Ko verti RIMI pažadai (papildyta oficialia RIMI pozicija)

Nors laikau save atspariu reklamai (kaip ir daugelis iš mūsų), tačiau šią savaitę pasidaviau RIMI reklamai, ir tapau jų lojaliu klientu – t.y. pasiėmiau jų lojalumo kortelę. Lojalumą jau iš dalies esame pademonstravę užsiminę apie RIMI savo ankstesniuose rašiniuose čia ir čia.

Ir pačią pirmąją mano oficialaus lojalumo prekybos centrui RIMI dieną sulaukiau akibrokšto.

Trečiadienio vakarą užsuku į Žirmūnuose esančią RIMI parduotuvę apsipirkti. 19 valanda, parduotuvė pilna žmonių, dirba bene visos kasos, ir prie kiekvienos yra eilutė. Taigi, prekyba verda.

Stumdau vežimėlį po parduotuvę ir kraunu prekes pagal sąrašą. Pastebiu keletui prekių iš pirkinių sąrašo akciją – speciali nuolaida turintiems lojalumo korteles. Ta proga kavą, nors ir ne iš sąrašo, bet su nuolaida, įsidedu į vežimėlį (va ir atsparumas reklamai :)).

Besivažinėjant po parduotuvę kelis kartus per garsiakalbius buvo pranešta, kad laikinai banko kortelėmis atsiskaityti negalima. Na, negalima, tai negalima. Bet privažiavus prie kasos prasidėjo tikrieji įdomumai. Pasirodo, sistema ne tik nepatarnauja banko kortelių, bet ir lojalumo kortelių. Klientai, eilėje stovėję prieš mane, mėgino aiškintis, tačiau iš kasininkės tik sulaukė: „Čia ne mano reikalas, sistema neveikia, nuolaidų nebus“. Tuomet pirkėjai pasakė nebenorintys pirkti nuolaidinių prekių, už ką susilaukė ir kasininkės dar tirados, nes jai “reikia daryti minusus”.

Visiems kitiems pirkėjams kasininkė pareiškė, kad jie iškart “išsiimtų akcijines prekes, jei nesiruošia pirkti”, todėl kad kitaip kasininkei “bus daug darbo su minusais”. Vienam pirkėjui paklausus, negi jie privalo mintinai žinoti, kam RIMI žadėjo nuolaidą, kasininkė atšovė, kad čia jau pirkėjų problemos.

Natūralu, kad prie kasos stovintys klientai buvo LABAI NEPATENKINTI, ir teko išgirsti pakankamai piktų pasisakymų apie išdūrinėjimą, klientų apgaudinėjimą ir netgi stipresnių…

Kadangi aš pirkau tik sąrašines prekes, tai nieko nepalikau (išskyrus kavą), tačiau mano paskaičiavimu, RIMI mane išdūrė ant 10 litų. Galima sakyti, kad tai nedidelė suma (apytiksliai 9% nuo čekio sumos).

Koks rezultatas:

  • RIMI darė melagingą reklamą, t.y. žadėjo nuolaidas prekėms, tačiau tų nuolaidų nesuteikė;
  • daugelis ką tik iškeptų lojalių (?) klientų buvo išdurti ar apskaičiuoti;
  • ryškiai sumažėjo klientų pasitikėjimas RIMI kortelėmis ir pačia RIMI, kaip už pažadus neatsakančia įmone;
  • ir dar daug kitokios smulkios žalos: užtrukęs aptarnavimo prie kasos laikas, nes reikėjo “daryti minusus”, prie kasos paliktų prekių nešiojimas atgal į lentynas ir pan.

Taigi, kliento nepasitenkinimą ir dėl to patirtą žalą žalą aprašiau. Dabar pasižiūrėkime, ką parduotuvės vadovybė galėjo padaryti kitaip.

Pirma, bankinių kortelių ir lojalumo kortelių aptarnavimo sistema pakankamai svarbi šiais laikais, todėl turėtų būti pradubliuota, kad nelūžtų.

