“Omnitel”: “Mėginame žengti kitu keliu nei Lietuvos valdžia” #5

Jau maniau, kad “Omnitel” temos nebeplėtosime, tačiau šiandien (pagaliau?) sulaukėme žinutės iš “Omnitel”. Reaguodamas pateikiau keletą klausimų ir rytoj popiet, gavęs žadėtus atsakymus iš Giedriaus, parašysiu vėl.

Dėkoju už dėmesį, kurį rodote „Omnitel“ savo tinklaraštyje.

Suprantu, kad mūsų pasirinkta kainodara yra unikali ir visiškai nauja vartotojams Lietuvoje, todėl natūraliai kyla daug klausimų. Pasistengsiu į keletą jų atsakyti.

Kodėl nusprendėme imtis tokių žingsnių?

Taip, mes mėginame žengti kitu keliu nei Lietuvos valdžia. Valstybės finansų požiūriu, taupymas gal ir yra vienintelė alternatyva, tačiau verslo deguonis yra vartojimas.  Žinoma, stabilaus ir prognozuojamo vartojimo lygmens palaikymas yra labai svarbus kiekvienos bendrovės gyvybingumui, „Omnitel“ – taip pat. Fiksuodami praėjusių metų rekordiškai mažas kainas, mes atsisakėme planuoto pajamų augimo ir vienu svarbiausių tikslų įsivardijome vartojimo lygio išlaikymą.

Tačiau vartojimas mums rūpi ne vien vartojimo ar pelno vardan.  „Omnitel“ visuomet rinkoje buvo technologijų ir kokybės vėliavnešys. Nauja sistema šiandien yra galimybė toliau išlaikyti technologinę pažangą.

Trečia, galimybė planuoti savo išlaidas ir būti garantuotam, kad jos per metus nekis – tam tikras stabilumo garantas visiems verslininkams, kurie neketina pasiduoti krizės vaiduokliams.

Galop, tai ką mes nuolat kartojame reklamose – vartotojai gavo ne tik fiksuotą mėnesio mokestį. Jie gavo mažiausiai 50 proc. daugiau pokalbių laiko ir SMS. Moderniai mąstantis vartotojas  šį pasiūlymą gali išnaudoti taupymui – kam važiuoti į susitikimą, jei viską galima aptarti telefonu, nesijaudinant dėl sąskaitos. Galbūt tai mintis, kaip pakelti darbo našumą – pagal šį rodiklį vis dar esame vieni paskutiniųjų Europoje.

Pripažįstu, kad naujoji kainodara yra daugiapusiška ir tai, kaip ją vertina kiekvienas vartotojas, priklauso nuo konkretaus vartotojo ryšio poreikio ir ankstesnių vartojimo įpročių.

Jei vartotojui ryšys yra būtina veiklos sąlyga, o galimybė daugiau naudotis ryšiu už tas pačias sąnaudas dar gali duoti papildomą vertę, tada šis pasiūlymas yra ypač naudingas.

Tikiuosi, kad mėnuo yra pakankamas laikotarpis, kad galėtumėte PATS pasverti ir nuspręsti, kas yra naudingiau Jūsų verslui:  laukti, kol praeis krizės audra, ar ieškoti galimybių, kaip tą audrą pakreipti sau naudinga linkme.

Pagarbiai,
Giedrius Makauskas
„Omnitel“ rinkodaros direktorius

komentarų yra lygiai 35

  1. Brums

    Niekaip nesuprantu kodel Omnitel atstovai visur kisa ta savo “mažiausiai 50 proc. daugiau pokalbių laiko ir SMS”, kai man su siuo “asmeniniu” planu minutes kaina sumazejo nuo 12 cnt. iki 11 cnt. Padarytu kaina 6 cnt. – na tai tada ok, kitas reikalas, matosi ties 50%, o dabar tai mulkinimas kazkoks.

  2. Margo

    Brum, elementaru – 50 proc. daugiau minučių nereiškia 50 proc. mažesnių tarifų.

