Interviu su Giedriumi Makausku, “Omnitel” rinkodaros direktoriumi #6

Vakar sulaukėme el. laiško iš “Omnitel” rinkodaros direktoriaus Giedriaus Makausko, o šiandien jis tesėjo pažadą ir atsiuntė atsakymus į mūsų pateiktus klausimus. Savo nuomonę, kaip ir Jūs, išsakysiu kiek vėliau komentaruose, nes dabar blaškausi po “Omnitel” salonus su paslaugų atsisakymo raštais

Commonsense.lt: Teigiate, kad ekonominio pakilimo metu savanoriškai atsisakėte planuoto pajamų augimo ir prioritetiniu išsikėlėte kitą tikslą (vartojimo lygio išlaikymas). Ar šis naujas tikslas siekti vartojimo lygio buvo iškeltas akcininkų, ar menedžmento? Kokiais rodikliais matavote savo 2008 m. tikslą (vartojimo lygio išlaikymą)?

“Omnitel”: Jau daug metų svarbiausias mūsų tikslas išlieka tas pats – savo klientams užtikrinti aukščiausią ryšio ir paslaugų kokybę ir būti technologijų lyderiais.

Tikslas yra patvirtintas akcininkų, jis niekur nedingo ir jis nesikeičia nepaisant drastiškai pasikeitusių ekonominių sąlygų. Keičiasi tik priemonės, kuriomis šio tikslo siekiame.

Praėjusiais metais mobiliojo ryšio kainų karas pasiekė tokią ribą, kurią peržengus būtų tekę stabdyti investicijas ir kokybės gerinimo procesus. Vien šis faktorius anksčiau ar vėliau būtų privertęs mus, ir, esu tikras, kitus rinkos dalyvius, peržiūrėti savo kainodaros principus, tačiau  pasikeitus vartotojų lūkesčiams galime tikėtis dar ir staigaus pardavimų kritimo. Mes puikiai suvokėme į kokią pavojingą zoną galime įžengti, todėl teko sustoti ir pamėginti užbėgti įvykiams už akių. „Omnitel“ vadovai priėmė sprendimą, kad šiandienos ekonominėmis sąlygomis vartojimo lygio išlaikymas yra efektyviausias būdas užtikrinti tolesnę technologinę ir kokybinę plėtrą. Jūs pasakysite, kad darome tai vartotojų sąskaita? Aš atsakysiu, kad tai darome vartotojų labui. Ir mes abu būsime teisūs.

Commonsense.lt: Ar “Omnitel” savo 2009 m. biudžete taip pat išlaikė ankstesnių metų išlaidų lygį? Ar nepasiduodami “krizės vaiduokliams’ šiemet, pavyzdžiui, “Verslo žiniose” užsakinėsite tiek pat reklamos, kiek 2008 m.?

“Omnitel”: Efektyvus kasdienių sąnaudų valdymas, kaip ir pats rašote, yra kiekvieno verslo esmė – tai netampa daugiau ar mažiau svarbu priklausomai nuo papūtusio vėjo. Susitarimas „Verslo žiniomis“ yra vykęs. “Omnitel” perka reklamos už sumą analogišką kaip 2008 m. , o reklamos plotai išauga 50 proc.. Toks oficialus susitarimas.

Commonsense.lt: Mano supratimu, Lietuvoje mažiausias darbo našumas yra dėl šių priežasčių – blogai organizuoti įmonės (gamybos, distribucijos, atsargų valdymo, projektų valdymo, etc.) procesai, nesinchronizuota gamyba, darbų dubliavimas, orientavimasis ne į pralaidumą (galutinę išeigą), bet į vietinius optimumus. Gal galite pasakyti, kiek įmonės našumą riboja mokamas mobilusis ryšys? Arba, kiek skirtųsi našumas įmonės, kuri moka už ryšį, ir įmonės, kuri juo gali naudotis visai nemokamai? Dar kitaip paklausiu – gal galite pateikti pavyzdį, kaip pigus/nemokamas mobilusis ryšys gali iš esmės pagerinti darbo našumą gamyboje ir distribucijoje (sandėliai, atsargos)?

“Omnitel”: Savaime suprantama, kad darbo našumas priklauso nuo įvairių veiksnių. O technologinės inovacijos yra, ko gero, vienas esminių. Kalbėdami apie darbo našumo kėlimą, turime galvoje ne tik pokalbius mobiliuoju telefonu (tiesioginis efektas – taupomas laikas, transporto išlaidos), bet ir kitas mobiliojo ryšio paslaugas – mobilųjį internetą, e. paštą telefone, e.parašą telefone, telekonferencijas, transporto kontrolės sistemą ir t.t – kurias šiandien įmanoma toliau plėtoti tik užtikrinus pakankamą bazinių paslaugų vartojimo lygį.

Kaip logistikos, prekybos, taksi paslaugų ir įvairioms kitoms įmonėms šios mobiliojo ryšio paslaugos jau šiandien pakėlė darbo našumą ir sutaupė lėšų, galėtų papasakoti ne vienas mūsų verslo klientas. Pavyzdžiui, viena įmonė, prekiaujanti spausdinimo aparatais, suskaičiavo, kad vien įdiegus transporto kontrolės sistemą 15 proc. sumažėjo degalų sąnaudos ir trečdaliu išaugo serviso inžinierių darbo našumas. Daugiau tokių pavyzdžių galite rasti mūsų naujajame „Verslo klubo“ leidinyje.

Kitaip tariant, mes siūlome įrankius, padedančius didinti darbo našumą ir veiklos efektyvumą. Pridedame ir vartojimo instrukcijas. Tačiau svarbiausias faktorius – pačios įmonės veiklos ir procesų optimizavimas ir tokių įrankių valdymas – lieka įmonės vadovų ir darbuotojų rankose.

Commonsense.lt: Jūs ginate, kad “Omnitel” pasiūlymas yra geras. Kaip manote, kodėl dalis vartotojų jam priešinasi ir jo nepriima? Juk žmonės visada priima tuos pokyčius, kurie jiems asmeniškai yra naudingi?

“Omnitel”: Jei netikėtume, kad pasiūlymas yra geras, savo klientams jo net nesiūlytume :) Tačiau kaip ir minėjau anksčiau – „Asmeninių“ planų kainodara yra unikali ir visiškai nauja Lietuvoje. Suprantama, žmonėms kyla daug klausimų. Mes stengiamės į juos atsakyti – tam dirba mūsų Klientų aptarnavimo centras, pardavimų vadybininkai, tam, kaip matote, dirbu ir aš J Beje, kai kuriuos esminius atsakymus galima rasti ir interneto svetainėje www.omnitel.lt Pripažįstu, kartais klientams ne iš karto pavyksta gauti visus atsakymus – veikia žmogiškasis faktorius. Tikiu, kad dalis nepasitenkinimo kyla ir dėl to.

Antra, priimdami šią kainodarą, nesitikėjome, kad ji tiks absoliučiai visiems. Klientas visada laisvas rinktis, kas jam geriausia.

Tačiau visiškai natūralu ir tai, kad viešojoje erdvėje garsiau skamba tų, kurie nepatenkinti, balsai. Tuo tarpu mes sulaukiame ir daug palankių klientų atsiliepimų.