Antra, jei vis tik dubliuota sistema nulūžo, kodėl niekas nepranešė apie tai per garsiakalbius? Juk būtų buvę mažiau netikėtų surprizų pirkėjams prie kasų, ir būtų išvengta lengvų konfliktų su kasininkėmis. Jos tikrai nekaltos dėl situacijos, tačiau būtent jos sulaukė daugiausiai priekaištų iš pirkėjų, jiems atsikirtinėjo, tuo tik pablogindamos pirkėjų nuotaikas. Beje, kodėl negalėjimas atsiskaityti banko kortelėmis beveik nieko nesuerzino? Bent jau stovėdamas eilėje negirdėjau, kad kažkas dėl to piktintųsi. Mano manymu, todėl, kad apie tai buvo nuolat informuojama per garsiakalbius ir buvo back-up‘as, t.y. bankomatai toje pačioje parduotuvėje. Todėl žmonės galėjo greitai problemą išsispręsti.

Trečia, kodėl nebuvo galima suteikti akcijinėms prekėms nuolaidų visiems pirkėjams tol, kol nėra galimybės aptarnauti lojalumo kortelių (nebebūtų melagingos reklamos)? Galbūt būtų išdalinta daugiau nuolaidų, bet žala tikrai būtų mažesnė nei dabar.

Ketvirta, kodėl nebuvo galima pasakyti klientams, kad jie su čekiu (be nuolaidos) ir lojalumo kortele bet kada per, pavyzdžiui, 2 savaites gali atgauti tą nuolaidą? Nemanau, kad daugelis būtų tuo pasinaudoję, tačiau taip RIMI būtų parodžiusi, kad pirkėjai jiems svarbūs, ir kad RIMI pasiruošusi ištaisyti savo ar savo tiekėjų klaidas. Juk dėmesys klientui ir pažadų laikymasis svarbiausia. Ar ne taip?

Aš suprantu, kad sistema, kokia gera bebūtų, gali padaryti klaidų. Ir niekas nesitiki, kad klaidų nebus. Tačiau mes, kaip klientai, norime matyti, kad tiekėjas/pardavėjas pasiruošęs savo klaidas taisyti, ir jis už savo pažadus (“kortelių turėtojams – nuolaida akcijinei prekei”) atsako. Juk taip norisi, kad verslai – ir smulkūs, ir stambūs – Lietuvoje teiktų puikų aptarnavimą ir klestėtų. Ir kad nekiltų abejonių, ko verti RIMI ar kitų prekybos centrų pažadai!

***

PAPILDYMAS (atnaujinta 2010-10-05 18:00)

Jovita Bagdonaitė, „RIMI Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene mums parašė:

Sveiki, Commonsense.lt autoriai,

pirmiausia tenka apgailestauti, kad tik dabar pastebėjome šį įrašą, kai nuoroda į jį jau pradėjo keliauti tarp RIMI darbuotojų, o kažkas, kaip suprantu, galbūt iš RIMI, spėjo tai ir pakomentuoti – bet kuriuo atveju prašau šio komentaro nelaikyti RIMI pozicija, jei tai rašė mūsų darbuotojas – tai tėra tik jo asmeninė nuomonė (tokias juk gali turėti kiekvienas :) .

Reaguodami į įrašą ir į kritiką, visų pirma norime atsiprašyti už patirtus nepatogumus. Vos paskaičiusi įrašą, išsiaiškinau detales, daug neišsiplėsdama trumpai pakomentuosiu jas. Turime pripažinti, kad problema dėl lojalumo kortelių neveikimo Jus užpuolė taip pat netikėtai, kaip mus – kilo IT problemos, apie kurias pirmiausiai spėjo sužinoti pirkėjai. Apie 19 val. kilusią problemą ištaisėme per valandą. Deja, Jūs buvote vieni iš pirmųjų, susidūrusiu su problema, todėl natūralu, kad ir apie lojalumo kortelių neveikimą dar nebuvome spėję pranešti per vietinį radiją. Kasos taip pat dar nebuvo gavusios tokios informacijos – tai lėmė žmogiškasis faktorius. Pirkėjai negalėjo būti operatyviai informuojami, nes lojalumo kortelių sistema yra nepriklausoma nuo banko kortelių sistemos ir darbuotojai dirbadami su nauja programa dar neturėjo pakankamai įgūdžių akimirksniu identifikuoti problemą. Incidento metu iš tiesų visos nuolaidos buvo taikomos (nebent problema galėjo būti su kavos akcija), tik informacija nebuvo atspausdinta čekyje.