    • Brums

      Tikrai, tai reiskia “mes praktiskai nekeisim jums pokalbiu tarifu, o tiesiog padidiname jusu zemutine saskaitos suma”.

      Aciu, malonu kad rupinates, bet eikite, atsiprasant, po velniu su tokiais pasiulymais.

  3. Leo

    Panašu, kad omniteliai nusprendė nebesitraukti ir žūt būt ginti savo nevykusį pasiūlymą, kuris tiek triukšmo sukėlė visur, kad jau palnė vietą marketingo vadovėliuose kaip atvejis, “kaip negalima elgtis” :) nes spėju, jei jiems ir pavyks išsaugoti tokias pačias ar panašias pajamas, kaip ir pernai, tai pasitikėjimą jie sugriovė garsiai ir ilgam, tuo pamalonindami savo konkurentus.

  4. Nejau jie masto kad lietuvoje vien idijotai

    Esu labai piktas, ir jei nors vienu litu man pakels omnitelis abonentini mokesti, is kart nutraukiu su jais visas sutartis!!!

    Vidutinis skaiciavimas matematikoje yra didele klaida!!! – ta supranta bet kuris pirmo kurso matematikos studentas. Aisku tokiu lietuvoje daug nera…

    Jie suviliojo zmones gerais pasiulymais, o paskui pasityciojo is ju!!! Duodam tau gera plana, va galesi mazai moketi per menesi!!! o dabar va duodam tau dar geresni plana bet jau dabar mokesi per menesi tiek kad net zagsesi!!!

    Be to jei as 2008 metais pakilimo laikotarpiu snekejau daug, kai buvo ka sneketi, o dabar kai nebera apie ka sneketi jie nori kad as snekeciau tiek pat arba daugiau!!! Cia labai svarbu pamineti fakta: TIEK PAT KIEK PERNAI ARBA DAUGIAU!!!! Jei skambinsi i uzsieni, tai jau skaiciuosis virs kosminio abonemento!!! Jei parasysi daugiau sms, tai jau bus virs abonemento…

    Be to kokia tikimybe, kad tarkim nuo birzelio menesio jie vel nepadidins abonementinio mokescio??? Vat sugalvos daryti priesingai nei valstybes ekonomika zygiuoja: sugalvos kiekvienam zmogui jo saskaita paversti eurais: tipo tiek pat euru mokek kiek pernai mokejai litu…. Blogas pasiulymas??? Juk jie “isstrudijavo” ko mums reikia!!!! Aciu dievui kad dar Maksima neisstudijavo ko man reikia!!! Jei pernai apsipirkau uz 100 litu vidutiniskai tai siemet apsipirkinek NE MAZIAU NEI UZ 100 litu, o tik daugiau….

    P.S.
    Be to zinau vilniuje net tris vietas kur OMNITELIS neveikia, o TELE2 veikia. Taip pat ju internetas apsoliuciai neveikia!!! Su Bites internetu net neimano sulyginti. Omnitelis atsilieka interneto naujovese gerus 3 metus!!!

    • nojus

      turiu omniconect,vienas vargas.Ar tikrai vodafone geriau?

  5. Nejau jie masto kad lietuvoje vien idijotai

    Dar vienas dalykas:
    Tikroji atsisakymu banga bus tik ateityje. Nes jie dabar santazuoja (tikraja to zodzio prasme) zmones. Konsultantai nuejus i salona sneka apie kaskoki piena… Tai pasiunciau as ji toli toli to kefyriuko gerti….

    NIEKADA, NIEKADA nebebusiu OMNITEL klientas. Jie gales man ka nori siulyti, gales uz dyka duoti pokalbius ar dar ka, bet AS NIEKADA ir MANO APLINKOS zmones niekada nebus jokiais omnitelio klientais: NEI EZIO, NEI EKSTROS ar dar kokiais ten ju neaiskiais pasiulymais…

    • O Jus turite tokia stipria itaka savo aplinkos zmonems, kad isitikines, jog jie niekada nebus omnitel klientu?

