“Omnitel” meluoja ir neraudonuoja (atnaujinta “Omnitel” komentaru)

Kad “Omnitel” per internetus platina virusus, jau turbūt girdėjote. Galbūt netgi girdėjote “Omnitel” viešus paaiškinimus, kad jokių virusų jie neplatina, ir kad čia kalti hakeriai, kurie bandė laužtis į “Omnitel”, tačiau jiems esą nepavyko. Ir niekas, esą, nenukentėjo. Tačiau tikrai negirdėjote apie įrodymus, kurie atskleidžia, kad “Omnitel” įžūliai apsimelavo.

Pacituosiu “Omnitel” atstovę spaudai, kad būtų tiksliau (15min.lt, 2010-10-12 15:07):

„Pirmadienį buvo bandymų atlikti neleistinus veiksmus svetainėje Omnitel.lt, kuriems operatyviai užkirtome kelią. Mūsų svetainės ir puslapių lankytojai dėl to nenukentėjo, nepatyrė jokių nepatogumų. Tačiau tai buvo užfiksuota „Google“, todėl mūsų puslapiai, o dėl reklaminių nuorodų ir kai kurie kiti puslapiai „Google“ buvo įtraukti į įtartinų puslapių sąrašą. Šiuo metu bendraujame su „Google“, kad šie klausimai būtų išspręsti“.

O čia dar Alfa.lt, virusų platinimo tarpininko, raminamieji portalo skaitytojams (alfa.lt, 2010-10-13 10:39):

D. Selickaitės teigimu, nei „Omnitel“ tinklalapio, nei kitų svetainių lankytojai neturėjo nukentėti ar patirti nepatogumų. Tačiau antradienį pabandžius patekti į „Omnitel“ puslapį lankytojų laukė perspėjimas apie galimybę pakenkti savo kompiuteriui. Tuo tarpu su „Omnitel“ tinklalapiu reklaminiais skydeliais susijusio naujienų portalo www.alfa.lt redakciją antradienį užplūdo skaitytojų laiškai, kuriems nerimą sukėlė perspėjimas apie galimai kenksmingą tinklalapį, nors šis toks ir nebuvo.

O štai ir įrodymai, kuriais pasidalino vienas siauriuose sluoksniuose plačiai žinomas sysadminas Dammit, kuris gali sau leisti kalbėti drąsiai net apie vieną geidžiamiausių Lietuvos darbdavių “Omnitel”. Nes net ir ši kontora, kaip ir nė viena kita Lietuvoje registruota, nepajėgi jo įpirkti. Apie virusus mūsų šaltinis taip pat truputį išmano, vieną kadaise netgi pagavo pirmasis.

Taigi štai įrodymai:

O čia dar “Skype” pokalbio su Dammit’u nuotrupos:

2:43 PM
visa kita jau niuansai
2:43 PM
esme kad lryto/delfio etc lankytojai
2:43 PM
gavo zinutes ‘jusu kompiuteryje virusas, paspauskite cia..’
2:43 PM
tad ta zinute buvo tiksli pagal ideja, paspaudes ‘cia’ tu tikrai nueidavai viruso gaudyt
2:44 PM
neziurejau ar dar kokius nors exploitus megino kist
2:44 PM
“vartotojai nenukentejo” yra slykstus melas

Besidomintiems detaliau apie virusą, skirta ši nuoroda.

Kadangi savo bičiuliu pasitikiu labiau nei “Omnitel” (ypač reikaluose su nuliukais ir vienetukais), norėčiau negaišti laiko svarstydamas, AR “Omnitel” melavo, ir pereiti iš karto prie KODĖL.

  1. “Omnitel” neturi krizių valdymo procedūros.
  2. “Omnitel” turi krizių valdymo procedūrą, bet jos šiuo atveju nesilaikė.
  3. “Omnitel” krizių valdymo procedūroje numatyta galimybė meluoti siekiant nusimesti nuo savęs atsakomybę arba sumažinti padarinių mastą.

