Common sense » Zabulio propaganda ar verslo filosofija?

Kov 20 2009

Zabulio propaganda ar verslo filosofija?

zabulis_vz

Apie “Omnitel” nūdien internete prirašyta tūkstančiai komentarų ir atrodo, kad nebeliko jau ką ir pridurti. Viskas turbūt taip ir baigtųsi paslaugų atsisakymu daugeliui mąstančių ex-klientų, jei ne “Omnitel” tęsiama aukščiausio lygio demagogija.

Prieš kurį laiką bariau “Pačiolį” ir kaltinau šią kompaniją už nuoseklų ir sistemingą įmonių konkurencingumo žlugdymą  ilgus metus puoselėjant kaštų apskaitos ideologiją, kuri prieštarauja sveikam protui. Bandos jausmas už sveiką protą yra kur kas stipresnis, todėl neabejoju, kad jūsų organizacijos buhalterė yra baigusi vienokius ar kitokius “Pačiolio” kursus.

Tačiau kai vėjus šneka  socialiai atsakingiausios pernai metų Lietuvos įmonės vadovas, mane apima lengva panika. Velniop tuos “Asmeninius” planus – ta marketinginė maklė yra niekis palyginti su tuo, kokiu mąstymu persmelkta mūsų šalies atsakingiausios įmonės vadovybė. Nuoširdžiai tikiuosi, kad tie vėjai skirti prapūsti vartotojų smegenėles marketinginiais-PR sumetimais, tačiau yra didelė tikimybė, kad p. Zabulis iš tikrųjų galvoja taip, kaip šneka.

Visos citatos paimtos iš penktadienį (šiandien)  VŽ publikuoto interviu su p. Zabuliu (online versija čia).

Klausimas: Kokią įtaką jis (“Asmeninių” planų įvedimas – g.) turės „Omnitel“ 2009 m. pajamoms ir pelnui?

Šiemet išlaikyti pernykštes pajamas greičiausiai nepavyks, jos gali kristi apie 10%. (…) Naujoji kainodara mūsų pelnui ir pajamoms neturi jokios įtakos.

Dėmesio, pelnas (pinigai) nebėra įmonių tikslas! Pokyčiai daromi vardan kažko kito. Gal technologinės pažangos, gal vartojimo lygio išlaikymo. Porą milijonų klientų turinti bendrovė patampo savo vartotojus už ūsų siekdama ne pelno, ne pajamų. Kiekvieno įmonės vadovo dilema: jei procesai veikia sklandžiai, ar juos reikia tobulinti? Ponas Zabulis mums sako, kad jei procesai veikia sklandžiai ir generuoja optimalias pajamas su priimtina pelno marža, veiklos principus būtina pakeisti iš esmės. Tam reikia išsikelti naują tikslą (ne pelno siekimą) ir įgyvendinti visaapimančius pokyčius (pvz., skirtingų planų skaičių padididinti šimtą tūkstančių kartų). Siekiant ne didesnio pelno ir ne didesnių pajamų.

Klausimas: (…) Ar tai nėra kainų kėlimas?

Ne, tai nėra kainų kėlimas, kadangi už tą pačią sumą duodama daugiau.

“Pačiolis” triumfuoja. Mąstymas, kultivuojantis vietinius optimumus, nokautuoja pralaidumo siekimą. Štai yra pigūs varžtai, aš tau duosiu didelę nuolaidą, bet turėsi pirkti daugiau. Vieneto kaina gaunasi mažesnė (“Pačiolis” džiūgauja), tačiau mano apyvartinės lėšos virto nereikalingais varžtais. Jie pigūs, bet man jų dabar nereikia. Reikės vėliau? Gal, bet jei prireiks kiek kitokių varžtų, o jei prireiks vinių? Koks verslo tikslas – ar turėti kuo pigesnių ir kuo daugiau atsargų, ar dirbti pelningai?

„Asmeninio“ plano minutės kaina yra pati patraukliausia rinkoje šiuo metu.

Taip, ponas Zabuli. Jau bankrutavę mažmenininkai taip pat turėjo atsargų, kurias įsigijo už, ko gero, patraukliausią kainą rinkoje tuo metu. Sukišo savo pinigus. Tačiau netyčia užsidarė kredito linijos. Žmonės nustojo pirkti. Kas liko kaltas dėl bankroto? Sakote, krizė? O dabar įsivaizduokime, kad tas mažmenininkas būtų užsipirkęs mažiau atsargų. Vieneta kaina, tebūnie, būtų buvusi 10 proc. didesnė (“Pačioliui” jau šiaušiasi plaukai). Tačiau turėdamas pinigus grynųjų pavidalu, o ne pigiai gautų prekių (dabar laikomų sandėlyje) pavidalu, visada gali lanksčiau sureaguoti į paklausos pokyčius. Kaip reaguoji į paklausą turėdamas daug atsargų ir mažai pinigų? Organizuoji išpardavimus (nuostolis) ir prašai kredito naujiems pirkimams (nauji įsipareigojimai).

Esmė – ne vieneto kaina, o pinigų suma Tavo sąskaitoje banke. Propaguoti priešingai yra socialiai neatsakinga ir verslo prasme pražūtinga. Po velnių, vieneto kaina yra suknistas stereotipas, prasikrapštykime akis!

Tiesa, pasakysite, kad pokalbio minutės – tai ne prekių atsargos. Tai esą kitokios vertybės. Jūs esate ne mažmenininkai, o paslaugų teikėjai, taigi kitokie. Ir minutės yra likvidžios, nes juk jas galima iškalbėti (padidinus vartojimą, kaip mėgstate kartoti). Taip, ponas Zabuli, ir varžtus galima įsukti į belekokią sieną. Deja, jūsų minutės ir SMS yra absoliutūs nelikvidai. Aš jų negaliu parduoti, padovanoti kitam abonentui. Po galais, aš jų net negaliu sukaupti, nes jos kiekvieną mėnesį nurašomos (štai šito “Pačiolis” jau neleistų). Mano numeriui “Omnitel” pasiūlė 2055 min. per mėnesį, kas sudaro 411 valandų per metus. Ponas Zabuli, gal galėtumėte pasakyti, kiek valandų man būtų likę kitų metų kovą, jei visus metus būčiau būčiau kalbėjęs gerokai mažiau? O jei manote, kad jūsų minutės yra likvidžios, gal sutiktumėte metų pabaigoje nupirkti metų likutį už pusę jūsų siūlomos kainos pervedant į mano įmonės sąskaitą grynaisiais?

Kad p. Zabulio mintis supratau teisingai, atskleidžia ir šis kąsnelis:

Klausimas: Kaip elgtųsi „Omnitel,“ jei analogiškus „Asmeninio“ plano pasiūlymus gautų iš savo tiekėjų?

