Jei aš būčiau “Omnitel” (temos tęsinys) #7

asmeninis_omnitel

Mano kolegos, šio tinklaraščio bendraautoriai, jau pasisakė “Omnitel” tema. Nors aš buvau nusprendęs į šią diskusiją nelįsti ir šios temos nevystyti, tačiau perskaitęs komentaruose ‘padėkos laiškus’ (beje, mums siųstus padėkos laiškus galima rasti komentaruose, o apie “Omnitelio” laiškus tik teko girdėt) už mūsų iškeltas problemas, nusprendžiau irgi pasinaudoti šios temos populiarumu. Tačiau aš visgi nekritikuosiu “Omnitel” ir nereikšiu jam priekaištų. Manau, atėjo laikas įvertinti “Omnitel” veiksmus iš procesinės pusės. Ką aš “Omnitel” atveju būčiau padaręs kitaip?

Mano manymu, pagrindinė problema ne pačiame „Asmeniniame plane“, o visoje pateikimo procedūroje (ar gal tiksliau procedūros nebuvime).

Pradžioje – keletas prielaidų, kuriomis remsis pasiūlyta procedūra:

1. Pasiūlymas (naujovė) turi vertę, t.y. geresnis bet daliai klientų

2. Omnitel nori išlaikyti savo klientų skaičių ir rasti ‘win-win‘ sprendimą su klientais

Taigi, pardavinėdami naujovę, pokytį, pasiūlymą turime įveikti klausytojo-kliento „pasipriešinimo sluoksnius“. Juos reikia įveikinėti vieną po kito, kaip lupant svogūną.

Nulinis pasipriešinimo sluoksnis (nulinis, nes neretai klientas jau būna pats jį įveikęs) – Kodėl reikia keistis ?

Na, šioje vietoje, tikrai nereikia būti genijumi, kad pasinaudotum esama (ekonomine ir psichologine) situacija ir pateiktum keletą logiškų argumentų, kodėl kažką reikia keisti.

Pirmasis pasipriešinimo sluoksnis – Ką reikia keisti? Kur esminė problema?

Reikėjo parodyti, kodėl dabartiniai galiojantys planai nėra naudingi klientams. Kodėl įmonei išlaidų mobiliajam ryšiui nepastovumas yra blogai. Ar kad yra brangios minutės ir SMS. Vėlgi, didelės fantazijos nereikia, tiesiog šiek tiek pažinti klientą.

Antrasis pasipriešinimo sluoksnis – Kokia turėtų būti sprendimo kryptis?

Įveikiant šį sluoksnį reikia susitarti dėl gero sprendimo vertinimo kriterijų. Koks gi tas geras sprendimas… Ar geras sprendimas – tai tas, kuris sumažina išlaidas, ar tas, kuris atpigina vienos minutės (ar SMS’o) kainą? (Čia negaliu nepaminėt vieno iš verslo įsitikinimų – kuo pigiau nupirksi vieną vienetą, tuo daugiau uždirbsi www.sventoskarves.lt)

Trečiasis pasipriešinimo sluoksnis – Kokia naujojo sprendimo-pasiūlymo nauda?

Remiantis anksčiau įvardintais kriterijais parodyti sprendimo-pasiūlymo naudą. Kiek ir kur klientas išlošia. Skaičiais… Gal Excel‘io lentelėmis, gal dar kažkaip… Bet parodykite NAUDĄ.

Ketvirtasis pasipriešinimo sluoksnis – Taip, BET… ?

Tikriausiai daugeliui teko išgirsti komentarą į kokį nors pateiktą pasiūlymą: Taip, BET!!! Ką reiškia toks komentaras? O gi tai, kad idėja nebloga, bet turi daug galimų rizikų. Gal “Omnitel” ir buvo pasiruošęs atsakymus į klientų klausimus, tačiau kodėl visas priešakinis frontas (klientų aptarnavimo žmonės) nebuvo tam paruoštas? Kodėl į tą patį klausimą, pateiktą raštu (el. paštu), telefonu ir žodžiu salone gaunami skirtingi atsakymai?

Tai tiek, trumpai… Na o apie pasiūlymų segmentavimą (kaip ta patį daiktą parduoti skirtingomis kainomis) parašysiu kitąkart.

komentarų yra lygiai 67

  1. Priesistore

    O vietoje Omnitel as Bitei dabar iskelciau teismini ieskini ( http://www.bite.lt/laisverinktis )

    • LG

      Už ką paduot turėtų?

    • kagi

      nzn, kaip dėl teismo, bet kad Bitės sprendimas pataiko tiesiai į silpnąją “Asmeninio” vietą – nice. Įtariu, kad Bitėje žmonės irgi paskaito čia mūsų komentarus 😉

    • Martina

      O aš būdama Omnitel išrašyčiau šitam blog’ui sąskaitą už nerealiai pakeltus reitingus 😉

  2. dbxm

    Čia per daug moksliškai žiūrima į šia problema. Viskas yra daug paprsčiau. Omnio kolektyvas pravalytas, prisiėmė ambicingų erelių kuriems jūra iki kelių, tie sugalvojo idėją, bet kaip visada neišdirbo iki galo, suhaltūrino viską totaliai ir turi dabar.
    Vien tokios nesamonės, kaip man, kad paskaičiavo abonimento vidurkį iš 3 skirtingų savininkų (abonimento savininkas buvo perašytas 2 kartus per 2008 m.) Žmona metų gale išėjo motinystės atostogų, tai kaip dabar jai susikurt tą papildomą naudą iš papildomų 600 minučių ir x3 didesnio mokesčio ? Nu taip vidutiniškai gaunas, kad ji pernai dirbo ir kalbėjo daug, bet po vaiko gimimo viskas pasikeitė ir nebus vidutiniškai.
    Bugas skaičiavimo algoritme – tokius dalykus turėjo numatyt. pasižiūret bent mokesčių trendus, paskaičiuot keliais metodais ir “siūlyt” tik tiems kuriems keli metodai rodo panašius skaičius.
    Jeigu tai nepelningų abonimentų valymas, tai kodėl valė nevisus? Žinau klientus kuriems gavosi tikrai neblogiau ? Kas tai ? Samoningas elgesys ? – Chaltūra.
    DILETANTAI.