Pasakysiu dar daugiau: prognozuoju, kad kitąmet sumažės mobiliojo ryšio skverbtis Lietuvoje, nes vietoje 2 SIM kortelių (Lietuvoje yra per 5 mln. aktyvių abonentų!), kuriomis vartotojai taupumo vardan naudojosi iki šiol, jie pasiliks tik vieną, su kuria galės nevaržydami savęs skambinti į visus tinklus ir nesibaiminti dėl didelių sąskaitų.

Commonsense.lt: Ar galėtumėte paskelbti algoritmą, pagal kurį apskaičiuojate “Asmeninio” plano mokestį – tai būtų skaidrus žingsnis, eliminuojantis spekuliacijas?

“Omnitel”: Kokį „Asmeninį“ planą gavo kiekvienas klientas, priklauso nuo to, kaip ilgai ir kiek daug iki šiol jis naudojosi „Omnitel“ paslaugomis. Kuo ištikimesnis ir vertingesnis klientas, tuo daugiau nemokamų papildomų pokalbių minučių ar SMS jam pasiūlyta. Užtikrinu, kad visi ištikimi klientai gavo ne mažiau nei 50 proc. papildomų vietinių pokalbių minučių ir SMS.
Jei kyla klausimų, ar konkrečiu atveju teisingai paskaičiuotas praėjusių metų vidurkis, atsakymus gali padėti rasti „Omnitel“ salonų darbuotojai.

Commonsense.lt: Kodėl “Omnitel” rašte dėl “Asmeninio” plano nėra užsimenama apie abonento “teisę be jokių netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo nutraukti Sutartį, jei naujosios Sutarties sąlygos ar Paslaugų kainos jam nepriimtinos”, kaip tai privaloma pagal ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ 12 punktą? Kodėl tie raštai neturi datos ir numerio, nėra pasirašyti įgalioto darbuotojo?

“Omnitel”: Klientų gautas laiškas yra galiojantis dokumentas, kuris parengtas vadovaujantis Lietuvoje galiojančios teisės aktais, taip pat ir Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėmis.

Beje, šiandien visai nebūtina pasirašyti dokumento 😉 Jo autentiškumą liudija ant kiekvieno lapo esantis brūkšninis kodas, kuriame yra visa dokumento informacija.

Commonsense.lt: Kodėl nesudarote galimybės likti prie senųjų planų tiems ištikimiems klientams, kuriems “Asmeninis” planas nėra priimtinas?

“Omnitel”: Mes pasirinkome tokią kainodarą ir taikome ją visiems klientams. Manau, dvejopa apskaita įvestų daugiau neaiškumo ir abejonių. Antra, tai neleistų pasiekti mūsų tikslo – vartojimo lygio išlaikymo.

Commonsense.lt: Teigiate, kad daugiau vietinių pokalbių minučių ir SMS yra “vertė”. Aš asmeniškai savo numeriui gavau pasiūlymą 2055 minutėms (34,25) val. Kodėl Jūs vienašališkai nusprendėte, kad mano poreikiai bus būtent tokie? Man daugiau vertės suteiktų daugiau Gb “Omniconnectams”, seno modemo pakeitimas į naują USB ir t.t. Kodėl Jūs manote, kad geriau žinote verslo įmonių ir privačių vartotojų poreikius, nei jie patys?

“Omnitel”: Pirmiausiai, „Asmeninis“ planas sudarytas pagal konkretaus kliento vartojimo įpročius. Manome, kad metai yra pakankamas laikas tiems įpročiams nustatyti.

Antra, „Asmeninis“ plano esmė yra vietiniai pokalbiai ir SMS. Ir manau, kad būtent šioms paslaugoms pasiūlymas yra geras. Tačiau „Asmeninis“ planas neriboja Jūsų galimybių naudotis kitomis mūsų paslaugomis. Tuo labiau, nauja kainodara nereiškia, kad nustosime teikti patrauklius pasiūlymus kitoms paslaugoms.

Pavyzdžiui, dabar skatiname žmones išbandyti mobilųjį internetą ir visą mėnesį naudotis juo nemokamai, el. pašto paslaugą telefone siūlome už 3 Lt/mėn. Panašių siūlymų tikrai bus ir daugiau.

komentarų yra lygiai 74

  1. Mindaugas K.

    Čia mieli autoriai dabar atidirbinėjat už įrašą “Omnitel bankrutuoja”? 😀 Jau antras vienašališkas propagandinis įrašas su Omnio citatomis. Būtų įdomu išgirsti VŽ nuomonę, ar iš ties reklamos kiekiai nepakito.
    O reklamomis persunktus atsakymus (nemokamai išbandykite!užeikit į omnitel.lt!) net biauru skaityti… Nieko naujo nesužinojom, tik dar pamatėm lapinų suktumą.

    • Cha, neatidirbinėjam 😉 Tik įmetu neredaguotą ir necenzūruotą, patiems spręsti. Mano akimis, sveiko proto “Omnitel” veiksmuose nepadaugėjo, nes pats veiksmas nė kiek nepasikeitė. Pijariškos frazės nekeičia esmės – įprotis ir poreikis yra visiškai skirtingi dalykai. “Omnitel” čia nemato skirtumo, o aš čia matau LABAI DIDELĮ SKIRTUMĄ. Todėl sakau jiems atia atia ir lieku prie nuomonės, kad mano akyse ši organizacija yra moraliai bankrutavusi. Tačiau teisę atsakyti, išreikšti savo nuomonę turi visi. Tuo “Omnitel” pasinaudojo, bet mano nuomonės tie nuglaistyti atsakymai nepakeitė.

      • Vytas

        Labai taikliai. Kitavertus aiskiai ivardinta, kad jie apsiima visas rizikas, t.y. toks ju sprendimas. Ar geras ar ne bus aisku kiek veliau. Dabar reikia aiskiai suprasti, kad Omnitel nusprende savo metodais kovoti su suletejusia rinka. Taciau reiketu buti saziningiems iki galo, ir neiskoti durniu. Ir aiskiai pasakyti “keiciam mokejimo planu logika, logika yra tokia ir tokia, jei ji netinka, atsiprasome, ateikit i salona, pabandysim itikinti, kad tai, ka siulome yra geriau, atsineskit mobilu telefona, jei daugiau nenorite su mumis tureti reikalu, pasirasykim susitarima, kad nutraukiat sutarti, gaila, bet atsisveikinam.

        Gal but tai ir bandoma pasakyti, bet del arogancijos ir nenuosirdumo nebuvimo, viskas atrodo kaip viena didele afiora. Nors ko cia noret, vilko avies balesliu kalbet neismokysi…

        • Algirdas

          Taip, mėgina parodyti, kad yra tipo gudresni už visus, kviečiasi pas save į salonus, tik kad nėra ten nei vieno žmogaus, kuris turėtų įgaliojimą ant mano pranešimo nors rankute brūkštelti rezoliuciją, tipo: “Pagal mokėjimo planą, kuriuo naudojotės iki šiol, nuo XXX datos jums paslaugos nebebus teikiamos”…. Tik veido spalvą keičia kaip chameleonai ir vis suka tą sugedusią plokštelę apie tai, kaip man bus geriau….. Pašvinko kontorka o tokia rimta firma laikiau…net garažinės firmelės sugeba laikytis sutartinių įsipareigojimų, pasirodo, ne visos “rimtos” firmos per tiek metų gebėjo daaugti iki garažinių lygio, ……nevisos…..