Dėl tiekėjų – jau esame gavę tokių „asmeninių“ pasiūlymų, ir mūsų atsakymas buvo „taip“. Manau, jei koks
stambus prekybos tinklas pirkėjams pateiktų tokį „asmeninį“ pasiūlymą, irgi būtų smagu.

Įdomiausia tai, kad prekybos centrai mums tokius pasiūlymus teikia nuolat. Išpardavimai – sutiksite? Tuomet einame toliau: išpardavimai yra nemokšiško atsargų valdymo pasekmė. Nemokėjimas pataikyti į paklausą. Atsivežėme visko po truputį, dalį išpirko sezono pradžioje (džiaugiamės), o dalis natūraliai turi būti realizuota per išpardavimą. Pirmu atveju mes nepataikėme į paklausą, nes paklausių prekių (tų, kurias greitai išpirko) atsivežėme per mažai ir būtume uždirbę žymiai daugiau, jei jų būtume atsivežę daugiau (prarasti pardavimai). Antruoju atveju mes vėlgi nepataikėme į paklausą, nes dalis prekių pasirodė pirkėjams neįdomios. Todėl sumažiname kainą (išpardavimas) ir tos prekės pasidaro kur kas įdomesnės (prarandame pajamas dėl mažesnės maržos). [Jei pavargote skaityti, užsimenu, kad visa tai rašau ne šiaip sau - tuoj bus išrišimas] Ir žinok tu, žmogau, kokios prekės bus paklausios, o kokios ne!

Kaip šią situaciją sprendžia mažmenininkas? Teisingai, gręžia tiekėjus. Prašo kuo mažesnės kainos. Ką daro tiekėjai? Teisingai, mainais siūlo kuo didesnį kiekį. Kokį turime rezultatą? Dar didesnes atsargas ir dar didesnius išpardavimus. Ar laimingi mažmenininkai? O gal tiekėjai? O gal vartotojai, daugeliu atvejų pigiai prisipirkę ne visai to, ko jiems reikėjo?

Ponas Zabulis, primenu, sako, kad vieneto kaina yra labai svarbu. Jis siūlo, kad visi rinkoje organizuotų išpardavimus siūlydami pigiai to, ko klientams nelabai reikia, užuot pasiūlius brangiau tai, ko jiems iš tikrųjų reikia. Kas laukia tokios ‘vertės grandinės’? Laukia pravalas. Jei tokie žmonės patarinėja politikams, tuomet aš jau niekuo nebesistebiu. Aš vertės grandinę, kuri, beje, yra BVP esminė prielaida, suprantu taip: aš duodu tai, ko reikia mano pirkėjui, jis duoda vertę savo pirkėjui ir t.t., kol tūlas žmogelis, gal kuris nors mūsų kaimynas, MAXIMOJE nusiperka galutinį produktą. Vadinasi, pardavėme kiekvienas iš mūsų, buvusių toje grandinėje. Pagal p. Zabulį, vertę kuria pirkimas (gamyba) ir pardavimas to, ko niekam nereikia arba nelabai reikia.

Kitais žodžiais, kam po velnių galvoti, kokie yra tavo kliento poreikiai ir juos tenkinti, kai gali duoti jam už tą pačią kainą daugiau to, ko jam nereikia? O gal iš tikrųjų versle nebereikia galvoti apie kliento poreikius ir mes visi verslininkai veltui murkdomės savo rinkose, kai pasaulis apsivertė aukštyn kojomis ir p. Zabulis pirmasis tai pastebėjo? Juk net pelnas nebėra įmonių (atsiprašau, kol kas tik vienos, socialiai atsakingiausios, įmonės) tikslas.

Klausykime verslo elito, patarinėjančio visoms valdžioms. Liaukimės galvoti apie savo klientų poreikius. Kiškime jiems tą patį, ką iki šiol, tik daugiau. Nebemąstykime. Jei klientai suabejos, kad bandome kažką “įbrukti”, atšaukime, kad mes jais rūpinamės, ir kad tai “nėra brukimas”. Galiausiai, viešai atsiprašykime, jei klientams mūsų pasiūlymas pasirodys “brukimas”. Ir jei visa tai nepadeda įtikinti savo klientų ir taip išlaikyti savo pajamų lygį, duokime jiems nuorodą į štai šį VŽ interviu (sorry, reikalingas prisijungimo kodas).

Įvertinkite šį įrašą:

NepatikoPatiko (įvertinimas +18, balsavo 20 skaitytojai
Loading ... Loading ...

Šio įrašo peržiūrų internete skaičius: 5,429 (taip pat galite skaityti per RSS)

71 komentarų Patinka!



71 komentarai (-ų) įrašui “Zabulio propaganda ar verslo filosofija?”

  1. dbxm20 Kov 200909:25

    Tikrai Zabulis taip negalvoja:
    “…Tradiciniu keliu, norint pakelti kainas, tikriausiai reikėtų daryti tam tikras kainų korekcijas. Ko mes nepadarėme.”
    Tai propoganda ;)

    [Atsakyti]

    Margo atsakymas:

    Galvazmogupuosia yra senai zinomas uzkietejes socialdemokratas, beje, buves (o gal esamas?) socialdemokratų partijos informacijos tarnybos vadovas.
    Ar nebus jo puolimas prieš Omnitel ir dabar, kaip matome, prie patį Zabulį asmeniškai, susijęs su Zabulio patarėjo pareigomis Kubiliaus vyriausybėje???? Ar tik tokiu būdu nebandote pakirsti pasitikėjimo savo amžinu priešu – konservatoriais – kaip sakoma, iš pat pašaknų?
    Juk seni triukai atidirbti, jie visada veikia, tuos dalykus tikriausiai gerai išmanot….

    [Atsakyti]

  2. zara20 Kov 200909:34

    Kada pagaliau kas nors atsakys į klausimą: ar privalome sumokėti Omniui baudas už paimtus telefonus? Nebesuprantu. O jeigu privalome, tai tada nesutinku, nes sutarti nutraukiu ne dėl savo kaltės, o dėl to, kad Onitel keičia planus savivaliaudami. Kada pagaliau RRT atsakys į esminį klausymą: kas teisus šiuo atveju, klientas ar operatoriu? O Zabulio atsakymai į klausymus VZ, labai juokingi, galima suprasti, kad jis mus durniais laiko.

    [Atsakyti]

  3. zara20 Kov 200909:37

    Ir dar klausymas, kodėl nesulaukiame iš RRT paaiškinimo šiuo aktualiu klausymu viešai (tarkim per televizijos žinias)?