  3. LL

    Taigi autorius ir papasakojo, ką daro Omnitel…. konkrečiai š…mala:) o mums gi to nereikia. MUms reikia išeities.

    Todėl ir Omniui išeitis yra tik viena – ieškoti individualių sprendimų kiekvienam nuviltam klientui. Pvz. man jei leidžia vieną iš 4 abonentų paleisti nemokamai, kitus 3 paliksiu:)

    bet jie gi kaip avinai prie naujų vartų. Mekena tą pačią melodiją, nes kitos nemoka.

    va taip ir žlunga imperijos…

  4. baltas

    “Jeigu tai nepelningų abonimentų valymas, tai kodėl valė nevisus?” juokingiausia kad net jei ir taip – tai omnio ereliai visiskai apsiskaiciavo kuri segmenta pjauna nes tie, kurie dabar pakile kariauti pries asmeniniu planu “broka” – yra tie, kurie mokedavo vidutines ir/ar dideles saskaitas, o “pagerinimas” ispuciant papildomu minuciu dazniausiai nereikalingas nes ju tiesiog tiek nereikia ir neprireiks. kitaip sakant – linkejimai omniteliui pasiliekant pigiausiu vartotoju segmenta kurie mokedavo mazai, dabar gave papildomu minuciu dziaugsis kad ir toliau jiems 20-30lt ribose saskaitos liks, o tuo tarpu visi labiau skaiciuojantys ir suprantantys pinigu verte – principingai migruos pas “atsakingesnes” kompanijas..

    papildomi linkejimai omniteliui uz formuluociu izuluma: “Ištikimiems klientams – daugiau kaip 50 proc. papildomų minučių ir SMS už ta pačia kaina”, “Kuo klientas yra ištikimesnis ir vertingesnis, tuo daugiau nemokamų papildomų minučių ir SMS jam bus suteikta.”. kaip auksinis klientas buves su jumis daugiau kaip 12 metu, pabaigai siunciu jums padekos rasta uz mano lojalumo ivertinima – jusu asmeninis pasiulymas man yra su lygiai 50% “papildymu”.

    ir neskaitant to kad man 50 apskritai nera lygu “daugiau kaip 50”, tai turbut tie kurie tik pries naujus metus spejo tapti jusu avelemis – nemaziau lojalus pasirode..

    • gumas

      😉 as esu tas pigus abonentas kuri, tavo zodziais, omnis pasiliko. as prakalbu laaaabai nedaug (isvede vidurki 7Lt/men) 😀 ….. BET man skambina labai daug ir 90% tu skambuciu yra is kitu tinklu. taigi as turbut esu naudingesnis klientas nei tu :) nes is manes jie gauna gryna pelna “tinklu sujungimo mokescio” pavidalu.
      nors mano “asmeninio” plano atveju pinigai neturi jokios reiksmes, bet toks poziuris i klientus visiskai nesuprantamas ir nepateisinamas. jokios papildomos minutes neatpirks nepagarbos klientui (ypac lojaliam). mano akyse omnitelio reputacija zlugo :( , o ta ju demagogija is vis graudziai atrodo :(…

    • Martina

      Nesutinku. Manau, daugiausiai atbyrės tokių, kurie yra nepastovūs, dažnai bėgioja nuo vieno operatorių pas kitą, dažniausiai yra viskuo nepatenkinti, mažai suvartoja, bet laaaaaabai garsiai rėkia.
      Būten tokių, kokių interneto komentaruose (pvz., delfi) daugiausiai. Normalūs žmonės ten nerašo, o visuomenei sudaromas klaidinantis masiškumo įspūdis.
      Man tokių klientų irgi negaila būtų.

      • Esu ‘neistikimas’ Omnitel klientas. Neistikimas, nes tik nuo 1997 metu. Ir mano saskaitos visuomet buvo trizenkles. Ir buvau atsparus visoms Bites ir Tele2 vilionems…
        Bet Omnitel’io nuoseklios pastangos isvyti mane is savo tinklo atrodo pagaliau bus sekmingos.

      • Gintaras Slavinskas

        Na bet šis Omnitelio sprendimas – vienašališkai pakeisti planus, nori tu to ar nenori, yra nepatikimo partnerio bruožas. Todėl pastovūs klientai susimąstys ar verta toliau būti Omnitel abonentu.

      • Vytas

        Taip, dar uzsuk zvilgtelet i Tele2 ir Bites salonus. Ten irgi eiles ziopliu is Delfi ateje parekauti. Come on, klientai traukia is Omnio masiskai, o ne vienas kitas.