  2. Algirdas

    O tai čia galima laikyti oficialiu pripažinimu ( Commonsense.lt: Kodėl nesudarote galimybės likti prie senųjų planų tiems ištikimiems klientams, kuriems “Asmeninis” planas nėra priimtinas?

    “Omnitel”: Mes pasirinkome tokią kainodarą ir taikome ją visiems klientams. Manau, dvejopa apskaita įvestų daugiau neaiškumo ir abejonių. Antra, tai neleistų pasiekti mūsų tikslo – vartojimo lygio išlaikymo.), kad tai OMNITEL atsisako vykdyti savo sutartis??? Geriau būtų tokiame pavidale, kad su oficialiu parašiuku ( :) bent jau su “brūkšniniu kodu”…..) Tada tai reiškia, kad tai JIE nutraukia sutarties vykdymą.Sutinku tokiu atveju kompensuoti jų “nuostolius ” telefono aparatui mainais į kompensaciją už mano tarifų “nuostolius ” pas kitą operatorių (tokiu atveju gal ir pasilikčiau, bet jei nesugeba vykdyti esamų sutarčių – joks “runkelis” su tokiais “patikimais ” partneriais nesudarinės net vienadienių susitarimų (gi vis tiek vėl mėgins apgauti….)

  3. LL

    Tas Ommnitelio peckelis pamakaronino ir galvoja, kad čia koks miško vidurys ir visi kiškiai juo patikės???? tegul jis slepiasi… ir dar ką nors daro…
    kodel Omniteliui tiesiogiai neprisipažinus, kad sėdi kalioše ir prašo išmaldos iš vartotojų??? tada patikėtume jų kėslais…
    o dabar kaip užsukti apelsinai kakrtoja tas pačias frazes visur… nesupranta, kad tapo pajuokos objektais…

    • Algirdas

      Va čia tai kietai ir taikliai….100%

  4. zima

    kas nors man patvirtinkit, kad be jokiu problemu galiu iseiti is omnitelio. Na, kad netesybu netaikys, tai zinau, bet kaip su paimto telefono mokesciais. Man grasina kas men. uz telefona po 20lt bauda skirti, jei iseinu. Bet as manu kitaip, kad viskas ieina i bendras sutarties salygas ir aparatai taip pat. Tai mano manymu, gerai isiskaicius i tuos visus sutartie punktus, taip iseitu, kadd as neprivalau tokiomis salygomis moketi jiokiu baudu, iskaitant ir uz irangas. Ar AS TEISI AR NE?

  5. Rimvydas

    Siandien nutraukiau sutarti su Omnitel, nors esu, t.y. buvau ju Auksinis klientas. Nenoriu buti ju krizes amortizatoriumi, pats turiu versla ir zinau, kaip sunkiai uzdirbamos pajamos. Tegul pasiiesko kvaileliu kitur.

    Beje, duodu 100 proc., kad siekdami “nuprausti” savo veidą jie netrūkus vėl apsijuoks – paleis pranešimą, kad gautų padėkų kiekis padidėjo dar 20 proc. :)

    Omnitel kartu su G.Makausku, eikite jus velniop

  6. oposumas

    http://www.autoboss.us/2008/02/

    autoriui, cia idejau paskaiciavimu failiuka (kur tik grafikeli buvau imetes. Galit zvilgtelt.)

    Turiu minciu kad – gali buti dar liudniau. Jei paaiskes kad visos senos paslaugos bus apmokestintos naujais tarifais (kaip pvz as turiu antra dublerio korta kurei dar neskaiciavau islaidu tendenciju (dabar dublerio paslauga +10Lt)

  7. 7 metai omnitel....

    CITUOJU:
    Omnitel”: Klientų gautas laiškas yra galiojantis dokumentas, kuris parengtas vadovaujantis Lietuvoje galiojančios teisės aktais, taip pat ir Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėmis.
    CITATOS PABAIGA!
    Skambinau i RRT- man patvirtino, kad sitas ju “dokumentas” yra NETEISETAS!!!! Jie pazeide RRT istatymus, nes turejo pranesti kad as galiu Omniteliui psakyti viso gero!!! o jie tik grasin!!! grasina!!! grasina!!!
    Dar yra laiko, as kolkas dar omniteli naudoju, bet paskutine diena nueisiu ir atsisakysiu, ir aiskiai nurodysiu priezasti!!! Cia labai svarbu, AISKIAI NURODYTI priezasti ir pasiimti kopija atsisakymo!!! Nes jei nurodysite, kad iseinu siaipsau, tada jie gali prasyti netesybu, na ten yra tokiu smulkmenu, ir patariu visiems pasiskambinti i RRT ir pasiiaiskinti kiekvienu atveju atskirai. RRT – aiskiai konsultantas pasake: SIUSKITE TOKI RYSIO TIEKEJA po velniu, nes siandien jie nusprende tik 50% padidinti abonentini mokesti, o rytoj gali nuspresti padvigubinti, patrigubinti, ar padauginti is 10 jusu abonentini mokesti.
    P.S.
    Omniteliui pasiulymas: Jei zmogui virs 60 metu, tai jam galit priverstinai duoti neribota interneta ir sms zinuciu neriboti :))))

    • siaip

      CITATA
      RRT – aiskiai konsultantas pasake: SIUSKITE TOKI RYSIO TIEKEJA po velniu, nes siandien jie nusprende tik 50% padidinti abonentini mokesti, o rytoj gali nuspresti padvigubinti, patrigubinti, ar padauginti is 10 jusu abonentini mokesti
      CITATOS PABAIGA

      Vat taip tiesiai ir pasake ?
      NEjuokink

  8. Omnitelis kažkaip pajamas turėjo užsigarantuot, o padarė tai puikiai. Neskaičiau, nes.. tingėjau :). Žinau puikiai situaciją pats.

  9. 7 metai omnitel....

    Be to bet kokie oficialus omnitelio pasisakymai yra eilinis pasityciojimas is klientu. Jei isivaizduoja, kad visi aplinkui vien kvailiai ir nieko nesupranta… MANE TAS SIUTINA!!!
    As irgi parasiau jiems “Padekos rasta”. Matyt jie skaityti nemoka, ir dar yra nemate kaip atrodo padekos rastai… O ir koks marsietis jiems rasopadekos rastus? Nebent koks darbuotojas kuris dreba del savo kedes.
    P.S.
    dar ne tokios bendroves pasaulyje bakrutavo, del klientu negerbimo!!!
    Kam man tas omnitelio planas, jei uz skypa sumoki 9 eurus per menesi (t.y.31 lita) ir visame pasaulyje gali skambinti nemokamai!!!! Pernai tokios paslaugos nebuvo, tai dar esu skambines is omnitelio, siemet tikrai nebeskambinsiu is omnitelio, nes jo tikrai nebeturesiu….

  10. Ruta

    Mano nuomone, autoriaus klausimai kai kurie nelogiški. Labai tikiuosi, kad patarinėdamas kitiems, kaip nutraukti sutartį su Omnitel, jis neprivėlė tiek pat netikslumų, kiek ir čia.