    [Atsakyti]

  4. dbxm20 Kov 200909:52

    Todėl, kad jie neturi tvirtos nuomonės dėl to:
    http://www.lrt.lt/archyvas/?channel=234940&section=1&filter=&record=4806458_1237261800

    [Atsakyti]

  5. Darius20 Kov 200910:57

    Ačiū už straipsnį. Būtų puiku, jei kol kas neapleistumėte šios Omnitel temos.

    [Atsakyti]

  6. Vilmantas20 Kov 200911:16

    taktiskai OMNITEL gali ir laimeti, nes tokiu kurie iseis is OMNITEL, man atrodo, gali buti ir daug, t.y. ne masiskai. Ir tai ne del to, kad mazai nepatenkintu, bet del to, kad dauguma gali paprasciausiai issigasti, kad reikes kompensuoti uz telefonus ar dar uz ka nors. Nera niekur normaliai suformuluotu blanku, kur reiketu tik irasyti varda , pavarde ir gali pereiti pas kita operatoriu, taip pat esi garantuotas, kad nebus baudu. Tulas lietuvis – ne prancuzas, kuris del kiekvieno menknieko gali pastreikuoti ir parodyti savo nesutikima. Todel gali iseiti mazai, bet ju isejima pilnai kompensuos likusieji. Todel tokie demagoginiai pamastymai p.Zabulio yra tik tam, kad sustabdyti abejojancius iki balandzio 1d. , o po to jau gales iseiti tik tie, kurie nera prisieme isipareigojimu, o jei tokiu yra labai nedaug, tai iskart islos OMNITEL. O po metu gales pakeisti taktika.

    [Atsakyti]

    Anonimas atsakymas:

    “Nera niekur normaliai suformuluotu blanku, kur reiketu tik irasyti varda , pavarde ir gali pereiti pas kita operatoriu, taip pat esi garantuotas, kad nebus baudu.”

    Tai tokiu blanku ir nereikia – viska sutvarko Bite arba Tele2 kai
    pereini pas juos – nutraukia sutarti, perkelia numerius ir t.t. (Bent
    jau verslo klientams)

    [Atsakyti]

    Margo atsakymas:

    Tele2 tai tikrai viską sutvarko. Taip suptvarko, kad po to neatimsi. Mano pažįstami buvo padavę prašymą Tele2, kad perkeltų numerį, bet po to kažkaip susitarė su Omnitel (matomai, tikrai darosi lankstesni), tai norėjo iš Tele2 savo prašymą atšaukti, bet šie jiems nepadeda kažkokių tai ten reikalingų parašų. O be tų parašų jų numeriai po kurio laiko automatiškai pereis ant Tele2. Tai čia ne prievartinis laikymas?????

    [Atsakyti]

    LL atsakymas:

    perkėlimo sutartyje yra galimybė atsisakyti perkėlimo likus 3 darbo dienoms iki numatyto termino…

    Margo atsakymas:

    teoriškai yra, bet po tuo atsisakymu turi T2 padėti savo parašą, o jie to NEDARO! Uždelsė laiką su kažkokiom neaiškiom priežastim. Pirmadienį pažįstami žada kreiptis į RRT su oficialiu raštu, nes taip daryti yra NETEISĖTA!

    [Atsakyti]

    Andrius Baranauskas atsakymas:

    Margo,

    paprastai taip nedarom – kam reikalingas nepatenkintas klientas?

    Jei pažįstami parašytų laišką adresu andrius.baranauskas@tele2.com, nurodytų savo vardus, pavardes ir tel. numerius, pasirūpinčiau, kad panašių problemų neliktų.

    Iš anksto dėkui,

    Andrius Baranauskas
    Tele2

    [Atsakyti]

    quicksilver atsakymas:

    Tai mazdaug Jus reikia per interneta susirast, nes eiliniai darbuotojai kurie turi but kompetetingi sitais reikalais padet negali, va taip va.

    2 Mindaugas atsakymas:

    Tai mindaugai ko tu tikiesi siais metais ? Kad komunikacijos pigs? Atkreipk demesi, ka pats parasei ir net nesugebejai pats nieko interpretuot.

  7. zara20 Kov 200912:05

    Na tuomet RRT blogai dirba, arba jau sėdi omnio kisenėje. Kitaip nesuprantu, nes tai vyksta jau kelinta savaitė, o atsakymų taip ir nesulaukiame. Tačiau, tegu omnis ką nori ta ir daro, bet aš asmeniškai , tai tikrai nesiruosiu mokėti jokių baudų už telefona. Nežinau, su vienu teisininku aiškinausi ir man jis patvirtino, kad įstatymai ir kitos taisyklės mūsų naudai. Dabar kiti, randu internete, aiskina, kad omnitel turi teisę reikalauti už telefona mokėti. Bet kur čia mano kaltė, kad aš turėčiau padengti tuos nuostolius. Ir kokia teisia jie be mano sutikimo turi kaitalioti planus. KItas dalykas, jei automatiskai mano ankstesnis planas naikinamas, tai taip išeina , kad ir sutartis nebegalioja. Sutartis pasirašyta tik tomis sąlygomis ir neali buti nė kalbos apie kažkokias baudas. Šiaip tai aš įžvelgiu labai daug pažeidimų iš omnio pusės. Vienu žodžiu niekas nebeaišku, RRT kažkodėl nesuteikia informacijos kas ir kaip, o omnis durniu įjungęs aiškina, kad viskas čia puiku. O kas slepiasi uz to 50% daugiau minčių ir sms, kas moka pasiskaičiuoti, tai puikiai žino, kad čia irgi afioros. Ai, nebežinau.

    [Atsakyti]

  8. Lego20 Kov 200913:19

    Dėl netesybų (ir nuostolių už telefoną) – tai jų tikrai nereikia mokėti, aš Omnitelio salone kaip pirmokas pacitavau šituos internete rekomenduotus įstatymus ir nieko iš manęs nebereikalavo:

    1. „Jei operatorius pakeičia Sutarties sąlygas, abonentas turi teisę nutraukti Sutartį anksčiau laiko be netesybų, jei naujosios Sutarties sąlygos jam nepriimtinos.“ (Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 p. (2005-12-23 LR Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įstatymas Nr. 1V-1160)
    2. Patirtus nuostolius, pvz. mokestį už telefoną, reikia “kompensuoti tik tuo atveju, jeigu jie atsirastų dėl pažeidėjo kaltės.” (LR Civilinis Kodeksas 6.248 str., 6.256 str.) Tačiau šiuo atveju mano kaltės nėra, nes nutraukiu sutartį dėl operatoriaus veiksmų, kurie man yra nepriimtini.