Mano manymu, tai, kad “Omnitel” darbuotojai suklydo ir dėl jų kaltės po internetus pasklido virusas, yra dovanotina. Neklysta tik nedirbantis. Parodykite sistemą, kuri nėra nugriuvusi. Arba adminą, kuris nėra suklydęs. Negaliu guldyti galvos, kad vieną dieną mūsų tinklaraštis nepradės krėsti ir neduokdie užkrės skaitytojus kokiomis nors blogybėmis. Juk niekas nėra garantuotas.

Tačiau melas yra nedavonotinas. Net ir Bilą Klintoną nukryžiavo ne už tai, ką jis darė su Monika Levinskaite, bet už melą tai neigiant. Jei meluoja čia, ko gero, meluoja ir kitose vietose, logiška?

Taigi kai kyla gaisras, reikia ne jį neigti, bet gesinti. Nes kol neigi, viskas gali sudegti. Pavyzdžiui, Delfi.lt ar Alfa.lt skaitytojai gali nesuskubti praskanuoti kompiuterių nuo virusų, nes juk “lankytojai dėl to nenukentėjo”. Tikrai? Tikrai, tikrai?

Kol gesini (blogiausiu atveju, kai užgesini), reikia pažadėti, kad bus aiškinamasi gaisro priežastis, o nukentėjusiems bus atlyginta bet kuriuo atveju. Kreiptis čia ir čia. Be to, bus imtasi tokių ir tokių priemonių, kad ateityje panašūs gaisrai nepasikartotų arba sumažėtų jų rizika. Standartinis krizių valdymo pradžiamokslis, kurį per tiek metų išmoko jau daug Lietuvos įmonių. Dalis jų netgi atitinkamas procedūras turi.

Tačiau “Omnitel” yra kitokie. Pas juos gaisrai tiesiog nekyla, nes “Omnitel” yra iš principo nedegus. Ugnį slopina reklaminiai biudžetai (Delfi.lt, Alfa.lt ir Lrytas.lt dabar turi galimybę jį pasididinti), langai į ateitį ir ant sienų socialiai atsakingai kabantys pagyrimo raštai.

PAPILDYMAS (atnaujinta 2010-10-14 15:40)

Daiva Selickaitė, “Omnitel” atstovė, mums parašė el. laišką:

kaip minėjau, gavome papildomos informacijos iš skirtingų šaltinių, tarp jų ir iš paties įrašo, apie savaitgalio situaciją www.omnitel.lt, už kurią norim padėkoti – ji leido patikslinti bei papildyti antradienį padarytas išvadas. Remdamiesi surinkta medžiaga atlikome tyrimą ir nustatėme, kad šeštadienį vakare buvo įsibrauta į vieną iš “Omnitel” administruojamų www puslapių ir pakeistas reklaminių paveiksliukų turinys – įdėta nuoroda, kuri nukreipinėjo  į serverį, esantį Bosnijoje ir Hercegovinoje, imitavusį antivirusinės programos veiklą ir bandžiusį įsiūlyti virusą. Paveiksliukai buvo susiję su reklaminiais baneriais, todėl nuorodos į serverį atsirado ir kai kuriuose interneto naujienų portaluose. Administratoriai pakeitimus pastebėjo ir visas grėsmes iškart pašalino sekmadienį. Pirmadienį buvo užfiksuotas dar vienas bandymas įsibrauti jau į pagrindinį “Omnitel” puslapį. Šis bandymas buvo nesėkmingas. Antradienį, nors kai kurios naršyklės rodė įspėjimus dėl www.omnitel.lt ir kitų puslapių saugumo, jie iš tiesų jau buvo visiškai saugūs vartotojams.

(šitą patikslinančią informaciją perduodu visiems apie tai rašiusiems kolegoms).

geros dienos

Daiva

P.S. o štai mūsų šaltinių teigimu, virusai vis dar sklido naktį iš pirmadienio į antradienį.

komentarų yra lygiai 44

  1. pow

    na jiems tiesiog nesiseka paskutiniu metu… :))

  2. bizunas

    o gali buti kad omnis to nezinojo?