  5. abejingas

    Visa si istorija is salies stebint liudija katastrofiska Omnitel menedzmento bukle, klaikia isorine (o, sprendziant is ispudziu salonuose, – ir vidine) komunikacija ir visiska “strategu” desperacija susidurus su krizes issukiais. Prognoze: anksciau nei po metu Omnitel bus prijungta prie Teo kaip jo mobiliojo rysio paslaugu padalinys. Zabulis kaip vadovas galutinai susikompromitavo ir po 2 – 3 men. akcininku sprendimu bus pakeistas.

  6. Cha, vat čia tai pokštas! Teo +omni=omniteo, nemoku aš lotynų, bet ar nesigauna „mano dievas“?
    Gal ši visa kebeknė tam ir pradėta? 😀
    Beje, aš mokėsiu mažiau. bet vis tiek negaliu atleisti omniui, kaip mane išdūrė su žinutėmis ir valandos 2. Niekas niekur nepasakė, kad pusė mokamos sumos sudarys žinutės! Absurdas!
    Na, dabar jie pasitaisė. Pasitaisė?! Tas, kas kartą apgavo – apgaus ir dar kartą! Omnis – besąžinių kompanija.

  7. arva

    ne musu beda ta Omnio reputacija, nera ko verkslenti – galim be netesybu sutarti nutraukti ir su visais 1 Lt telefonais keliauti pas kita operatoriu; pas Omni vaikscioti nereikia, reikia is karto eiti pas kita operatoriu ir perkelk numeri. Po dvieju savaiciu juoksimes is likusiu Omnyje : ) Netikit – pagalvokit su kuo galima pasitarti . . .

  8. Vienos imones savininkas kurioje Omnio filialas remontuojasi automobilius pasiule Omniui panasu varianta. Jis isvidurkins uz kokia suma jie remontavo automobilius ir jie mokes pastovu mokesti, bet gales gauti net iki 50 proc. daugiau paslaugu kiekviena menesi uz ta pacia suma. Kiek zinau, nelabai patiko Omniui toks variantas 😉

    • kagi

      Gal ir “Verslo žinių” variantu omnis nebuvo labai patenkintas, bet pasiūlymą priėmė 😉
      Jei tas autoservisas pagąsdintų, kad paviešins tuo atveju, jei Omnis atsisakytų jų kontr-pasiūlymo, manau, Omnis suminkštėtų 😉

      • quikSilva

        Man kazkaip keistokai atrodo kai zmones sugalvoja lygint kasdieninio vartojimo prekes su visiskom nesamonem, ar tik nebusi tu cia susigalvojes gudruoli su savo autoservisais? pvz su vz.lt sutiko ir nesiskunde (o tu iskazkur istrauke kad dar muistesi), juk reklama visada reikalinga kaip ir komunikacijos + uz ta pacia kaina tai isvis super, o tu jeigu neturi kur pasvaigt tai eik i delfi, kartu su visais isgalvotais personazais paklykaut.

  9. dar1

    # scania11 Kov 200910:30
    Cha, vat čia tai pokštas! Teo +omni=omniteo, nemoku aš lotynų, bet ar nesigauna „mano dievas“?

    === pagal prasme butu daugmaz “daugiaveidis dievas”

  10. zima

    Einam is omnio visa seima 3 abonentai, nes nei vieno is musu netenkino ju asmeninis tas s….s. Tik va nezinom koki operatoriu pasirinkti. Beje nusivyleme omniteliu, nes vien tas faktas, kad jeigu musu netenkina ju salygos, jie grubiai pasako, kad von is cia kur norit. Cia ju padeka uz tuos 10 metu isbutus omnitelyje.

  11. Brums

    Snekejau su Omni klientu aptarnavimo skyrium telefonu ka tik. Sako antroje kovo men. puseje bus nauju mokejimo planu ir akciju. Dar sake yra teorine galimybe nutraukus sutarti iskarto parasyti prasyma sudaryti nauja sutarti ir jai priskirti sena numeri. Manyciau taip galima butu pabegti pas kita operatoriu su senu numeriu. Tik kainuos min. 25 Lt – tiek kainuoja pigiausias Omnio planas.

    • Alius

      Jei tu rimtai nori nutraukti sutartį, tai tau reikia kalbėti ne su Omnitel klientų aptarnavimo skyriumi, o kitų operatorių klientų aptarnavimo skyriais. 😉
      Kiek žinau: Bitėje konsultantai yra pamokinti patarti, kokių konkrečiai veiksmų reikia imtis, kad nutraukti sutartį su Omnitel, nemokant netesybų ir išsaugant seną numerį.
      Kiek žinau apie Bitę (turiu šiek tiek vidinės informacijos) – jie, kaip ir dauguma blaiviai mastančių, stebisi Omnitel žingsniu ir aišku, pasinaudodami galimybe, daro viską, kad persivilioti daugiau klientų.

      • Vytas

        Geras patarimas!

        • Jolanta

          na as pvz patenkinta ir tele2 patarimais ir rysis pas juos pasidare geras ir tarifai pigus ir tai jai kas domina tai zinau kad gerai padeda Vytenio g.9 ten dirba tikrai saunus vadybininkai.SUPER!!!!!!!!!!

