airBaltic operatyvumas

Mirdama Islandijos ekonomika pageidavo pelenus išbarstyti po Europą. Tiesa, pelenai buvo ne ekonomikos, o ugnikalnio, ir dėl šios priežasties mums teko atkelti keletą skrydžių. Beje turbūt jau dauguma pamiršo apie tokį įvykį. Taigi ir mes nusprendėme pasidomėti, o kur gi mūsų pinigai, sumokėti už neįvykdytas paslaugas. Į elektroninį paklausimą operatyviai gavome atsakymą:

„Grąžinimus už bilietus skrydžiams, kurie buvo anuliuoti dėl išsiveržusio ugnikalnio planuojama baigti iki liepos pabaigos, jei iki to laiko Jums dar nebus grąžinti pinigai, prašome į mus kreiptis pakartotinai, kad galėtume patikrinti grąžinimo statusą.

Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus.”

Aišku, geriau būtų pinigus operatyviai gražinę, bet mes, žmonės, suprantame, kad buvo ugnikalnis, kad dabar XXI amžius ir pinigai nuskaitomi per sekundę vieno mygtuko nuspaudimu. Bet kokiu atveju, visada yra programuotojai, kurie gali padėti automatizuoti procesą. Na, tiek jau to. Nedaug liko laukti.

Bet tiesą pasakius, lėktuvai taip pat sėkmingai genda, kaip ir bet kokie mechaniniai prietaisai. Būtent dėl tokio gedimo, aš Jonines praleidau namuose, o ne komandiruotėje. Taigi pasidomėjau: o kada man bus gražinti pinigai? Telefonu maloniai paaiškino, kad iki naujų metų! Gerai, kad perklausiau, ar šių naujų metų, nes turėjau įtarimą, kad iki kitų.

Laikyti kliento pinigus pusę metų? Kažkaip nesinori būti kreditoriumi. Ypač, kai tikrai teks pasinaudoti jų paslaugomis iki naujų metų. Gal bent kokius nors kuponus duotų? Tiesa, gali duoti, jeigu pirkdamas bilietą dar susimokėsi papildomai. Tipo loterija, kas laimės – “airBaltic”, ar klientas. Jeigu “airBaltic” lėktuvai nesugedo, tai “airBaltic” laimėjo lažybas, o jeigu sugedo, tai lauk kuponų pusę metų. Gal praeis noras kur nors keliauti.

Nors bendrai didelių nusiskundimų “airBaltic” teikiamoms paslaugoms neturiu. Nors iš tikro meluoju, jau kartą skundžiausi lėtu Vilniaus aerouosto darbo greičiu. Tai va, tą kartą gavau žinute iš “airBaltic”. Keleivių bagažu užsiima kita įmonė, tipo šią funkciją outsourcino. Įtariu, kad apskaita taip pat yra outsourcinta ir todėl niekur neskuba.

Verslo logika sako, kad reikia outsourcinti ne pagrindines verslo funkcijas, bet net ir tos funkcijos gali reikšmingai nulemti klientų aptarnavimo kokybę. Todėl outsourcinant ne vien pinigus skaičiuoti reikia, bet dar ir laiką, per kurį jūsų naujas verslo partneris sugebės pateikti visas paslaugas. Ir mes taip po truputį pereinam į Service Level Agreement (SLA) temą. O tai jau visai kita istorija.

komentarų yra lygiai 6

  1. Kai mėginau prisiskambinti jų telefonu, pralaukiau po 5 minutes, nes operatoriai užimti ir poto mane atjungė. Nereikia pamiršti, kad už skambučio minutę reikia mokėti po 2.54 Lt.
    Va tau ir ‘perfect customer service’.

  2. vap

    O aš tiesa pasakius kuo toliau, tuo labiau nusiviliu airBaltic’u. Kai du kartus nepaaiškinę priežasties atšaukė skrydį Ryga-Vilnius ir kaip kompensaciją už 4 valandų laukimą pasiūlė 1,5 lato.

  3. Daivule

    AirBaltic paslaugos blogeja ne dienom, o tiesiog valandom. Paskutinis pavyzdys, kai lektuvas is Stokholmo i Ryga velavo 25 min, o is Rygos i Vilniu lektuvas turejo isskristi po 25 min nuo normalaus atskridimo is Stokholmo, skrydziai nebuvo sukoordinuoti (taip pat i Helsinki, Minska), ir keleivius isveze i Vilniu autobusu. Grizimas namo vietoj planuotos 21 val, buvo kitos dienos paryciais (apie 2:30am). Pasityciojimui dave maisto kuponus, kuriuos galima panaudoti kavineje, kuri jau buvo uzdaryta. Abejoju ar vakarinis skrydis i Vilniu negalejo buti atidetas 10-15 min, negi AirBaltic apsimoka keleivius vezioti autobusais? Beje, gal reikejo kompensacijos tokiu atveju prasyti?

  4. T

    Audriau, čia apie jūsų straipsnį:
    http://grafomanija.com/2010/07/16/kabutese/

  5. Valdas

    Skraidykit iš Kauno oro uosto :)

  6. […] ir Omnitel‘iui, Tele2 pardavėjams, TEO, Vilniaus energijai, SODRAi, atgrubnagiams VisiVisi.lt, AirBaltic‘ui, ir t.t. Tačiau kiekvienas žmogus pastebi tik tai, kas jam aktualu. Ir emocijas žmogui sukelia […]

Jūsų komentaras