    • Manau, kad negali. “Omnitel” adminai tikrai žinojo, ten ne studentai dirba. Klausimas, ar omnio PR įvertino, kad tai nesunkiai gali sužinoti ne tik omnio adminai… Ir apskritai klausimas, ar su adminais kas nors konsultavosi darydami PR…

      • Nekalbėjo garantuotai, nes tokį paaiškinimą suregzt gali tik nežinodamas apie ką kalbi. Baltais siūlais siūtas toks pasiteisinimas. Na, padarė žioplą klaidą Omnitelis – ir ka? Visiem pasitaiko. Tas virusėlis plinta vogdamas FTP slaptažodžius ir grūsdamas savo kodą į visus ten randamus html/php/javascript/ir pan. failus. Vienas klientas buvo tokį pasigavęs, tai teko viską atstatyt iš backup’o

        Greičiausiai koks savireklamos žmogus turėjo prieigą prie FTP, kad galėtų sudėti/pataisyti portalams skirtus banerius ir laikė juos silpnai apsaugotus kokiame nors FileZilla ar Total Manager’yje. Pasigavo tą slogą kokiam užsienio saite ir paleido džiną iš butelio. Bet kazkodėl baisu pasakyti kad mes irgi žmonės.

        • Vienose kompanijose, kai atsiranda krizinė situacija, visi šoka “prieš problemą”. Kitose gi visi šoka vieni prieš kitus. Čia galime spėlioti: ar omnio adminai pagudravo ir nepasakė tikrosios problemos menedžmentui (norėdami išlaikyti savo vertę), ar menedžmentas sugalvojo pagudrauti prieš vartotojus ir partnerius (ir išlaikyti savo vertę), ar kažkas paskubėjo šnekėti, o po to nebebuvo kelio grįžti ir teko meluoti toliau (siekiant išlaikyti savo vertę).

          Beje, pirmoji krizių valdymo taisyklė: nemeluok ir nespėliok.

  3. Galėjo pasimokyti iš RIMI.
    http://www.commonsense.lt/2010/10/02/ko-verti-rimi-pazadai/

    Turime pripažinti, kad problema dėl lojalumo kortelių neveikimo Jus užpuolė taip pat netikėtai, kaip mus – kilo IT problemos, apie kurias pirmiausiai spėjo sužinoti pirkėjai.

    Vadinasi tą problemą spręs… O jei Omnis “neturėjo problemų”, tai jų ir nespręs… Ir jos kartosis :(

  4. Juozas

    kazka suvele sito straipsio rasytojas. Apskritai manau, kad nieko keista, kad IT sferoje daznai ivyksta ivairiu procesiniu nesklandumu, del pacios sferos tobulejimo, jeigu pamenate istorija su Hansa ir Hanza banku, kaip WEbo pagalba buvo nusavinti pinigai. Ir nekaltas tas kriziu valdymo centras, nes asilas sito straipsio rasytojas matomainet neino kas tai yra. Nes dazniausiai kriziu valdymo centras yra atsakingas uz isorini8 kontakta, o ne vidine prieziura, uz ka atsako tinklo prieziura, kriziu valdymo centras palaiko kontakta su isore ir su tokiais “rasytojais” kaip is sio straipsnio..
    Sis straipsnis tieiog bando is sudo ishspausti Obuoliu sultis.

    • Ačiū už komplimentus 😀

      Krizių valdymo centras, jei jau jį taip pavadinot, palaiko visus ryšius (ir vidinius, ir išorinius). Jei jų nepalaiko, ar jis yra centras?

    • LG

      Neįsigilino kas yra krizių valdymo centras :) tai tikrai ne it skyrius 😀

  5. Over the past 90 days, webarh.com appeared to function as an intermediary for the infection of 133 site(s) including alfa.lt/, izu-tenbo.com/, ifri.org/.

