“Verslo žinios” be reklamos, rytas be “Verslo žinių”?

vz

Pasklaidykite šiandien mūsų mėgstamas “Verslo žinias” – nė vienos reklamos… :(

Mieli kolegos verslininkai, jei nebedadate į VŽ reklamos, tai bent neatsisakinėkite prenumeratos… Jei nustojote aktyviai pardavinėti, tai bent taupykite ne “ant” kavos ir laikraščių prenumeratos… Negi keli šimtai litų (per metus) pakeis jūsų įprotį “rytinė kava + VŽ” į “tik rytinė kava”. O gal ir kavos rytais nebegeriat (-iam)?

komentarų yra lygiai 12

  1. omg, rimta… kažkaip kažkurią praėjusios savaitės dieną kažkokia panaši mintis buvo šovusi, kad tuštoka, bet netikrinau – o dabar čia jau jo…

  2. Sakau gal tą numerį pasilikti kaip istorinį? Bus kada anūkams parodyti, kai VŽ eis 64 psl., iš kurių pusė – reklamos (tikiuosi). O gal nereiks tiek daug laukti (anūkų), kaip manote?.. 😉

  3. Evaldas

    o, gera mintis. tikrai isskirtinis egzempliorius butu :)

  4. […] slinktis rodančios tiesos – šį kartą tai kolegos iš „Common sense“ tinklaraščio pastebėjimas, jog pirmadienį, t.y. vasario 9 dieną, dienraštyje „Verslo žinios“ nėra nei vienos […]

  5. […] atkreipia dėmesį į šios dienos “Verslo žinių” numerį, kuriame nėra nei vienos reklamos, […]

  6. Andrius

    Neužsisakiau VŽ, nes kažkodėl “privalau” užsisakyti popierinį variantą – man reikia tik internetinio !
    Būkite lankstesni, nes tikrai atsiras konkurentas, kuris tai padarys.

    Be to BLOG’ai ir pasaulinis internetas mažina mokamų leidinių poreikį iki minimumo.

  7. To Andrius
    as net redaktoriui siunciau pasiulyma, kad nekirskim medziu! Padaryk man nedidele nuolaidele ir skaitau VZ tik internete. Juk tai naujas produktas su minimaliom startavimo kainom. Viskas jau yra, max nedideli pakeitimai programinej irangoj.
    Redaktoriaus atsakymas buvo – jokiu isimciu :( jiems technines galimybes neleidzia, net juokinga pasidare.
    Gal reikejo pasisiulyt suprogramuot? mazu but ir nemokamai leide skaityt 😀

  8. Aušra

    Kolega atsiuntė nuorodą į šį pastebėjimą. Pirmiausia ačiū už tai, kad mylit, nors ir sako, kad laikraštis negali būti draugas. Nes privalo būti objektyvus. Ir nors pastebėjimas išties grėsmingas matyt šypsosiuos šiandien.
    Prisiminiau, kaip ieškodami naujų, išskirtinių galimybių reklamuotis laikraštyje vienos didelės bendrovės atstovai paklausė, ar negalėtume vieno laikraščio numerio skirti vien tik tos bendrovės reklamai. Kad jokių kitų reklamų nebūtų. Kadangi reklamos planai sudaromi iš anksto, tokios galimybės nebuvo. Ir niekada netikėjau, kad bus. Voila, ponai! Šiandien galite tai padaryti :)

  9. Aušra, tikras draugas yra ne tas, kuris pataikauja (juolab už pinigus), o tas, kuris pasako tiesą, net ir objektyvią 😉
    Dėl viso numerio paskyrimo reklamai – visuomet galima išleisti šeštadieninį, ko mes, skaitytojai, jau seniai laukėme. Pavyzdžiui, “Šeštadienis su TEO”, arba “Šeštadienis su MAXIMA”… Išbundi ryte ir galvoji, o su kuria gi kompanija praleisiu šį savaitgalį. Juk ir gyvenime būna taip, kad šeštadienius paskiriame ne draugams ar artimiesiems, bet kažkam, “kam reikia”.
    Čia aš, žinoma, ironizuoju.
    Linkiu Jums sėkmės (kuri priklauso nuo pastangų, o ne nuo laimės).

  10. tai

    lyderis turi vieną kelią-žemyn!

  11. rss

    O dabar paklauskime ka tokio VZ padare, kad pritrauktu reklamos. pvz. as noreciau siek tiek reklamos, parduotu ? aisku kad taip. tik jei kaina tokia kaip anksciau, tai gal jau tiek to :)

  12. rss replika priveda prie dilemos: ką pasirinkti – ar mažinti reklamos kainas ir turėti bent kažkiek pajamų/jas auginti, ar išlaikyti ankstesnes reklamos kainas, neturėti reklamos dabar, tačiau nenusikirsti šakos ateičiai?
    (Įtariu, kad sumažinus reklamos kainas, užpultų tie užsakovai, kurie jau turi nusipirkę reklamos ateičiai arba didesnių nuolaidų pradėtų reikalauti nuolatiniai ištikimiausi reklamdaviai.)
    Štai turime dilemą, kurią norint išspręsti, reikia panaikinti klaidingą prielaidą. Žinoma, jei dilemą suformulavau teisingai.
    Gal Audrius arba Nerius pamėgintų? 😉

  13. Aušra

    rss, pasidomėkite reklamos skyriuje, nustebsite. Kainų mažinimas visada rizika, visi žino, kaip sunku ir kiek reikia laiko ją atstatyti. Todėl yra įvairiausių būdų, kurie leidžia kainą išlaikyti, o reklamos pirkėjui pirkti pigiau – akcijos (išpardavimai, laimės valandos ir pan., apibrėžta laike), jungtinės kampanijos, prekių rinkinio kainodara, pagaliau krizių išradimas – atidėta nuolaida, kas mūsuose nelabai naudojama (ang. rebate) Kai mokama pilna kaina, o nuolaida po kokių 3 mėn. grąžinama. Nepainioti su “otkatu”! :) Yra ir kitų sprendimų.

  14. ne

    verslo zinios yra briedas. bet tik verslininkai pastebi. arba zmones kurie bande tikrinti ju parasyta informacija. verslo zinios … man tai tabloidas. jau geriau economist. arba pagalvoti. nors galvoti nepopuliaru. buvo. dabar vel populiareja. sako padeda. krizėje. galėtų dažniau.

  15. […] bet pinigus. Gal galėtų ministerija pateikti paskaičiavimus, kiek litų sutaupė atsisakiusi prenumeratos ir palyginti juos su litais išreikšta suma, kiek būtų sutaupyta papildomai, jei […]

  16. […] įstaigų imasi aktyvaus kaštų mažinimo. Galvazmogupuosia puikiai tą iliustravo pateikdamas “Verslo Žinių” be reklamos pavyzdį, taip pat pasokodamas apie mažėjančias porcijas. Tačiau neretai kaštų mažinimas tampa puikiu […]

  17. […] vaiduokliams’ šiemet, pavyzdžiui, “Verslo žiniose” užsakinėsite tiek pat reklamos, kiek 2008 […]

Jūsų komentaras