Beje, norime pabrėžti, kad kilusios IT problemos nebuvo susijusios su pačia lojalumo programa, tiesiog įvyko techniniai nesklandumai. Kitaip tariant, kai dingsta elektra, juk nekaltinate savo televizoriaus, kad šis nerodo vaizdo :)

Turinčius pretenzijų pirkėjus, pirkusius prekes Vilniaus Žirmūnų RIMI Hypermarket, rugsėjo 29 d. kviečiame kreiptis mūsų nemokamu kokybės telefonu 8 800 29000 ir registruoti savo pirkinių čekių numerius. Dėl IT sistemos klaidų patirtus nuostolius mes kompensuosime.

Dėkoju už įrašą – konstruktyvi kritika ir tuo labiau vertingi patarimai visada laukiami. Jeigu ateityje norėtumėte gauti “RIMI Lietuva” komentarą savo įrašams, mielai kreipkitės mano el. paštu jovita.bagdonaite (eta) rimibaltic.com. Nes kaip rodo šis įvykis, gali užtrukti kelias dienas, kol įrašas pasieks mus – greičiau bus, jei kreipsitės tiesiai :)

komentarų yra lygiai 29

  1. japonas

    Deja, kartais prekybos centru klaidos daromos valstybes mastu – visose parduotuvese TYCIA. Isivaizduokite, kiek per 20 “neveikimo minuciu” visos lietuvos prekybos centru mastu bus parduodama akcijiniu prekiu, taciau uz tas akcijas klientai negaus nuolaidu-kaupiamuju-tasku-ar-pinigu…

    • Kas galėtų paneigti, kad gali būti ir tyčinių atvejų. Tačiau šiuo atveju (manau) būtų per daug kvaila įvedinėjant korteles iškart neleisti joms veikti… Ir apskritai, mano nuomone, daugelis bėdų atsitinka dėl nesužiūrėjimo/nekompetencijos/abejingumo, o ne dėl specialiai darymo.

  2. Mane nustebino Amazon reakcija į mano užsėstą Kindle ekraną. Pradžioj buvau išsigandęs, kad taip ir liksiu su pusiau užstrigusiu, bet paskambinau jiems ir sužinojau, kad man nemokamai atsiųs naują Kindle. Per 3-4 dienas su UPS… Va čia tai tikrai rūpi kompanijai jos įvaizdis. Paskaičiavo, kad pigiau atsieina pakeitimas negu aš murmantis visiems ką sutinku, kad nepirktų Kindle. Šiaip superinis dalykas :)

    • Va va… Klysta visi, tačiau ne visi savo klaidas greitai taiso !

      Klientų ignoravimas gali brangiai kainuoti, vien prisiminus ‘United Breaks Guitars’ istoriją

  3. Nelabai supratau per kurią vietą ir kaip RIMI jus išdūrė (“Kadangi aš pirkau tik sąrašines prekes, tai nieko nepalikau (išskyrus kavą), tačiau mano paskaičiavimu, RIMI mane išdūrė ant 10 litų”) ?

    • Labai paprastai, juk aš negavau nuolaidos, kurią man žadėjo ant perkamų ‘akcijinių’ prekių. Ir ta negauta nuolaida sudarė apie 10 Lt.

  4. Kiek žinau rimi darbo principus, gali parašyti jiems laišką ir tie pinigai atsidurs tavo kortelėje.
    Dar, kaip paslaptį, parašysiu, kad kortelės tai viena iš rimi priemonių kelti savo klientų pasitikėjimą, ir visiems kas bus nepatenkinti, skirti pinigines lėšas į korteles. Pradžioje manau ir be tikrinimo, tiesa tai ar melas.

    • Man labiau rūpi, kad jie sistemiškai kažką patobulintų, ir nereiktų susidurti su tokiomis problemomis.
      Vienkartinis “pinigų išmokėjimas” nėra mano tikslas, nes jis nešalina sisteminių priežasčių.

  5. Nėriau, prisimink, kurioj šaly gyveni ir viskas pasidarys aišku:)))

    • O kas, jei ne mes, turime tą šalį keisti ?