    … including alfa.lt. Manau, kad ir daugiau…

    Kiek esu susidūręs su analogišku virusu, jis (dažnai per tam tikras programas, pvz.: Dreamweaver ar kt. įskiepius, prisijungiant per FTP prie tinklalapio serverio) į daugelį vietų – php, html, inc ir kt. tipo failus įkiša įvairiai užšifruotą tekstą, kuris naršyklėje paverčiamas tam tikru piktybiniu elementu.

    Jei tinklalapis apsaugotas nuo XSS tipo atakų, iš išorės apkrėsti sistemą yra sudėtinga, tad dažniausiai tokie virusai plinta iš įmonės viduje esančių kompiuterių, kurie turi prieigą prie Interneto svetainės valdymo.

    Kadangi užkrečiama labai daug failų, be versijų kontrolės sistemų, atsekti kur kas, gana sudėtinga, nes nėra konkrečių teksto fragmentų (patterns), pagal kuriuos galima būtų atsekti.

  6. 1. “Omnitel” neturi krizių valdymo procedūros.
    2. “Omnitel” turi krizių valdymo procedūrą, bet jos šiuo atveju nesilaikė.
    3. “Omnitel” krizių valdymo procedūroje numatyta galimybė meluoti siekiant nusimesti nuo savęs atsakomybę arba sumažinti padarinių mastą.

    Nežinau nė vienos Lietuvos IT įmonės (ypač tokios kaip Omnitel, kurioms IT ne pagrindinė veikla), kurios turėtų “rimtas” krizių valdymo procedūras”. Netgi tokios kaip Facebook, kurios, tikiu, turi “krizių valdymo procedūras”, praeitą savaitę buvo nulūžusios kelioms valandoms.

    IT srityje neįmanoma visko suplanuoti, ypač jeigu neturi tam patirties (įmonė nepasiekusi aukšto CMM/CMMI brandos lygio). O Lietuvoje absoliuti dauguma IT įmonių dar gyvena akmens amžiuje – CMM/CMMI kai kurios jau pasiekusios 1-ą arba 2-ą lygį (iš 5), bet absoliuti dauguma sėdi nuliniame lygyje ir nė nesirūpina savo veiklos gerinimu (tikriausiai net nežino, kas tas CMM/CMMI) ir visas programas/servisus/web svetaines/duomenų bazes lipdo kaip kortų namelį: jeigu gerai sulipdysi – visiems bus gerai, gražu ir visi bus laimingi. Bet jeigu tik kas nors pabandys pakeisti vieną kortą ar neduokdie papūs vėjas, visas kortų namelis sugrius…

    • Alo

      Evaldai, neatskiri dvieju dalyku – kriziu ir kriziu valdymo proceduru. Kad Facebook gali nuluzti, kad Omnitel gali pasigauti virusa – savaime suprantama, ne apie tai autorius raso. Esme – kaip jie po to reaguoja i tas krizes. Cia ir yra kriziu valdymo procedura. Jeigu Omnitel isstoja ir viesai apsimeluoja (kaip ir irodytas faktas, taip?), tada iskyla klausimas, kas per proceduros pas juos ir ar apskritai yra.
      O turetu buti. Jei ne kriziu valdymo planas, tai bent jau kompanijos vertybes, etiketas. Bet kaip jau teko isitikinti su Omnitel – is ju sunku to tiketis.

      • Būtent. Nuo krizių (gaisro, teroro aktų, serverių nulūžimo, centrinių maršrutizatorių išlėkimo, naftos išsiliejimo, mirties atvejų darbe, namo sugriuvimo, darbuotojų streiko, bankroto, direktoriaus supakavimo STT, etc.) niekas nėra apsaugotas 100 proc.

        Būtent dėl to yra sukuriamos krizių valdymo procedūros, su jomis supažindinami visi nauji darbuotojai, parengiami pranešimų draftai, apmokami darbuotojai, kurie komunikuos ir kurie teiks informaciją.

        Nuo kompanijos menedžmento priklauso, ar krizė (IT gedimas, pvz) bus suvaldyta, ar taps ir komunikacine krize su to pasekmėmis (prarasta reputacija ir klientai).