      • Klausiu

        1. Visa seima nesinaudos
        2. Imone nesinaudos
        3. Visiems draugams issaiskinau koks cia apgaules modelis.
        4. Naudojausi omni connect, dabar visi klausia mano nuomones, sakau: ging dieve net nebandykit, nes omni connect niekada neveike, neveikia ir neveiks… T.y. apie omnitelio deklaruojama greiti, galima tik pasvajoti, realiai omni connect net ir vilniuje veikia 100 kartu leciau, nei jie teigia… ir tai veikia tik retkarciais, dazniausiai atsijungineja kas 3-5 minutes… O omnitel salone konsultantai paaiskino taip: tai yra normalu, nes jei jus padarote pertrauka tarkim 2 minutes (si komentara rasydamas as internetu pagal ta konsultanta nesinaudoju), tuomet mes jus atjungiame, nes manome, kad jums nebereikia interneto…. JIE NUSPRENDZIA UZ MUS, KO MUMS REIKIA!!!
        P.S.
        Protingi zmones supranta, kad cia yra sutarciu lauzymas!!! Tai ko verti ju isipareigojimai??? Manau verslas si ju zingsni ivertins, ir pasirinks patikima partneri, kurie sutarciu nelauzo…

  6. iš Omnitel

    gerbiamasis, tik nevarykit ant interneto, kas jau kas bet jis veikia tikrai gerai ir bitei tikrai dar toli. pats testuoju jau du metus abu. jei jums neveikia, pasikeiskit sena modema i 3G.
    jei jums atrodo kad Omnitel atsilieka interneto naujovėse 3 metus – pateikite pavyzdį, kas yra padaręs ką anksčiau ir geriau (neskaitant Japonijos operatoriaus NTT)?

    • Klausiu

      Uz ta modema, as PRIVALEJAU 2 metus moketi pinigus!!! Jus pardavete man bloga modema, ir ta pripazinote tik likus iki sutarties pabaigos keliems menesiams!!! O pakeisti sutikote tik tokiu atveju, jei as pasirasyciau dar 2 metams sutarti!!!
      Kaip man jaustis jei Omnitel taip pasityciojo??? Tipo nezinojo kad tas modemas prastas?
      Be to verslo zmones sneka ir tikrai BITES internetas yra geresnis ir stabilesnis!!! Cia labai svarbu pamineti: STABILESNIS!!!
      Momentini greiti gali omnitel pasiekti geresni, bet stabilumo tikrai NE!!!

    • nojus

      turiu omniconect ir neaiskinkit ,kad jis gerai veikia,tik pas mane atsijungineja ne kas 5 minutes,o mazdaug kas valanda.modema turiu toki koki davet ircia viskas buvo neseniai 2008 rugseji,o moket man dar 2,5metu

  7. del omnitel interneto

    esu (buvau) connecto vartotojas zymiai daugiau nei 3 metus, nuo gprs’o laiku as jau ji droziu, ir ka. pradzioje 3G kokybe buvo tragiska, poto pasidare gera, poto pasidare vel bloga. isvada pershasi tik viena – kadangi as turejau seno tipo sutarti su nelimituotu GB dowload/uploadu jie man apkarpe kanalus – toks ispudis kad mano connectionas eina i low priority lyginant su klientais kurie moka brangiau (toje stoteles ar pastotes vietoje), nes as bandziau labai yvariose vietose ir tai buvo butent taip – buvo bandomi 3 skirtingi 3G modemai su skirtingais prisijungimo limitais (3G/EDGE) ir skirtingi kompiuteriai. Ispudis lyg pingas uzstringa, bet jei laikau connectiona ant downloado tada internetas gyvas. Po 3 menesio tokio sh… pasibaigus irangos issimokejimui nutraukiau sutarti. Esme ta – zmones jums tikrai nereikia mobilaus interneto, man lyg ir buvo poreikis bet dabar as kitaip perplanuoju veiksmus, uztenka telefone per gmaila perziureti jei labai reikia – uzdubliavus forwarda.

    to pasekoje omnitelis prarado menesiniu 100Lt pajamu. neuzilgo praras dar 150Lt.