    Man net pagailo mikčiojančio konsultanto, ale ką padarysi… Tas konsultantas burnojo, sako, viskas buvo gerai, kol mums Rinkodaros skyrius nepadarė šito siurprizo, nes bent jau man tai tikrai nelogiški gavosi pasiūlymai, jam teko su tuo sutikti. Paskutinis siūlymas buvo “gal pabūkit bent mėnesį dar, pakentėkit, mes tikrai ką nors gero pasiūlysim”, bet kad jau į tokias kalbas leistis, atsiprašant, reikia savęs negerbt. Ypač, kad po to mėnesio jau nebegalėsi taip lengvai išsisukti, nes saugiausia – per tą 30 d. laikotarpį, kol dar neįsigaliojo naujasis planas. O jei nori nutraukti vėliau, tai reikia apsimesti, kad laiško negavai ir nežinojai. Kadangi tai nebuvo registruotas laiškas, niekas neįrodys, kad jį gavai – galėjo kaimynas pavogti ir sukūrenti šašlykams…

    [Atsakyti]

    zima to lego atsakymas:

    Tai va ir aš ruošiuosi būtent šiais įstatymais remdamasi nutraukti viska su omniu. Tik va negaunu atsakymo į mano pretenzijas ir registruotą laiška. Vilkina reikalus ulkiai. Rementis šiais įstatymais, atrodytu, kad viskas mūsų pusėja, bet kai prisiskaitai visokiu komentaru, jau nebesupranti kas teisus. Net ir RRT tyli, konkrečiai neatsako. Kalbejausi su advokate, tai ir ji patvirtina, kad mes teisūs. Na belieka nutraukti ir laukti kas bus.

    [Atsakyti]

    LL atsakymas:

    logiška pirma parašyti pretenziją Omniui dėl nesutikimo su pakeistomis sutarties sąlygomis, o paskui laukti atsakymo arba ne ir palikti juos. Tik reikia turėti rašto kopiją, kad jiems įteikta.

    Naudos ir nuolaidos yra blefas, nes už tai daugeliu atveju mokamas padidintas abonentinis bei įrangos mokestis. Gali reikalauti nebent likusio įrangos mokesčio, kurį galima prilyginti lizingui.

    Man tai ir sakė salone Gedimino pr. prie SEB: kad galima nutraukti be jokių netesybų ir naudų, tik sumokant įrangos mokestį

    [Atsakyti]

  9. Egle20 Kov 200914:57

    RRT turi teise atsakyti per 1 menesi nuo uzklausos pateikimo (gavimo) dienos. Jei nera teisminio precedento, o istatymai reikala nusako nevienareiksmiskai, tai viskas paaiskes po pirmo sprendimo pirmoje tokio tipo byloje, jei atvejis bus +/-standartinis. Jei imonems kyla klausimu, manau, reikia skaiciuoti kastus, t.y. koks nuostolis likti su dabartiniu operatoriumi ir ar gaunasi pliusas isejus pas kita, jei reiketu sumoketi netesybas. Arba rizikuoti, jei pliusas yra, nevertinant netesybu ir laukiant geriausio :)

    [Atsakyti]

  10. Lego20 Kov 200916:24

    Aš irgi su pažįstamais teisininkais kalbėjausi, tai jie sako, kad mažai šansų, kad Omnitelis bandytų išėjusiems klientams kokias nors sankcijas taikyt – jie daugiausia gali paprašyt mokėti, bet nei išsireikalaut to, nei kreiptis į teismus jie tikrai nedrįs, nes pralaimėtų. Kiek atsargiau gal reiktų jaustis, jei pereini kitur jau suėjus tam 30 dienų terminui ir įsigaliojus “Asmeniniam” planui. Tada gal reikia nebent labai aiškiai pabrėžti, kad laiško negavai, taip pat gauti RRT laišką, kaip tokiu atveju elgtis.
    Bet jei po šito skandalo dar Omnitelis imtų pyktis su savo įžeistais išėjusiais klientais, bijau, kad jų dienos būtų labai suskaičiuotos – lygiai tiek, kiek dar galios likusios sutartys. Todėl jų pačių labui tikiu, kad jie to nedarys…

    [Atsakyti]

  11. Arvydas21 Kov 200915:14

    p. Zabulis teigė: “„Asmeninio“ plano minutės kaina yra pati patraukliausia rinkoje šiuo metu.”

    p. Zabulis suklydo – turiu įmonėje tokį numerį, kuriuo prakalbama gan daug ir pasiūlyto Asmeninio plano minutės kaina gavosi didesnė nei TELE2 plano “Verslas 15″, kuris gaunamas BE jokių ilgalaikių sutartinių įsipareigojimų, o minimali prakalbama suma – 15 Lt su PVM. Kam man tos minučių atsargos, kurių nebeprakalbėsiu?

    Omnitel klientas esu nuo 1995 m., t.y. praktiškai nuo pat skaitmeninio mobilaus ryšio pradžios Lietuvoje. Mane daugybę kartų kalbino pereiti pas kitą operatorių, tačiau atsisakydavau. Beveik prieš du metus paėmiau darbuotojui telefoną su subsidija, pasirašiau sutartį, pagal kurią turėjau mokėti ne mažesnę kaip X sumą. Ir patekau į spastus – po kiek laiko pasikeitė planai, atpigo ryšys, o man liko seni tarifai. Po ilgų diskusijų pakeitė į modernesnį planą, tačiau mano prakalbama suma tapo… 1,5 karto didesnė! Ir visa tai – dėl sutarties interpretavimo. O nutraukiant sutartį, buvo įsipareigojimas sumokėti ne tik už telefono dotaciją, bet ir visą neprakalbėtą minimalią sumą – plėšikavimas viduryje baltos dienos!
    Esu kaltas, kad neįsigilinau į sutarties sąlygas, tačiau, kita vertus, Omnitel įvaizdis, reputacija ir vartotojų gynimo įstatymai lyg ir neturėjo leisti apskritai siūlyti tokių sutarčių su nesąžiningomis sąlygomis. Tačiau akivaizdu, kad įmonės vertybės pasikeitė…

    Mano kantrybės taurė persipildė ir nutariau “išsikraustyti”, kai tik pasibaigs sutartis. “Asmeninis” planas pagreitino įvykius ir dabar, netgi sumokant netesybas, po kažkurio laiko šis manevras atsipirks.

    Kadangi dirbu marketingo ir reklamos srityje, analizuoju, kokias pasekmes sukelia vieni ar kiti sprendimai. Omnitel sprendimas unikalus – jis sukuria didesnę motyvaciją “išsikraustyti” tiems abonentams, kurių sąskaitos yra didesnės, o pasilikti – besinaudojančius kukliausiai. Aš taip ir padariau.

    Užuojauta Omnitel rinkodaros direktoriui p. Giedriui.