    • Buvo paminėta, kad Facebook’as buvo užloožęs net dviems valandoms, tačiau jo atvejis nuo Omnitelio skiriasi kardinaliai, nes FB’as informaciją apie tai išplatino viešai, kur patys pripažįsta, kad tai buvo didžiausias nulūžimas per pastaruosius keturis metus http://www.facebook.com/note.php?note_id=431441338919

  7. LG

    viena bėda, kad virusą jau mačiau šeštadienį, tad juokingai atrodo pasakojimai kad bėdos prasidėjo tik savaitės pradžioje. ir taikinys pasirinktas tikrai gerai – Omnitel reklamos serveris, iš kurio reklama transliuojama į didžiuosius LT naujienų portalus. Atrodo, kad kažkas negaus Kalėdines premijos

  8. rodas

    Su kriziu valdymo problemomis vienaip ar kitaip yra susidurusios ivairiausios kompanijos Lietuvoje, pvz.: bankai. Taip kad nera cia pusti burbulo, juolab kad neaisku ar is tikruju yra, o jei taip tai kiek realiai nukentejo nuo siu ataku.

  9. Burbulų pūtimas atsiranda ten/tada, kai susidaro informacinis vakumas. Kol “Omnitel” tyli, visi gali pūsti burbulus: Dammit’as, blogeriai, žiniasklaida, blogų komentatoriai…

    • Beje, krizių valdytojai VISADA pačioj pradžioj sprendžia dilemą: ar bandyti ignoruoti viešumoje tylint (“gal praslysim”), ar atskleisti krizės žinomą mastą (“taip sureikšminsime krizę ir atkreipsime į ją dėmesį net ir tų, kurie šiaip praignoruotų”).

      Atrodytų, sunkus pasirinkimas. Nors iš tiesų jis labai lengvas.

  10. KonesnoJa

    Įdomu ar nukentėti nors teorinė galimybė buvo? Manau, kad ne. Perpūsta ir tiek. Arba skaitytoju trūkumas..

    • O kuo remdamasis (-i) Jūs atmetat nukentėjimo galimybę?

      • Idomu

        Ar nebus cia Omnitelio darbuotojai is namu berasinejantys tokius pat beprasmius komentarus ir besiteisinantys del susimovimo valdant krize :)

        • bizunas

          idomu ar i omnitel arba i ziniasklaida kreipesi kiek nors zmoniu, kurie butu uzsikrete tuo virusu :) nes bent jau man tai tiesiog buvo uzblokuotas priejimas ir tiek. niekas nieko man nesiule spausti, kaip sako jusu hakeris

        • Tai jeigu nesikreipė, vadinasi, “žmonės nenukentėjo”? Kitas dalykas, o kaip įrodyti, kad užsikrėtei per omnį?

    • buvo, ir ne teorinė, o labai praktinė. O tie kurie realiai nukentėjo, jei tokių buvo, apie tai dar nežino – nuo tokių virusų paprastai nukenčia menkiau kompiuterius išmanantys žmonės. Paspaudė ko nereikia, o jei antivirusinės nėra/ji pasenusi, virusas tyliai ramiai ir ilindo. Ir kai tas žmogelis supras, kad kažkas ne taip, jis jau seniausiai bus pamiršęs, kur ir kada galėjo paspausti kažką ne to, juo labiau netikės kad tai galėjo nutikti didžiuosiuose interneto portaluose. Todėl ir kreipimųsi dėl užkrėtimo nebus.

  11. ms

    Tai aš vis tiek nesuprantu – čia “Omnitel” taip padarė tyčia?

    • Žiūrint apie ką kalba – del viruso – 99% kad netyčia. Visiem pasitaiko, ypač kai kalba eina apie ne grynai IT skyriaus žmones. Dėl melavimo – 99% kad tyčia.