  6. Labai gerai, ir kuo daugiau tokių atsitikimų tuo geriau.

    Nes kai pasiūlai įvertinti veiklos priklausomybę nuo IT, grėsmes, priemones, tai žiūri kaip į durnių “tai kad viskas ir taip gerai veikia…”

  7. Man irgi kelis kartus taip papuolė. Parašyta RIMI Mandarine akcija, nurodyta kaina, o kasose pasirodo, kad akcija netaikoma. Aišku, gali palikinėt prekę, ar eiti kitos ieškot, bet pagalvoji, kad 10, ar 15 litų yra pigiau nei mano laikas, ar nervai.

  8. Petras

    Kaip tik pirkau tuo metu kai neveike banko korteles – Rimi kortele prieme, nuolaidas pritaike tik cekio gale neparase koks tasku balansas. Kita diena kitoje rimi pirkausi ir pastebejau kad taskai buvo uzskaityti, tai kur problemos? Mane labiau nervino kad teko paskutinius grynuosius isleisti

    • Tuomet tai dar blogiau RIMI, nes kasininkė mano atveju KATEGORIŠKAI atsisakė net pamėginti perbraukti lojalumo kortele per skaitytuvą…

  9. neriui

    Labiausiai man patiko “Pasirodo, sistema ne tik nepatarnauja banko kortelių, bet ir lojalumo kortelių. ”

    Vat, kai banko kortele neveikia, dar pacituosiu “Beje, kodėl negalėjimas atsiskaityti banko kortelėmis beveik nieko nesuerzino? Bent jau stovėdamas eilėje negirdėjau, kad kažkas dėl to piktintųsi.” – tai jau viskas gerai, bet jei LOJALUMO!!!!!

    Kokie pikti, visgi esat, vos viena karta sistemai “nuluzus”, puolat drabstyti purvais.. Negi, niekada jums nera buve, kad is pirmo karto ne viskas pavyktu taip, kaip tikejotes? Man tik keista, kad turit laiko parasyt tokias, beje, toli grazu ne visiskai teisingas pastabas, vietoj to, kad pakomentuot, kad ir sia situacija, tik be jokio pykcio ir ironijos.

    Dar labai patiko pasakymas, kad “sistema pakankamai svarbi šiais laikais, todėl turėtų būti pradubliuota, kad nelūžtų.” Nesjei taip butu padare RIMI iki siam pirkejui atejus, ji NIEKADA nebutu nuluzus. Kazin, kas tai galetu garantuoti jusu manymu? “Pradubliavimas”? Nejuokinkit!!! Dar ne tokios sistemos pasaulyje tikrai neveikia tobulai, tad nesitikekit, kad viskas taip paprasta ir, kaip jus sakot, “pradubliavus” (jau vien sis zodis pasako daug apie teksto autoriu) – viskas tiesiog sviestu patepta.

    Taip pat, labai “patiko” trecias pamastymas, kad “suteikti akcijinėms prekėms nuolaidų visiems pirkėjams tol, kol nėra galimybės aptarnauti lojalumo kortelių “. Matosi, kad nuomones reiskejas sistemose igi nelabai gaudosi. Tik isivaizduokit, prekes kaina viena, su kortele – kita, o sistemai “uzluzus” (net ir kelioms sekundems) – sedi visi RMI pasiruose, ir padaro sia nuolaida (pasikartosiu, net ir kelioms sekundems) veikiancia visiems pirkejams. Autoriau, kas bus, kai sistema “atsigaus”, ir pirkejai, kurie tikesis, kad akcija galioja VISIEMS, vis del to ne visiems, nes sistema “atsigavo” ir nuolaida VEL taikoma tik pirkejams, turintiems kortele?

    Zodziu, galeciau daug dar pakomentuot. Bet mano noras ir patarimas, pasigilinti savo ribotas zinias pries reiskiant savo nuomone garsiai.. Nepulti kaltinti, viena karta nepasisekus, nes kazkodel TIKIU, kad tamsta irgi nesat tobulas savo darbuose ir gyvenime.

    Sekmes!

    • gerbiamas komentatoriau iš 82.135.221.92 – web.rimibaltic.com, labai atsiprašau, kad išsakiau savo ir kitų tuo metu eilėje stovėjusių klientų nuotaikas ir nuomones. Aš maniau, kad jums (RIMI) tai rūpi. Kiek supratau – ne…

      Dėl klaidų – juk pačioje pabaigoje straipsnio parašyta :

      Aš suprantu, kad sistema, kokia gera bebūtų, gali padaryti klaidų. Ir niekas nesitiki, kad klaidų nebus. Tačiau mes, kaip klientai, norime matyti, kad tiekėjas/pardavėjas pasiruošęs savo klaidas taisyti, ir jis už savo pažadus (“kortelių turėtojams – nuolaida akcijinei prekei”) atsako. Juk taip norisi, kad verslai – ir smulkūs, ir stambūs – Lietuvoje teiktų puikų aptarnavimą ir klestėtų.

