui pakurt galima to laikmečio tą šiukšlę pavartyt, dviem pirštais, atsargiai, gal jau nelabai ir kas prisimena, kokių ten nesąmonių buvo. Ypač naudos būt jaunėliams “vadybininkams” iš publo.

  37. Kęstas

    O IP kartais negalima “pasiskolinti”? Na, nulaužti kokį nupiepusį kompą ir per jį reikštis? Nors gal per daug vargo.. Tuomet ar negali būti taip, kad tas pats IP suteikiamas skirtingiems interneto vartotojams.. Na, vieną kart vienam, kitą – kitam. Žinot, nefiksuotas IP. Kaip ne kaip fiksuotas IP yra daugiau išimtis nei taisyklė, ar ne?

  38. Darbščiosios bitelės PR agentūrose triūse nuo ryto iki išnaktų :)

  39. Šio blogo autoriaus atlikta mini studija puikiai iliustruoja ir papildo 2009 m . gruodžio mėnesį interviu, kuriame apie privatumą internete ir galimas grėsmės dėl jo nebuvimo kalbėjo kompanijos Google generalinis direktorius Eric Schmidt. Pokalbio metu nuskabėjo štai tokia frazė:

    “If You Have Something That You Don’t Want Anyone To Know, Maybe You Shouldn’t Be Doing It In The First Place.”

    Nuoroda į pokalbio iškarpą – http://goo.gl/qYvOX

  40. Audrius

    Viešpatie, perskaičiau visą šitą rašliavą ir žinote ką? Ogi jūs visi esate idiotai! B..t, kartais atrodo, kad Lietuvoje nėra kito verslo, kitų įmonių, tik mobilus ryšys, 3G, konektai, teledu, omnitel, bitė. Nugi ar ar p….i ką ir kas ten tuose komentaruose rašo? Negi jūs juos nuosekliai skaitote ir žymitės sau: “jo, omniui +1, tele2 -2 balai, bitė +3 balai’ ir t.t.? Kažkokia industrija užsukta idiotams: vieni leidžia pranešimus spaudai, kiti juos komentuoja už pinigus, įsitraukia tele2 glavniausias pijarščikas, omnio agentūra… Kiek prigeneruota šilumos ir bezdalų! Vis tiek kai eisiu pratęsinėti sutarties ir pirkti mobilaus telefono, pažiūrėsiu kokio man reikia ir kur pigiausiai tai galiu nusipirkti. Užjaučiu tuos, kurie eis vienur arba neis kitur, nes “internete pijarščikai varė juodą pijarą”:-D

  41. vienas du

    Apgailetinai atrodo ta pr kompanija ar patys omnitel darbuotojai kurie postina, tikrai apgailetinos pieskos. Operatoriu siulyciau rinktis ta kuris pasiulo geriausias salygas, kartais net apsimoka sulauzyti sutarti ir pasirasyti nauja ir moketi uz rysi pigiau.

  42. […] „Omnitel“ violetinę spalvą jau rašyta ir ne tik apie tai… Apie „Telekomą“ prirašyta dar daugiau… Apie „Rubicon“ […]

  43. […] akiplėšiškai tą neigė. Jau nekalbant apie nuostabią “Omnitel” PRistų praktiką šmeižti konkurentus internetų komentaruose. Nors “Omnitel” ir teigia, kad apie tai nežinojo (oh, really […]

  44. […] tekstus apie Omnitel Asmeninį planą, PR agentūros šokinėjo ant Publicum karsto, kai šį pagavom dergiantis internetų komentaruose. Garantuoju, šį tekstą siuntinės 15min.lt, Delfi.lt, BNS darbuotojai. […]

  45. […] bankai, rubikonai, kreditai, publikumai ir panašūs susivienijimai, priešingai nei smulkūs verslininkai, vertelgomis nelaikomi, todėl […]

  46. […] Triumfuoja sveikas protas (“Publicum’ui” tas, aišku, nepatinka, ir jie prirašo internetuose daugybę neigiamų komentarų), liberalai realizuoja plakatuose deklaruotus šūkius, sulaukia didelio rinkėjų […]

  47. […] “Publicum” mane pamokė, kad deklaruočiau savo interesus, tai deklaruoju, kad esu turėjęs komercinių santykių su […]

  48. […] bet ir dėl „Asmeninio plano“ ir jo agresyvaus pateikimo klientams. Jie pasižymėjo ir negatyvių komentarų apie konkurentus rašymu internetiniuose portaluose. Taip pat ir dėl savo nemeilės esamiems […]

Jūsų komentaras