  12. Iš tiesu, būtų įdomu sulaukti nors vieno nukentėjusio žmogaus pareiškumo, kad jis nukentėjo.

    • deja, tie virusai nepuola trinti failų, groti muzikėlių, atidarinėt bei uždarinėt CDROM’ų.

      taip pat jie nekoreguoja šviesoforų, nepaleidinėja atominių ginklų bei neperprogramuoja jūsų smegenų.

      tačiau jie visai mielai susirenka įvairius duomenis iš vartotojų kompiuterių, ar tai būtų e-bankininkystė, ar tai būtų elektroninis paštas, ar dar kas.

      na ir aišku, padalyvauja skleidime viruso beigi spam’o.

      nepamirškite, tokia socialinė inžinerija visgi veikia, kitaip niekas ja nesinaudotų.

  13. bst

    1. As aisku esu su 0 patirtim pardavimuose, taciau daug kas is pasakyto auksciau susiveda i tai, ar bandoma taikyti metodus kurie priimtini taip vadinamose “specific” ar “diffuse” kulturose. Trumpa citata:
    “This is very important in diffuse cultures to built up close relationships in business life. This requires a lot of information which has to be exchanged in advance of a business deal.”.

    2. Man paciam butu idomu suzinot kaip gi Lietuva yra vertinama is
    universalist/particularist; specific/diffuse ir t.t poziciju.

    3. mano asmenine nuomone pas mus vyrauja diffuse/particularist kultura
    “Universalist cultures focus normally more on rules than on relationships”

    Del to ziurint is siu tasku viska – iskaitant ir pardavimus i taisykles ir procesus suvest nepavyks.

    pradziai jei idomu pora linku:
    http://www.via-web.de/specific-vs-diffuse-cultures/
    http://www.via-web.de/universalism-versus-particularism/

    • bst

      Supainiojau sekcijas, prasau perkelt i : pardavimu-biudzetas-ar-jo-reikia

  14. Gavom el. laišką iš “Omnitel”. Ta proga papildėme ir įrašą:


    On 10/14/10 2:02 PM, “D.Selickaite@omnitel.net” wrote:

    Mindaugai,

    kaip minėjau, gavome papildomos informacijos iš skirtingų šaltinių, tarp jų ir iš paties įrašo, apie savaitgalio situaciją http://www.omnitel.lt, už kurią norim padėkoti – ji leido patikslinti bei papildyti antradienį padarytas išvadas. Remdamiesi surinkta medžiaga atlikome tyrimą ir nustatėme, kad šeštadienį vakare buvo įsibrauta į vieną iš “Omnitel” administruojamų www puslapių ir pakeistas reklaminių paveiksliukų turinys – įdėta nuoroda, kuri nukreipinėjo į serverį, esantį Bosnijoje ir Hercegovinoje, imitavusį antivirusinės programos veiklą ir bandžiusį įsiūlyti virusą. Paveiksliukai buvo susiję su reklaminiais baneriais, todėl nuorodos į serverį atsirado ir kai kuriuose interneto naujienų portaluose. Administratoriai pakeitimus pastebėjo ir visas grėsmes iškart pašalino sekmadienį. Pirmadienį buvo užfiksuotas dar vienas bandymas įsibrauti jau į pagrindinį “Omnitel” puslapį. Šis bandymas buvo nesėkmingas. Antradienį, nors kai kurios naršyklės rodė įspėjimus dėl http://www.omnitel.lt ir kitų puslapių saugumo, jie iš tiesų jau buvo visiškai saugūs vartotojams.

    (šitą patikslinančią informaciją perduodu visiems apie tai rašiusiems kolegoms).

    geros dienos

    Daiva

    • tai taip, neatidžiai pažiūrėta buvo į

      “Date:Mon, 11 Oct 2010 22:31:04 GMT”

  15. tomas

    Viskas, unsubscribe nuo “common sense”.

    Ir štai dėl ko:

    ““Omnitel” melavo, ir pereiti iš karto prie KODĖL.