    • quikSilva

      Jolanta, tikrai gerai isgyrei savo ofisiuka, saunuole :)
      kurgi bite pati blaiviausia dabar, isleis paskutinius pinigelius savo neetiskoms reklamoms, kurios kiek girdejau neitin atsipirks kaip jie isivaizdavo, kainos vel kils, sakinys “bendrauk bites tinkle uz 0ct” = bendrauk vienas uz 0ct, tada taip ir gaunasi paciam su savim pasikalbet tikrai nekainuoja. o apskritai nesuprantu bites cia toki ardymasi su tokiu silpnu pasiulymu, o kas idomiausia kad is kolegu girdejau, kad neleidzia sutarties pratest, ale laukit balandzio pirmos, gal kas irgi girdejot sita bajeri?
      taigi bite is pasirinkimo iskart atkrenta.
      tele2? tele2 neturi interneto kas man asmeniskai yra labai aktualu telefone ( na taip taip turi jie ten kazka, bet tas neveikia, o jeigu nors kiek veikia tai man primena tuos laikus kai sededavom prie 56k). Tada kitas idomus faktas, kad neuzilgo kazkas pasigirs is RRT, del interconnecto mazinimo (siandienos straipsnis delfi). O ar pamenat kai pastaraji karta ta interconnecta sumazino kas buvo? o buvo taip tele2 atsake i omnitel valandos 5 / 50% po 8ct su savo 21lt 5 val po ct, bet kiek neilgai ta akcija ju gyvavo net buvo juokinga ziuret, ltik sumazino ta interconnectini tarifa iskart pasidare 17ct, tai kas dabar bus 30-40ct / min?
      teledema? cia labai ziuriu populiarina ja vadybinkai inernetu, bet nei vieno zmogaus nepazystu kuris man geru zodziu ja butu paminejas, tai kolkas susilaikysiu. Juolab kad dar ir laikosi jie ant bites rysio.

      • Opa

        tai reikejo iskarto sakyti, esu is omnitelio, lieku omnitelyje, omnitelis geriausias, gavau gera asmenini plana…kam cia ta beletristika, simta kart girdeta.

  12. Egle

    Tyliai ir kantriai stebejau visa si reikala. Galvojau – nesivelsiu – kaip ir sio post’o autorius. Kol siandien nenuejau i salona issiaiskinti, kodel mano mama per menesi mokes nei daug, nei mazai +10 Litu Asmeninio plano. Paaiskejo, kad vidurki iskreipe vieno menesio saskaita – seimoje buvo didele beda, mama daug skambino. To rezultatas +120 Lt per metus. Noreciau suzinoti, kur cia vertintas ir apsvarstytas vartojimo iprotis? Kur asmeninis approach prie vartotojo? Salone isgirdau “tai Jus manote, kad mes Jus apgaudinejame?”. Taip, manau, kad Jus mane apgaudinejate. Pagalvokite, ka reiskia zmonems, pradejusiems taupyti nuo praejusiu metu vidurio, gauti toki – asmenini – pasiulyma.

  13. vaitke

    o aš nemanau – aš žinau, kad Omnitel meluoja. Paprastas pavyzdys – reklamoje teigiama, kad “Išskirtinė mūsų dovana ištikimiems klientams – asmeninis planas su daugiau kaip 50% papildomų minučių ir SMS už tą pačią sumą! ” (iš http://www.omnitel.lt). Taigi reiškia, kad vartotojas turėtų gauti bent 50% daugiau pokalbių, nei 2008 metų vidurkis.
    Žiūrime jų pasiūlymą (mano asmeninis, visus praeitus metus turėjau planą Mano I su akcija, kur minutė į visus tinklus kainavo 19ct, sms – 15ct). Pagal Omnitel, mano praeitų metų vidutinė sąskaita buvo 28,13lt (už vietinius pokalbius ir SMS), ir už šiuos pinigus aš prakalbėdavau vidutiniškai 76 min ir parašiau 65 SMS per mėnesį. Kadangi plano tarifai vienodi visur, tai darome paprastą aritmetiką – 65 * 0,15 + 76 * 0,19 = 24,19 lt. Taigi klausimas – kaip iš 24,19 pasidaro 28,13. Ogi paprastai – Omnitel pokalbius apvalina pusės minutės tikslumu ir į viršutinę pusę (pirma minutė nuo 3 sek. pilnai apmokestinama). Taigi truputį dar paskaičiavęs : 28,13 – (65 * 0,15) = 18,38 Lt aš vidutiniškai sumokėjau už pokalbius, tai išeina: 18,38 / 0,19 = 96.7 minutės. Taip taip. Aš vidutiniškai Omnitel sumokėdavau už beveik 97 minutes, nors kalbėjau 76. Dabar ieškom melo – Omnitel man duoda 76 (t.y. kiek prašnekėjau, o ne sumokėjau) + 51 % = 114.76 = 114 minučių. Viskas gražu ir matematiškai kol kas teisinga, jei apmokestinimas būtų, kaip ir skaičiavimas, sekundinis. Tačiau Omnitel klientų centre į tokį klausimą atsakė, kad apmokestinimas tikrai nesekundinis. Iš viso to išplaukia, kad jei naudosiuos lygiai taip pat vidutiniškai, kaip ir pernai (76 min gryno laiko), tai Omnitel iš duotų 114 minučių “nuskaičiuos” 97 minutes. Vadinasi 114 – 97 = 17, o tai nuo 97 tėra viso labo 16.5%. Ir tai, skaičiuojant sekundėmis.
    Taigi – Omnitel MELUOJA reklamose, kur teigia, kad duoda 50% dagiau minučių. O tai jau gresia rimtesnėmis problemomis, nei vartotojų praradimas. (atsiimu šiuos žodžius, jei vis tik Omnitel taikys sekundinį apmokestinimą).
    Blogo autoriai – jei įmanoma – paklauskite šio algoritmo subtylybių Omnitel atstovų. Klientų aptarnavimas žadėjo išsiaiškinti, tačiau iki šiol jau dvi savaites tyla :)

    • arune

      Apskritai aciu sitam blogui.