    Ir dar. Kažkada Tele2 smarkiai atsiliko savojo tinklo išplėtojimu ir ryšio kokybe. Mane maloniai nustebino jau pirmas vizitas į SEB, kurio pastate nuolat sunkiai susikalbėdavau su man paskambinusiais žmonėmis. Ten Tele2 ryšys yra kur kas geresnis. Ir apskritai, kol kas negaliu pateikti priekaištų dėl šio ryšio kokybės… Sėkmės darbuose.

    [Atsakyti]

  12. hmmmmmmm21 Kov 200922:55

    Tikiuosi ilgai Omnitelis netrauks…. :)
    Teisingai žmonės, kurie rūpinatės savo išlaidomis… :)
    Na kas babkių neturi kur dėti tai naudokitės tuo omniteliu…. oj naudokitės jei nuo to Jums geriau :) ))
    Man tai kas… Turiu tele2, pildyk ir labas :) ir man to tikrai užtenka :) Dar ir ežio ledą kartais isijungiu vasara :)

    [Atsakyti]

    Opa atsakymas:

    Smagiausia kai statybose pas praraba ant stalo 5 telefonai… vienu pigiau su mama, kitu pigiau su teciu, treciu pigiau su zmona, ketvirtu darbas, penktu mergos…

    [Atsakyti]

  13. Gintux21 Kov 200923:43

    Šiandien nutraukiau vieno iš 4 abonentų sutartį. Jokių problemų, omnitelis pasiruošęs blanką, kuriame parašyta, jog aš nesutinku su nauju manęs netenkinančiu Asmeniniu planu. Ir jokių netesybų.
    Dar bandė kalbinti, bet iš principo nutraukiau, nes negaliu pakęsti, kai be mano noro ir žinios tyrinėjami mano įpročiai ir esu verčiamas 3,3 karto daugiau mokėti.
    Taip, kad jei pats omnis prašosi, tai traukite sutartis :)
    Visiems sėkmės, ginkime savo teises, neleiskime tyčiotis, negana to, kad valdžia iš visų tyčiojasi, tai dar ir privatininkai…
    Teks ir zabuliams diržus susiveržti…

    [Atsakyti]

  14. raimis23 Kov 200912:54

    Gavau iš omnio laišką kad netesybų nebus tik ”tačiau prašysime padengti bendrovės nuostolius.Nuostoliai yra nuolaida suteikta mobiliojo ryšio įrenginiui įsigyti.Tikimės supratimo”(cit.pab.)
    Nesitikėkite.Einu rašyt paklausimą kokiais teisių aktais pagrįstas tas TIKĖJIMAS.Beje atkreipiu dėmesi-”PRAŠYSIME”
    Vis dar nesuprantu omnio strategijos-nu negali zabuliai būt tokiais silpnapročiais.Bandžiau paaiškint tūlo lietuvio psichologija,bet neviskas ir čia aišku.
    Kas žino kada ir kur matysim rezultatus?
    RAMYBĖS.
    Beje info tikrai bandoma kontroliuot.Įmanoma.Omnis LR krepšio remėjas.

    [Atsakyti]

    Darius atsakymas:

    Labai įdomu, kas aplamai gali apie Omnitelį objektyviai parašyti? TV iki šiol intensyviai transliuoja Asmeninio reklamą, Delfyje žaibiškai dingo straipsnis apie omnio klientų apklausą. VZ ir Dienų straipsniai aptakūs, Respublika, alfa.lt šią problemą ignoruoja.

    [Atsakyti]

  15. dėl objektyvumo23 Kov 200916:48

    to Darius. Ta apklausa buvo Bitės užsakymu atlikta. Tavo nuomone tai turėtų būti prie straipsnių? Prie užsakomųjų – galbūt.

    [Atsakyti]

    raimis atsakymas:

    ne straipsnyje rašo,kad omnis užsakė.

    [Atsakyti]

    Toma atsakymas:

    Bitė apklausą atliko. Dėl to greičiausiai Delfi ir išėmė, nes paaiškėjo, kad visa tai tėra purvini Bitės pr žaidimai.

    [Atsakyti]

    tyrimas atsakymas:

    Bendrovės “Maxima LT” užsakymu atlikta apklausa parodė, kad daugiau nei pusė prekybos tinklos “Iki” pirkėjų yra nepatenkinti “Iki” prekybos centro siūlomomis kainomis.
    Tiesa, paklausti, kodėl jie neina pirkti į kitus prekybos tinklus, 95 proc. “Iki” pirkėjų atsakė maną, kad kituose tinkluose yra DAR BRANGIAU :D DDDD

    [Atsakyti]

    tyrimas atsakymas:

    tiesa, o tyrimo duomenys tai pagal tą apklausą padaryti, kur buvo bite.lt svetainėje????? Ten, kur klausė “Ar jus tenkina jūsų operatoriaus pasiūlytas planas” ir atsakymai buvo a) NE, b) VISAI NETENKINA, c) iš dalies netenkina????? :D DDD Pavaro Bitė normaliai :D DDD
    Gal priešmirtiniai traukuliai, tai nusispjovė ant visos biznio etikos???? Žiūriu, plaukiam iš šito šūdo visi kaip mokam, ar ne? :D DDD
    Oi, linksmais laikais gyvenam :D DDD

    [Atsakyti]

    Darius atsakymas:

    Jau nebesvarbu – išėmė delfis, bet įdėjo Kauno diena…
    Aš kėliau kitokį klausimą – ar yra objektyvi media, dar “nenupirkta” kurio nors operatoriaus? Ar pvz. gali Delfi Bitę kritikuot, jei šiuo metu ją reklamuoja? Specialiai nesekiau, bet man pasirodė, kad “Asmeninio” reklama stumiama per visas TV ir to pasekoje – 0 informacijos žiniose. Tikrai šiuo metu yra aktualesnių problemų, bet argi žiniasklaidai neužkliuvo tiesiog absurdiški Omnitelio veiksmai pastarosiomis dienomis?

    [Atsakyti]

    2 del objektyvumo atsakymas:

    Šiaip tyrimą atliko “Spinter” tyrimai, “Bitė” tik užsakė juos. Ar jūs sakote, kad jie yra blogai atlikti? Klausimą statyčiau taip – ar “Omnitel” jei atlieka panašius tyrimus (o manau, kad atlieka) juos kada nors paviešins? Ar tiesiog toliau trimituos, kaip jie siūlo vartotojams to ko jiems reikia ir žiūrės stiklinėmis Zabulio akutėmis? “Bitei” papločiau už drąsą viešinti tokius duomenis. Juk galėjo tas tyrimas atgulti rinkodaristų stalčiuose.

    O gal darom lažybas, ar liks omnitel nubausti už klaidingus teiginius apie tai, kad vartotojai turi atlyginti nuostolius? :) statau, kad ne.