      Ir dar kartą pasikartosiu, klysta visi, tačiau vieni pripažįsta klaidas ir jas užglaisto/taiso, kiti mano, kad dėl to kalti ‘nesigilinantys klientai’…

      Kodėl suerzino lojalumo kortelių neveikimas – ogi nieks apie tai nepranešė, ir nebuvo JOKIOS užuominos apie bent pripažinimą, kad neveikimas yra negerai. Net gi šitas jūsų komentaras parodo, kad pažadų nesilaikymas yra normalu.

      Beje, aš ir nesakau, kad visi pasiūlymai yra tinkami, tačiau vistiek nesuprantu, kodėl nebuvo galima pranešti apie neveikiančias akcijas per garsiakalbį, arba pasiūlyti nuolaidas POTO (su čekiu ir kortele).

      Įdomu, čia tokia visų RIMI darbuotojų pozicija ? Gal yra proga gauti oficialų RIMIBALTIC atsakymą ?

      • Jovita Bagdonaitė, „RIMI Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene

        Sveiki, Commonsense.lt autoriai,

        pirmiausia tenka apgailestauti, kad tik dabar pastebėjome šį įrašą, kai nuoroda į jį jau pradėjo keliauti tarp RIMI darbuotojų, o kažkas, kaip suprantu, galbūt iš RIMI, spėjo tai ir pakomentuoti – bet kuriuo atveju prašau šio komentaro nelaikyti RIMI pozicija, jei tai rašė mūsų darbuotojas – tai tėra tik jo asmeninė nuomonė (tokias juk gali turėti kiekvienas :).

        Reaguodami į įrašą ir į kritiką, visų pirma norime atsiprašyti už patirtus nepatogumus. Vos paskaičiusi įrašą, išsiaiškinau detales, daug neišsiplėsdama trumpai pakomentuosiu jas. Turime pripažinti, kad problema dėl lojalumo kortelių neveikimo Jus užpuolė taip pat netikėtai, kaip mus – kilo IT problemos, apie kurias pirmiausiai spėjo sužinoti pirkėjai. Apie 19 val. kilusią problemą ištaisėme per valandą. Deja, Jūs buvote vieni iš pirmųjų, susidūrusiu su problema, todėl natūralu, kad ir apie lojalumo kortelių neveikimą dar nebuvome spėję pranešti per vietinį radiją. Kasos taip pat dar nebuvo gavusios tokios informacijos – tai lėmė žmogiškasis faktorius. Pirkėjai negalėjo būti operatyviai informuojami, nes lojalumo kortelių sistema yra nepriklausoma nuo banko kortelių sistemos ir darbuotojai dirbadami su nauja programa dar neturėjo pakankamai įgūdžių akimirksniu identifikuoti problemą. Incidento metu iš tiesų visos nuolaidos buvo taikomos (nebent problema galėjo būti su kavos akcija), tik informacija nebuvo atspausdinta čekyje.

        Beje, norime pabrėžti, kad kilusios IT problemos nebuvo susijusios su pačia lojalumo programa, tiesiog įvyko techniniai nesklandumai. Kitaip tariant, kai dingsta elektra, juk nekaltinate savo televizoriaus, kad šis nerodo vaizdo :)

        Turinčius pretenzijų pirkėjus, pirkusius prekes Vilniaus Žirmūnų RIMI Hypermarket, rugsėjo 29 d. kviečiame kreiptis mūsų nemokamu kokybės telefonu 8 800 29000 ir registruoti savo pirkinių čekių numerius. Dėl IT sistemos klaidų patirtus nuostolius mes kompensuosime.

        Dėkoju už įrašą – konstruktyvi kritika ir tuo labiau vertingi patarimai visada laukiami. Jeigu ateityje norėtumėte gauti “RIMI Lietuva” komentarą savo įrašams, mielai kreipkitės mano el. paštu jovita.bagdonaite (eta) rimibaltic.com. Nes kaip rodo šis įvykis, gali užtrukti kelias dienas, kol įrašas pasieks mus – greičiau bus, jei kreipsitės tiesiai :)

        PS: Jeigu manote, kad šis komentaras vertingai papildys patį įrašą, galite jį publikuoti kaip “RIMI Lietuva” poziciją.