  8. Darius

    Okey! Visada Omnitel man buvo zemiausias lygis, bet dabar dar rekomenduosiu savo 5 draugams, kad atsijungtu nuo sio tinklo. Kaip galima sakyti “mes dirbame kitaip nei Lietuvos valdzia”, si valdzia jiems duoda pelna, leidzia plestis, ta valdzia ESAME MES, o jie paniekinamai apie tai kalba.. as uzpykes..neturiu ka ir berasyti.. po tokiu kvailu Omnitel zinuciu..

  9. nu perskaičiau ta jų laišką bet nematau nė ždožio kuriuo jie gintų ta savo debilišką pasiūlymą. jeims reik parašyt gal kokį komiksą su gidu gal daeis. dauguma žmonių juk ir taip neišnaudoja savo minimalaus mokesčio, kam jiems dar papildamo nemokamo š ? :(

  10. Margo

    Rašau iš OmniConnect – veikia puikiai. What’s up?

    • Klausiu

      Pabandyk ilgesni komentara parasyti…. Tikriausiai negli, nes atsijungs…

    • nojus

      as irgi is omniconecto rasau,si karta pavyko,bet buna ,kad suraitai komentara,bandai issiusti,o tau PRISIJUNGIMO LAIKAS BAIGESI

  11. Margo

    Dariau, valdžia esi tu? Kuri – praeita ar dabartinė? Ateik tada, we’ll talk business then 😉 Apie Leo projektus, nacionalinės aviacijos žlugdymą ir visus kitus gražius darbelius, kuriuos esi nuveikęs.
    Tik please, nesakyk, kad valdžia esame MES, nes keli man spaudimą prieš miegą!

  12. Mindauqas

    Pone Giedriau Makauske, nuoširdžiai ačiū “Omnitel” už gerus norus, tačiau aš iš jūsų, kaip iš rimtos ir solidžios kompanijos (kokia save manau laikote), noriu tik, kad laikytųmėtės savo duotų pažadų – lapkričio mėnesį sudarėme sutartį ir sutarėme dėl sąlygų. Jos mane pilna tenkina, kodėl per prievartą aš turiu norėti dar kažko. O jeigu tai daroma mano naudai, tai kodėl aš negaliu pasirinkti, gal aš noriu mokėti brangiau???

  13. Giedriaus Makausko komentaras kazkoks briedas, lai jis pirma isigilina i nekuriuos pasiulytus planus, o po to peza “galimybė planuoti savo išlaidas ir būti garantuotam, kad jos per metus nekis”… As suprasciau, jei “Omnitel” lanksciau skaiciuotu tuos “Asmeninius” planu, istaisytu nesusipratimus, nelogiskumus
    p.s. Siandien kalbejau su 3 Omnitelio konsultantais, trecia ju neapsikentusi prasitare, kad nuo menesio vidurio bus siulomi nauji planai, mol jei netenkina “Asmeninis” planas ir dabartiniai siulomi, palaukite iki kovo 15 d…. Kaip suprast? Uzsikniso “omitelis”?

  14. NVM

    Noreciau pacituot viena p.Giedriaus komentara: “Tikiuosi, kad mėnuo yra pakankamas laikotarpis, kad galėtumėte PATS pasverti ir nuspręsti, kas yra naudingiau Jūsų verslui”

    Aciu p. Giedriau, kad Jus butent sita galimybe is musu atimate, kazkodel nei manes, nei kitu klientu neklausete, o ka jie mano PATYS apie jiem siulomas busimo mokescio apskaiciavimo metodikas. Jus tai padarete, cituoju is pasiulymo, SAVO INICIATYVA. Aisku Jus galite argumentuoti, kad planas nera butinas ir galima pasirinkt kita is esanciu, taciau, pabreziu, VISI siuo metu esantys yra ZYMIAI prastesni nei buve, kad ir pries puse metu. Jus neturite nei kantrybes nei savigarbos nei pagarbos esamiem klientam iki ju sutarciu galo naudotis JUSU paciu pasiulytomis salygomis. “Planas” tai nera kazkoks prietaisas, kurio del tam tikru priezasciu nera galimybes pagaminti ir pateikti i rinka. Tai tas pats judrusis rysis tik kitaip apmokestinamas.