    1. Dėl pajamų atsisakymo. Niekur neskaičiau, kad planuoto pajamų augimo Omnitel atsisakė “ekonominio pakilimo” laikotarpiu. Kaip tik praėjusiam laiške G.Makauskas sakė, kad šiems metams atsisakė pajamų augimo – nejaugi šiuose metus galime laikyti “ekonominio pakilimu”????
    2. Dėl biudžeto Verslo žinioms. Suprantu, prie ko bandyta lenkti, bet VZ pavyzdys yra labai nevykęs. Gal Omnitel iš tiesų ir turi tokį sandorį, kaip sakė, bet NE TAME ESMĖ. Esmė, kad kitant ekonominėms sąlygoms gali persiskirstyti biudžetai, bet bendras sąnaudų krepšelis gali likti toks pats! Kitaip tariant, jei tam tikri projektai man duoda didelį atsiperkamumą, tai galbūt krizės metu aš dar labiau padidinsiu tų projektų biudžetą, tuo tarpu sumažinsiu sąnaudas kitiems projektams.
    3. Dėl darbo našumo. Klausimas taip pripainiotas, kad net nuostabu, jog Makauskas į jį sugebėjo atsakyti. Be to, lyginti nemokamą VS mokamą ryšį yra nelogiška, nes čia kalba eina apie tai, kaip padidėja darbo efektyvumas, kai gali daug kalbėti telefonu VS mažai kalbėti telefonu.
    4. Dėl algoritmo. Nejaugi jūs, būdamas PR profesionalas, patartumėte savo klientui atskleisti viešai daugiaeilį algoritmą (nemačiau – bet manau, būtent toks jis turėtų būti), pagal kurią skaičiuojamas vidurkis? Nejaugi tikrai manote, kad tai įvestų skaidrumo???
    5. Dėl parašų ant laiškų. Maniau, kad žmogus, rašantis blog’ą (t.y. kažkiek išmanantis technologijas ir tikriausiai šiek tiek modernus), neturėtų pasikliauti vien tušinuku… Akivaizdu, kad taip nėra… O gal jums Arimex teisininkai pasakė, kad galioja tik pasirašytas dokumentas? Gal tada jums laikas pagalvoti apie kitus teisininkus? Nekalbu jau apie jų išvadas dėl sutarties nutraukimo – plika akimi matosi netikslumai (o būtent netikslūs teisininkai ir pralošia bylas!)

    Pagarba Makauskui, kad sugebėjo į visa tai užmerkti akis ir parodyti autoriui pagarbą, atsakydamas į tokius padrikus nerišlius klausimus.

    Tokia mano nuomonė. O jos šiame blog’e gerbiamos, ar ne?

  11. Ruta

    Sory, teisininkai pavadinimu AIRISTA. What ever – jų vis tiek niekas nežino….

  12. Padėkotojas

    “Padėkojau” ir aš už “rūpestį” lojaliais abonentais. Va šitie daugiausia ir bus melžiami. Mokestis didžiausias, minučių mažiausia. Pikčiausia, kad visi omnitelo klerkų komentarai ir reklama pateikia asmeninį planą kaip dovaną klientams. Atrodytų, kad visi seni klientai buki, tik ponas G.Makauskas genijus, neskaitantis atsiliepimų internete, o tik gaunantis padėkos laiškus .

  13. KV

    Paaiskinkite, kas susidurete:
    kaip nutraukiant sutarti isaugoti numeri? Perkelt i kita tinkla? O ar tokiu atveju nereiks moketi netesybu? Omnis skelbia, kad nutraukt sutarti reik per menesi, o numerio perkelimas uztrunka. Kaip tokiu atveju?

  14. oposumas

    Ruta. Kaip tu bevyniotum bet mes cia galime kalbetis simta metu. Bet problema yra tokia: kad OMNITEL yra suinvestave (dabar tai galima laisvai pavadinti issvaiste) miljonus ivaizdzio kurimo, perpozicionavimo, palaikymo priemonem, nes tai kas ivyko yra bazinis prekinio zenklo ivaizdzio sugriovimas. Jau pareitam amziuje seni susiperde marketologai rashe sena tiesa – IVAIZDZIU REIKIA METU SUKURTI IR PAKELTI bet uztenka TIK DIENOS VISKA TAI PRARASTI. Mes galime dabar diskutuoti ir apie tai kaip omnitelis svaiste pinigus visiskai nereiksmingiems projektams kuriuos reikejo skatinti per reklama, galutinis tikslas buvo kad omnitelis yra naujoviu lyderis, bet deja nemaza tu paslaugu ir projektu dalis yra niekam nereikalingas juokas. Puikiai zinau nes turiu insaideriniu ziniu kaip ten ir kas ten. Tiesiog manau kad toliau meluoti zmonems susukant i visishkai nevikusia RsV paistalyne kur reiktu 2 rashyti uzh kriziu valdyma vadinti akiu uzmerkimu nesivercia liezuvis.

  15. Ruta

    7 metai Omnitel:
    na, ką tik pasiėmiau aš savo laišką ir pasiskaičiau, kas jame parašyta. O gi CITUOJU:
    “Jūs galite pasinaudoti kitomis teisėmis, numatytomis sutartyje dėl viešojo judriojo telefono ryšio paslaugų teikimo, Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėse bei kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.”

    O pasiskaityti taisykles bei savo sutartį (kurioje, beje, numatyta galimybė operatoriui keisti sąlygas įspėjus prieš mėnesį) jau yra paties tamstos reikalas!

    Įdomu, kodėl RRT nepaskelbia viešai, kad dokumentas negalioja, jei taip drąsiai teigiai paskambinusiems?????

    • Mindauqas

      Šiandien buvau “Omnitel” salone, tai jie sakė, kad jeigu man nepatiks “Asmeninis planas, norėsiu nutraukti sutartį, pasirinkti kitą planą, pereiti į “Ežį” ar “Extra”, galėsiu tai laisvai padaryti per mėnėsį nuo plano pakeitimo. Jokių netesybų nebus.
      Na pagal mane, tai aš galėčiau bet kada nutraukti ar pasikeisti, bet manau mėnesis irgi normalus laiko tarpas, per kurį galima susitvarkyti.

      • Artas

        O kodel tu manai, kad jau PO TO kai planas isigalios jie tau lengvai leis iseit? Jie tau rastiskai tai pranese, ar tik dumia akis, kad praleistum proga. Jei paskaitysi judriojo rysio sutarti, ten kazkur parasyta, kad jei klientas rastu nepriestarauja ar bla bla tylejimas prilyginamas sutikimui ir pan. Vienu zodziu long story short. Jei neatsisakai plano reiskia sutinki su visom salygom. O jei sutinki, tai kodel turetum turet teise paskui taip imt ir iseit? :)