    • lawro

      Kkiek zinau “Omnitel” apvalina 1 minutes tikslumu o ne puses…

    • vaitke,
      Jūsų paskaičiavimai labai įdomūs. Svarus argumentas bylinėjantis 😉

      Be to, jei tai pasirodytų tiesa, “Asmeninius” planus pasirinkę ir “Omnyje” likę klientai galėtų bandyti išsimušti daugiau minučių arba mažesnį abonentinį mokestį. Kuo gilyn į mišką, tuo daugiau medžių.

      Algoritmo bandėme klausti – konkretaus atsakymo nesulaukėme. Informuokite, jei klientų aptarnavimas įvykdys pažadą ir paaiškins.

      • vaitke

        siandien nuejau i salona, nunesiau rasta del paslaugu atsisakymo (su numerio perkelimo), paprasiau iki tol, kol bus perkeltas numeris, taikyti senus tarifus (ziuresim :)), paneigti klaidinancia reklama (surasiau argumentus kaip ir komentare auksciau). Ziuresiu kas is viso to iseis.
        O konsultantas (beje, tas pats) patvirtino, kad pokalbiai, nuo kuriu duoda 50+% skaiciuojami sekundes tikslumu, o apmokestinami bus puses minutes ar tai minutes tikslumu.
        Tai va, dabar lauksiu atsakymo, bet siaip salone tai truputi naudojasi zmoniu neisprusimu del to, kad negali nutraukti terminuotu sutarciu ir nemokamu netesybu.

    • tikriausiai panele nebuvo pridejusi PVM mokescio ir gavosi neiaskumai tokie :)

      o siaip. OMNITEL zingsnis buvo ziauriai protingas, kad ir sis samysis iseis tik i nauda. mano tevelis vidutiniskai prasneka po 100 lt ir toliau sneka taip pat, ir jam visai vienodai ar tie 50% padides ar ne jis vis viena mokes tiek pat :) so in conclusion with verkti prie geldos beliko taupantieji…o vis viena pelnus sukrauna stambieji..so visi eikite i tele2 arba bite suzydrejusiom raidem :) o geriausia atsisakykite mokejimo planu pereikite i pildyk ar ezi ir bukite ramus bei gazuoti gazuoti kaip ir dabar :)

      • To Laisvas

        Va kai busi didelis, kaip tavo tevelis, tada galesi ir spresti, ka rinktis :) Ir patarineti galesi 😉
        O dabar gal eik pamokyciu ruosti, nes jei blogai mokysiesi, tai teveliui reikes papildomai mokytojus samdyti, ir, neduok dieve, dar Omniteliui sumoketi neuzteks :)

      • vaitke

        tiktais nereikia speliot – pasiulyme fiziniams asmenims parasyta, kad visos kainos su pvm, taip kad cia nereikia ieskot pateisinimu – salone man patvirtino, kad praeitu metu iskalbetas laikas skaiciuojamas sekundemis, o suteiktas laikas bus atiminejamas apvalinant minutemis.

    • Sveiki,
      Ačiū už pastabą. Taip, pastebėjome, jog atvejų, kai papildomų minučių skaičius dėl apvalinimo gali susidaryti mažesnis nei 50 proc., gali pasitaikyti, ir jau kelis tokius atvejus identifikavome. Jeigu manote, kad Jūsų atvejis yra kaip tik toks, parašykite savo numerį man el. paštu d.selickaite@omnitel.net. Tokie atvejai yra išimtys, kurias esame pasirengę išspręsti.

      Pagarbiai
      Daiva Selickaitė
      “Omnitel” ryšių su visuomene vadovė

  14. dbxm

    Labai įdomus komentarai: http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F91707%2FDESC%2F1
    skaityti nuo “runkeliai,mes jus mylim!”
    Jei tai tiesa tai Omnitel tikslai yra visiškai aiškūs.

  15. mde

    tiesa sakant tiek visko primalta, kad net nesuprasi, kur pradzia kur galas ir apie ka isvis tenais