    [Atsakyti]

    egle atsakymas:

    zinai koks yra lietuviskas pasakymas: “kas moka pinigus, tas ir uzsako muzika” :) manau, kad sis pasakymas igija dar daugiau prasmes, kai mokanciu nemazus pinigus dabar randasi vis maziau ir maziau…

    [Atsakyti]

  16. Burbulas23 Kov 200916:56

    išpūstas reikalas. Kas norės, tai vieną ar kitą alternatyvą pasirinks. Kažkaip niekas nepuola triukšmaut ir protestuot kai kokią elektrą pabrangina maksiminiai ar karštą vandenį.
    Reiktų giliau pasidomėti tam tikrais komerciniais ryšiais ir pažiūrėti kokia motyvacija slepiasi. Viskas labai paprasta.

    [Atsakyti]

  17. Ramūnas23 Kov 200917:19

    Na, dėl straipsnio autoriaus pareikštos nuomonės, apie kliento poreikius ir jū aiškinimasį pasakyta ne viskas. Taip, vienas iš būdų yra aiškintis tuos poreikius, bet yra ir kitas būdas: įmonė, norinti kažką “įprūdinti” gali pati formuoti tą kliento poreikį. Šis pasiūlymas būtų bevęs geras, jei tą poreikį būtų Omnis suformavęs, bet marketingas dėjo “promachą”šioj vietoj, o ir situacija, panašu, kad reikalauja daryti kažkokius pokyčius jau dabar.
    Kitas klausimas dėl įrangos skirtumo padengimo. Bus padaryta labai paprastai: jei įrangos mokesčio skirtumo nesumokėsite, jūsų duomenys bus įtraukti į skolininkų bazes ir kils problemų su paskolom, lizingu, bankuose ir t.t. Bylų prieš nesumokėjusį iš Omnio pusės niekas nekels, jūsų, kaip skolininkų duomenys bus perduoti/parduoti skolų išieškojimo tarnyboms, o jūs jau patys galėsite bylinėtis, tik klausimas dėl kelių šimtų litų ar daug kas darys tai…?

    [Atsakyti]

    vilka atsakymas:

    O kaip jie gali paduoti antsoliams ir patys nuspresti, kad tu jiems skolingas??? Ta nusprendzia teismas, todel jie be teismo sprendimo negali paduoti i antsolius. Taigi, arba omnitelis blefuoja, arba turi dar kazka sugalvoje ir teisis su kiekvienu nutrauksiu sutarti

    [Atsakyti]

    Ramūnas atsakymas:

    Viskas labai paprastai. Sakykim tel. buvo suteikta 500Lt nuolaida, sumoketa uz tel yra 200Lt, tai tie 300Lt ir yra skola. Si skola yra perduodama skolu isieskojimo tarnybai,o jie jau tvarkosi su skolininku toliau. Be to skolininko duomenys itraukiami i infobank skolininku sarasa ir jam visur kyla problemu, o tada skolininkas, kad tu problemu isvengti susimoka tuos 300Lt. I teisma tokiu atveju ir del tokios sumos tikrai nesikreipsi, o ja paburnodamas sumokesi. :)

    [Atsakyti]

  18. Juristas24 Kov 200911:09

    Arba vis tik kreipiesi į teismą dėl UAB “Omnitel” veiksmais padarytos žalos atlyginimo (neteisėtas duomenų perdavimas tretiesiems asmenims, reputacija ir t.t.).

    [Atsakyti]

  19. to Juristas24 Kov 200912:31

    Teisybės dėlei, tai anoks tu ir JURISTAS, jei skolos išieškojimą perdavimą antstoliams laikai neteisėtu duomenų perdavimu trečiosioms šalims ;)

    [Atsakyti]

    Juristas atsakymas:

    Jeigu neišmanai, geriau patylėk ir neklaidink kitų. Ar bent supranti ką reiškia “skolos perdavimas anstoliams”. Norint “skolą perduoti anstoliams” turi būti teismo sprendimas dėl skolos priteisimo. Šiuo atveju kalbama apie skolos perdavimą skolos išieškojimo tarnybai ir tavo asmeninių duomenų įtraukimą į viešai prienamas duomenų bazes be teisėto pagrindo, t.y. esant situacijai, kuomet skolos faktas nepripažįstamas.

    [Atsakyti]

  20. Mindaugas25 Kov 200909:30

    Dar viena citata aukso vertes:
    Skeptikas
    KLAUSIMAS
    “Asmeninio” plano modelį sugalvojote patys ar gavote jį iš akcininkų? Apskritai, ar čia nėra taip, kad akcininkai jus prispaudė jokiu būdu nesumažinti pajamų?
    ATSAKYMAS
    Šį planą sugalvojome patys. Dar daugiau, manome, kad šiuo planu mes galime suteikti žmonėms galimybę gauti daugiau paslaugų už tą pačią kainą. Tradiciniu keliu, norint pakelti kainas, tikriausiai reikėtų daryti tam tikras kainų korekcijas. Ko mes nepadarėme.
    KOMENTARAS
    Atkreipkite dėmesį į paskutinius 2 sąkinius :)

    [Atsakyti]

  21. Pinigas25 Kov 200910:04

    kiek Tele2 moka Voldemarui?

    [Atsakyti]

  22. Algoritmas25 Kov 200910:43

    Niekas iš “Omnitel” konsultantų nesiteikė paaiškinti “asmeninio” plano konstravimo principo, tai teko išsiaiškinti pačiam. O kodėl neaiškino? Todėl, kad nėra jokių minučių už 9 ct ar 17 ct.
    Trumpai: praėjusiais metais prakalbėjau vidutiniškai x_min už x_lt ir parašiau y_sms už y_lt. Pagal mano “vartojimo įpročius” x_lt ir ir y_lt naujame plane turi išlikti tie patys, už juos gaunant daugiau paslaugų (bent taip sako).
    TAIP NĖRA. Todėl, kad “suteikiant” 50 proc. daugiau minučių (1,5 * x_min), minutės kaina būtų x_lt/x_min/1,5, o tai dažnu atveju daugiau nei 18 ct, t.y. marketingo požiūriu nonsenas…
    Ką daryti? “Įvertina suteikiamą” minutę nuo 9 ct iki 17 ct. Lieka neišnaudoti x_lt. Likutį prideda prie y_lt. Ir “duoda” brangesnių SMS tiek, kad vieno kaina neviršytų 14 ct (nors pagal padarytą iliuziją turėtų kainuoti nuo 7 ct). Viso labo tik pirštukų miklumas ir iliuzija sukurta. Užburiantys maži skaičiukai… Ir realiai pokalbių duoda už mažiau Lt, nei pernai vidutiniškai. O SMS suteikia už daugiau ir tiek, kad dauguma jų didesnės dalies neišdaudosim, ir tie neišnaudoti pinigėliai iš y_lt+likutis_nuo_x_lt realiai pabrangins suteiktas paslaugas: ir minutes ir SMS.