        • Mindauqas

          Nemanau. Parašysiu, jiems dar el. laiašką ir paklausiu, nors ir jų klientu_aptarnavimas@omnitel.net jau atsakė man ir patys pripažino, kad jų atsakymai į mano el. laiškus neturi jokios vertės.
          O šiaip turiu pokalbio su konsultantu garso įrašą. Ir šito klausimo kaip tik specialiai paklausiau, ar nebus man atia, kai ateisiu po kovo 15 d.
          Žinau, kad ne kos įrodymas, bet vis tiek:)
          Šiaip patys konsultantai pripažino, kad jie gauna vis kitokius nurodymus ir tai ką sakė anksčiau jau negalioja. Ir tie naujieji nurodymai vis palankesni klientams.
          Turbūt “Omnitel” po truputį susipranta ką pridirbo, bet jau per vėlu. Belieka dabar tik aklai gintis. Salone laukiau gal valandą – tik vienas žmogus buvo atėjęs ne dėl asmeninių planų (užsienietis dėl “Extra” papildymo) ir visi atėjusieji nepatenkinti. Tai aiškus ir konkretus rodiklis, kad (1) pasiūlyta nesąmonė ir klientai nepatenkinti ir (2) blogas naujienos iškomunikavimas. Todėl išpardyti užpaklius tiems kas sugalvojo planą ir rinkodarai. Akivaizdu kaip du kart du:)

      • LL

        man irgi sakė, kad tereikia sumokėti įrangos mokestį (ala telefono lizingą už likusius mėnesius po 5 lt) ir galima išeiti.

        reikalauti kažkokios mistinės naudos – aiškus blefavimas

    • Padėkotojas

      Rūta, kiek skaičiau įvairių tinklalapių, Jūs visur aktyviai ginate Omnitel. Darosi aišku, kad ten ir dirbate. Tik kyla klausimas, ar Jums už propogandą moka, ar rašote iš idėjos.

      • Vytas

        Koks skirtumas ar moka ar is idejos? Aisku, akd nemoka. Jei moka, tai prastas darbuotojas ir beviltiskas darbdavys, jei is idejos – gerai darbdaviui, kad yra juo tikinciu, pliusas darbuotojui pries vadovybe.

        • Mindauqas

          Man atrodo, kad net Rūta pati jau nesupranta ką gina ir kodėl gina:)))

  16. nesamone

    esu beje nusivyles interviu, nes klausinejama neesminiu dalyku ir eilini karta i esminius klausimus atsakymo negauta.

    Noreciau “gerb” G.M tiesiog paklaust. Jei pernai as zinutes rasiau naudodamasis paslauga siusk sms nemokamai (9lt uz Omnitel tinkla, 15lt uz visus) KODEL man jos yra paskaiciuotos rinkos kaina ir KODEL as turiu busimam asmeniniam plane uz jas moket 36LT jei galiu pasinaudot auksciau isvardintomis paslaugomis, ty 9lt. arba max 15Lt.

    Prasau

  17. Ruta

    Manau, sprendžiamos ne esminės problemos. Telekomunikacijų rinka yra labai sveika, joje yra trys (na, gal 2,5) rimti žaidėjai ir konkurencija visus procesus sureguliuos savaime.
    Mane pyktis ima, kad liaudžiai akys užpiltos – nemato, kad tuo metu, kai dėl lito kovoja, iš kitos kišenės tūkstančiai byra… :(

    • Mindauqas

      Kas ir iš kur byra? Ir kodėl Omnitelį jau jau laikai nepilnaverčiu žaidėju? Manai, kad po šitos akcijos jis jau užsilenks? Ar dėl to jam tik 0,5 duodi?

      • Vytas

        0,5 cia Omnio manymu, tureta galvoje Bite del finansiniu problemu. Manyciau…

    • Vytas

      O taip, Omnitel to ir tikisi. “Kas tie 5 Lt. sen ar ten. Tiem, kam 5 Lt nesvarbu, tik apsidziaugs tokiu pasiulymu, o kam svarbu – nereikia mums tokio klinto”. Miela Ruta, snekam ne apie pinigus, jei dar vis nedaeina, o apie poziuri i klienta, i komunikavimo su klientu ypatumais, ir nesugebejima koordinuotis viduje. Kalbame apie tai, akd ne vartotojui pasakoma kas jam geriau, bet vartotojas pasako, ko jis nori, kas jam geriau!

      O apibendrinant, labai taikliai Omnitel zingsni apibudinanti fraze “liaudžiai akys užpiltos – nemato, kad tuo metu, kai dėl lito kovoja, iš kitos kišenės tūkstančiai byra…” Puikiai skaiciuojami ne tik savi, bet ir svetimi pinigai – jus mazinkites kitas islaidas, mums palikit ka mokejot pernai, juk kitose islaidose galit pasispaust, juk minutes kaina gera, nesvarbu kad jum tu minuciu nereikia.

    • Padėkotojas

      Miela, Rūta, ne vien pinigai šiuo atveju svarbu. Abonentai yra kaip ir verslo partneriai Omnitelui, į kuriuos buvo riebiai nusispjauta . Ir kas paneigs galimybę, jog nebus taip padaryta dar nekartą. Verslo srityje taip elgiasi prastos reputacijos verslininkai, kurie ilgai negyvuoja.

    • nojus

      rimti liko 2

  18. na jau

    Ruta,….. kokio kokio lito? mano paskaiciavimai as mokesiu 50-70Lt ribose daugiau nei mokejau per 3 paskutinius men.
    Beto tai yra precedentas – jei vienas padarys tai ir visiems bus vienodai padarys VISI kiti abonentiniu tiekejai.

  19. Žadėjau pakomentuoti, ką pats galvoju apie Giedriaus iš “Omnitel” atsakymus. Kadangi tai nebuvo gyvas interviu, nebuvo galimybės perklausti, papildyti klausimų ir t.t. – dėl to tokio interviu jokiame žurnale tikrai nespausdintų 😉 VZ.lt pasigavo rinkai įdomius akcentus, kas rodo, kad nebuvo taip, kad Giedrius nepasakytų visiškai nieko 😉

    Taigi,
    1. “Omnitel” tikslas –> vartojimo lygis –> rodikliai.

    Kuo šis tikslas (vartojimo lygio išlaikymas) matuojamas – nesužinojome. Ar galima patobulinti tai, kas nėra matuojama?
    Jeigu “Omnitel” tikslas iš tiesų būtų “ryšio kokybė” ir “technologinė lyderystė” (o ne pelnas), tam pasiekti nereikėtų keisti kainodaros, o pakaktų šalinti technologinius apribojimus. Laiške klientams nėra nieko užsimenama apie investicijas į technologinę plėtrą, o rašoma tik apie susirūpinimą vartojimu. Natūralu, vartotojams tikrai nerūpi su plėtra susijusių investicijų didėjimas, todėl vartojimo giesmelė yra propagandiškai patrauklesnė. Bet kokiu atveju, ačiū už atvirumą.

    2. “Omnitel” išlaidos 2008 m. –> VŽ reklamos apimčių išlaikymas –> naujas susitarimas su VŽ.