        • OK, mes emailu kitąkart kreipsimės, bet ir Jūs užsisakykite tinklaraščio RSS. Irgi bus greičiau 😀

  10. rprznt

    Visiskai neteisingai rimi (darbuotojas?) puole atgal i atlapus asmeniskumais ir autoriaus izeidinejimus.

  11. Antanas

    Sveiki,
    Sistemos tikrai kartais luzta ir siulomi patarimai kaip sumazinti sistemu neveikimo rizika man patiko. Tik neesu tikras del to dubliavimo. Tokiu sistemu dubliavimas kainuoja tikrai labai daug. Daug realiu, slamanciu pinigu.Jos palaikymas irgi kainuoja tuos pacius pinigus. Tai kainuoja iki tiek daug, kad neesu tikras kad tas dubliavimas apsimoka. Galbut pritaikius kitokius zalos sumazinimo metodus ( kad ir aprasytus straipsnyje) bei sumazinus luzimu daznuma galima galbut daugiau laimet. Aisku gal ir klystu, taciau kiek zinau apie kompiuterius tai tokio dubliavimo reikalinguma tikrai reiketu itin atidziai isanalizuot.

  12. oho kaip rimi atstovai sureagavo, galima tuo tik pasidžiaugti, įdomu būtų ar maximos atstovai sureaguotų į tokį įvykį. Matau, kad tinklaraščiai daro įtaką, džiugu 😉

  13. respect RIMI už tokią reakciją. Va kas yra profesionalumas ir orientacija į klientus. Gaila, kad tai nėra būdinga visiems RIMI darbuotojams…

  14. bst

    2 antanas: taip vadinamas “dubliavimas” is tiesu kainuoja. Taciau kiek kainuoja neveikimas?
    Kaip minimum SPOF (single point of failure) buvimas garbes nedaro.

  15. evo

    Kiekviena karta, kai apsiperku Rimi, jaučiuosi apgautas :)
    Nežinau tiksliai dėl ko… :)

  16. […] Rimi kortelės. Visko pasitaiko. […]

  17. Musė

    Gerbiamas Neriau, aš kasdien užsuku į commonsense.lt ir žaviuosi jūsų sveiku protu (kartais). Bet mano manymu, šioje situacijoje jūs elgiatės neetiškai (nepabijokime šio žodžio – tiesiog kiauliškai), paviešindamas neįtikusio komentatoriaus IP adresą. Manau, jūs turėtumėte perspėti savo tinklaraščio skaitytojus – ar nuo šiol visada viešinsite jums nepatikusių komentatorių IP, o gal ir elektroninio pašto adresus? Aš pabijojau čia rašyti iš darbinio kompiuterio, rašau iš asmeninio – ar toks buvo jūsų tikslas?
    Pagarbiai, Musė

    • Kodėl kiauliškai ? Negi mes kažkur pasižadėjome neatskleisti IP adresų ? Jei pasižiūrėtumėte http://www.commonsense.lt/about/ , tai ten trečia taisyklė skelbia: Konfidencialumas – daiktai ir procesai bus vadinami tikraisiais savo vardais, išskyrus atvejus, kai autoriai bus ribojami su savo klientais pasirašytomis konfidencialumo sutartimis.

      Beje, po to darbuotojo komentaro mes kreipėmės į RIMI, kad gauti oficialią RIMIBALTIC poziciją tuo klausimu ir ją iškart paviešinome ne tik komentare, bet ir papildėme patį straipsnį.

      Gerb. Muse, ko verti tie komentarai, jei nesate pasiruošęs ‘ответить за базар’ ?

  18. Incidento metu iš tiesų visos nuolaidos buvo taikomos (nebent problema galėjo būti su kavos akcija), tik informacija nebuvo atspausdinta čekyje. << Štai šitas man laaabai patiko : ) Nuolaidos TAIKOMOS, bet jos čekiuose NESPAUSDINAMOS. Čia tas pats, kas pasakymas 'Gerai blogai'. Taip jos ir taikomos, jei nespausdinamos.