    Jusu rinkodara yra apgailetina, Jus manote, kad mes vis dar bananu rinkejai arba kokosu skynejai, bet apgailestaudamas Jums pranesu, kad tokiu bus maziau ir maziau. Jei net siuo metu nepajusite zymaus abonentu mazejimo, tas Jums atsirugs artimiausiu laiku, kai klientai pilnai atsikratys isipareigojimu Jums. Reputacija, stai ko nevertinate. Siuo pasiulymu Jus nieko nepriviliosit papildomai, netikit?

    Pasiulykit bites ar tele2 klientam ta pacia sistema, pagal praeitu metu prasneketa laika suteikt “asmenini” pasiulyma ir paziurekit kiek pas Jus ju parbegs. Kazkodel nelieciat biudzetiniu istaigu ir organizaciju, nes ten Jusu paslaugos nupirktos “arba prakistos” Viesojo pirkimu istatymo budu ir ten yra sutartys bei teisininkai, kurie sumaltu Jusu bet koki bandyma pakoreguot sutarties kaina sutarties galiojimo metu.
    Buvau Jusu klientas netoli 10 metu, o dabar…
    nei pagarbos, nei malonaus bendradarbiavimo Jum.
    Sekmes, tikiuos dabar uzteks pinigu ismoket valdybos nariam metines simtatukstantines algas.

    P.S. Inga, man irgi ta sake vienas is drasesniu konsultantu, kuris pripazino is dalies mano argumentu teisetuma. taciau as labai abejoju, tai gali but eilinis blefas, laiko tempimas ir pan. Nes juk daliai klientu planai keiciasi nuo kovo 15. Garantuoju jei paskambinsite po sios datos Jums pasakys, kad nauju planu reik palaukt iki balandzio 1d ir tt.

  15. Blabla

    “Trečia, galimybė planuoti savo išlaidas ir būti garantuotam, kad jos per metus nekis – tam tikras stabilumo garantas visiems verslininkams” – tai jau tikrai garantuos, kad mažiau TIKRAI nebus. Gali tik padideti išlaidos. Ačiu už toki garanta :)))

  16. Kalvelis

    Ok, turedami dabar tarifa kaip nesiekianti 10ct, kur jus eisite? i BITE? minimum 25ct plius visokie papildomi mokesciai? ar i tele2 ? kai po pirmo rrt interconnecto sumazinomo rudeni atrodo kainos KAZKAIP soktelejo is 7ct pigiausia pigiausia i netgi 17-18ct, kas dabar bus kai RRT tas kainas islygins? galesit tele2 po 50ct i visus tinklus bendraut? apskritai jeigu bendravimas pas jus mazdaug stabilus ir omnitel snekat apie 5val ir kaip dabar pastebejau dauguma pasiulymu yra ~30lt 7.5 val i tele2 su maziausiu tarifu snekant vos 5valandos kainuoja ~51lt. 2 valandos omnitel kainuoja vidutiniskai 10lt, tele2 2 valandos kainuoja apytiksliai su maziausiu ju tarifu 20.4ct. Jus kada ismoksit skaiciuot ir pagalvot kaip ne is bananu salies tada ir rasykit cia.

    • Brums

      Nezinau, gal kas ir turi 7 val uz 30 lt, bet man uz 35 lt siulo tik 200 min. Ir man tai visiskai nepatinka.