    Akivaizdus ženklas, kaip turėtų elgtis visi “Omnitelio” 2008 m. tiekėjai – siųsti jiems “analogiškus” pasiūlymus, kaip tai padarė VŽ. Katalogai, visi laikraščiai ir žurnalai, TV, radijas, mokymų organizavimo bendrovės, visi paramos prašytojai-gavėjai, valymo įmonės, patalpų nuomotojai, “Neptūno” vandenėliai ir t.t. Kad “Omnitel” priimtų jūsų pasiūlymą (reikalavimą), reikalingos dvi prielaidos – a) jie turi būti ką nors iš jūsų pirkę 2008 m., b) turite būti “Omnitel” klientu ir būti gavęs “Asmeninį” pasiūlymą.
    VŽ precedentas turėtų įkvėpti visus. Informuokite savo pažįstamus 😉

    3. Darbo našumas

    Transporto kontrolės sistema yra tikrai super dalykas. Žinai, kur tavo mašinos, kada pajudėjo, kur sustojo, kiek stovėjo, kokiu greičiu važiavo. Visiems rekomenduoju, tikrai baigsis degalų vogimas ir važiavimai pas mergas su tarnybine mašina. Tačiau “Asmeniniame” pasiūlyme nėra nieko panašaus – duodamos tik minutės ir SMS. Žodžiu, kalbėdami apie darbo našumą “Omnitel” turi daug gerų dalykų galvoje, tik deja, tas kelias iki klientų ten ir baigiasi. Mes gavome pasiūlymus tik minutėms ir SMS.

    Kaip pagerinti darbo našumą su nemokamomis minutėmis – neišgirdome. Jei tai būtų įmanoma – platus “Skype” naudojimas jau būtų pakėlęs Lietuvą į ES statistikos vidutiniokus. Vadinasi, našumo apribojimai slypi kažkur kitur, ne komunikacijos kainoje.

    4. “Omnitel” pasiūlymas –> pokyčiai –> žmonių pasipriešinimas

    Taip, pasiūlymas geras, tačiau žmonės nesupranta to gėrio, todėl priešinasi. Gal. Štai VZ.lt apklausos statistika:

    Mano manymu, suklysti nėra tragedija. Kur kas blogiau nepripažinti savo klaidos. Kas turime savo verslą, turbūt galėtume kiekvienas pateikti pavyzdžių, kaip asmeninės mūsų ambicijos ir tikėjimas savo neklystamumu kainavo mums $$$ . Aš tokiais atvejais raminu save, kad “susimokėjau už seminarą”, į kuriuos šiaip retokai vaikštau.

    5. Algoritmas

    Nesužinojome. Todėl iki šiol neaišku, kodėl, pvz., įmonė “TOC sprendimai” negavo pasiūlymo dviems daugiausiai prakalbantiems numeriams…

    6. “Omnitel” raštas –> RRT taisyklės

    Čia, matyt, jau teisininkai aiškinsis.

    7. Galimybė likti prie senųjų planų

    Argumentas, kodėl neleidžiama likti prie senų planų – būtų neaiškumas ir abejonės. Ką gi, dabar daug aiškumo ir jokių abejonių ;o

    8. “Omnitel” manymas, kad žino mūsų poreikius

    Jau daug kartų girdėtas atsakymas, kad “Asmeninis” planas atitinka įpročius. Įprotis yra intertiškumas. Daryti kažką, ką darei todėl, kad taip darei visada. Inertiškumas (įprotis) yra didžiausias efektyvumo priešas. Tai ir yra esminė priežastis, kodėl šiandien nuvežiau į “Omnitel” saloną prašymą nutraukti visas sutartis. Čia su “Omnitel” ir Giedriumi negalime rasti kompromiso, nes šioje dilemoje skiriasi esminės mūsų prielaidos. Jie nekeičia, aš neturiu kitos alternatyvos.

    Apskritai, ačiū už atsakymus. Tai, kad skiriasi požiūriai (bei tai, kad antradienį sugaišau sutarties nutraukimo/perrašymo reikalams) nereiškia, kad negalime diskutuoti.

  20. […] Visada džiaugiuosi, kai tinklaraščiai pradeda aštresnes diskusijas. Dar labiau džiaugiuosi, kad į jas įsijungia verslas. Taip daugiausiai naudos skaitytojui. • Šarūnas parašė įdomią reklamos internete šiais […]

  21. Ramūnas

    Labai nustebau pamatęs, kad G. Makauskas teikėsi pateikti atsakymus, atsiprašau už išsireiškimą, neaišku kam… Papraščiausiai, čia sprendžiasi G. Makausko darbo Omnitel kompanijoje klausimas. Viskas labai paprasta, jei su šiuo super pasiūlymu nenustos kristi Omnitel pajamos, jis bus atleistas. Manau, iš komentarų įvairiuose tinklalapiuse, taip ir bus, prognozuju, kad maksimum po pusmečio. Bet, deja, Omnitel didžiausia problema yra ne vidurinės grandies darbuotojai, tuo labiau žmonės dirbantys salonuose, kuriems apie šio pasiūlymo komunikavimą papraščiausiai nebuvo suteikta profesionali informacija, galiu lažintis, kad jie apie šį pasiūlymą išgirdo jau jį paskelbus.
    Visgi, didžiausia problema Omnitel kompanijoje jos viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras, su kurio atėjimu prasidėjo labai geros kompanijos nuopolis. Kaip bebūtų, bet alaus ir telekomunikacijų verslas skiriasi. O be to, kaip žinome iš pasaulinės praktikos, kalti yra visi išskyrus top menedžmentą. :) Linkiu klientams, Omnitel kolektyvui atsilaikyti. Dar pakentėkite šiek tiek, po Remigijaus viskas susitvarkys…

    • Matyt šis blogas nėra ‘neaišku kas’ :) Jei p.G. Makauskas atsakė, ir net VZ.lt pacitavo :)

  22. lijana

    Nebukit naivus – nejaugi jus tikites, kad jums parasys algoritma?? Juk konkurentai irgi skaito…
    Man idomu, kokia rinkodaros sistema sugalvotumete JUS, kad imone issilaikytu?
    Sorry, bet mano nuomone niekas net nebando issiaiskinti sio plano naudos- nes ka bedarytu Omnitel – viskas blogai. Ieskote atpirkimo ozio???
    Geriau nusiraminkite, o zirsti ir inksti pradekite tuomet, kai gausit pirma saskaita. Ir labai abejoju ar tokiu bus daug. Nekvaili zmones tame Omnitel sedi, jokiu budu nesiruosia pjauti sakos ant kurios sedi – t.y.naikinti vartotoju.
    O del kitu tinklu (seimoje turime ir T2 ir Bite abonentu) su saskaitomis stebuklu nera, su kainomis – taip pat.
    SIUO METU JIE TIKISI UZDIRBTI IS UZPYKUSIU KLIENTU. Bukit atidus – is jusu pykcio….

    • meskiukas

      Nejuokink poniute. Kokį dar mėnesiuką palaukt? Kad sutarties nebegalėtum nutraukt ir kiti operatoriai kainas pakeltų? Mėnesinė kaina pakyla keliasdešimčia litų daugiau, nei moku dabar. Tai ką, gal aš durnas, kad sakyčiau – Asmeninis” planas rulez? : )) Asmeninis planas – GAIDYS VISIEMS, KURIE NORI SUTAUPYTI. Asmeninis” planas – sucks.

      • Kestutis

        :)
        Kažkaip matau aiškų nusistatymą…

        Pakalbėsiu kaip matematikas:
        Lygiai metus yra stebima kiek prakalbate ir už kiek. Atleiskit jei klystu bet krizė neprasidėjo šių metų sausį ar vasarį. Taigi kaip elgeisi visus praeitus metus, taip tau ir paskaičiuota. (su visais taupymais, su visais pikais su viskuo – tokie tavo įpročiai) Tad nereikia sakyti, jog “vat nuo šiandien jau nebekalbu ir taupau”… Ką bandot apgaut?