  16. Paskaiciuokime

    Jau rasiau ir kitur komentara ir cia pasikartosiu:
    Neaisku kiek, bet omnitelis apgaus labai daug zmoniu!!! Tie kurie patenkinti planu siulau nepatingeti ir paskaiciuoti pagal mano formule:
    Turiu plana uz kuri mokejau 25 litus. abonentini. CIA LABAI SVARBU PAMINETI: i ji iejo sms ir pokalbiai. Viena menesi galejau uz 25 litus rasyti sms, o kita menesi uz 25 litus skambinti. Ir tiek viena, tiek kita menesi mokejau tiek pat! 25litus!!! Aisku as kaip naudotojas, ir megejas pakalbeti, per 2008 metus vidutiniskai isleisdavau 50 litu! KA OMNITELIS PADARE? Ogi jis atskyre sms ir pokalbius. t.y. isskaiciavo kiek vidutiniskai kalbejai ir kiek vidutiniskai rasei sms. Tarkim jus vienodai kalbejote ir vienodai rasete sms vidutiniskai po 25 litus per menesi sms ir 25 litai pokalbiai. (VIDUTINISKAI, tai nereiskia, kad vienodai. pvz.: as per naujus metus issiunciu 200 zinuciu, per gimtadieni atrasau i sveikinima irgi panasiai 200, o kitus mensius tarkim 0)
    SKAICIUOJAME: minutes kaina 19 ct, zinutes 15 ct buvo.
    1. Uz 25 litus gaudavau ~130 minuciu
    2. Uz 25 litus gaudavau 166 zinutes
    CIA VIDUTINISKAI.
    Jie man siulo 50% daugiau minuciu ir sms!!!
    1. 130+50%= apie 200 minuciu
    2. 166+50%= apie 250 sms
    CIA LABAI SVARBI VIETA:
    jie atskyre sms ir pokalbiu kainas i dvi dalis t.y. po 25 litus viso 50 abonentinis.
    1. 200 minuciu pagal juos kainuoja 12,5 cento uz minute. BET JEI JUS TA MENESI NEPARASYSITE NEI VIENOS SMS, tai uz 200 minuciu sumokesite 50 litu!!!!! t.y. 25ct/min!!!!!!!
    2. 250 sms pagal juos kainuoja 10 ct/sms. BET JEI JUS TA MENESI NESNEKESITE O RASYSITE TIKTAI SMS tai jums 1 sms KAINUOS 20 ct!!!!!

    Be to paminetina ir tai kad siuo atveju prasnekejus 200 minuciu, tarifas uz minute bus 19 centu (mano atveju), tai kur logika? Man 210 minuciu kainuos 51.90 litu!!!!!!!! o pries tai butu kainave: 40 litu!!!!

    GRYNA MATEMATINE APGAULE!!!
    P.S.
    Tikiuosiu kad tie kurie patenkinti persiskaiciuos savo planus ir supras kad buvo apgauti vidury baltos dienos!!!

  17. olololo

    Tiesiog smagu stebet su kokia euforija zmones pagaliau gali issiliet, stai! pagaliau! musu teises pazeistos! su kokiu smagesiu visi nori ispirt bendrovei, kuri istisus metus “per prievarta” bruko visiem nepalankias vienasaliskas sutartis, o ypac kai dar bendrove zinoma. Kaip saldu issitraukt is interneto kazkieno sukeverzota sablona ir mojuojant juo lekti i salona bei svyteti is dziaugsmo, kai aplink dar tiek pat tokiu pat ispruseliu teisiu ir sutarciu zinovu. Su kokia palaima veiduose buve klientai iseina svytedami pro duris atsizegnoje nuo 10-20lt papildomu menesio islaidu. Tiesiog taip ir norisi susukti – stai ji laisve.
    Tik kita vertus darosi liudna kai supranti, kad tie zmones gris namo ir toliau lindes savo komunalkese permokedami uz dujas uz elektra, uz sildymus, linguos i savo istaigeles kur tyledami lauks issvajoto minimumo su priedais uz kuri gales Maximose ir Norfose prisipirkt 3x 4x 5x ikainotu pusfabrikaciu. Na jei dar liks kazkiek sumes varganam keliu policininkui ar daktarui, vis maloniau kai kazkam padedi. Ir su sypsena lauks rytojaus patenkine savo ego.
    Teises tai juk apgintos.

    • coco

      Keistas tamstos sarkazmas. Zmones, net ir gyvenantys komunalkese, neprivalo leistis kad i juos valytusi batus omnitelis, jei valosi dujininkai.

      Pradekime nuo mazu dalyku (omnitel), tai bus daugiau vilties kad samoningumo rasis veliau ir didesniuose dalykuose.

      Sarkazmas gerai, bet sveikas protas dar geriau.

    • Ausra

      Zmones, gyvenantys komunalkese, nera blogesni uz gyvenancius naujuose butuose ar namuose. Ir niekas nesuteikia Jums teises is ju tyciotis. Tai pirma.
      Antra – mobiliojo rysio paslaugos nera pirmos butinybes dalykas, lyginant su dujomis, sildymu ar elektra…

      P.S. uz ta “neminimuma”, kuri uzdirbate, arba bent jau prieda prie jo, siulau pasikonsultuoti su lietuviu kalbos specialistu, nes skyrybos klaidu Jusu SUKEVERZOTAME tekste yra gedingai daug 😉

      • olol

        Gerb. p. Aušra, ačiū už pastabas, tačiau nemanau, kad internetinės diskusijos yra tinkama vieta baksnoti į skirybos klaidas, tai pirma. Antra, Jūsų pasiūlymas dėl kalbos konsultacijos mano atžvilgiu yra apgailėtinas, nes Jūs pati net nesugebate naudoti lietuviškų simbolių savo leksikone. Žmogus, kuris pats nesugeba rašyti moko kitus. Jeigu Jums nėra pirmos būtinybės dalykas, atsisakykite, naudokitės fiksuotu ryšiu, rašykit laiškus, nusipirkite taksofono kortele, pasiimkite minimalius Jūsų poreikius atitinkantį “plana” – Jūsų teisės rinktis.
        Tiesiog juokinga žiūrėti, kaip bandoma išliet visų susikaupusią tulžį pirmai progai pasitaikius dėl dalykų, kurie daugumai apart įžeistos savimeilės gyvenimo nepablogins, tuo tarpu, kai dėl kur kas svaresnių procesų besigirdi nė menkiausio burbtelėjimo.
        Jei nesuprantate apie ką aš, nesiūlau ir gilintis. Sėkmės.
        P.S
        Apie komunalkes esu kur kas geresnės nuomonės nei apie naujus butus Jūsų žiniai.