    [Atsakyti]

    2 algoritmas atsakymas:

    kazka jau tu cia paistai, man atrodo :)
    turiu pasiulyma uz 70 lt kalbeti 850 min, tai net jei nesiunciu ne vieno sms ir visa suma isleidziu pokalbiams, tai man viena minute kainuoja ~8 ct.. ankstesnis mano planas buvo tikrai brangesnis.. end of story :) kazkaip nelabai veikia tavo algoritmas bent jau mano atveju :)

    [Atsakyti]

    Vadovas atsakymas:

    O už 76 litus 380minučių nenorėtum?
    Nevisiems pasisekė.

    [Atsakyti]

    dbxm atsakymas:

    Man pasiūlė 78 lt už 1057 min. tai čia pigu ar ne? Paskutinė sąskaita buvo 26 lt, mano galva brangsta beveik x4.

    [Atsakyti]

    Darius atsakymas:

    Maciau 800 min. uz 200 Lt. Taip kad turbūt pigu :) Žmonės, o jūs tikrai tiek prašnekate mobiliu per mėnesį?

    Opa atsakymas:

    Tikrai ne… BADMECIU apie 70 (bet ne 98 kaip pasiule).
    Nuo 800 min gali ir liga kokia galvoje isivaryt.

    hm atsakymas:

    Mano atveju taipogi. Nors seimoj turim 4 telefonus. Vienam isvis tarifas gaunasi kokie 2ct, kitiems 6ct,6ct,9ct.ir viskas puikiai gaunasi. Beje tam numeriukui kur 2ct abonentinis yra 16lt ;) tai savo algoritmais gali paskaiciuot kiek jam minuciu suteike. Planai – super

    [Atsakyti]

    Algoritmas atsakymas:

    Na, jei Omnis skaičiuojant papildomų paslaugų procentus naudojo atsisitiktinių skaičių generatorių ir pritaikė atvirkštinę proporciją stažui, tai gal ir gali taip būti. Vadinasi, mano “iškrito” negera kombinacija ir tiek. Blogas Omnitelis, blogas :)

    [Atsakyti]

    2 algoritmas atsakymas:

    haha, visada omnitelis lieka blogas :) as tai sakau, kad del visko kalta teledema! :D

  23. Algoritmas26 Kov 200911:30

    O šiaip pagalvojus, Omnitelis tikrai rūpinasi lojaliais klientais: kuo ilgiau nauduojiesi mob. telefonu, tuo didesnis žalingas mob. telefono poveikis sveikatai. Rūpindamiesi, kad tokie klientai kuo ilgiau “trauktų”, skatina juos kuo mažiau naudotis šituo “velnio išmyslu” (mano nr. stažas iš naudojamų šeimoj didžiausias ir vidutinis min. kiekis dižiausias, vid. minutės kaina nedidžiausia, tai “gavau” minutes už didžiausią kainą). Kaip aš anksčiau nepagalvojau. “Žmonės negalvoja”. Respect Omniui :)

    [Atsakyti]

    Opa atsakymas:

    Dedukcija zavi :)

    [Atsakyti]

    egle atsakymas:

    teisingas poziuris – always look on the bright side :) tik taip ir galima isgyventi tokiais sudetingais laikais :)

    [Atsakyti]

    Padėkotojas atsakymas:

    “GILIAI KASA” :lol:

    [Atsakyti]

  24. Baltic27 Kov 200912:57

    suskaičiavau praėjusių metų 4 numerių minutes ir SMS – kiek mokėjau…

    ir tą skaičių padauginau iš sutarčių, kurias gaunu tele2… ne paslaptis paprasčiausias MINi po 17 ct

    tai antras skaičius gavosi 4 kartus mažesnis…

    mėnesio ekonomija – 150 litų
    esmė, kad tele2 numeriai kalbės nemokamai tarpusavyje, o ko šeimai daugiau reikia?

    [Atsakyti]

  25. blog.lt vartotojams28 Kov 200919:42

    BUKITE ATSARGUS;)

    suzinojau siokia tokia nekokia naujiena blogeriams – viena tokia bendrove kurei priklauso blog.lt pasiule omniteliui lengvai tariant BIG BROTER pasiulyma. bet koks blogo irashas su raktiniais zodziais kuriuose bus matoma omnitel ar panasiai duos pinga atitinkamiems zmonems.

    po viso sito pasitiketi blog.lt NEIMANOMA lygiai taip kaip ir omniteliu.

    [Atsakyti]

    Andrius atsakymas:

    O tai ką, Omnitel nusipirko šitą paslaugą anksčiau nei Bitė? Nes pagal siautėjimą komentaruose, panašu, kad Bitė žymiais greičiau atsiduria ten, kur tik prasideda kalba apie Omnitel…. :/ Jie ir tyrimą pirmi atliko – gudručiai ;) Įdomu, kiek dar toli nueis??? Nenustebčiau, jei iš šitą blog’ą jie nupirko. Linksma žiūrėt, kaip apie etiką kalba kompanija, kuri pamiršo prieš tai į veidrodį pasižiūrėti.

    [Atsakyti]

  26. Algis29 Kov 200923:46

    Ponas Zabuli, sakote, kad tai nera kainu kelimas? Paskaiziuokim, as dabar uz 25Lt. kalbu 5val. Pagal plana “Asmininis” jai prakalbesiu 5val. mokesiu 65Lt. Tai ar as cia durnas, ar tamsta…?

    [Atsakyti]

    egle atsakymas:

    Gerbiamas, Algi, jei prakalbedavai 25 litus, tai kaip jie tau sugebejo vidurki suskaiciuoti 65 lt? Prasau bent siek tiek pagalvoti pries rasant arba bent jau paprasykite, kad kaimynas leistu zvilgtelti i asmenini plana, kad zinotumete apie kalbeti reikia :) Is anksto dekoju uz supratinguma.