    • kurgi ne

      klausyk, Kalveli, tau, kaip ipatingai issilavinusiam, bei nuovokos nestokojanciam lojaliam klientui isaiskinsiu toki dalyka.

      pernai tu prakalbedavai 1 mil minuciu ir mokedavai man uz tai 10 mil
      Simet tu kalbesi lygiai tas pacias 1 mil minuciu (nebent skambinsi Dievui ir bandysi isnaudot kiekviena tau skirta papildoma minute) bet mokesi man 15mil. Tas likusias 0.5mil minuciu kurias mes tau dovanojam uz 5mil lt gali susikist zinai kur…

      Stai kaip atrodo Omnitel pasiulymas Lietuvos mastu. Dabar tau aisku?

  17. Žilbumas

    Kalvelis tikriausiai iš omnitel ir pertvinkęs pykčio bei arogancijos :) Omnitel, kaip ir kalvelis, žongliruoja skaičiukais, bet tai nėra tikslu. Omnis siūlo, atseit, pigias minutes. O jei jas viršysi? … mokėsi pagal pilną programą. Operatorių kaina ir kokybė susilyginusi, tik reikia išsirinkti tavo poreikius atitinkantį planą. O omnis butent ir atėmė šią galimybę. Pakeisdamas planus jis tapo neprognozuojamas (turintieji omni connect tikriausiai irgi susimąstė, o kaip bus su jais?), prarado pasitikėjimą, kurį susigražinti bus labai sunku. O tokie kietakaktiški savo pasiūlymo gynimai (žiūrėti auksčiau) ir bandymas sukti, atseit, “mūsų pasiūlymas toks geras, kad jūs net jo nesuprantat” gali dar labiau emociškai atstumti vartotojus.

    P.S. mano pasitikėjimą omnis irgi prarado, praeitą savaitę perėjau su šeima į Bitę. Omnis, kaip sakiau – nebeprognozuojamas.

  18. Linas O.

    Omnitelis eilini karta kalba tik apie save. Nu nereikia man tu 50% daugiau pokalbiu, nereikia. As noriu moketi tiek, kiek kalbu, o ne tiek kiek tu noretum gauti pajamu. O labiausiai nereikia, kad uz mane sprestum ar as noriu daugiau kalbet uz ta pacia kaina ar moket dvigubai brangiau uz dvigubai maziau pokalbiu. Tai yra mano pasirinkimas. Tu turi (gali) man pasiulyti “unikalia galimybe”, “unikalu plana”, o ne ja automatiskai _pakeisti_ plana, argumentuojant, kad tai yra nerealu? Dar salonuose reikalauti, kad grazinciau pinigus uz telefona, kuri gavau pries keleta menesiu pasirasant sutarti, kur isipareigojau buti tavo klientu 2 metus??? Ka isipareigojai man? 50% daugiau pokalbiu? Up your ass tuos pokalbius! Dabar man reiks gaist laika vaikstant po tavo salonus, bandant nutraukti sutartis. Ne vienas seimos narys netures sutarties su Omnitel. Is principo! 8 zmones. Never ever. Ne lito daugiau!

  19. Vytas

    Sutinku su pasisakiusiais, kad cia esme ne skaiciavimai, bet paties Omnio elgesys, komunikavimas su klientais is susiktos zinios pateikimas kaip didelio privalumo. Come on, siulot geresnius sprendimus nei valdzia? Juokas. Na taip, jus manot, kad radot buda kaip uztikrinti savo pajamas, valsybe irgi iesko budu kaip pasididinti biudzeta, deja neturi tiek svertu kiek jus. verslui reikia stabiliu pajamu, o zmonems reikia stabiliu islaidu?

    Viskas is jusu pasiputimo ir arogancijos, galvojimo, ir visiem kalimo, kad Omnitel yra “technologiju ir kokybes veliavnesys”. Apie kokias technologijas snekat? Technologija yra tik technologija – perkama, kopijuojama, pagaminama. Kokybe? Rysio kokybe? Tas pats kaip su technologija – tik pinigu klausimas. Kliento experienco kokybe? O taip, va cia sau ir isikalet vini. Sekmes prarandant klientus, nors gal but tai jusu planas – pasilikti mokius ir stabilias sumas mokancius klientus… Telekomas kazkada ejo siuo keliu, tikedamas, kad yra didelis svarbus ir nepajudinamas. Ta pati dare Microsoftas ir daugybe kitu. Kol neisguisit is saves didelio griozdo mastymo, manymo, akd esate kieciausi de facto, vargas jums ir jusu stabiliom pajamaom…:) Uzuojauta Omnio klientams.