        Pakalbėsiu kaip ekonomistas:
        Turi savo verslą. Tavo pajamos mažėja… Žingsniai elementarūs: parduok daugiau (jei tai įmanoma), didink paslaugų kainą, mažink kaštus.
        Stebint mobiliųjų telefonų rinką esu įsitikinęs, kad 100K vartotojų staigą neatrasi… Rinka jau pasidalinta. Lieka kiti du žingsniai kainos kėlimas ir kaštų mažinimas… (kainas pakėlė daugelis “Žemaitijos pienas”, “Vilniaus energija”, “Vilniaus duona” ir t.t.) O čia matau įdomų marketinginį sprendimą, kur faktinė kaina nedidėja…

        Pakalbėsiu kaip verslininkas:
        Kad dabar parduoti tą patį kiekį paslaugų man dabar reikia daug daugiau pastangų… Tegu mano vadybininkai tik skambina.

        • meskiukas

          Ponas matau gryna demagogija užsiima, ką reiškia metus stebima ? Man nusišvilpt kas ir kada yra stebima! Sutarties apibrėžimą pasiskaityk. Ji NEGALIOJA, jei yra vienašališkai keičiama. Visus kitus savo svaičiojimus savo vaikams porink, jeigu jų turi.

        • Padėkotojas

          Kaip matematikui ir parašysiu, jog tuose planuose susumavo viską ir telefonų kainas ir nebūtas papildomas išlaidas ir kt., kad tik padidinti vidurkį. Ir kalbėjimo įpročiai čia niekuo dėti.

        • to Padėkotojas

          Klausykit, galim diskutuoti, bet būkim teisingi – vidurkis išvestas tik iš vietinių pokalbių ir sms. Jokios telefonų kainos ir papildomų išlaidų TIKRAI neskaičiuotos.

        • Vadovas

          Gerbiamas Kęstuti taip drąsiai neteigčiau, jei pats nebūčiau perskaičiavęs visų sąskaitų ir neišvedęs vidurkio, nes užsiimu buhalterija ir turiu galimybę tai padaryti. TELEFONŲ KAINOS IR PAPILDOMOS IŠLAIDOS TIKRAI ĮSKAIČIUOTOS.

  23. meskiukas

    Būtent, kad įskaičiuojami pokalbiai užsienyje į privalomą prašnekėti sumą Lietuvoje.

  24. Valentina

    Iki siol negavau jokio asmeninio plano nei laisku,nei internetu.Esu kliente jau 11metu ir moku kiekvieno men 15d.

    • Mindauqas

      Parašyk klientu_aptarnavimas@omnitel.net ir paklausk, galbūt išsiuntė tuo adresu, kuriuo pas juos registravaisi prieš 11 metų.

      • Valentina

        Aciu uz atsakyma,bet kuriuo e-mailu saskaitas siusti,tai jie zino…

        • Mindauqas

          Asmeninio plano pasiūlymus siuntė ne emailu, o paprastu paštu.

  25. rupusmiltai

    Garantuoju, po menesio Bite ir Tele2 darys ta pati. 100 proc, nes kitiem operatoriam ne pyragai dar labaiu. Taip kad mielieji, bus pakeisti planai ne tik Omnio kleintui, bet ir bites ir t2, tik dar ziauriau. Ir tada bus likes tik vienas blogietis-OMNITEL. O visi kiti bus geruciai, nors sekmingai “nesutersdami gero savo vardo” darysis sau pajamas panasiu budu:)

  26. heh

    klausimas commonsense.lt
    Ka reiskia etc. ? (citata is pateikto klausimo “(gamybos, distribucijos, atsargų valdymo, projektų valdymo, etc.) ”

    Klausimas Omnitel.
    Kaip paprastam zmogui perskaityti bruksnini koda? (“Beje, šiandien visai nebūtina pasirašyti dokumento Jo autentiškumą liudija ant kiekvieno lapo esantis brūkšninis kodas, kuriame yra visa dokumento informacija.”)

    • etc – turejau minty kitus likusius galimus procesus įmonėje be paminėtų – pardavimų, pirkimų, kai kuriose įmonėse procesu vadinama net finansinė apskaita 😉

      • heh

        As zinau ka resikia etc. Kazkaip labai keistai skaitosi pateikiami klausimai kai naudojami tokie zodziai kaip menedžmento, etc. ar distribucija.
        Nenoriu izeist autoriaus ir nesakau, kad nesuptratau kas parasyta, tiesiog keistai skamba ir tiek. (nesu omnitel atstovas :) seip tai net nesu nei vieno is LT operatoriu abonentas)
        Pan. kaip NT atstovai daznai pradejo naudot zodi “trendas” :)
        Ir dar. As nemanau, kad Omnis nori islaikyti vartojimo lygi. Siuo zingsniu jie bando islaikyti pajamu lygi.

  27. etc. naudojamas anglų kalboje ir reiškia: Et cetera; and the rest; and so forth. Lietuviškai būtų ir taip toliau, ir panačiai.

  28. nunu

    Cia kaikurie gasdina, kad “po menesio Bite ir Tele2 darys ta pati”. Tuo paciu mane gasdino ir omnitel salone. Tai pasakiau “tada grizsiu pas jus, arba eisiu dar kitur”. Nes omnis, man isbuvisiam omnije 6 metus siulo arba asmenini, arba plana kaip zmogui atejusiam is gatves. Eisiu greiciausiai i Tele2, mini planas neterminuotas. sia savaite patikrinsiu tik ar tempia Tele2 vasarnamyje ir ati Omnitelis (-7 abonentai)

  29. Kardas

    RUTA pati yra omnitelio darbuotoja. cia jos skomentaras is skundai.lt

    (Ruta 2009-03-04 16:19 IP 62.212.204.63
    Wawaweeewa!! Kas norit pakalbėti, galiu paskolinti savo telefa. Gavau per 2 tūkst. minučių už 80 Lt!!!!! :DDD
    Jūs ten aiškinkitės, o man tai nusispjaut – OMINIZ IZ ZE BEST! Mua mua mua!!! :DDD
    )
    Sis IP 62.212.204.63 priklauso omniteliui
    ciaupkis ruta cyka

    • rasas

      Is DELFIO komentaru
      Cituoju:
      “Visiems nepatenkintiems, kurie gavo dideli minuciu skaiciu ir galvojate, kad ju neisnaudosite, siulau jas visas iki vienos isnaudoti kambinant i Tele2 pildyk arba i Bites labas korteles. Ten uz kiekviena atsiliepto skambucio minute mokama premija-pildyk 11ct;labas 10 ct; Trejau omnitelio plana uz 79 lt. 25 val. pokalbiu, 5 val prasnekedavau, o 20 suvarydavau i labas, kas menesi labas saskaita omnitelio deka pasipildydavo 120 lt. Dabar gavau asmenini plana, kur uz 80 lt. turesiu 40 val. pokalbiu, reiskia i labas persipumpuosiu po 200 lt. kas menesi. O juos jau be gailescio galima isnaudoti ir skambuciams usienyje, ir apmoketi ivairiu internetiniu portalu mokamoms paslaugoms, ir atsiskaityti uz automobilio parkinga it t.t. Belieka tik padekoti omniteliui uz suteikta labdara.”
      Citatos pabaiga.
      Irgi nebloga iseitis, ar ne- :):):)