    “Omnitel” neturi krizių valdymo procedūros.
    “Omnitel” turi krizių valdymo procedūrą, bet jos šiuo atveju nesilaikė.
    “Omnitel” krizių valdymo procedūroje numatyta galimybė meluoti siekiant nusimesti nuo savęs atsakomybę arba sumažinti padarinių mastą.

    trys niekuo nepagrįsti teiginiai (na, pirmas ir antras tikrai nepagįsti, o trečias čia jau šiaip paporyjimas apie baisius mastus to nei žinant nei matant).

    O paporijimų galiu ir lryte pasiskaityti.

    Gero vakaro.

    • Ačiū, kad skaitėte.

    • kitas skaitytojas

      Iki, Omnitel darbuotojau.

  16. M

    Jo… nusirito cia tinklapis. Nuo normaliu straipsniu su objektyviom nuomonem ir faktais priejo prie kazkokiu asmeniskumu ir bandymu kuo labiau igelti… zema

  17. e.f.i.

    zmones argumentais ir ekspertu nuomonemis pagrinde, kad didelis UAB melavo apie zala vartotojams. Kitaip tariant, atliko pilietine pareiga, po kurios minetas UAB kita karta gal jau nemeluos. tokia ziniasklaidos, kaip watchdog’o, funkcija atliko.

    kur cia nusirito? jei visi blogeriai… ka ten – jei visi zurnalistai taip rasytu, visai kitokia kultura turetumem.

  18. Tūrėjau neapsakomą malonumą paklaidžioti po internetus ir pažiet kas ką rašo ir kaip reaguoja į Omnitel’io pastarosius darbelius. Tikiuosi, kad tokia va melu grįsta komunikacija ateityje bus išrauta su šaknimis iš mūsų Lietuvėlės!

    Na ir gi įkvėptas šauniųjų teisybės ieškotojų ir tikrų socialinės komunikacijos avangardo karių Commonsense, pakūriau pamokomąją demotyvaciją, kuri lai sušmėžuoja akyse Jums omnitelininkai, iškart kai tik sugalvosite mums vėl meluoti!

    http://fingerlithuania.blogspot.com/2010/10/no-virus.html

    • bizunas

      seriously….?

  19. rprznt

    IMHO kam nepatinka irasai taigi visada gali susirinkti savo zaislus ir eit zaist i kita smelio deze, nebutina cia demostratyviai afisuotis. :)

  20. kazkas

    Tai is Omnitelio isaiskinimo iseina, kad:
    1. “Sestadienio vakare reklamos serveris buvo nulauztas ir “įdėta nuoroda, … imitavusį antivirusinės programos veiklą ir bandžiusį įsiūlyti virusą.”
    2. “Administratoriai pakeitimus pastebėjo ir visas grėsmes iškart pašalino sekmadienį.”

    Vadinasi virusas buvo dalinamas nuo sestadienio vakaro iki sekmadienio, kol administratoriai pastebejo ir viska patvarke. Kaip tada galima sakyti, kad

    “Mūsų svetainės ir puslapių lankytojai dėl to nenukentėjo, nepatyrė jokių nepatogumų.”?

  21. alfuxsas

    gal čia tas virusas kaltas kad omnitel ekstra interneto puslapyje
    negaliu sužinoti savo sąskaitos likutį
    reikia skambinti 1544 už sužinojimą reikia du kartus spausti vienetą
    ir taip už žinutę nuskaičiuoja dvigubą suma
    ir už 1 litą teduoda 10 dienų sąskaitos galiojimo laiką
    matyt teks pereiti į TELE 2

  22. taigi

    patiko man sitie omnitelsciku virazai, lauksim tesinio :) ale ir buki 😀

  23. […] žino tiksliai. Prie to žinojimo ir man asmeniškai teko prisidėti, kadaise bedus pirštu į jų melagystes ar […]

  24. […] Juozu pasivadinęs komentatorius, kurio IP – 84.15.44.238 – išvadino mane asilu. Pasigooglinę matome, kad šis IP dažnai reiškia nuomonę mob. ryšio […]

Jūsų komentaras