    [Atsakyti]

    Saulėns atsakymas:

    paprastas pavyzdys “valandos5″ pasirasytas nuo birzelio menesio(o kitiem lapkriti ir t.t.) tai ir uztekdavo tu 5 val.uz25lt. o pries tai buves planas iki birzelio visai kiti tarifai buvo daug didesni ir sumos atitinkamai didesnes tai ir gavosi vidurkis uz 2008m nebe 25lt, todel ir dauguma nepatenkinti nes sutartį 2m.sudarinejo ir tikejosi tu planu, kaip ir as
    p.s.rytoj persikeliu i teledema uz29,50lt 360min.i visus tinklus tai gaunasi beveik tas pats tik valanda daugiau pokalbiu

    [Atsakyti]

  27. Andrius30 Kov 200921:01

    Prisiskaitęs komentarų apie tai, kad galima ramiai iš Omnio išeiti nutariau vieną numerį į T2 perkelti ir aš.. Pagal dabar galiojančią sutartį dar metus turėčiau mokėti įrangos mokestį, padengiant nuolaidą už prieš metus pasiimtą telefoną. Taigi šiandien Omni salone konsultantas užgiedojo, kad išeinant reiks mokėti likusią nuolaidos dalį – 340LTL. Tą patį patvirtino ir konsultantas telefonu. Gal kas jau anksčiau su panašia problema susidūrėte ir turite raštą/paaiškinimą iš RRT kaip tokiu atveju elgtis? Reiks finale mokėti Omniui ar ne?

    [Atsakyti]

    Saulėns atsakymas:

    tai kiek suprantu dar visi laukia tu prasymu ar reikalavimu padengti nuolaidas,bet kolkas matyt nesugalvoja kokiu teisiniu pagrindu,o jei kas gavo galetu pakomentuoti ka parase.reikejo konsultantu paklausti kokiu teisiniu pagrindu reikalaus tu mokesciu.
    p.s. laukiu ir as

    [Atsakyti]

    Andrius atsakymas:

    Tai Akropolio Omni konsultantas sakė, kad to mokesčio Omnis reikalaus remdamasis LR Civiliniu Kodekso straipsniu kažkuriuo, tačiau kaip supratau tiksliai ir jis pats nežino kuriuo ten :) Kalbėjau ką tik telefonu su RRT atstovu tai jis sakė, kad RRT nuomonė tokia: telefono nuolaida yra neatsiejama sutarties dalis, todėl Omnitel vienareikšmiškai pakeitus sutartį mes turime teisę ją nutraukti be jokių pasėkmių (jokių netesybų ir kt. mokėjimų). Kaip tas ponas minėjo Omnis laikosi kt. nuomonės, tad gali būti, kad mes visgi gausim sąskaitas už tas suteiktas, bet nepadengtas nuolaidas. Tokiu atveju su gauta sąskaita reikia tiesiai žygiuoti pas RRT ir jie paruoš savo atsakymą Omniui ir mus atstovaus ginče su Omniu.
    P.S. čia ‘mes’ – tai vartotojai, o ne aš asmeniškai :P )

    [Atsakyti]

    egle atsakymas:

    na as tai manau, kad cia nebus vieno aiskaus atsakymo kol teismo keliu nebus sukurtas precedentas. teismas isnagrines situacija ir priims sprendima, kuriuo kiti gales remtis.
    belieka luktelti kol prasides pirmieji procesai.

  28. Gelbekit19 Bal 200911:04

    Stai ir atsakymas i uzklausima kokiu pagrindu reikalaujat pinigu uz ‚iranga‘ – zodziu telefoną ~ apie 200lt. Jau renkami dokumentai siuntimui i RRT. Ka manot?
    p.s. matomai cia sablonas, nes abonentas seniai vienas is pirmu perejes i kita tinkla.

    Dėkojame, kad kreipėtės.
    Atsakydami į Jūsų raštą informuojame, kad pagal Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punktą, o taip pat viešojo judriojo telefono ryšio paslaugų teikimo sutartį, sudarytą su Jumis, Jūs turite teisę nutraukti paslaugų teikimo sutartį, netaikant sutartyse nurodytų netesybų, tačiau atkreipiame dėmesį, kad pagal Civilinio kodekso 6.721 straipsnio 1 dalį klientas, vienašališkai nutraukdamas sutartį, privalo ne tik sumokėti paslaugų teikėjui kainos dalį, proporcingą suteiktoms paslaugoms, bet ir atlyginti kitas protingas išlaidas, kurias paslaugų teikėjas, norėdamas įvykdyti sutartį, padarė iki pranešimo apie sutarties nutraukimą gavimo iš kliento momento. Vienšalis sutarties nutraukimas nepanaikina paslaugų teikėjo teisės reikalauti, kad klientas atlygintų nuostolius, atsiradusius dėl sutarties neįvykdymo (Civilinio kodekso 6.221 straipsnio 2 dalis).
    Atsižvelgiant į tai, kad Omnitel, vykdydama sutartį, yra suteikusi Jums nuolaidų įrangai įsigyti, ši suma yra laikytina Omnitel patirtomis protingomis išlaidomis, siekiant įvykdyti sutartį, o tuo pačiu ir nuostoliais, kuriuos Omnitel patirtų Jums apsisprendus atsisakyti Omnitel teikiamų paslaugų ankščiau sutarto termino.

    Klientų aptarnavimo centro vadovė Giedrė Ančerevičiūtė.
    Gerda Gaidamavičiūtė, tel.:….

    [Atsakyti]

  29. [...] pirkėjų darė naktinį išpardavimą, o “Topo centras” padarė dėl jų dieninį. O štai čia p. Zabulis iš “Omnitel” porina, kad jų kainos yra mažiausios, nes minutės kaina taigi mažiausia! Kuo daugiau sutaupysi, tuo [...]

  30. Dita02 Rgs 200911:07

    tai ar išėjusiems iš omnitel tikrai reikia apmokėti už suteiktą įrangą, šiuo atveju telefona?
    Gavau laišką iš skolų valdymo centro.Jie reikalauja sumokėti skolą omniteliui bei centrui administracinį mokestį.
    Bet dar iškilo klausimas ar jie turėjo teisę be jokio įspėjimo pateikti šiam centrui mano duomenis?
    Būsiu dėkinga už info

    [Atsakyti]

  31. Andrius K.02 Bal 201019:16

    As turiu omni konekt interneta.Mano sutarti neparasyta,kad duomenu kieki skaiciuoja dalimis,pvz as siunciu filma 2h,o omnitelis skaiciuoja kiek as atsinciau duomenu kas 3min ir apvalina ta duomenu skaiciu savo naudai.Vadinasi kaip noriu taip skaiciuoju.Ar jie gali tap elgtis,nes cia akivaizdi vagiste.Gal jus dar to nezinot,tai siuliciau pasiziuret isklotine.Parasikit jei ka zinot apie tai.

    [Atsakyti]

  32. [...] Zabulio propaganda ar verslo filosofija? Zabulis: “Ne, tai nėra kainų kėlimas, kadangi už tą pačią sumą duodama daugiau.” Common sense: “O jei manote, kad jūsų minutės yra likvidžios, gal sutiktumėte metų pabaigoje nupirkti metų likutį už pusę jūsų siūlomos kainos pervedant į mano įmonės sąskaitą grynaisiais?” [...]

Trackback URI | Comments RSS

Pakomentuokite