  30. tandrius

    Ka tik grizau is omnio aptarnavimo salono Madoje, nes skambinant 1533 laukiau 15 min ir niekaip nesujunge. Ir ka – galima sakyti mandagiai buvau “pasiustas” – vietoj dabar galiojancios terminuotos akcijos tarifu (kuriuos “asmeniniu” superpasiulymu jie man bande padidinti be kita ko pateikdami apgaulingus skaiciavimus) man pasiule “rinktis is viesai skelbiamu mokejimo planu. Tai gi, omniui atia, einu i bite. Bet situ nepatogumu as omniui niekada neatleisiu… Svarstau, ar nebutu galima ju paduoti i teisma bent jau uz zinomai melagingos informacijos teikima klientui, kitaip sakant kliento apgaudinejima (turiu omenyje ju pateiktus vietinio rysio paslaugu skaiciavimus, prie kuriu vakar puse nakties prasedejau)

    • Darius

      Gal būtų galima plačiau nušviesti kaip ir ką omnis neteisingai skaičiavo?
      Man irgi kelia įtarimų 2008 m. sąskaitos, tik kad bus sunku patikrinti

    • Padėkotojas

      Šiandien perėjom į bitę. Nes vakar omis atsiuntė kažkodėl aštuonias vienodas žinutes , kad atjungės “savos krypties” paslaugą. Pasirodo, tai reiškė, kad įsigaliojo “asmeninis ” planas, nors pagal jų pačių raštą turėju įsigalioti nuo balandžio 1 dienos. Mums paaiškino, kad tai klaida, bet nesinori tikėti. Kiems naudinga, kad nespėtum pereiti ir įsigaliotų naujas planas.
      O sąskaitose pastoviai prirašinėjamos “kitos ” paslaugos dydžiu iki dviejų litų.Kad neprašytum išklotinės už keturis litus. Tai jau STRATEGIJA
      O apie pagarbą seniems ir ištikimiems abonentams NET ŠNEKOS NĖRA. Derėtis taip pat nesiteikiama.

  31. jau biteje

    garantuoju jums kad omni atsitokes ir skambins ,mums tiems seniems auksiniams abonentams,ir siulys is bites vel sugrysti namo

    • Padėkotojas

      Kažkodėl abejoju, jie perdaug buki. Mandagūs, bet buki.

      • Mindauqas

        O man net neišėjus jau skambino ir siūlė. Eisiu rytoj žiūrėsiu…

        • Padėkotojas

          Ir man žadėjo kažką pasiūlyt, bet turbūt du telefonai per mažai, tai nieko ir nesiūlė. Jiems naudinga laiką pratempti. Neapsigauk.

        • Mindauqas

          Normaliai pasiūlė, aišku šiek tiek prasčiau nei buvo “5 valandos” su 50% tarifu. Bet kitos išeities nėra. Tačiau po paskutinių pasiūlymu tapo visiškai akivaizdu, kad Omnitel tiesiog padidino kainas ir bandė pateikti tai kaip kažką papildomo…

      • pasiule kazka is viesu planu, ar daugiau?

  32. rasas

    Is DELFIO komentaru
    Cituoju:
    “Visiems nepatenkintiems, kurie gavo dideli minuciu skaiciu ir galvojate, kad ju neisnaudosite, siulau jas visas iki vienos isnaudoti kambinant i Tele2 pildyk arba i Bites labas korteles. Ten uz kiekviena atsiliepto skambucio minute mokama premija-pildyk 11ct;labas 10 ct; Trejau omnitelio plana uz 79 lt. 25 val. pokalbiu, 5 val prasnekedavau, o 20 suvarydavau i labas, kas menesi labas saskaita omnitelio deka pasipildydavo 120 lt. Dabar gavau asmenini plana, kur uz 80 lt. turesiu 40 val. pokalbiu, reiskia i labas persipumpuosiu po 200 lt. kas menesi. O juos jau be gailescio galima isnaudoti ir skambuciams usienyje, ir apmoketi ivairiu internetiniu portalu mokamoms paslaugoms, ir atsiskaityti uz automobilio parkinga it t.t. Belieka tik padekoti omniteliui uz suteikta labdara.”
    Citatos pabaiga.
    Irgi nebloga iseitis, ar ne- :):):)
    pasikartosiu tiems, kurie neskaito visu komentaru, ir nesuskubo iseit is OMNIo

  33. LNG

    nu va, paskelbe siandien europos komisija ataskaita apie telekomunikaciju rinka. paziurejus i ja omnitel zingsnis atrodo pakankamai logiskas. kaip ir sake zabulis – kainoms jau nebera kur kristi – palyginus su 2007 jos sumazejo 3 kartus! o dabar paimti ir kainas pakelti 3 kartus butu zymiai blogiau nei tai ka padare omnitel.
    idomu tik ar kiti operatoriai turi pakankamai ismones ir resursu pasiulyti kazka panasaus i asmenini plana, o ne tiesiog pakelti kainas. nes kad jiems kazka reikes daryti, tai yra faktas. bite jau dabar juk susiduria su finansiniais sunkumais..
    ateina tikrai idomus metas telekomunikaciju rinkoje :) manau, kad sekantys du menesiai atnes dar daug idomiu naujienu :)

  34. Algoritmas

    Joo, Omnis pavarė… Galvojau, ir niekaip “nedašuto” kodėl vieni kaifuoja gavę du, tris ar daugiau kartų minučių, o kiti (ir aš) – 50% ir minučių gavau papigiai, tik po 17ct. (tikiuose ne eurocentų).
    Pasirodo du kriterijai: stažas Omnyje ir naudingumas. Nusiraminau: man viskas kaip ir “priguli”: “tik” virš 10 metų stažas ir “tik” apie 90 Lt (pokalbiai ir vaikų extrų bei ežių papildymai) vidutinės sąskaitos :) Teks keisti Omnio vartojimo įpročius. “Žmonės keičia. Omnitel.” Tašką galima ir ištrinti.

    • Linas

      Delfy buvo geresne Omnio sukio interpretacija “Omnitel. Zmones bega” :-)

  35. statybininkas

    aš irgi išsiuntinėjau visiems savo pernykščiams klientams, kad jie privalo šiemet išnaujo remontuoti butus (tuos pačius kuriuos aš pernai suremontavau) už tą pačią kainą siūliausi net dvigubai daugiau padaryti……bet be keiksmažuodžių ir pasiuntimo velniop negirdėjau daugiau nieko……..

  36. ligita

    kaip butu galima gauti isklotines sms ezio tinkle?

  37. Omnitel'io reketuojamas klientas

    Omnitel bendrovė pati nusprendė kas yra geriau klientams ir elgiasi pagal tokią logiką: mes jūs dabar išprievartausim, tiksliau, nuo šiol, kurį laiką pastoviai prievartausim. Iš pradžių jums gal nepatiks, bet mes tikim, jog apsiprasit. Juk mes žinom, ko jums labiausiai reikia… Ar teisingai suformulavau?
    Vienykimės tie, kurie iki šiol nesusitaikė su Omnitel’io plėšikavimu ir nori pakovoti už savo teises ir savigarbą. Rašykite el. adresu: netikiuomnitel@gmail.com

Jūsų komentaras