  20. Kalvelis

    to zilbumas, del to gali nesirupinti, neatspejai :) Jeigu virsysi pigias minutes, minutes kaina i visus tinklus 19ct, sms 15ct, tuo paciu tavo isivaizduojamame perejimame i bite, kaina yra 25ct i visus tinklus.
    2 Brumas: gali dasidet dar 60min ir nieko nekainuos, arba 3 isrinktuosius + neribotas sms i visus tinklus uz 7 lt i menesi.

    • neriboti sms į visus tinklus – 15 lt jei ką

      • kurgi ne

        Vat butent. NX man reik 600 sms uz 36Lt. kaip, kad jie man siulo??Patys sau priestarauja

        • Mindauqas

          Man siūlo 809 sms, po 0,11 Lt – gauname 88,99 Lt… nu bet tai jo…

    • kurgi ne

      Pernai as mokejau 9lt ir siunciau i Omnitel savo draugei kiek nori zinuciu. Siemet jie man paskaiciavo tas zinutes rinkos kainomis. Tai kas cia per kujodara atsiprasant.

  21. Algirdas

    Gavau asmeninius planus (du abonentai).Parašiau raštu pranešimus, kad man netinka (būtent dėl padidėjusios pastovios dalies).Negaila man tų kelių kapeikų, bet principe jų pasiūlymai:
    1. Nepasirašyti (tipo: Jūsų OMNITEL), todėl net neaišku su kuo bendrauti…..
    2. Tiesiai nerašo, kad dabar mano turimas planas bus naikinamas ir neaptarnaujamas……Žodžiu – visi jų vadybininkai aiškina, kad taip ir bus, kai paprašiau brūkštelti raštu ant mano pranešimo – kategoriškai atsisakė (patys matyt savo kompanijos politika nebepasitiki…)
    Teko paaiškinti, kad juristui aš ant stalo jų plepalų nepadėsiu, todėl pasiūliau siųsti mano pranešimą į tą jų CK ir tegu atsako raštu. Esmė ta, kad man tinka planas, kuriuo dabar naudojuosi (ir dar pusantrų metų naudočiausi), to aš ir reikalauju, “….kad vykdytų sutartinius įsipareigojimus” arba aiškiai parašytų kad nevykdys (tiesiog galvoju, jie dabar verčia nepatenkintuosius nutraukti sutartis arba priimti jų sąlygas….Po to bus netesybų ieškiniai per teismus, girdi mes gi nerašėme kad nutrauksime esamų planų aptarnavimą, mes tik pasiūlėme…..o gal iš vis tie pasiūlymai – buvo konkurentų diversija….) Nežinau, gal kiti gavote pasirašytus “pasiūlymus”, arba gal kam raštu (pasirašytu) pranešė, kad esamų planų nebeaptarnaus… TOKIU ATVEJU JIE PRIPAŽINTŲ, KAD TAI JIE NEBEVYKDO SUTARTINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ ir tada tai jau būtų praktiškai sutarties nutraukimas iš jų pusės (kaip iš tikro ir yra).Mano gauti jų pasiūlymai – “slidūs” ir manau turiu teisę būti “vidutinis runkelis ” ir pareikalauti raštu įvardinti tiesiai, tai sugeba vykdyti esamą sutartį ar ne…..

  22. […] sulaukėme el. laiško iš “Omnitel” rinkodaros direktoriaus Giedriaus Makausko, o šiandien jis tesėjo pažadą ir atsiuntė atsakymus […]

  23. […] Common sense » “Omnitel”: “Mėginame žengti kitu keliu nei Lietuvos valdžia”. […]

Jūsų komentaras