        • Ausra

          Kodel Jus leidziate sau spresti, kad absurdiskas Omnitelio reikalavimas kas menesi moketi didesni abonentini mokesti, daugumai nepablogins gyvenimo…
          Taip, teisingai pastebejote, kad mano teise rinktis, ta ir darau… Ir tikrai, ne Omnitelio teise yra tyciotis is zmoniu ir bandyti lopyti savo finansines skyles klientu saskaita…

          Labai liudna, kad UAB Omnitel vienu savo nelogisku zingsniu, per keleta savaiciu sugriove “patikimo partnerio” 😀 ivaizdi, kuri kure visus pastaruosius metus :)

    • Amonimas

      Nenustebciau jei si komentara parase pats p. Makauskas…

  18. raugalas

    Apie kokias inovacijas šitie dinozaurai sapalioja, kai tele 2 vartotojai naudojasi skype per mob. telefonus nemokamai ir nereikia jokių sms’ų. 0,15 ar 0,30 Lt už 1 SMS?!!? Ir dar privalomai? Ačiū, bet tokių paslaugų nebereikia, apsieisim be jūsų “inovacijų”.

  19. Opa

    Gerb olololo yra tipiskas socialistinio geno recesyvas, gludintis giliai mumyse – jei visi vagia, apgaudineja, niekina ir tyciojasi, tai kodel negalime ir “mes”? kodel cia dabar visi sukruto, kai jau senai visi yra apgauti.
    Primena darzelio laikus, kai bausdavo uz nosies krapstyma. Nekrapstyk nosies, Petriuk. Aukletoja, bet jie tai krapsto…
    Nosis rieciasi nuo tokiu snobisku burzuju dvelksmo…is kazi kur.

  20. KV

    vz.lt galima uzduoti klausimus Omnio sefui Zabuliui. Atsakines kovo 19 d.

  21. KV

    Is klausimu Zabuliui, kuriuos perskaiciau vz.lt, esu labai ramus del tautos jumoro jausmo. Yra. Vadinasi isgyvensim.

  22. Klientas

    Laba ryta, nera cia jau viskas taip tragiska kaip zmones piesia.
    Manes irgi nesuzavejo asmeninis pasiulymas, todel vakar pasiskambinau i klientu aptarnavimo skyriu ir paprasiau man pasiulyt alternatyvu varianta, nes kiti viesi planai atvirai sakant manes irgi nezavi (sujungimo mokestis etc.) Tai va, pasirodo, kad yra akcijines salygos. As ir toliau sneku ne maziau negu pagal sena sutarti (bet ne praeitu metu vidurki atkreipiu demesi) taciau gaunu galimybe skambint i visus tinklus 15ct/min. BE sujungimo mokescio. Kas yra drisciau pripazinti labai geras tarifas, nors ir truputi brangiau nei as turejau, bet velgi, nori imk, nenori iseik. Bendroj sumoj man menesinis mokestis padides 2lt. kas yra nedidele tragedija. Taciau as isvengsiu visu tasymusi, popierizmu, numeriu perkelinejimu ir dar neisku ar begdamas nuo vilko neuzsokciau ant meskos. O tele2 su savo paslaugom kurios taip “patraukliai” atrodo imciau nebent jei akmens amziuje gyvenciau, dekui, buvom zinom.

    Tai va, tiek tos tragedijos.

    • Vilmantas

      reklaminis tekstukas omniteliui 😉

    • Opa

      Sita reiktu rpisegti prie Zabulio propaganda ar verslo filosofija straipsnio. KSakant, imponavo.

  23. Klientas

    Koks reklaminis? as nieko nereklamuoju tiesiog nusvieciu esama situacija. Maniau gal kam bus naudinga zinot, kad yra dar ir kitu salygu, ne tik kas viesai skelbiama. As kaip minejau neesu suzavetas Omnio politika ir tuo seseliu kuri jie mete ant saves.
    Lygiai taip pat galima sakyt apie kitus pasisakymus, kad tai yra reklama vienos ar kitos bendroves atzvilgiu.
    Tiesa pasakius zinant kokia pas mus “skaidri” konkurencija turetu but smagu stebet kitu “saziningu” bendroviu veiksmus po kurio laiko.
    Negi jum nedasunta, kad Lietuvoje visur yra karteliniai susitarimai ir dabartiniai kitu bendroviu atseit pabaksnojimai nesaziningo Omnitelio atzvilgiu viso labo yra cirkas.
    Kazkas turejo pirmas zengt sita zingsni, ir neabejoju, kad buvo tam tikslui pasirinktas rinkos lyderis, nes jei taip butu padariusios visos trys, butu akivaizdziai aisku, o dabar kitos dvi stebi situacija kuo tai pasibaigs ir neva baksnoja. O is tikruju pamatys, kad cia kaip vanduo nuo zasies tas klientu pasipiktinimas ir pacios isuks ka nors panasaus. Nera tikslo kazkur lakstyt, nes visur jusu laukia tas pats. Netikit, pamatysit.

    • Vilmantas

      Neisizeisk, bet gali dar ka parasyti? labai linksma paskaityti :)

      • Linas

        “Maniau gal kam bus naudinga zinot, kad yra dar ir kitu salygu, ne tik kas viesai skelbiama.”

        Jei jau Omnitel’is pasiruoses pasiulyt kazka alternatyvaus “asmeniniui” ir planams su sujungimo mokesciu, tai kodel jis tai slepia ?