  19. Kadangi tokios patirties minėtame Rimiake nesu apturėjęs, noriu pasitikslinti dažniau ten besilankančių ir vietinės radijos besiklausančiųjų dėl “Turinčius pretenzijų pirkėjus, pirkusius prekes Vilniaus Žirmūnų RIMI Hypermarket, rugsėjo 29 d. kviečiame kreiptis mūsų nemokamu kokybės telefonu 8 800 29000 ir registruoti savo pirkinių čekių numerius. Dėl IT sistemos klaidų patirtus nuostolius mes kompensuosime.”:

    ar šita informacija pasiekiama tik šiame bloge, ar buvo gražiai atspausdintas minėtas tekstas ir visur (įkyriai) *matomai* tame PC iškabinėtas, ar tą patį vakarą / kitą dieną per radiją buvo apie tai pranešta pirkėjams, kurie galbūt vėl grįžo į tą patį PC? Kažkaip abejoju. O gal Rimi saite kažkokia panaši žinutė tabalavo kurį laiką.

    Susijęs pastebėjimas ryšium su išdūrinėjimais / apip*ais: prieš Žolinę Norfos Bazikėj teko (irgi pagal sarašą, kad mažiau neplanuotų pagundų būtų) apsipirkti. Grįžus namo ir prieš išmetant pirkinių krepšy užsilikusį čekį, teko paknapsoti akimis: du nedideli bananai – 700 gr, saujelė riešutų lazdyninių skaniam (ne)pigiam pyragui – 10+ LTL… Nors pamenu, kad kontrolinės svarstyklės salėj rodė metrologiškai netapačius duomenis (skyrėsi skaliarinė išraiška). Tai vat ir klausimas – kas per svarstyklės ten, ar kalibruotos… Rodos, kad kasininkė alkūnėm svarstyklių užgulus nebuvo. Išvada: nori “sutaupyti”, pirkdamas sveriamus produktus? – sverk n sykių, i dar savo svarstykles nešiokis. Ir čekį tikrink prie kasų – žinoma tiesa, bet vis tiek… Žmogau mielas.

    O šiaip – px. bo nervai neatauga, tai tik pamoka ateičiai :)

  20. Aivaras

    Perskaičiau vieno žmogaus komentarą apie Kindle ir prisiminiau labai panašią situaciją iš savo patirties. Pirkau va šitą lempą būtent šitame saite: http://lacoloronline.com/product/?CM1800-Comer-CM-LBPS1800-On-Camera-LED-Light Dirbo puikiai, kol nukepė maitinimo grandinėje tranzistorius. Mąsčiau ar kreiptis dėl garantinio, ar ką daryt, nes reikės siųsti atgal, nepatogumai visi… Susiradau elektronikos meistriuką, kuris sakė už 50 litų sutaisys. Pamaniau, taip bus paprasčiau, greičiau ir mažiau nervų. Po kiek laiko, vėl tas pats tranzas išlėkia į orą. Tada jau susiparinau, siunčiu pardavėjui užklausą, paaiškinęs visą situaciją. Jie manęs tepaprašė eilinį kart išardyt tą lempą ir parašyt skaičiukus, atspausdintus ant elektroninės lempos dalies. Parašiau ir ką, sulaukiau atsakymo, kad jie man atsiųs naujesnio, patobulinto modelio visą elektroninę lempos dalį express DHL’u, jokių siuntimo, muito ar kitų mokesčių mokėti nereikės. Siuntinio sulaukiau per 3 dienas. IR DAR – KRŪVOS ATSIPRAŠYMŲ. Po velniais, va kur aptarnavimas, žino vyrai kad vienas piktas klientas, tai – jo liežuvio dėka prarasti šimtai potencialiai galimų klientų… Dar ir dabar belekaip pikta pasidaro prisiminus, kiek ir kaip kovoti tenka kai kuriose Lietuviškose įmonėse, pristačius prekę į garantinį aptarnavimą, kur visada visaip bando atsifutbolint: įtikint kad tu lochas esi, nemokėjai naudotis, taigi pats sugadinai ir valink iš čia greičiau…

  21. […] pribrendom po to, kai viena mūsų skaitytoja pareiškė nusivylusi, jog Nerius atskleidė vieno komentatoriaus (rašiusio iš RIMI biuro) IP […]

Jūsų komentaras