        Skaiciau ne viena ir ne du komentarus kitu Omni klientu, kurie rase, kad nieko isskyrus “asmenini” arba “viesuosius” planus pasiulyta nebuvo, kai jie nuejo i Omni salona.

        O tamsta aiskini, kad pasiule, tik “viesai neskelbiama” – kodel as tureciau tokiom ziniom tiket, jei neskelbiama ? Ir kodel tureciau nusileist i “vergo-prasytojo” lygi bei nuejes Omnio vadybininko kazko prasyti, ka jis man galbut gales pasiuly ? Kam tas zeminimasis ???

        Omnitel’is atsiunte laiska, kur aiskiai surase ka jis man prievarta “siulo”. Daugiau is jo jokiu “pasiulymu” negavau – nesiruosiu pas juos eit ir kazko prasyt.

        Perejau pas kita Operatoriu ir tiek ziniu. Ate Omnitel ! :-)

      • Linas

        mano komentaras skirtas ne Vilmantui, o Klientui

        • Klientas

          As ir nesizeminau, o likus kelioms dienoms paskambinau i klientu aptarnavimo skyriu ir pasakiau, kad man ju salygos netenkina. Tada jie man pasiule: (sorry kopijavau negraziai gaunas)

          Planas „Bendravimas 1“ „Bendravimas 2“ „Bendravimas 3“ „Bendravimas 4“
          Minimalus plano mokestis: 25 36 55 77
          Skambučiai į visus tinklus: 0,18 Lt/min. 0,15 Lt/min. 0,09 Lt/min. 0,07 Lt/min.
          Nemokamos SMS žinutės: nera nera 50 vnt. 75 vnt.

          Skambučio sujungimo mokestis 0,00 Lt
          SMS į visus Lietuvos tinklus 0,15 Lt/SMS
          Kainos litais su PVM.

          Šis pasiūlymas galioja iki 2009 m. birželio 30 d.

          Nenori netikek, pas mane yra originalus pasiulymas. Ir dar pridursiu, kad visa laika bendroves turejo planus kurie dedami puslapiuose ir karts nuo karto vykdydavo akcijas.
          Jei nesidomi tai ir neburnok, nespjauk i vandeni, kad nereiktu zemintis ir atgal prasytis.Sekmes.

    • Megejas

      ?

      • zima

        nesuprantu vieniem kazka pasiulo, kitiem spyga. Kas cia dedas. Asmeniskai as jokio pasiulymo nesulaukiau. Buvau tris kart salone grasinau, kad tikrai iseisiu is omnio, bet nieko nepesiau, tik isgirdau:jeigu netenkina, tai galite iseiti. Tai as ir isejau. Bet jei tik pamegins grasinti baudomis, perduosiu skunda RRt. Tada ziuresim. Tikejausi, kad isbuvus ilgus metus ju kliente nusipelniau didesnes pagarbo, bet klydau. Vienu zodziu omniu nebepasitikiu.

        • Klientas

          Taip yra del to, kad jie susvelnino pozicija. Kai tik pasirode pirmieji ju “asmeniniai’ pasiulymai as irgi pasipiktines skambinau ir teiravausi kokios alternatyvos. Man buvo siuloma pasidomet viesais planais. Bet buvo pamineta, kad menesio (ty kovo) antroje puseje gali but nauju akciju. Niuansas tik kad vis tiek negali maziau prasneket ty jei turejai sutarti 50 lt per men. negali imt 25lt per men bet gali pasiimt 55 9ct uz minute. Bet bent jau gali ta abonentini mokesti isleist savo nuoziura ir neesi ispraustas i remus kaip pvz 300 ar pan sms per men.
          As irgi jais nebepasitikiu lygiai taip pat kaip ir kitomis likusiomis apie kurias nemazai prisiklausiau.
          Tiesiog is dvieju blogybiu renkiesi maziausia.

  24. Uzbaigiant sia tema, noriu pasakyt, kad kai atejo vadybininke, ir normaliai atsake i mano klausimus ir suteike proga isigilinti i pati pasiulyma, si ta pasikoreguoti ir pasiderinti, tai… likome Omnitelyje :)

    Ir as eilini siki isitikinau, kad problema ne paciame pasiulyme, o kaip jis buvo pateiktas (vidine ir isorine komunikacija)…

    Taigi, sis atvejis bus daznai nagrinejamas mano pardavimu kursuose :)

    • aidas

      Bepigu, kai jums siūlo pokalbius po 5-6 ct. už min. ir dar leidžia pasikoreguoti, pasiderinti. Gal šantažuojate straipsniais :)

      Iš manęs nori 65 lt/mėn. už pokalbius 18 ct. už min., SMS – 14 ct.
      Ir tai už 12 metų lojalumo. Jeigu taip, tai tada nafig.

  25. zima

    o as nesiruosiu laizyti koju omniui, tai jau butu zema

    • 2 zima

      ka tu vadini laizymu? geresniu salygu issiderejima? idomus, sakyciau, poziuris :) kai perki nauja masina ir tau suteikia nuolaida, tai irgi jautiesi pazemintas? :)

  26. Opa

    Siandien Omnio “keliamoji” diena, draugas gavo zinute jog kazkokia problema su planu perkelimu…
    perskambino ir sulauke atsiprasymo, mat siandien daug perkelimu i kitus tinklus, i kitus planus ir programos streikuoja.
    Negi tiek beganciu yra.

Jūsų komentaras